خدمات تخصصی سئو و طراحی سایت (تجربه بهترین قیمت و خدمات ) میلاد سهراب نیا

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0
سبد خرید خالی است.

استنلی دراکن میلر می‌گوید هوش مصنوعی ممکن است در کوتاه‌مدت بیش از حد شود، اما او بلندمدت صعودی است

CNBC گزارش داده است که میلیاردر و سرمایه گذار مشهور استنلی دراکن میلر از شرط بندی خود بر روی غول ساخت تراشه های انویدیا کمی عقب نشینی کرده و سهام خود را در این شرکت به شدت کاهش داده است.

Druckenmiller در طول بازدید خود از نمایش “Squawk Box” CNBC گفت که انتظار دارد هوش مصنوعی در کوتاه مدت به عنوان یک ابزار سرمایه گذاری بیش از حد مورد استفاده قرار گیرد.

DRUCKENMILLER می گوید بلند مدت نسبت به هوش مصنوعی خوشایند است

— *والتر بلومبرگ (@DeItaone) 7 مه ۲۰۲۴

Druckenmiller از Nvidia و AI فاصله می گیرد

این میلیاردر اعتراف کرد که در ماه مارس سهام Nvidia خود را کاهش داده است زیرا به استراحت نیاز دارد.

به طور خاص، سرمایه گذار پس از جهش قیمت سهم از ۱۵۰ دلار به ۹۰۰ دلار، سهام Nvidia خود را کاهش داد. دراکن میلر اظهار داشت که قصد ندارد مانند وارن بافت رفتار کند و “برای ۱۰ یا ۲۰ سال مالکیت داشته باشد.”

در چند سال گذشته، انویدیا بر روی مدل‌های بزرگ هوش مصنوعی که توسط پردازنده‌های گرافیکی خود برای سرورها ایجاد شده‌اند، تمرکز کرده است. در سال ۲۰۲۳، سهام انویدیا بسیار خوب عمل کرد و از نظر عملکرد یکی از بهترین ها در بازار بود. رشد سرسام آور ۲۳۸ درصدی داشت. در سال جاری، سهام انویدیا ۶۶% افزایش یافته است.

در ابتدا، دراکن میلر متوجه انویدیا شد، زمانی که شریکی در دفتر خانواده Duquesne با او آشنا شد و فکر می‌کرد که هوش مصنوعی در درازمدت بر بلاک چین غلبه خواهد کرد.

یک ماه پس از اینکه میلیاردر سهامی را در آن خرید، OpenAI ChatGPT را برای استفاده عمومی منتشر کرد و سپس موقعیت خود را در Nvidia افزایش داد. با این حال، حتی اگر او فکر می‌کند که هوش مصنوعی ممکن است در کوتاه‌مدت بیش از حد افزایش یابد، دراکن میلر در بلندمدت نسبت به آن خوش‌بینانه باقی می‌ماند.

او گفت: «بنابراین هوش مصنوعی ممکن است اکنون کمی بیش از حد تبلیغاتی باشد، اما در درازمدت کم‌تر از حد تبلیغات باشد،» او هوش مصنوعی را به اینترنت در مراحل اولیه‌اش تشبیه کرد. او انتظار دارد که بازدهی بزرگی در چهار یا پنج سال آینده اتفاق بیفتد.

الون ماسک هشدار حیاتی هوش مصنوعی صادر می کند

همانطور که قبلاً توسط U.Today گزارش شد، ایلان ماسک، غول فناوری، بنیانگذار استارت آپ xAI که چت ربات Grok AI را تولید می کند، روز گذشته در طی یک سخنرانی عمومی اظهار داشت که معتقد است آموزش هوش مصنوعی در این زمینه بسیار مهم است. راه درست است تا بتواند انسان دوستانه باشد و همکاری با بشر را در آینده تقویت کند.

ماسک معتقد است برای انجام این کار، باید هوش مصنوعی را طوری آموزش داد که حقیقت‌جو و تا حد امکان کنجکاو باشد. در غیر این صورت ممکن است با انسان خصمانه شود.

چرخ خیاطی دستی Handy Stitch

چرخ خیاطی دستی Handy Stitch کوچک، سبک و قابل حمل طراحی نوین و کاربردی مناسب دوخت بالش ، جوراب ، انواع پارچه ها و ... دوخت با کیفیت بالا

ارسال دیدگاه
مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
[df-form-login]