خدمات تخصصی سئو و طراحی سایت (تجربه بهترین قیمت و خدمات ) میلاد سهراب نیا

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0
سبد خرید خالی است.

بهترین مراکز خرید اردبیل؛ از بازار بزرگ تا مرکز خرید اولدوز

[ad_1]

بازدید از بازارها و خرید اجناس و سوغاتی‌های مخصوص هر شهر از جذابیت‌های هر سفر به‌شمار می‌آید. شهر اردبیل علاوه بر این‌که تاریخی غنی در استخوان‌هایش ریشه دوانده، از مراکز خرید زیاد و جذابی نیز برخوردار است. به‌همین دلیل قصد داریم در این مقاله شما را با بهترین مراکز خرید اردبیل آشنا کنیم تادر سفرتان به این شهر تاریخی و زیبا در بازارهایش وقت بگذرانید و خرید کنید. پس با سه‌کلیک در این مقاله همراه باشید.

پاسپورت دومینیکا

فرصت رزرو بلیط هواپیما از سه کلیک را از دست ندید

بازار بزرگ اردبیل

بازار بزرگ اردبیل
بهترین مراکز خرید اردبیل؛ از بازار بزرگ تا مرکز خرید اولدوز ۱۰

همان‌طور که گفتیم، اردبیل شهری تاریخی است که جاذبه‌های زیادی از دوران صفویه و قاجار را در خود جای داده‌است. یکی از این جاذبه‌ها، بازار بزرگ و سنتی است که از بهترین مراکز خرید اردبیل به‌شمار می‌آید. این بازار که مرکز تجاری استان خوانده می‌شود، همه چیز تمام است؛ به‌طوری‌که هرچیزی بخواهید را می‌توانید در راسته‌های متعددش پیدا کنید؛ مانند راسته خراط‌ها، مسگرها، زرگرها، بقالان، قصابان، کلاه‌دوزان، قیصریه، کفاشان و…. .

معماری بازار بزرگ اردبیل با طاق‌های جناغی و گنبدهای ساده آراسته شده که قدم زدن در آن می‌تواند حس نوستالژیک و اصالت را در شما بیدار کند. در این بازار می‌توانید محصولات خوراکی مانند میوه‌های تازه و خشک، عسل اعلای سبلان، لبنیات درجه‌یک مثل سرشیر، حلوای سیاه، شیرینی‌های سنتی و خوراکی‌های خوشمزه دیگر پیدا کنید. همچنین انواع صنایع‌دستی مانند تراش شیشه، گلیم و جاجیم‌بافی، نقاشی روی چرم، مسگری، کیف، وسایل تزئینی و سوغاتی‌های زیبای دیگری که نشان از هنر و اصالت مردم اردبیل دارند را تهیه کنید.

آدرس: چهارراه امام خمینی، تقاطع خیابان امام خمینی و خیابان مدرس

مرکز خرید الماس شهر؛ از بهترین مراکز خرید اردبیل

مرکز خرید ۱۲طبقه الماس شهر یکی از بهترین مراکز خرید اردبیل است که دارای فروشگاه‌های متعددی همچون وسایل منزل، لباس‌های زنانه، بچه‌گانه و کودکانه، لباس مجلسی، کیف، کفش، تنقلات، اسباب‌بازی و… است. امکانات این مرکز خرید تنها به واحدهای تجاری محدود نمی‌شود، بلکه در طبقه سوم آن دومین شهربازی سرپوشیده استان اردبیل و فست‌فود نیز وجود دارد. طبقه چهارم به بالا نیز مخصوص واحدهای اداری و بخش خدماتی است.

آدرس: مجتمع بزرگ الماس شهر اردبیل، میدان شریعتی

مجتمع تجاری شورا سنتر اردبیل؛ از بهترین مراکز خرید اردبیل

مجتمع تجاری شورا سنتر اردبیل؛ از بهترین مراکز خرید اردبیل
بهترین مراکز خرید اردبیل؛ از بازار بزرگ تا مرکز خرید اولدوز ۱۱

این مرکز خرید که در نزدیکی مرکز گردشگری شورابیل واقع شده، از یک زیرزمین و سه‌طبقه تشکیل شده‌است و درلیست مدرن‌ترین و بهترین مراکز خرید اردبیل قرار می‌گیرد. شورا سنتر را می‌توان یکی از بهترین بازارهای لباس‌های شهر دانست که محصولات متنوع و باکیفیت زیادی را از برندهای مطرح عرضه می‌کند. البته این مرکز خرید تنها به لباس اختصاص ندارد، بلکه پوشاک، اسباب‌بازی، کیف‌وکفش، صنایع‌دستی، مواد غذایی و… را نیز به فروش می‌رساند. همچنین یک شهربازی سرپوشیده نیز در مرکز تجاری شورا سنتر وجود دارد که می‌تواند مکان مناسبی برای سرگرم‌شدن کودکان حین خرید باشد.

آدرس: خیابان عطایی، ورودی قدیم شورابیل

رزرو هتل ۵ستاره با سه کلیک خوبه

مرکز تجاری اولدوز پاسارگاد اردبیل

اجناس این مرکز خرید نسبت به دیگر مراکز خرید اردبیل از قیمت بالاتری برخوردار است، اما ازنظر طراحی و امکانات امتیاز بالایی را به خود اختصاص داده. در این مرکز خرید فروشگاه‌های متعددی اعم از لوازم خانگی، لوازم الکترونیک، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی وجود دارد. از امکانات رفاهی اولدوز پاسارگاد می‌توانیم به رستوران و کافی‌شاپ اشاره کنیم.

آدرس: چهارراه ایستگاه سرعین، خیابان امام خمینی(ره).

بازار سرچشمه اردبیل

بازار سرچشمه در بافت تجاری قدیمی اردبیل قرار دارد و قدم زدن در آن با حال‌وحوای ناب سنتی همراه است. در این بازار می‌توانید با فروشندگان خونگرم معاشرت کنید و برای عزیزانتان از سفر به اردبیل سوغاتی‌هایی مانند عسل، انواع شیرینی‌های سنتی و صنایع‌دستی بخرید. در بازار سرچمه و پاساژهای اطراف آن محصولاتی مانند مواد غذایی، لوازم خانگی، پوشاک و…. به فروش می‌رسد.

آدرس: خیابان امام‌خمینی، میدان سرچشمه

مرکز خرید پروما؛ از بهترین مراکز خرید اردبیل

مرکز خرید پروما؛ از بهترین مراکز خرید اردبیل
بهترین مراکز خرید اردبیل؛ از بازار بزرگ تا مرکز خرید اولدوز ۱۲

مرکز خرید پروما، مرکز خریدی معروف است که در شهرهایی مانند مشهد، تهران، کرج، قزوین و همچنین اردبیل شعبه دارد. پروما یکی از بهترین مراکز خرید اردبیل است که دارای فروشگاه‌هایی متعدد با اجناس باکیفیت است. نزدیک بودن این مرکز خرید به مرکز خرید شورا سنتر، مزیتی است برای مسافرانی که اهل خرید و بازارگردی هستند.

آدرس: خیابان دانشگاه، مقابل دریاچه شورابیل، مرکز خرید پروما

بازار آرتا

در خیابان طالقانی اردبیل، مجموعه‌ای از مغازه‌های خرازی، لوازم زنانه و آرایشی و لوازم بچه‌گانه وجود دارد که بسیاری برای خرید به آن‌جا می‌روند. بازار آرتا از مراکز خرید اردبیل است که در جایی پرتردد و شلوغ در شهر قرار دارد؛ چراکه این بازار کنار بیمارستان واقع شده‌ و خودروهای زیادی در آن‌جا رفت‌وآمد می‌کنند. پس به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد داشتید برای خرید به آن‌جا بروید و با ماشین شخصی بودید، حتما خودرویتان را در یکی از پارکینگ‌ها پارک کنید و با خیالی آسوده در بازار گشت‌وگزار کنید.

آدرس: اردبیل، خیابان طالقانی

بازار مرزی بیله ‌سوار

بازار بیله سوار که در نقطه صفر مرزی و در شهر بیله سوار در اطراف اردبیل قرار دارد، بازاری است ساده که اجناسی باکیفیت و ‌قیمت‌مناسب در آن به‌ فروش می‌رسد. ۳۰۰ غرفه در این بازار اجناس وارداتی را از آذربایجان، روسیه، ترکیه و… به خریداران عرضه می‌کنند. اجناسی مانند لباس، لوازم بهداشتی، لوازم خانگی، ابزار و اسباب‌بازی و… را می‌توانید در بیله‌سوار پیدا کنید. این بازار نیز در لیست بهترین مراکز خرید اردبیل قرار می‌گیرد که حتی برای خرید عمده انواع پوشاک هم به آن مراجعه می‌کنند.

آدرس: شهر بیله سوار، گمرک

مجتمع تجاری لاله سرعین

مجتمع تجاری لاله سرعین
بهترین مراکز خرید اردبیل؛ از بازار بزرگ تا مرکز خرید اولدوز ۱۳

همان‌طور که می‌دانید، سرعین یکی از شهرهای استان اردبیل است که به‌دلیل آب‌گرم‌های طبیعی‎‌اش بسیار معروف است. این شهر در نیمه اول سال به‌خصوص فصل تابستان پر می‌شود از مسافر. به همین دلیل بازارهایش نیز رونق گرفته‌است که یکی از این بازارها، متمع تجاری لاله است که یکی از بهترین مراکز خرید اردبیل به‌شمار می‌آید. در این مجتمع می‌توانید محصولات مختلفی مانند پوشاک، بدلیجات، اسباب‌بازی و… را تهیه کنید. اگر هم حین خرید و گشت‌وگزار خسته شدید، به رستوران مجتمع مراجعه کنید و غذا میل کنید.

آدرس: بلوار امام علی، جنب آب‌درمانی سبلان

کلام پایانی

در این مقاله سعی کردیم تا شما را با بهترین مراکز خرید اردبیل آشنا کنیم. این مراکز خرید از سنتی تا مدرن را شامل می‌شود که هرکدام حال‌وهوای خاص خود را دارد. چه به دنبال پوشاک و لوازم شخصی باشید، چه سوغاتی و خوراکی و هر چیز دیگر، بهترین مراکز خرید اردبیل، محصولات متنوعی را به شما ارائه می‌دهد. اگر ‌تجربه خرید از این مراکز خرید را دارید، خوشحال‌ می‌شویم که تجربیاتتان را در قسمت نظرات این مقاله با ما درمیان بگذارید.

رزرو تور ارزان فقط با سه کلیک خوبه

[ad_2]

لینک منبع
#بهترین #مراکز #خرید #اردبیل #از #بازار #بزرگ #تا #مرکز #خرید #اولدوز

چرخ خیاطی دستی Handy Stitch

چرخ خیاطی دستی Handy Stitch کوچک، سبک و قابل حمل طراحی نوین و کاربردی مناسب دوخت بالش ، جوراب ، انواع پارچه ها و ... دوخت با کیفیت بالا

ارسال دیدگاه
مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
[df-form-login]