خدمات تخصصی سئو و طراحی سایت (تجربه بهترین قیمت و خدمات ) میلاد سهراب نیا

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0
سبد خرید خالی است.

نوک ولوو EX60 جدید برای معرفی فرآیند تولید رادیکال

Volvo در تولید نسل بعدی خود، پخش‌کننده‌های بزرگ را معرفی خواهد کرد ماشین های الکتریکی که در سال ۲۰۲۶ عرضه می شوند – حرکتی که به گفته آن، کارایی را تا حد زیادی بهبود می بخشد و آزادی بیشتری برای طراحی و ساخت خودرو در آینده ایجاد کنید.

این شرکت می‌گوید که فرآیند تولید پیشرفته در نسل بعدی خودروهای برقی تولید شده در کارخانه اصلی آن در تورسلندا در سوئد معرفی خواهد شد.

اگرچه سازنده جزئیات فنی ارائه نکرده است، اما این با معرفی پلت فرم SPA3 که توسعه‌ای از معماری‌های موجود است و برای نشان دادن نسل سوم خودروهای الکتریکی سفارشی این شرکت استفاده می‌شود، مرتبط است.

اریک سورینسون، رئیس مدیریت استراتژی و برنامه ولوو، از اظهار نظر در مورد اولین مدلی که بر روی آن پلتفرم تولید می‌شود، خودداری کرد.

او گفت: “آنچه می توانم بگویم این است که تا سال ۲۰۳۰ ما متعهد شده ایم که کاملاً الکتریکی باشیم و تا آن زمان باید کل مجموعه محصولات خود را مجدداً انجام دهیم تا گزینه های برقی برای همه مشتریان خود داشته باشیم. و این نیاز به تعداد زیادی خودروی جدید از هم اکنون تا سال ۲۰۳۰ دارد.”

نوک ولوو Ex60 جدید برای معرفی فرآیند تولید رادیکال - خبرخوان تی شین

با توجه به تمرکز ولوو روی SUVها، واضح است شکاف در خط تولید الکتریکی آن یک EX60 است که در کنار XC60 فعلی خود قرار می گیرد. کتاب پرفروش. انتظار می رفت این مدل در سال ۲۰۲۵ وارد بازار شود و موقعیت آن به عنوان یکی از مهم ترین محصولات این شرکت، Torslanda را به یک انتخاب طبیعی به عنوان یک سایت تولید تبدیل می کند.

فرآیند مگا ریخته گری شامل تولید قطعات بزرگ تک خودرو است که از ریختن فلز مذاب در قالب ریخته گری شکل می گیرد. این امر باعث می شود تا بخش های بزرگی از پلت فرم خودرو به صورت تک تکه تولید شود، نه اینکه قطعات مجزای متعددی تولید شود و آنها را به هم جوش یا پیچ و مهره ببندد. این تکنیک قبلاً توسط تسلا و Toyota آن را در مدل های آینده معرفی خواهد کرد.

ولوو با تولید بخش پشتی مدل‌های نسل بعدی خود به صورت تک قطعه آلومینیومی با استفاده از تکنیک ریخته‌گری مگا شروع خواهد کرد. این شرکت می گوید که این یک قطعه خودرو خواهد بود و حدود ۱۰۰ قطعه مورد استفاده قبلی را جایگزین خواهد کرد. به دلیل کاهش پیچیدگی، کف عقب ۸۴ درصد اتصالات جوشی کمتری دارد و حدود ۵۰ درصد وزن کمتری دارد.

چرخ خیاطی دستی Handy Stitch

چرخ خیاطی دستی Handy Stitch کوچک، سبک و قابل حمل طراحی نوین و کاربردی مناسب دوخت بالش ، جوراب ، انواع پارچه ها و ... دوخت با کیفیت بالا

ارسال دیدگاه
مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
[df-form-login]