خدمات تخصصی سئو و طراحی سایت (تجربه بهترین قیمت و خدمات ) میلاد سهراب نیا

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

بازسازی رولزرویس کولینان ظاهری تازه و گزینه های جدید به ارمغان می آورد

رولز رویس شش سال پس از عرضه، پرفروش‌ترین شاسی‌بلند Cullinan خود را با استایل جدید، فضای داخلی اصلاح‌شده، فناوری به‌روز و تعداد زیادی گزینه جدید.

انتظار می‌رود که قیمت پایه را اندکی تا حدود ۳۳۰۰۰۰ پوند افزایش دهد. گزینه های شخصی سازی، همزمان با معرفی فناوری جدید و استایل تکامل یافته.

رولزرویس با اذعان به اینکه بسیاری از مالکان کولینان روزانه از خودروهای خود در شهر استفاده می‌کنند، اما اغلب مسافت‌های طولانی را طی می‌کنند و حتی گاهی اوقات خارج از جاده می‌روند، تمایل این شاسی‌بلند را به “بی زحمتی، در همه جا” افزایش داده است.

< div class="block block-related-news even">

مقالات مرتبط

به‌عنوان «گسترده‌ترین توسعه سری دوم در تاریخ رولزرویس» توصیف می‌شود، بنابراین کولینان با آگاهی از این که «به‌طور فزاینده‌ای به عنوان یک محصول فوق‌العاده لوکس عمل می‌کند که مشتریان می‌خواهند در آن دیده شوند و شخصیت خود را نشان دهند، به روز شده است. هر چند با ظرفیت محو شدن در طبیعت به میل خود”.

بازسازی رولزرویس کولینان ظاهری تازه و گزینه های جدید به ارمغان می آورد - خبرخوان تی شین

اندرس وارمینگ، طراح رولز رویس گفت که او بر روی “عمودی” SUV لوکس “بالا” برای فیس لیفت تمرکز کرده است، با این شرکت ارتباطی بین بلوف کولینان، نسبت های بلند و “آسمان خراش های روشن در کلان شهرهایی که کولینان به طور فزاینده ای در خانه است.”

وارمینگ به اتوکار گفت: “ما می‌خواستیم زیبایی‌شناسی کامل‌تر، ظاهری مدرن‌تر و یکپارچه‌تر در جلو داشته باشیم. همانطور که گفته شد، ما نمی‌خواستیم مانند یک دیوار باشد. ما می‌خواستیم آن را بیشتر داشته باشیم. مرجع زیبا.

“و به همین دلیل ایده آب مطرح شد – گویی یک کشتی بزرگ یا یک قایق زیبا دارید که از میان آب می گذرد و به آرامی آب را پخش می کند.”

بازسازی رولزرویس کولینان ظاهری تازه و گزینه های جدید به ارمغان می آورد - خبرخوان تی شین

چرخ خیاطی دستی Handy Stitch

چرخ خیاطی دستی Handy Stitch کوچک، سبک و قابل حمل طراحی نوین و کاربردی مناسب دوخت بالش ، جوراب ، انواع پارچه ها و ... دوخت با کیفیت بالا

ارسال دیدگاه
مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
[df-form-login]