بنتلی تأیید کرده است که موتور W12 خروجی خود را با یک پیشرانه پلاگین هیبریدی مبتنی بر V8 (PHEV) که بیش از ۷۴۰ اسب بخار قدرت دارد.
شرکت اضافه کرد که این راهاندازی، در واحدهای متریک، «گشتاور چهار رقمی بر روی یک فلات وسیعتر» تولید میکند، که نشان میدهد حداقل با ۷۳۸ پوند فوت W12 تنظیمشده در مدت زمان محدود مطابقت دارد باتور.
بنتلی هنوز مشخصات فنی موتور جدید یا لوازم الکتریکی آن را فاش نکرده است، اما گفته است که این پیشرانه تنها برد الکتریکی ۵۰ مایلی بین شارژ و انتشار CO2 کمتر از ۵۰ گرم در کیلومتر را ارائه خواهد کرد.
مقالات مرتبط
- بهترین استفاده خودروهای ۲۵۰۰۰ پوندی و کمتر
- هفته من در ماشینها: پادکست قبلی استیو کراپلی/مت جدید (بخش ۷۱)
- بنتلی W12 را با تریم Speed Edition 12 جشن می گیرد
- بنتلی کانتیننتال GT بیست سال از پیروزی در لمان را جشن گرفت
- بنتلی کانتیننتال GT W12 مولینر ۲۰۲۳ اولین درایو بریتانیا
Continental GT، GTC و Flying Spur با پیشرانههای جدید در اواخر امسال بهروزرسانی خواهند شد و در هر نمونه جایگزین V8 و W12 استاندارد خواهند شد.
Bentayga تا سال ۲۰۲۶ یک موتور احتراق خالص ارائه میکند و در آن زمان فقط هیبریدی خواهد بود.
سیستمهای انتقال قدرت هیبریدی پلاگین مبتنی بر V6 در Bentayga و Flying Spur در فروش باقی خواهند ماند.
جزئیات جدید اندکی پس از آنکه بنتلی سابق اعلام کرد سرمایه گذاری قابل توجهی در پلاگین- در هیبریدها. مدیر عامل سابق آدریان هالمارک، که اخیراً رئیس بعدی استون مارتین انتخاب شد. ، گفت که بنتلی «صدها میلیون» را برای PHEV هایی که تا اوایل دهه ۲۰۳۰ برای فروش عرضه می شوند، هزینه خواهد کرد.
او از PHEV ها به عنوان یک “فناوری انتقالی” برای کاهش انتشار CO2 و سازگاری رانندگان با رانندگی الکتریکی استقبال کرد.
در کنار افزایش سرمایهگذاری در PHEV، بنتلی همچنین اولین خودروی باتریدار خود را از سال آینده تا اواخر سال ۲۰۲۶ به تعویق انداخت. هالمارک تاخیر در برنامه پلتفرم برقی پریمیوم (PPE) را دلیل عقب راندن خودروی جدید عنوان کرد. این مشکلات همچنین ورود Audi Q6 E-tron و پورشه ماکان الکتریکی.
او اضافه کرد که این تاخیر امکان توسعه بیشتر سیستمهای کمک راننده پیشرفته EV را فراهم میکند.