Volvo در تولید نسل بعدی خود، پخشکنندههای بزرگ را معرفی خواهد کرد ماشین های الکتریکی که در سال ۲۰۲۶ عرضه می شوند – حرکتی که به گفته آن، کارایی را تا حد زیادی بهبود می بخشد و آزادی بیشتری برای طراحی و ساخت خودرو در آینده ایجاد کنید.
این شرکت میگوید که فرآیند تولید پیشرفته در نسل بعدی خودروهای برقی تولید شده در کارخانه اصلی آن در تورسلندا در سوئد معرفی خواهد شد.
اگرچه سازنده جزئیات فنی ارائه نکرده است، اما این با معرفی پلت فرم SPA3 که توسعهای از معماریهای موجود است و برای نشان دادن نسل سوم خودروهای الکتریکی سفارشی این شرکت استفاده میشود، مرتبط است.
مقالات مرتبط
- چه زمانی ماشینها خیلی عصبانی به نظر نمیرسند؟
- Mercedes-AMG CLE 63 PHEV چهار دیگ را برای ۵۸۵ اسب بخار سوئیچ می کند V8
- Alpine از خودروی اسپرت هیدروژنی با قدرت ۳۳۵ اسب بخار رونمایی کرد
- Volkswagen نام GTX را بازنشسته خواهد کرد تا راه خود را باز کند برای خودروهای گرم GTI و R EV
- Cupra می خواهد DarkRebel بسازد اما سود باید اول باشد< /a>
اریک سورینسون، رئیس مدیریت استراتژی و برنامه ولوو، از اظهار نظر در مورد اولین مدلی که بر روی آن پلتفرم تولید میشود، خودداری کرد.
او گفت: “آنچه می توانم بگویم این است که تا سال ۲۰۳۰ ما متعهد شده ایم که کاملاً الکتریکی باشیم و تا آن زمان باید کل مجموعه محصولات خود را مجدداً انجام دهیم تا گزینه های برقی برای همه مشتریان خود داشته باشیم. و این نیاز به تعداد زیادی خودروی جدید از هم اکنون تا سال ۲۰۳۰ دارد.”
با توجه به تمرکز ولوو روی SUVها، واضح است شکاف در خط تولید الکتریکی آن یک EX60 است که در کنار XC60 فعلی خود قرار می گیرد. کتاب پرفروش. انتظار می رفت این مدل در سال ۲۰۲۵ وارد بازار شود و موقعیت آن به عنوان یکی از مهم ترین محصولات این شرکت، Torslanda را به یک انتخاب طبیعی به عنوان یک سایت تولید تبدیل می کند.
فرآیند مگا ریخته گری شامل تولید قطعات بزرگ تک خودرو است که از ریختن فلز مذاب در قالب ریخته گری شکل می گیرد. این امر باعث می شود تا بخش های بزرگی از پلت فرم خودرو به صورت تک تکه تولید شود، نه اینکه قطعات مجزای متعددی تولید شود و آنها را به هم جوش یا پیچ و مهره ببندد. این تکنیک قبلاً توسط تسلا و Toyota آن را در مدل های آینده معرفی خواهد کرد.
ولوو با تولید بخش پشتی مدلهای نسل بعدی خود به صورت تک قطعه آلومینیومی با استفاده از تکنیک ریختهگری مگا شروع خواهد کرد. این شرکت می گوید که این یک قطعه خودرو خواهد بود و حدود ۱۰۰ قطعه مورد استفاده قبلی را جایگزین خواهد کرد. به دلیل کاهش پیچیدگی، کف عقب ۸۴ درصد اتصالات جوشی کمتری دارد و حدود ۵۰ درصد وزن کمتری دارد.