خدمات تخصصی سئو و طراحی سایت (تجربه بهترین قیمت و خدمات ) میلاد سهراب نیا

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0
سبد خرید خالی است.

رسمی: آدریان نیوی ردبول را ترک می کند

آدریان نیوی، استاد طراحی ردبول ریسینگ، که اتومبیل‌هایش برای دهه‌ها بر فرمول ۱ تسلط داشته‌اند، در سه ماهه اول سال آینده تیم را ترک خواهد کرد – و او آخرین ماه‌های خود را با شرکت در تکمیل هایپراسپرت RB17 برنامه‌ریزی‌شده‌اش سپری خواهد کرد.

این مرد ۶۵ ساله در سال ۲۰۰۶ به تیم فرمول ۱ غول نوشابه‌های انرژی‌زا پیوست و در پیشرفت آن برای تبدیل شدن به یکی از لباس‌های پیشرو این ورزش نقش داشت. در طول ۱۹ سال حضور خود در ردبول، تیم هفت قهرمانی در رانندگان، شش عنوان سازنده و ۱۱۷ پیروزی کسب کرده است.

نیوی مستقیماً به عنوان بخشی از عملیات Red Bull Racing استخدام نمی‌شود، اما مدیر ارشد فناوری گروه فناوری Red Bull بوده است و از سال ۲۰۱۴ گزارش وی به پروژه‌های دیگر خارج از F1 گسترش یافته است. این تغییر شغل تا حدی برای جلوگیری از فشار عمده فراری برای خدمات نیوی بود.

نیوی به عنوان بخشی از نقش خود در گروه فناوری ردبول، در توسعه هایپرکار استون مارتین والکری مشارکت داشت و از آن زمان کار بر روی اولین هایپرکار ردبول به نام RB17 را آغاز کرد. این خودرو که قرار است امسال معرفی شود، یک هیبریدی ملایم V8 با قدرت ۱۲۵۰ اسب بخار با قیمت ادعایی ۵ میلیون پوند است و اساساً برای استفاده در روز طراحی شده است.

در انتشار اعلامیه‌ای مبنی بر جدایی نیوی، ردبول ریسینگ گفت که او از وظایف خود در فرمول یک عقب‌نشینی می‌کند تا بر روی توسعه و تحویل نهایی RB17 تمرکز کند و تا زمانی که در این پروژه هیجان‌انگیز مشارکت داشته و متعهد به آن است. تکمیل آن”.

نیوی در بیانیه‌ای گفت: «افتخار بزرگی بود که نقشی کلیدی در موفقیت ردبول در فرمول ۱ ایفا کردم، اما او افزود: «احساس می‌کنم اکنون زمان مناسبی است تا این باتوم را به دیگران و به دنبال چالش های جدید برای خودم هستم.”

نیوی از زمان پیوستن به ردبول، مجموعه ای از برندگان عنوان را برای سباستین فتل و مکس ورشتاپن طراحی کرده است. ماشین ۲۰۲۳ او مسلط ترین ماشین در تاریخ F1 است. قبل از پیوستن به تیم، او قبلاً مسابقات F1 و برندگان عنوان را برای ویلیامز و مک لارن.

کریستین هورنر، رئیس تیم، گفت: “وقتی آدریان به ردبول پیوست، او قبلاً یک طراح فوق ستاره بود. دو دهه بعد، او به عنوان یک افسانه واقعی آنجا را ترک کرد.” هورنر اضافه کرد که RB17 “وثیقه و میراثی مناسب برای دوران او با ما خواهد بود.”

عنوان آلمانی Auto Motor und Sport اولین بار برنامه‌های نیوی برای ترک ردبول را هفته گذشته فاش کرد، که متعاقباً بی‌بی‌سی گزارش داد که با وضعیت بحث‌برانگیز مربوط به اتهامات سوء رفتار علیه هورنر مرتبط است. در اوایل سال جاری، تحقیقات هورنر را از هرگونه تخلف پاک کرد، اگرچه شاکی از آن زمان به این تصمیم اعتراض کرده است.

گفته می‌شود که وضعیت هورنر جرقه‌ای برای جنگ قدرت در ردبول ایجاد کرده است که نیوی را ناراضی کرده است.

گزارش‌های بعدی قبل از جدایی نیوی حاکی از آن است که مذاکرات اخیر بر طول مدت «مرخصی باغبانی» او متمرکز شده است، اگرچه مشخص نیست که آیا نیوی شغل دیگری را دنبال خواهد کرد یا صرفاً تصمیم به بازنشستگی از فرمول ۱ و تمرکز بر پروژه‌ها و علایق دیگر خواهد کرد. /p>

چرخ خیاطی دستی Handy Stitch

چرخ خیاطی دستی Handy Stitch کوچک، سبک و قابل حمل طراحی نوین و کاربردی مناسب دوخت بالش ، جوراب ، انواع پارچه ها و ... دوخت با کیفیت بالا

ارسال دیدگاه
مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
[df-form-login]