خدمات تخصصی سئو و طراحی سایت (تجربه بهترین قیمت و خدمات ) میلاد سهراب نیا

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0
سبد خرید خالی است.

$گری‌اسکیل درخواست خود برای راه‌اندی ETF فیوچرز اتریوم را پس گرفت

گری‌اسکیل درخواست خود برای راه‌اندی ETF فیوچرز اتریوم را پس گرفت

[ad_1]

گزارش بی‌این کریپتو، شرکت گری‌اسکیل (Grayscale) در ۷ مه (۱۸ اردیشت) کمیسیون بورس آمریکا خواست تا درخواست آن برای راه‌اندی تراست فیوچرز اتریوم (Ethereum Futures Trust) را لغو کند. این شرکت درخواست راه‌اندی صندوق مذکور را در ۱۹ سپتامبر ۲۰۲۳ (۲۸ شهریور ۱۴۰۲) ارسال کرده بود و قصد داشت آن را در بورس نیویورک فهرست کند.

این تصمیم ناگهانی گمانه‌زنی‌های زیادی را در مورد بحث‌های احتمالی بین گری‌اسکیل و SEC ایجاد کرده است. جیمز سیفارت (James Seyffart)، تحلیلگر ETF بلومبرگ، اعلام کرد که تایید این صندوق می‌توانست تاثیر زیادی روی سرنوشت ETFهای اسپات اتریوم بگذارد. نظر او SEC احتمالاً با گری‌اسکیل صحبت کرده و آن را متقاعد کرده تا درخواست خود کناری‌گیری کند. با این حال او طور دقیق نمی‌داند که چرا گری‌اسکیل چنین تصمیمی گرفته‌ است.

بعضی فعالان بار ارزهای دیجیتال باور دارند که چون SEC می‌خواهد ETF اسپات اتریوم را تایید کند، گری‌اسکیل چنین تصمیمی گرفته‌ است. با این حال سیفارت شدیداً این مسئله را رد کرده است.



[ad_2]

لینک منبع
#گریاسکیل #درخواست #خود #برای #راهاندی #ETF #فیوچرز #اتریوم #را #پس #گرفت

[title_hashtags]

چرخ خیاطی دستی Handy Stitch

چرخ خیاطی دستی Handy Stitch کوچک، سبک و قابل حمل طراحی نوین و کاربردی مناسب دوخت بالش ، جوراب ، انواع پارچه ها و ... دوخت با کیفیت بالا

ارسال دیدگاه
مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
[df-form-login]