خدمات تخصصی سئو و طراحی سایت (تجربه بهترین قیمت و خدمات ) میلاد سهراب نیا

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0
سبد خرید خالی است.

بهترین رستوران های بندر انزلی؛ طعم بی‌نظیر غذاهای شمالی

[ad_1]

اولین دغدغه مسافران می‌تواند این باشد که کدام رستوران در شهری که به آن سفر کرده‌اند، بهترین است؟ و در کدام رستوران می‌توانند غذای محلی شهر را نوش جان کنند؟ انتخاب رستوران در شهرهای شمالی ایران به دلیل طعم بی‌نظیر غذاها و عطر خوششان کمی سخت است. در این مقاله سعی کرده‌ایم بهترین رستوران های بندر انزلی را از نظر گردشگران و مسافران این شهر به شما معرفی کنیم. امیدواریم در سفر به بندر انزلی این لیست به شما کمک کند تا خاطرات خوشمزه‌ای را در ذهنتان ثبت کنید.

پاسپورت دومینیکا

فرصت رزرو بلیط هواپیما از سه کلیک را از دست ندید

رستوران و خانه‌باغ یارماشالله

بهترین رستوران های بندر انزلی؛ رستوران و خانه‌باغ یارماشالله
بهترین رستوران های بندر انزلی؛ طعم بی‌نظیر غذاهای شمالی ۱۱

اگر به‌دنبال فضایی تاریخی و سنتی هستید می‌توانید سری به خانه‌باغ یارماشالله بزنید. یک رستوران ایرانی با فضایی کاملاً سنتی و قدیمی در استان گیلان و در شهر بندر انزلی است. این رستوران به‌خاطر فضای زیبایش به‌عنوان یکی از جاذبه‌های تاریخی بندر انزلی نیز شناخته می‌شود. خانه‌باغ یارماشالله دارای دو فضای داخلی و خارجی است که فضای داخلی آن کاملا سنتی چیدمان شده است. همچنین در فضای بیرونی این رستوران می‌توانید کنار حوض و گلدان‌های سفالی تجربه‌ای متفاوت از یک رستوران سنتی را در ذهن خود ثبت کنید. این رستوران در سال ۱۲۹۸ توسط حاج‌محمد صوفیانی تأسیس شد و با قدمتی نزدیک به یک قرن در بین مردم محلی و گردشگران شهرت یافته است. منوی رستوران یارماشالله شامل غذاهای محلی، ایرانی و بین‌المللی است و کیفیت غذاها و فضای دلنشینش این رستوران را به یکی از بهترین رستوران‌ های بندر انزلی تبدیل کرده است.

آدرس: بندر انزلی، غازیان، روبه‌روی آتش‌نشانی، کوچه سنایی

شماره تماس: ۰۱۳۴۴۴۴۲۳۲۱ و ۰۹۳۳۸۳۳۱۵۳۵

کافه و رستوران ساحلی هیراد

یکی دیگر از بهترین رستوران های بندر انزلی که در نزدیکی دریا واقع شده، کافه و رستوران ساحلی هیراد است. این رستوران با پنجره‌های شیشه‌ای بزرگ چشم‌اندازی زیبا از دریای خزر را به میهمانانش نمایش می‌دهد. فضای دلنشین و مدرن این رستوران تجربه‌ای منحصربه‌فرد برای شما در سفر به بندر انزلی خلق می‌کند. این رستوران شامل دو منوی رستوران و کافی‌شاپ است. همچنین در سه وعده صبحانه، نهار و شام میزبان شما خواهد بود. منوی این رستوران مطابق با هر سلیقه‌ای، شامل غذاهای ایرانی، دریایی و بین‌المللی چون کباب کوبیده، ماهی، میگو، پیتزا ساندویچ و…، انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم چون قهوه‌، چای، بستی و… است.

آدرس: منطقه آزاد انزلی، ساحل فاز تجارت و گردشگری

شماره تماس: ۰۱۳۴۴۴۵۰۶۶۱ 

بهترین رستوران های بندر انزلی ؛ کافه و رستوران اشپل

بهترین رستوران های بندر انزلی؛ کافه و رستوران اشپل
بهترین رستوران های بندر انزلی؛ طعم بی‌نظیر غذاهای شمالی ۱۲

کافه و رستوران اشپل یکی از کافه و رستوران‌های معروف بندر انزلی است. فضای دلنشین و رنگارنگ این رستوران باعث شهرت آن در بین گردشگران بندر انزلی شده است. کیفیت بالا و طعم بی‌نظیر غذاهای گیلانی رستوران اشپل را از دست ندهید. منوی این رستوران شامل غذاهای ایرانی چون کوبیده، جوجه کباب و… و غذاهای گیلانی چون قیمه نثار، میرزاقاسمی، باقالی قاتوق و غیره است.

آدرس: ژاندارمری، استادیوم سیروس قایقران، پشت ترابری شهرداری

شماره تماس: ۰۱۳۴۳۵۱۱۶۰۵

کافه و رستوران کوبار

کوبار، رستورانی کنار آب‌های رودخانه بندر انزلی که می‌تواند تجربه‌ای تازه برای شما خلق کند. این کافه و رستوران با چشم‌انداز زیبایی از رودخانه، فضای دلنشین و غذاهای باکیفیت ایتالیایی‌اش در بین گردشگران شهرت یافته است. در این کافه می‌توانید خانه‌های رنگی‌رنگی که کنار رودخانه بندر انزلی ساخته شده‌اند را نیز تماشا کنید.

آدرس: خیابان شهید دوربین (کوی واحدی)، جنب رودخانه و اسکله قایقرانی

شماره تماس:  ۰۱۳۴۴۵۱۱۷۶۸

بهترین رستوران های بندر انزلی ؛ رستوران دریاکده

بهترین رستوران های بندر انزلی؛ رستوران دریاکده
بهترین رستوران های بندر انزلی؛ طعم بی‌نظیر غذاهای شمالی ۱۳

اگر در مسیر حرکت از رشت به سمت بندر انزلی هستید و احساس گرسنگی و خستگی داشتید می‌توانید در رستوران دریا کده کمی استراحت کرده و غذاهایی شمالی خوشمزه را نوش جان کنید و بعد دوباره به دل جاده بزنید. رستورانی در جاده رشت به بندر انزلی که یکی از بهترین رستوران های بندر انزلی به شمار می‌آید. دریاکده با انواع غذاهای سنتی ایرانی و محلی گیلانی پذیرای گردشگرانی است که بندر انزلی سفر می‌کنند. همچنین شما می‌توانید بعد از استراحت و غذا سری هم به پارک جنگلی بندر انزلی بزنید و کمی در طبیعت زیبای جنگل، ماجراجویی کنید.

آدرس: دروازهٔ ماهی (ورودی شهر انزلی)

شماره تماس: ۰۱۳۴۴۴۲۵۱۵۱

رستوران شمس‌العماره

یکی دیگر از بهترین رستوران های بندر انزلی ، کافه رستوران شمس‌العماره است. فضای زیبا و صمیمانه این رستوران لحظات زیبا و خوشمزه‌ای را برای شما ثبت می‌کند. دیوارهای رنگی‌رنگی و تزیینات این رستوران بسیار چشم‌نواز است. همچنین حیات رستوران شمس‌العماره با یک حوض آبی در وسط و چتر‌های رنگارنگی که مثل یک سقف چیده شده‌اند، محیط این رستوران را دلنشین‌تر می‌کند. منوی این رستوران شامل غذاهای سنتی ایرانی و گیلانی مثل اناربیج، باقالی قاتوق، کوبیده و…، و غذاهای ملل از جمله پیتزا و بشقاب‌های ویژه خوراک مرغ گریل و… است.

آدرس: بندر انزلی، سی‌متری، کوچه هتل مرمر

شماره تماس:۰۱۳۴۴۵۶۲۴۴ 

رزرو تور ارزان فقط با سه کلیک خوبه

بهترین رستوران های بندر انزلی ؛ کافه و رستوران می‌ورجا

بهترین رستوران های بندر انزلی؛ کافه و رستوران می‌ورجا
بهترین رستوران های بندر انزلی؛ طعم بی‌نظیر غذاهای شمالی ۱۴

اگر به‌دنبال جایی دنج برای کمی خلوت با خود هستید یا قراری دارید، این کافه جایی مناسب برای شما خواهد بود. فضای صمیمانه، بازی‌ها و کتاب‌هایی که در کافه می‌ورجا موجود است، می‌تواند لحظات خاطره‌انگیزی را برای شما در خاطرات ثبت کند. در منو کافه می‌ورجا می‌توانید انواع نوشیدنی گرم، سرد و دسر سفارش دهید. همچنین بعد از گذراندن اوقات فراغت در کافه می‌توانید از پل غازیان و لاله‌های تالاب انزلی دیدن کنید.

آدرس: بندر انزلی، غازیان، خیابان طالقانی، جنب بانک ملت، پلاک ۴۹۲

شماره تماس: ۰۳۱۴۴۴۲۴۴۴۶

رستوران ساحلی هتل دلفین

اگر عاشق تماشای دریا وقت خوردن غذا هستید و می‌خواهید نسیم خنک دریا شما را نوازش کند، می‌توانید به رستوران ساحلی هتل دلفین انزلی بروید. فضای این رستوران باز است و طراحی زیبای آن گردشگران را به خود جذب می‌کند. این رستوران متعلق به هتل دلفین است که این هتل نیز بر اساس نظرات گردشگران یکی از بهترین هتل‌های بندر انزلی شناخته می‌شود. منوی این رستوران شامل انواع کباب، انواع غذاهای دریایی و محلی است. همچنین شما می‌توانید غذاهایی چون پاستا، پیتزا، استیک و… را نیز به سفارش خود اضافه کنید. منوی کافه این رستوران برای وقت‌هایی که می‌خواهید در حین تماشای دریا نوشیدنی گرم نوش جان کنید، پیشنهاد می‌شود.

آدرس: ایران، استان گیلان، بندر انزلی، ساحل قو، خیابان اطبا، هتل دلفین

شماره تماس: ۰۱۳۴۳۴۴۴۰۰۱ 

بهترین رستوران های بندر انزلی ؛ اکبر جوجه انزلی

بهترین رستوران های بندر انزلی؛ اکبر جوجه انزلی
بهترین رستوران های بندر انزلی؛ طعم بی‌نظیر غذاهای شمالی ۱۵

امکان ندارد وقتی در دل جاده هستید، هوس خوردن اکبر جوجه با رب انار ترش به سرتان نزند. یکی از بهترین رستوران‌ های بندر انزلی بر اساس نظرات مردم رستوران اکبر جوجه بندر انزلی است. این رستوران فضایی ساده و معمولی دارد، اما طعم بی‌نظیر اکبر جوجه این رستوران را از دست ندهید. کیفیت بالای غذاهای این رستوران توجه گردشگران زیادی را به خود جلب کرده است.

آدرس:
انزلی، بلوار شهید فاتحی، فاز تجارت و سیاحت

شماره تماس: ۰۱۳۴۴۰۴۹۱۵   

کلام آخر سه کلیک بهترین رستوران های بندر انزلی

غذاهای شمالی به‌خاطر عطر و طعمشان در بین مردم و گردشگران بسیار محبوب‌اند؛ بنابراین در سفر به بندر انزلی طعم و عطر غذاهای شمالی و محلی گیلان را از دست ندهید. در این مقاله فهرستی از بهترین رستوران های بندر انزلی را برای شما بر اساس نظرات مسافران و گردشگران جمع‌آوری کرده‌ایم، امیدواریم با کمک این فهرست در سفر به بندر انزلی از رستوران‌های معرفی شده خاطرات خوشی را برای خود بسازید. شما کدام رستورانی را انتخاب می‌کنید؟

رزرو هتل ۵ستاره با سه کلیک خوبه

[ad_2]

لینک منبع
#بهترین #رستوران #های #بندر #انزلی #طعم #بینظیر #غذاهای #شمالی

چرخ خیاطی دستی Handy Stitch

چرخ خیاطی دستی Handy Stitch کوچک، سبک و قابل حمل طراحی نوین و کاربردی مناسب دوخت بالش ، جوراب ، انواع پارچه ها و ... دوخت با کیفیت بالا

ارسال دیدگاه
مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
[df-form-login]