خدمات تخصصی سئو و طراحی سایت (تجربه بهترین قیمت و خدمات ) میلاد سهراب نیا

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0
سبد خرید خالی است.

دوربین تحت شبکه داهوا IPC-HDW2431TM-AS-S2

قیمت دوربین داهوا IPC-HDW2431TM-AS-S2

[ad_1]

دوربین HDW2431TM-AS-S2 داهوا می توانید اطراف خود را با وضوح بهتری زیر نظر بگیرید. فناوری های پیشرفته به کار رفته در این دوربین داهوا، از جمله تکنولوژی استارلایت، نیازهای امنیتی و نظارتی افراد را به شکل فوق العاده ای برطرف می کند و یک گزینه عالی برای تامین امنیت به ویژه در محیط های کم نور و تاریک است. کیفیت بالای تصاویر این دوربین، یکی از ویژگی مهم آن است که سبب پرفروش بودن این محصول نیز شده است.

اگر قصد انتخاب دوربین مداربسته مدل HDW2431TM-AS-S2 داهوا را دارید، در ادامه می توانید درباره ویژگی ها و مشخصات این محصول، اطلاعات دقیق تری کسب کنید. هم چنین برای ثبت سفارش این دوربین مداربسته و دریافت مشاوره می توانید با کارشناسان فروش دوربین مارکت تماس بگیرید.

خرید دوربین IPC-HDW2431TM-AS-S2 داهوا

برای خرید دوربین IPC-HDW2431TM-AS-S2 داهوا در ابتدا به عملکرد این دوربین و ویژگی های فنی آن دقت داشته باشید؛ تا این محصول به طور کامل با نیازها و شرایط امنیتی محیط شما مطابق باشد. این دوربین از نوع دوربین تحت شبکه داهوا است و به همین دلیل قابلیت اتصال به اینترنت و نظارت از راه دور را برای کاربران فراهم می کند. این امکان، اگر چه قیمت دوربین مدل DH-IPC-HDW2431TMP-AS-S2 داهوا را نسبت به فناوری آنالوگ بالاتر برده است، اما از نظر تامین امنیت، مزیت های زیادی در کاربری های متنوع دارد.

دوربین HDW2431TM-AS-S2 داهوا یکی از انواع دوربین ۴ مگاپیکسل داهوا است؛ بر اساس بودجه خود و میزان کیفیت تصاویر، تصمیم گیری خود را برای خرید این دوربین انجام دهید.

قیمت دوربین داهوا Ipc-Hdw2431Tm-As-S2

ویژگی های دوربین مداربسته مدل HDW2431TM-AS-S2 داهوا

دوربین مداربسته مدل HDW2431TM-AS-S2 داهوا از نوع دید در شب استارلایت می باشد؛ این فناوری به این معنی است که این دوربین در هنگام تاریکی و یا کم نور بودن محیط، با استفاده از سنسورهای خاصی که در داخل آن طراحی شده است، نور مرئی را جذب کرده و تصاویری روشن و واضح از محیط ثبت می کنند. دیگر ویژگی این دوربین کیفیت ۴ مگاپیکسلی و رزولوشن ۲۶۸۸ × ۱۵۲۰ آن است که باعث ارائه تصاویر درخشان و شفاف می شود تا به همه جزئیات بدون افت کیفیت، دسترسی داشته باشید.

  • تکنولوژی IP یا تحت شبکه
  • فناوری IR هوشمند
  • تکنولوژی WDR
  • گواهی IP67
  • پشتیبانی POE
  • برد دید در شب بالا

این موارد از دیگر ویژگی های دوربین HDW2431TM-AS-S2 داهوا هستند که عملکردهایی مانند تنظیم خودکار نور مادون قرمز، تعدیل نور تصاویر، مقاومت فیزیکی دوربین در برابر شرایط آب و هوایی مختلف و نصب آسان را برای این محصول به ارمغان آورده اند. برای اطلاع از لیست قیمت دوربین HDW2431TM-AS-S2 داهوا با ما در دوربین مارکت در تماس باشید.

تهیه دوربین داهوا مدل Ipc-Hdw2431Tm-As-S2

قیمت دوربین مدل DH-IPC-HDW2431TMP-AS-S2 داهوا

قیمت دوربین مدل DH-IPC-HDW2431TMP-AS-S2 داهوا در محدوده قیمت های متوسط در میان انواع دوربین قرار می گیرد و حتی با توجه به مشخصات فنی و مزایای آن، قیمت مقرون به صرفه ای هم هست. قیمت این محصول به دلیل وارداتی بودن و وجود فروشگاه های مختلفی که دوربین های برند داهوا را به فروش می رسانند، قیمت ثابتی نیست؛ بنابراین بهتر است قیمت این دوربین را به صورت به روز بررسی کنید و در مقایسه، بهترین نمایندگی را برای خرید دوربین IPC-HDW2431TM-AS-S2 داهوا انتخاب کنید.

دوربین تحت شبکه داهوا Ipc-Hdw2431Tm-As-S2

بهترین لیست قیمت دوربین HDW2431TM-AS-S2 داهوا

مجموعه دوربین مارکت بهترین لیست قیمت دوربین HDW2431TM-AS-S2 داهوا روز را به کاربران خود ارائه می کند. با تماس با مشاوران این مجموعه می توانید انتخاب خود را با دریافت اطلاعات تخصصی، دقیقا مطابق با نیاز و شرایط فضای خود انجام دهید. سفارش خود را برای انتخاب دوربین HDW2431TM-AS-S2 داهوا را می توانید هم به صورت آنلاین و هم به صورت تلفنی ثبت کنید.

[ad_2]

لینک منبع

چرخ خیاطی دستی Handy Stitch

چرخ خیاطی دستی Handy Stitch کوچک، سبک و قابل حمل طراحی نوین و کاربردی مناسب دوخت بالش ، جوراب ، انواع پارچه ها و ... دوخت با کیفیت بالا

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
[df-form-login]