JLR (که قبلاً جگوار لندرور نامیده می شد) ماهیانه ۱۵۰ پوند به عنوان هزینه بیمه داخلی خود برای خریداران جدید ارائه می دهد. رنج روور و رنج روور اسپورت.
شرکت در اکتبر گذشته و پس از افزایش شدید حق بیمه در رنج روورز، شروع به ارائه خط مشی های خود کرد. این به دلیل نرخ بالای سرقت مدلهای نسل قبل بود.
کمکهای جدید برای خودروهای ثبتشده بین ۱ می ۲۰۲۴ تا ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۴ که تحت پوشش بخش بیمه داخلی Land Rover هستند اعمال میشود. ارزش این خودرو نمی تواند از ۱۵۰۰۰۰ پوند تجاوز کند، که شامل انواع SV برتر رنجروور (۱۶۱۷۵۵ پوند) و رنج روور اسپرت (۱۶۸۵۰۰ پوند) نمی شود. Range Rover Evoque و Range Rover Velar واجد شرایط تخفیف نیستند.
مقالات مرتبط
- تصاویر اول: Range Rover Electric 2024 به طور کامل نشان داده شده است
- JLR برای استخدام ۲۵۰ تکنسین برق در Range Rover و EV Push
- Electric Range Rover Velar رانندگی هندزفری را معرفی می کند
- Range Rover Sport EV قبل از عرضه در سال ۲۰۲۵ شکل می گیرد
- کلاسیک رنجروور ۳۷۵ اسب بخار برقی تبدیل می شود
طبق دادههای DVLA، رنج روور اسپورت پنجمین خودروی سرقتی در بریتانیا در سال گذشته بود که ۱۶۳۱ مورد از آن گرفته شد. به لطف ابتکار لندرور برای بهسازی اقدامات امنیتی ارتقا یافته به نسل قبلی رنج روور و رنج روور اسپورت، این میزان ۲۹ درصد کمتر از سال ۲۰۲۲ بود. JLR گفت: حدود ۱۵۰۰۰۰ خودرو (تولید شده از سال ۲۰۱۸) در دو سال گذشته بهروزرسانیهای نرمافزار امنیتی را دریافت کردهاند.
این شرکت همچنان در حال کار برای توسعه ارتقاء برای دستگاههایی است که در سالهای ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ ساخته شدهاند.
آدریان ماردل، مدیر عامل JLR، در مارس ۲۰۲۳ به سرمایه گذاران شرکت گفت که “سرقت وسایل نقلیه ما در شهرهای بزرگ به یک مشکل تبدیل شده است” و لندن و منچستر را برجسته کرد. او خاطرنشان کرد که این خودروهای «عمدتاً با معماری قدیمی» در معرض خطر هستند، از این رو برنامه ارتقاء نرم افزار امنیتی این خودروها است.
ماردل از آن زمان به بعد امنیت رنج روور نسل کنونی را برجسته کرده است. /a>. در فوریه ۲۰۲۴، او گفت: «رایانه ملی پلیس نشان میدهد که تنها ۰.۰۸ درصد از رنج روورهای جدید – فقط ۱۱ وسیله نقلیه از ۱۲۸۰۰ وسیله نقلیه که از زمان عرضه دو سال پیش به مشتریان واگذار شدهاند – به سرقت رفتهاند. برای رنج روور اسپرت جدید ۱۵ است.
“من مطمئن نیستم که کدام مارک دیگر واقعاً می تواند چنین سطح امنیتی بالایی و سطح پایینی از سرقت را ادعا کند.”
ماردل گفت:
این به این معنی است که “هیچ دلیلی وجود ندارد که هیچ شرکت بیمه ای با کمال میل و به راحتی آن وسایل نقلیه جدید را بیمه نکند”.
او افزود: “صنعت بیمه به وضوح از اطلاعات موجود در داده ها استفاده نمی کند، که مجموعه ای ثابت از گفتگوها و پیام هایی است که ما در شش ماه گذشته با آن صنعت داشته ایم. آنها در پاسخ به داده ها بسیار کند هستند.”