خدمات تخصصی سئو و طراحی سایت (تجربه بهترین قیمت و خدمات ) میلاد سهراب نیا

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0
سبد خرید خالی است.

مجله Autocar 8 مه: در حال فروش

این هفته در اتوکار، ما حکم خود را در مورد مینی کوپر جدید ارائه می دهیم، سوزوکی سویفت را در برابر رنو کلیو قرار می دهیم و پرچمدار جدید فراری با موتور V12 را به تفصیل شرح می دهیم.

اخبار

فراری ۱۲ سیلیندری به عنوان قدرتمندترین خودروی تولیدی خود تا به امروز معرفی شده است که دارای یک موتور V12 جوی و فناوری کاملاً جدید روی برد است – ما جدیدترین ها را داریم.

با توجه به مارک‌های فوق‌العاده برتر، کولینان پرفروش رولزرویس با ظاهر جدید و جسورانه و انبوهی از گزینه‌های جدید مواجه شده است. داستان ما دارای تمام جزئیات و یک پرسش و پاسخ با مدیر طراحی برند است.

در آلمان، مرسدس-AMG موتور V8 توربوشارژ را برای CLE63 جدید خود ردیف می‌کند و نیروی PHEV را برای مدل کوپه خود روشن می‌کند.

BMW، در همین حال، با M4 CS جدید ضربه ای به CLE63 زده است – یک نسخه قوی و متمرکز بر مسیر از M4 که دارای قدرت بیشتر، وزن کمتر و شاسی بازسازی شده است. ما نگاهی می اندازیم.

نظرات

چهارمین نسل دریچه مینی وارد شده است، با ظاهری زیبا و جدید و فضای داخلی کاملاً بازسازی شده – ما آن را در جاده‌های اطراف اسپانیا می‌رانیم تا بفهمیم که آیا هنوز به همان اندازه که بوده است.

>

دستگاه پیست XX فراری، SF90 کوپه را به خودرویی کامل‌تر تبدیل کرد، اما آیا این داستان برای مدل‌های دراپ‌تاپ نیز یکسان است؟ مت پریور در مودنا متوجه می شود.

جیپ گرند چروکی قدرت هیبریدی پلاگین به دست آورده است، اما آیا آنقدر کارآمد است که بتوان آن را با بازیکنان معتبر لکسوس و بی ام و ترکیب کرد؟ ایلیا ورپرات متوجه می شود.

ما همچنین در حال آزمایش GWM Ora 07، هندسه پاندا هستیم و برای تست جاده ۵۶۷۳، نوبت فورد ترانزیت سفارشی است که به زیر سوزن برود.

ویژگی ها

سوپرمینی ممکن است یک گونه در خطر انقراض باشد، اما سوزوکی سویفت جدید آمده است تا همه اینها را تغییر دهد. جیمز دیسدیل آن را در برابر قهرمان کلاس، رنو کلیو قرار می دهد.

همانطور که Ikea یک فروشگاه مبلمان است که به حداکثر رسیده است، دنیای جدید و فوق العاده ولوو در گوتنبرگ بیشتر از موزه خودروی روزمره شماست. جیمز آتوود به دیدار می رود.

کسب و کار ریستومدهای لوکس الکتریکی Everrati در حال افزایش است. Stephen Dobie آخرین مدل خود، مرسدس SL Pagoda را با دو برابر قدرت اصلی رانندگی می‌کند.

لیزا برانکین، رئیس فورد بریتانیا و ایرلند، برنده جایزه برتر Autocar Great Women 2024 شد. او به ویل ریمل می گوید که چه چیزی به او انگیزه می دهد.

نظر

Matt Prior از گرایش به سمت خودروهای خشمگین‌تر و اینکه چرا سازندگان می‌توانند از Austin-Healey Sprite یا GWM Ora 03 درس بگیرند، می‌گوید.

چرخ خیاطی دستی Handy Stitch

چرخ خیاطی دستی Handy Stitch کوچک، سبک و قابل حمل طراحی نوین و کاربردی مناسب دوخت بالش ، جوراب ، انواع پارچه ها و ... دوخت با کیفیت بالا

ارسال دیدگاه
مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
[df-form-login]