خدمات تخصصی سئو و طراحی سایت (تجربه بهترین قیمت و خدمات ) میلاد سهراب نیا

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0
سبد خرید خالی است.

هیوندای ویژگی‌های قابل استفاده در خودرو مانند گرمکن صندلی‌ها را در نظر گرفته است

هیوندای در حال بررسی ارائه ویژگی‌های پرداخت برای استفاده در خودروهای خود است، مانند قابلیت فعال کردن صندلی‌های گرم شونده، به عنوان بخشی از حرکت برای حفظ پس از فروش به مشتریان خود متصل است.

مارکوس ولز، رئیس هیوندای موبیلیتی متصل می‌گوید: «ما به‌عنوان یک آپشن به ویژگی‌های درخواستی نگاه می‌کنیم تا شخصی‌سازی بیشتری را در خودرو اضافه کنیم.

امروز اعلام شد، این بخش جدید مستقر در اروپا، اشتراک خودرو (Mocean) و خدمات متصل (Bluelink) شرکت کره‌ای را زیر یک سقف گرد هم می‌آورد.

مقالات مرتبط

ولز گفت: «سال‌ها نگران این بودیم که چگونه خودروهای بیشتری بفروشیم. “امروز ما نگران این هستیم که “اگر تنها کاری که انجام می‌دهیم فروش خودرو باشد، چه می‌شود؟”

آندریاس کریستوف هافمن، معاون بازاریابی، محصول و روابط عمومی هیوندای، افزود: بخش جدید در مورد “آینده تحرک، از مالکیت خودروهای امروزی تا انتقال به اشتراک” است.

یکی از کلیدهای برنامه‌های بخش جدید، تجدید ساختار Bluelink است. مانند سایر برنامه‌ها، در حال حاضر این برنامه به مالکان اجازه می‌دهد تا از راه دور ویژگی‌هایی مانند پیش‌تهویه، قفل کردن و ناوبری ماهواره‌ای را کنترل کنند.

هیوندای ویژگی‌های قابل استفاده در خودرو مانند گرمکن صندلی‌ها را در نظر گرفته است - خبرخوان تی شین

اکنون، این سیستم – در مدل‌های جدیدتر مجهز به صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی ۱۰.۲۵ اینچی موجود است – در سه درجه ارائه می‌شود: Lite (رایگان برای ۱۰ سال اول؛ استفاده در ماشین از نقشه‌ها، فقط خدمات آنلاین و غیره)، Plus (2.99 یورو در ماه؛ دسترسی به همه سرویس‌های راه دور) و Pro (9.99 یورو در ماه؛ خدمات مبتنی بر داده‌های پیشرفته مانند پرداخت‌های داخل خودرو، از جمله پیشنهادات شریک، برای «ارتباط رانندگان با محیط اطراف»).

این بخشی از تلاش هیوندای برای نزدیک‌تر شدن به مشتریان پس از فروش است. به عنوان بخشی از آن، ادغام ویژگی بر اساس تقاضا یکی از گام‌های بعدی است – اگرچه شرکت تأیید نکرد که آیا این روی خودروهایی که قبلاً در جاده هستند تأثیر می‌گذارد یا خیر.

این مفهوم چیز جدیدی نیست. برای مثال، BMW برخی از ویژگی‌ها را محدود می‌کند، هم سخت‌افزار (صندلی‌های گرم شونده) و هم نرم‌افزار (دستیار نوربالا) که قبلاً روی خودرو پشت دیوار نصب شده‌اند. با این حال، به طور گسترده ای به این دلیل مورد انتقاد قرار گرفته است.

چرخ خیاطی دستی Handy Stitch

چرخ خیاطی دستی Handy Stitch کوچک، سبک و قابل حمل طراحی نوین و کاربردی مناسب دوخت بالش ، جوراب ، انواع پارچه ها و ... دوخت با کیفیت بالا

ارسال دیدگاه
مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
[df-form-login]