رولز رویس شش سال پس از عرضه، پرفروشترین شاسیبلند Cullinan خود را با استایل جدید، فضای داخلی اصلاحشده، فناوری بهروز و تعداد زیادی گزینه جدید.
انتظار میرود که قیمت پایه را اندکی تا حدود ۳۳۰۰۰۰ پوند افزایش دهد. گزینه های شخصی سازی، همزمان با معرفی فناوری جدید و استایل تکامل یافته.
رولزرویس با اذعان به اینکه بسیاری از مالکان کولینان روزانه از خودروهای خود در شهر استفاده میکنند، اما اغلب مسافتهای طولانی را طی میکنند و حتی گاهی اوقات خارج از جاده میروند، تمایل این شاسیبلند را به “بی زحمتی، در همه جا” افزایش داده است.
< div class="block block-related-news even">
مقالات مرتبط
- اصلاح کننده خودرو آلمانی رولزرویس کولینان اسپرت تبدیل شده را نشان می دهد
- سفر جاده ای رولزرویس: یادآوری مسابقات حماسی این مارک
- رولزرویس کولینان تبدیل خارج از جاده را از تیونر آلمانی به دست آورد
- رئیس رولز رویس: ” ما هرگز یک تجارت حجم محور نخواهیم بود”
- رولزرویس انواع نئون پر جنب و جوش اضافه می کند برای Dawn، Wraith و Cullinan
بهعنوان «گستردهترین توسعه سری دوم در تاریخ رولزرویس» توصیف میشود، بنابراین کولینان با آگاهی از این که «بهطور فزایندهای به عنوان یک محصول فوقالعاده لوکس عمل میکند که مشتریان میخواهند در آن دیده شوند و شخصیت خود را نشان دهند، به روز شده است. هر چند با ظرفیت محو شدن در طبیعت به میل خود”.
اندرس وارمینگ، طراح رولز رویس گفت که او بر روی “عمودی” SUV لوکس “بالا” برای فیس لیفت تمرکز کرده است، با این شرکت ارتباطی بین بلوف کولینان، نسبت های بلند و “آسمان خراش های روشن در کلان شهرهایی که کولینان به طور فزاینده ای در خانه است.”
وارمینگ به اتوکار گفت: “ما میخواستیم زیباییشناسی کاملتر، ظاهری مدرنتر و یکپارچهتر در جلو داشته باشیم. همانطور که گفته شد، ما نمیخواستیم مانند یک دیوار باشد. ما میخواستیم آن را بیشتر داشته باشیم. مرجع زیبا.
“و به همین دلیل ایده آب مطرح شد – گویی یک کشتی بزرگ یا یک قایق زیبا دارید که از میان آب می گذرد و به آرامی آب را پخش می کند.”