خدمات تخصصی سئو و طراحی سایت (تجربه بهترین قیمت و خدمات ) میلاد سهراب نیا

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0
سبد خرید خالی است.

$رشد ۴۰ درصدی قیمت RNDR در یک هفته گذشته

رشد 40 درصدی قیمت RNDR در یک هفته گذشته

[ad_1]

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین ‌روزرسانی: ۲۰ اردیشت ۱۴۰۳

بیتستان: با توجه داده‌های موجود در Coinmarketcap، قیمت رندر تنها در یک هفته گذشته، رشد ۴۰ درصدی را ثبت کرده. فعالان بار ارزهای دیجیتال، بعد مشاهده داده‌های مربوط رشد ۴۰ درصدی قیمت RNDR در یک هفته گذشته، احتمال ادامه‌دار بودن این رشد را مطرح نمودند.

رشد ۴۰ درصدی قیمت RNDR در یک هفته گذشته

با توجه داده‌های موجود، قیمت توکن بومی پروتکل رندر تنها در یک هفته گذشته، رشد ۴۰ درصدی ثبت کرده. جالب است بدانید که دنبال این رشد، قیمت رندر بالای ۱۳ دلار نیز رسید. در حال حاضر این توکن با افت جزئی، در سطح ۱۰.۴۸ دلار معامله می‌شود.

گفته فعالان بار ارزهای دیجیتال، دلایل این رشد را می‌توان اتفاقات مختلفی؛ اما اصلی‌ترین دلیل این رشد، خرید توکن سوی نهنگ‌ها بوده است.

نظر می‌رسد، پویایی بار این توکن در حال تغییر است. گفته فعالان، همان نهنگ‌هایی که اقدام خرید BTC کرده‌اند، در حال خرید توکن RNDR هستند.

رشد 40 درصدی قیمت Rndr در یک هفته گذشته

جالب است بدانید با وجود افت جزئی که RNDR ثبت کرده، شاخص RSI همچنان در منطقه مثبت قرار دارد. اگر قیمت این ارز دیجیتال بالای سطح ۱۱.۹۵ دلار برسد، احتمال رشد تا سطح ۱۳.۶۵ دلار نیز وجود دارد. در این صورت رشد قیمت ادامه داشته و ATH جدیدی ثبت خواهد شد.

منبع: Coinpedia

[ad_2]

لینک منبع
#رشد #درصدی #قیمت #RNDR #در #یک #هفته #گذشته

[title_hashtags]

چرخ خیاطی دستی Handy Stitch

چرخ خیاطی دستی Handy Stitch کوچک، سبک و قابل حمل طراحی نوین و کاربردی مناسب دوخت بالش ، جوراب ، انواع پارچه ها و ... دوخت با کیفیت بالا

ارسال دیدگاه
مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
[df-form-login]