خدمات تخصصی سئو و طراحی سایت (تجربه بهترین قیمت و خدمات ) میلاد سهراب نیا

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0
سبد خرید خالی است.

پذیرش ارزهای دیجیتال در آسیا رشد می کند

در چند سال گذشته، بازار ارزهای دیجیتال به سرعت در قاره آسیا رشد کرده است. طبق اطلاعات ارائه شده توسط Statista، انتظار می رود بازار ارزهای دیجیتال در آسیا به ارزش ۸.۲ میلیارد دلار برسد که با نرخ رشد مرکب سالانه (CAGR) 7.68 درصد در ۴ سال آینده رشد می کند.

به همین ترتیب، طبق گزارش جهانی پذیرش کریپتوکارنسی توسط Chainalysis، کشورهایی مانند ویتنام، تایلند و سنگاپور پیشرو در پذیرش ارزهای دیجیتال در منطقه SEA هستند.

افزایش بودجه در بازار کریپتو

به تازگی، OECD گزارش کرد که انتظار می رود اقتصادهای جهانی در سال جاری ۳.۱ درصد رشد کنند که نسبت به سال های گذشته بهبود جزئی نشان می دهد.

بازارهای ارزهای دیجیتال از روند مثبت کلان پیروی کرده اند که نشان دهنده افزایش بودجه برای پروژه های کریپتو در سه ماهه اول سال است. طبق اطلاعات ارائه شده توسط بلومبرگ، سرمایه گذاری VC در کریپتو در سه ماهه اول سال به ۲.۵ میلیارد دلار رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۲ درصد روند صعودی را نشان می دهد.

رویدادهای مختلف اخیر باعث رشد بازار جهانی ارزهای دیجیتال شده است. از تایید ETF های رمزنگاری در ایالات متحده و آسیا تا نصف شدن اخیر بیت کوین.

داده‌های ارائه‌شده توسط Statista از روند رشد مثبت بازار ارزهای دیجیتال حمایت کرد و نشان داد که بازار کریپتو با نرخ مرکب سالانه ۸.۶۲ درصد به رشد خود ادامه خواهد داد، پیش بینی درآمد ۷۱.۷ میلیارد دلاری برای سال ۲۰۲۸.

عوامل اصلی رشد بازار ارزهای دیجیتال در SEA

در سال‌های اخیر، کشورهایی مانند ویتنام، تایلند، و سنگاپور پیشتاز پذیرش ارزهای دیجیتال در منطقه SEA بوده‌اند. عوامل مختلفی وجود دارد که باعث پذیرش ارزهای دیجیتال در منطقه می شود، برخی از عوامل اصلی عبارتند از:

اقتصادهای تورمی

برخی از کشورهای منطقه جنوب شرقی آسیا، مانند لائوس، از جمله کشورهای دیگر، دارای سطوح تورمی بالایی هستند و ارزهای دیجیتال خود را به عنوان گزینه ای برای مبارزه با سطوح بالای تورم قرار می دهند و به مصرف کنندگان اجازه می دهند ظرفیت اقتصادی خود را حفظ کنند.

کلودیو کوسیو، بنیانگذار Meta Pool، اظهار داشت که در آسیا، فعالیت سهامداری توکن در مراحل اولیه پذیرش است، جایی که یک راه حل بسیار ساده برای جمع آوری پاداش با ایمن کردن پروتکل های بلاک چین است که از اجماع اثبات سهام استفاده می کنند. ; با تمرکز راه حل های لایه ۲ بر منطقه جنوب شرقی آسیا، در ۳ سال آینده شاهد افزایش عظیمی خواهیم بود.

عدم مشمولیت مالی

چندین کشور در منطقه دریای دریا دارای سطوح بالایی از افراد غیربانکی یا افرادی هستند که به چیزی ساده مانند حساب بانکی دسترسی ندارند، از این نظر، ارزهای دیجیتال به میلیون‌ها نفر کمک می‌کنند تا به دنیای مالی جدید دسترسی پیدا کنند.

مقررات مربوط به رمزارزها

بسیاری از کشورهای منطقه جنوب شرقی آسیا قوانین ارزهای رمزنگاری مطلوبی از رویکرد سه گانه مالی، مالیاتی و اقتصادی دارند که به نفع توسعه بازار کریپتو هستند. نمونه های واضح می تواند موارد هنگ کنگ و سنگاپور باشد.

می‌توانیم با درک این موضوع نتیجه بگیریم که بازار ارزهای رمزپایه در منطقه SEA در حال رونق است که توسط عوامل مختلف با انواع موارد استفاده هدایت می‌شود.

کاربردهای اصلی ارزهای دیجیتال در آسیا

هر کشور واقعیت اقتصادی متفاوتی در قاره آسیا دارد، با این حال کاربردهای رایجی برای ارزهای دیجیتال وجود دارد که برخی از آنها عبارتند از:

حواله‌ها

ارزهای رمزنگاری شده گزینه ای برای ارسال حواله، با کارمزد کمتر نسبت به منابع مالی سنتی، و زمان ارسال کوتاهتر ارائه می دهند.

پاول زاوادسکی، بنیانگذار Biqutex، افزود: «ارزهای رمزنگاری شده یکی از سریع‌ترین روش‌های در حال رشد برای پرداخت کالاها و خدمات در آسیا هستند که عمدتاً به دلیل کارمزدهای پایین تراکنش است. همچنین، یکی از عوامل موفقیت، عدم وجود موانع نظارتی غیرضروری و بر این اساس، فرصتی برای هر کسب‌وکاری است که بتواند به سرعت پرداخت‌ها را به صورت رمزنگاری آغاز کند.»

روش معامله

استفاده از ارزهای رمزنگاری شده به عنوان وسیله پرداخت برای تجار و افراد مختلف به طور فزاینده ای رایج است، نمونه بارز آن استفاده از ارزهای دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت توسط شرکت Grab بود.

سرمایه گذاری و پس انداز

ارزهای رمزنگاری شده خود را به عنوان وسیله ای برای پس انداز برای کمک به مبارزه با اقتصادهای تورمی و جلوگیری از از دست دادن ظرفیت اقتصادی قرار داده اند. همچنین بسیار رایج است که از آنها به عنوان وسیله ای برای سرمایه گذاری استفاده شود.

چرخ خیاطی دستی Handy Stitch

چرخ خیاطی دستی Handy Stitch کوچک، سبک و قابل حمل طراحی نوین و کاربردی مناسب دوخت بالش ، جوراب ، انواع پارچه ها و ... دوخت با کیفیت بالا

ارسال دیدگاه
مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
[df-form-login]