خدمات تخصصی سئو و طراحی سایت (تجربه بهترین قیمت و خدمات ) میلاد سهراب نیا

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0
سبد خرید خالی است.

دوربین مداربسته داهوا مدل DH-IPC-HFW2531T-AS-S2

فروش دوربین مدار بسته DH-IPC-HFW2531T-AS-S2 داهوا

[ad_1]

دوربین HFW2531T-AS-S2 داهوا، از سری لایت برند دوربین داهوا و یک دوربین ۵ مگاپیکسل از این برند است که محبوبیت زیادی برای نظارت و تامین امنیت برای کاربرد در فضاهای کوچک تا بزرگ است که به دلیل نصب آسان و قیمت مقرون به صرفه، فروش بالایی در بازار دوربین های امنیتی دارد.

این دوربین از نوع بالت و یک دوربین امنیتی برای نظارت هم بر فضای داخل و هم خارج از ساختمان در محیط های مسکونی، اداری، تجاری و… است. کیفیت بالای تصاویر این دوربین، ویژگی مهم و شاخص آن است که درباره جزئیات آن بیشتر صحبت خواهیم کرد. در ادامه می توانید نکاتی درباره خرید و قیمت دوربین IPC-HFW2531T-AS-S2 داهوا مطالعه کنید.

فروش دوربین مدار بسته Dh-Ipc-Hfw2531T-As-S2 داهوا

خرید دوربین مدار بسته DH-IPC-HFW2531T-AS-S2 داهوا

مزایای خرید دوربین HFW2531T-AS-S2 داهوا

خرید دوربین HFW2531T-AS-S2 داهوا از جنبه های زیادی، مزیت های بسیاری برای کاربران دارد. دوربین مداربسته DH-IPC-HFW2531T-AS-S2 داهوا یک دوربین مداربسته با قابلیت تحت شبکه از برند داهوا است که از طریق اتصال به اینترنت می تواند تصاویر را انتقال دهد و به این ترتیب با اتصال به گوشی موبایل، به شما این امکان را بدهد که از طریق اینترنت در هر کجا که هستید، به تصاویر فضای خود دسترسی داشته باشید و دیگر نگران منزل یا فضای کار خود در هنگام سفر و یا در هنگام شب نباشید.

مقاومت بالای بدنه این دوربین هم دیگر مزیتی است که باعث می شود در همه شرایط آب و هوایی و حتی در برابر ضربه مقاوم باشد؛ با انتخاب دوربین HFW2531T-AS-S2 داهوا اورجینال می توانید از این امکانات و مزیت ها و هم چنین قابلیت های بیشتری که در ادامه به آنها اشاره می کنیم، استفاده کنید.

فروش دوربین مداربسته Dh-Ipc-Hfw2531T-As-S2 داهوا

خرید دوربین مداربسته DH-IPC-HFW2531T-AS-S2 داهوا

ویژگی ها و زمینه های کاربرد دوربین مداربسته DH-IPC-HFW2531T-AS-S2 داهوا

دوربین مداربسته DH-IPC-HFW2531T-AS-S2 داهوا، ویژگی های فنی بسیار کاربردی و قابلیت های خاصی دارد که آن را تبدیل به گزینه ای مناسب برای بسیاری از فضاها کرده است. قابلیت:

  • دوربین تحت شبکه داهوا و اتصال به اینترنت
  • هوش مصنوعی و تشخیص حرکت
  • لنز ثابت
  • کیفیت تصاویر بالا
  • مناسب برای فضای داخلی و خارجی
  • فناوری کدگذاریSmart H.265+ و  Smart H.264+

با بررسی این ویژگی ها می توانید درباره تطابق دوربین HFW2531T-AS-S2 داهوا با شرایط محیط خود و نیز هدفی که از نصب دوربین امنیتی دارید، اطمینان پیدا کنید. این دوربین بالت، یک سیستم امنیتی پیشرفته برای کنترل بر فضاهای مختلف است که با ارائه تصاویر خروجی با رزولوشن ۲۵۹۲ × ۱۹۴۴ می تواند به آرامش خاطر بیشتر ساکنان هر ساختمان کمک کند.

قیمت دوربین IPC-HFW2531T-AS-S2 داهوا

قیمت دوربین IPC-HFW2531T-AS-S2 داهوا به عنوان یک دوربین مداربسته ۵ مگاپیکسلی داهوا از دوربین های ۲ و ۴ مگاپیکسل این شرکت کمی بالاتر است و دلیل این موضوع هم بالاتر بودن کیفیت تصویر این دوربین ها است. به طور کلی، به دلیل اینکه این دوربین محصول یک شرکت چینی محبوب است و به ایران وارد می شود، قیمت ثابتی در بازار ندارد و در فروشگاه های مختلف هم با قیمت های متنوعی به فروش می رسد.

با انتخاب نمایندگی های معتبر برند داهوا در ایران، دیگر نگران اصل بودن دوربین HFW2531T-AS-S2 داهوا، گارانتی معتبر و قیمت مناسب آن نخواهید بود.

فروش دوربین Dh-Ipc-Hfw2531T-As-S2 داهوا

خرید دوربین DH-IPC-HFW2531T-AS-S2 داهوا

فروش دوربین مداربسته مدل HFW2531T-AS-S2 داهوا

دوربین مارکت یکی از موارد نمایندگی فروش دوربین مداربسته مدل HFW2531T-AS-S2 داهوا و تمامی محصولات امنیتی این برند است که علاوه بر قیمت مناسب، گارانتی و خدمات پس از فروش هم برای این محصول ارائه می کند. دوربین HFW2531T-AS-S2  داهوا را می توانید به صورت آنلاین از این صفحه انتخاب کنید و یا با کارشناسان دوربین مارکت تماس بگیرید.

[ad_2]

لینک منبع

چرخ خیاطی دستی Handy Stitch

چرخ خیاطی دستی Handy Stitch کوچک، سبک و قابل حمل طراحی نوین و کاربردی مناسب دوخت بالش ، جوراب ، انواع پارچه ها و ... دوخت با کیفیت بالا

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
[df-form-login]