خدمات تخصصی سئو و طراحی سایت (تجربه بهترین قیمت و خدمات ) میلاد سهراب نیا

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0
سبد خرید خالی است.

$کمیسیون بورس آمریکا دفاعیه جدیدی را علیه ریپل را ارائه کرد

کمیسیون بورس آمریکا دفاعیه جدیدی را علیه ریپل را ارائه کرد

[ad_1]

کمیسیون بورس آمریکا دفاعیه نهایی خود در پرونده ریپل را ثبت رساند. این آژانس همچنان در تلاش است شرکت مذکور را ۲ میلیارد دلار جریمه کند.

خلاصه خبر

  • کمیسیون بورس آمریکا در آخرین دفاعیه خود تلاش کرد ادعاهای ریپل را چالش بکشد.
  • وکلای ریپل در تلاش هستند با تاکید بر همکاری‌شان با SEC سال ۲۰۱۳ جریمه خود را ۱۰ میلیون دلار برسانند.

گزارش کوین تلگراف، کمیسیون بورس آمریکا (SEC ) در آخرین دفاعیه خود تلاش کرد ادعاهای ریپل را چالش بکشد. این شرکت در پرونده‌های قبلی اعلام کرده بود که بی‌احتیاطی نکرده و وضعیت قانونی توکن ریپل‌ تا مدت‌ها مشخص نبوده‌ است. SEC ادعا می‌کند که اخطاریه لم را ریپل‌ داده‌ بود اما حتی دادگاه هم این مسئله را نپذیرفته‌ است.

علاوه بر این SEC تاکید کرد که ریپل‌ ممکن است در آینده دوباره قانون را نقض کند و همین خاطر جریمه حدوداً ۲ میلیارد دلاری می‌تواند یک عامل بدارنده باشد. با این حال ریپل خاطرنشان کرد که زمان آغ پرونده حقوقی خود با SEC در سال ۲۰۲۰ هیچ قانونی را نقض نکرده است.

وکلای ریپل در تلاش هستند با تاکید بر همکاری‌شان با کمیسیون بورس آمریکا سال ۲۰۱۳ جریمه خود را ۱۰ میلیون دلار برسانند. با این حال SEC باور دارد که این جریمه خیلی کم است. طبق گفته‌های SEC، ادعای ریپل‌ مبنی بر پیروی قانون و جبران فروش XRP گمراه‌کننده است. کمیسیون بورس آمریکا ادعا می‌کند که ریپل‌ حکم دادگاه را اشتباه تفسیر کرده و پذیرش پیامدهای آن امتناع‌ می‌ورزد.

استوارت آلدروتی (Stuart Alderoty)، مدیر ارشد حقوقی ریپل‌، در پاسخ دفاعیه SEC اظهار داشت که اظهارات این آژانس شهرت آن آسیب رسانده‌ است. او تاکید کرد که SEC قانون تبعیت نمی‌کند و همین خاطر ریپل دوباره در دادگاه پیروز می‌شود. تحلیلگران باور دارند که حکم نهایی این دادگاه در ماه سپتامبر (شهریور) صادر می‌شود. شایان ذکر است که قیمت ریپل در ۲۴ ساعت گذشته بیشتر ۳ درصد کاهش یافته و ۰.۵۲ دلار رسیده است.

نمودار قیمت ریپل در ۳ ماه گذشتهنمودار قیمت ریپل در ۳ ماه گذشته
نمودار قیمت ریپل در ۳ ماه گذشته



[ad_2]

لینک منبع
#کمیسیون #بورس #آمریکا #دفاعیه #جدیدی #را #علیه #ریپل #را #ارائه #کرد

[title_hashtags]

چرخ خیاطی دستی Handy Stitch

چرخ خیاطی دستی Handy Stitch کوچک، سبک و قابل حمل طراحی نوین و کاربردی مناسب دوخت بالش ، جوراب ، انواع پارچه ها و ... دوخت با کیفیت بالا

ارسال دیدگاه
مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
[df-form-login]