خدمات تخصصی سئو و طراحی سایت (تجربه بهترین قیمت و خدمات ) میلاد سهراب نیا

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0
سبد خرید خالی است.

ابزار سرطان NHS “Mia” سرطان هایی را که پزشکان از قلم انداخته بودند شناسایی کرد

یک ابزار هوش مصنوعی به نام Mia به عنوان یک تغییر دهنده بازی ظاهر شد و با شناسایی علائم سرطانی در ماموگرافی هایی که پزشکان انسان را از دست داده بودند، مهارت خود را ثابت کرد.

ما می دانیم که تشخیص زودهنگام در درمان همه انواع سرطان اساسی است، اما به ویژه برای کسانی که به سرعت گسترش می یابند مهم است.

میا می تواند تومورهای کوچک را که اغلب برای چشم انسان نامرئی هستند، اما می توانند به سرعت رشد کرده و گسترش یابند، مشخص کند.

آزمایش شده توسط NHS، Mia بیش از ۱۰۰۰۰ اسکن ماموگرافی را تجزیه و تحلیل کرد، موارد سرطان شناخته شده را علامت گذاری کرد و سرطان را در ۱۱ زن که پزشکان از دست داده بودند، کشف کرد.

در آزمایش های مدل، مایکروسافت که در پروژه Mia نیز مشارکت دارد و انتظار دارد این فناوری را برای دسترسی گسترده در Azure استقرار دهد، پیش بینی کرد که می تواند کاهش حجم کار رادیوگرافی تا ۳۰ درصد.

از ۱۰۸۸۹ زن شرکت کننده در این آزمایش، تنها ۸۱ نفر از بررسی هوش مصنوعی انصراف دادند که نشان دهنده اعتماد گسترده به این فناوری است.

دکتر جرالد لیپ، که “ابزارهای هوش مصنوعی به طور کلی در تشخیص علائم یک بیماری خاص بسیار خوب هستند، اگر بر روی داده های کافی آموزش دیده باشند.” href=”https://www.abdn.ac.uk/news/22964/”>پروژه را در NHS Grampian رهبری کرد، اشاره شد.

میا به طور بالقوه جانها را نجات داده است. بی بی سی در مورد یک بیمار به نام باربارا گزارش داد که از دقت مبتنی بر هوش مصنوعی Mia بهره می برد. سرطان او، اگرچه تنها ۶ میلی‌متر بود، اما زود تشخیص داده شد، به این معنی که می‌توان آن را به صورت کمتر تهاجمی با میزان موفقیت بالاتر درمان کرد.

تسکین باربارا محسوس بود. او به Zoe Kleinman از بی بی سی گفت.

سارا کریش، مدیر ارشد استراتژی در خیرون مدیکال، شرکتی که مالک میا است، در مورد چالش ها و نقاط عطف در توسعه چنین ابزار پیشرفته ای صحبت کرد. او گفت: «ساخت و آموزش میا شش سال طول کشید.

NHS فعالانه از تحقیقات فناوری های پزشکی هوش مصنوعی، از جمله عرضه سراسری سرطان ریه با پشتیبانی هوش مصنوعی تشخیص که تا ۴۰ برابر دقیق تر از روش های سنتی است.

هوش مصنوعی نیز در غربالگری سرطان پستان و فراتر از تشخیص، این فناوری از < پشتیبانی می کند span style="font-weight: 400;">توسعه داروی ضد سرطان.

دکتر کاترین هالیدی از کالج سلطنتی رادیولوژیست ها نسبت به MIA ابراز خوش بینی کرد و گفت: “این نتایج دلگرم کننده هستند و به برجسته کردن پتانسیل هیجان انگیز هوش مصنوعی برای تشخیص کمک می کنند.”

شایان ذکر است که دانشگاه آبردین به طور مستقل نتایج Mia را ارزیابی کرده است، اما هنوز در تحقیقات رسمی مورد بررسی و مستندسازی قرار نگرفته است.

چرخ خیاطی دستی Handy Stitch

چرخ خیاطی دستی Handy Stitch کوچک، سبک و قابل حمل طراحی نوین و کاربردی مناسب دوخت بالش ، جوراب ، انواع پارچه ها و ... دوخت با کیفیت بالا

ارسال دیدگاه
مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
[df-form-login]