خدمات تخصصی سئو و طراحی سایت (تجربه بهترین قیمت و خدمات ) میلاد سهراب نیا

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0
سبد خرید خالی است.

ریماک بعید است که هایپرکار الکتریکی دیگری بسازد

Rimac همه ۱۵۰ نمونه از خود را نفروخته است Nevera هایپرکار برقی، و بعید است که جایگزینی برای خودروهای الکتریکی باشد.

Nevera در سال ۲۰۲۱ به‌عنوان تکامل یافته کانسپت C_Two با قدرت ۱۸۸۸ اسب‌بخار معرفی شد، با تحویل در اواخر همان سال و ساخت ۱۵۰ دستگاه برنامه‌ریزی شده است.

با این حال، شرکت کروات هنوز آن تعداد خودرو را نفروخته است، که میت ریماک، مدیر عامل شرکت میت ریماک آن را به کاهش تقاضا برای خودروهای الکتریکی فوق‌العاده نسبت داده است.

مقالات مرتبط

او در کنفرانس آینده خودروی فایننشال تایمز در لندن گفت: «ما در سال‌های ۲۰۱۶/۲۰۱۷، زمانی که الکتریکی خوب بود، توسعه [نورا] را شروع کردیم.

از آن زمان، او گفت، محیط بازار تکامل یافته است و سلیقه ها تغییر کرده است زیرا قانونگذاران و سازندگان جریان اصلی خودرو به دنبال ایجاد ماشین های الکتریکی جریان اصلی.

“تنظیم‌کننده‌ها و برخی OEM [تولیدکنندگان] آنقدر آن را تحت فشار قرار می‌دهند که روایت تغییر کرده است. آنها چیزهایی را به ما فشار می‌دهند که ما نمی‌خواهیم، ​​بنابراین مردم کمی از آن منفور می‌شوند، این برنامه اجباری .

“من همیشه با آن مخالفم. فکر می کنم همه چیز باید بر اساس شایستگی باشد. بنابراین محصول باید بهتر باشد.”

Nevera تا حدی به عنوان ویترینی از آنچه می‌توان با موتورها و باتری‌ها به دست آورد در دورانی که این فناوری هنوز در ابتدای راه بود و هنوز به طور کامل توسط سازندگان جریان اصلی مورد استقبال قرار نگرفته بود، توسعه یافت.

ریماک گفت: “در آن زمان، ما فکر می‌کردیم خودروهای برقی در چند سال آینده خوب خواهند بود – بهترین خودروها، یا با بالاترین عملکرد و غیره.

“ما [اکنون] متوجه شده‌ایم که با تبدیل شدن به جریان اصلی برق‌رسانی، افراد در بالای بخش می‌خواهند خود را متمایز کنند.”

این امر عمدتاً در تمایل به فناوری آنالوگ و پیشرانه‌های ICE آشکار می‌شود، او با استفاده از این تشبیه پیشنهاد کرد که ساعت‌های آنالوگ رده بالا چندین برابر ساعت‌های هوشمند توانمندتر و محبوب‌تر پول دارند.

“اپل واچ می تواند همه چیز را بهتر انجام دهد. می تواند ۱۰۰۰ کار دیگر را انجام دهد، بسیار دقیق تر است، می تواند ضربان قلب شما را اندازه گیری کند. اما هیچکس ۲۰۰۰۰۰ دلار برای اپل واچ نمی پردازد.

“ما بازاری برای Nevera داریم، و این پرفروش ترین هایپرکار الکتریکی است. ما در حال حاضر بیش از ۵۰ خودرو از مجموع ۱۵۰ خودرو را تحویل داده ایم.”

او افزود که “اگر ما یک بوگاتی الکتریکی می‌کردیم، مقداری از آنها را می‌فروختیم. مطمئناً به دلیل نام تجاری» -cars/new-bugatti-hypercar-has-naturally-aspirated-one-metre-long-v16″>جانشین Chiron با موتور V16.

ریماک گفت که بازگشت تقاضا برای ابرخودروهای برقی را نمی‌بیند، زیرا در حالی که در بخش‌های اصلی خودرو، وفاداری کمی برای برندها و فن‌آوری‌های پیشرانه وجود خواهد داشت، بخش‌های خودروهای سطح بالا به سطح بالایی از تمایز نیاز دارند و ” آنالوگ” درخواست تجدیدنظر.

چرخ خیاطی دستی Handy Stitch

چرخ خیاطی دستی Handy Stitch کوچک، سبک و قابل حمل طراحی نوین و کاربردی مناسب دوخت بالش ، جوراب ، انواع پارچه ها و ... دوخت با کیفیت بالا

ارسال دیدگاه
مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
[df-form-login]