خدمات تخصصی سئو و طراحی سایت (تجربه بهترین قیمت و خدمات ) میلاد سهراب نیا

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0
سبد خرید خالی است.

مرسدس-AMG CLE 63 سوئیچ چهار دیگ PHEV برای ۵۸۵ اسب بخار V8

Mercedes-AMG CLE 63 آینده یک موتور ۴.۰ لیتری V8 با توربوشارژ دوقلو دریافت خواهد کرد. مقامات ارشد شرکت مادر مرسدس بنز این بخش تایید کرده اند که موتور بنزینی تا ۵۸۵ اسب بخار قدرت دارد.

این تصمیم برنامه قبلی را برای دادن کوپه و کابریولت جدید به همان پیشرانه هیبریدی پلاگین ۶۷۰ اسب بخاری مانند جدیدترین C63 و GLC 63، به دلیل فروش کند سالن، املاک و SUV.

با وجود عملکرد پیشرو در کلاس، خریداران سنتی AMG به پیشرانه E-Performance PHEV که ترکیبی از یک موتور ۲.۰ لیتری چهار سیلندر بنزینی توربوشارژ و یک موتور الکتریکی در محور عقب است، نرفتند.

فروش این مدل‌ها در حال حاضر بسیار کمتر از مدل‌های قبلی V8 در بازارهای جهانی AMG است. به گفته Autocar، آخرین نسخه موتور M177 V8 AMG، که دارای فناوری هیبریدی ملایم است، در نتیجه نیرومندترین نسخه‌های CLE جدید را تامین می‌کند.

این مدل‌ها بالاتر از CLE 53 کوپه و کابریولت قرار می‌گیرند که از موتور ۳.۰ لیتری شش سیلندر بنزینی توربوشارژر با قدرت ۴۴۲ اسب‌بخار استفاده می‌کنند. این حرکت در حالی صورت می‌گیرد که بخش خودروهای پرفورمنس مرسدس بنز در تلاش است تا CLE را به‌عنوان رقیب مستقیم بی‌ام‌و M4 معرفی کند که قدرتی تا ۵۴۲ اسب‌بخار را از یک موتور ۳ لیتری توئین توربو شش سیلندر مستقیم در قوی‌ترین شکل خود ارائه می‌کند.

منابع مرسدس می گویند که تصمیم برای ارائه CLE با قدرت V8 نه تنها به پاسخ گرم به مدل های PHEV C63 و GLC 63 مربوط می شود، بلکه به بازخورد شبکه فروش جهانی آن نیز مربوط می شود. فروشندگان پیشنهاد کرده بودند که قرار گرفتن یک سیلندر چهار سیلندر CLE 63 بالاتر از CLE 53 شش سیلندر باعث سردرگمی مشتریان بالقوه خواهد شد.

مارکوس شافر، رئیس عملیات تحقیق و توسعه مرسدس بنز، اعلام کرده است که این شرکت به دقت بر فروش C63 و GLC 63 نظارت می‌کند و در میان درخواست‌ها برای بازگشت آنها به موتور V8 است. شفر که در نمایشگاه ماه گذشته پکن صحبت می کرد، گفت: تصمیم گیری با مشتریان است که آیا AMG به پیشرانه بنزینی-الکتریکی کوچک خود ادامه می دهد یا خیر.

او افزود: “ما به بازخورد مردم و مشتریان نزدیک خواهیم بود و سپس از آن خارج خواهیم شد.” اتوکار اولین بار در اواخر سال ۲۰۲۲ آخرین C63 را سوار کرد، اما این مدل تنها اکنون به بازار بریتانیا رسیده است. تنها GLC 63 از آن زمان با این پیشرانه راه اندازی یا تایید شده است، که منجر به گمانه زنی هایی مبنی بر کنار گذاشتن گزینه چهار سیلندر PHEV شد.

شفر گفت که این پیشرانه از هیبریدهای کوچک استفاده شده در فرمول ۱ الهام گرفته شده است که “موتور احتراق داخلی با عملکرد بالا را با یک طرف الکتریکی قوی” ترکیب می کند.

او گفت که “عملکرد خیره کننده و خیره کننده” را ارائه می دهد، اما با این وجود، شرکت همچنان به عرضه مدل های AMG با موتور V8، از جمله SL، GT و S63 جدید ادامه می دهد.

شفر گفت: «ما تصمیم گرفتیم کلاس C با چهار سیلندر و قسمت الکتریکی قوی پیش برود. ما تصمیم گرفتیم که GT و کلاس S با ۸ [سیلندر] با همان سمت الکتریکی حرکت کنند. ما باید ببینیم که مشتری در نهایت چه تصمیمی می گیرد.»

چرخ خیاطی دستی Handy Stitch

چرخ خیاطی دستی Handy Stitch کوچک، سبک و قابل حمل طراحی نوین و کاربردی مناسب دوخت بالش ، جوراب ، انواع پارچه ها و ... دوخت با کیفیت بالا

ارسال دیدگاه
مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
[df-form-login]