خدمات تخصصی سئو و طراحی سایت (تجربه بهترین قیمت و خدمات ) میلاد سهراب نیا

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0
سبد خرید خالی است.

فولکس واگن به توسعه PHEV ادامه می دهد زیرا تقاضای خودروهای برقی «فلات» است

فولکس‌واگن به سرمایه‌گذاری در فناوری هیبریدی پلاگین در سال‌های آینده ادامه خواهد داد تا پلی به سوی الکتریکی‌سازی خالص شود.

این شرکت در حال حاضر نسخه‌های PHEV Golf، پاسات را می‌فروشد. و تیگوان، و رئیس توماس شافر پیشنهاد کردند که این فناوری می‌تواند در پرتو «فلات» تقاضا برای ماشین های برقی.

شفر در سخنرانی خود در کنفرانس آینده اتومبیل فایننشال تایمز در لندن، نیسان را تکرار کرد. مدیرعامل ماکوتو اوچیدا و رئیس هیوندای خوزه مونوز، که هر کدام پیشنهاد کردند که شرکت‌هایشان با نوسانات تقاضای خودروهای برقی، یک پیشرانه انعطاف‌پذیر را حفظ کنند.

در پاسخ به سوال Autocar که آیا Volkswagen به سرمایه گذاری در خودروهای هیبریدی ادامه می دهد، شفر گفت: “هیبریدی ها متعلق به گذشته بودند. سال گذشته، اگر شما همین سوال را می پرسیدید، این بود: “فراموش کنید. هیبرید، فناوری گران قیمت است، ارزش آن را ندارد. در شش ماه گذشته، ناگهان همه هیبرید می خواهند.

“وقتی گفتیم می‌خواهیم هیبریدی را روی تیگوان، گلف، پاسات و غیره عرضه کنیم، با اخم روبرو شدیم. مردم گفتند: “چرا این کار را می‌کنی؟ سریع‌تر برو [به سمت برقی‌سازی کامل].” اکنون خیلی خوشحالم که پیشنهادی داریم و احتمالاً باید آن را تمدید کنیم.

“این یک فناوری پل است. در حالی که درایو الکتریکی باتری در حال حاضر کمی رو به اتمام است، ما همچنان به این فناوری انتقالی نیاز داریم.”

با این حال، شفر اضافه کرد که «کاملاً مطمئن است که آینده الکتریکی است» و هیبریدی ها به عنوان پلی به سوی هدف نهایی برق رسانی همه جانبه عمل خواهند کرد.

برای این منظور، فولکس واگن “به آنچه که داریم ادامه خواهد داد”، شفر، پیشنهاد کرد که هر PHEV آینده از سیستمی که در حال حاضر در گلف، پاسات و تیگوان موجود است استفاده خواهد کرد. . “ما به توسعه ادامه خواهیم داد، اما آیا یک پیشرانه کاملاً جدید خواهیم ساخت؟ فکر نمی‌کنم.”

شفر اضافه کرد که فولکس واگن لزوماً به یک پیشنهاد PHEV «در هر مدل و در هر منطقه» نیاز ندارد، بلکه کار توسعه بر کاهش هزینه‌ها و افزایش برد الکتریکی متمرکز است.

همانطور که هست، فولکس‌واگن PHEV‌ها در میان طولانی‌ترین بردهای الکتریکی موجود در بازار ارائه می‌شوند، با آخرین نسخه‌های گلف، پاسات و تیگوان PHEV که می‌توانند با موتور بنزینی خاموش، حدود ۶۲ مایل را طی کنند.

شفر گفت که توسعه پیشرانه های هیبریدی جدید به قیمت توسعه پلت فرم جدید خودروهای برقی الکتریکی با نسخه به روز شده MEB – با نام MEB Plus – و جانشین SSP آن همچنان در مسیر تولید در سال های ۲۰۲۵ و ۲۰۲۶ قرار دارد.

چرخ خیاطی دستی Handy Stitch

چرخ خیاطی دستی Handy Stitch کوچک، سبک و قابل حمل طراحی نوین و کاربردی مناسب دوخت بالش ، جوراب ، انواع پارچه ها و ... دوخت با کیفیت بالا

ارسال دیدگاه
مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
[df-form-login]