خدمات تخصصی سئو و طراحی سایت (تجربه بهترین قیمت و خدمات ) میلاد سهراب نیا

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

$آیا زمان فروش میم کوین‌ها فرا رسیده‌ است؟

آیا زمان فروش میم کوین‌ها فرا رسیده‌ است؟

[ad_1]

میم‌ کوین‌هایی مثل دوج‌ کوین و شیبا اینو در روز قبل عملکرد ضعیف‌تری در مقایسه با بقیه بار داشتند و سرمایه‌گذاران خود را نگران کرده‌اند.

خلاصه تحلیل

  • تقاضای میم کوین‌ها در روزهای گذشته شدت کاهش یافته‌ است.
  • مارکت کپ بارآلت کوین‌ها هم در شرایط چندان خوبی قرار ندارد.

گزارش کوین تلگراف، داده‌های وب سایت کوین‌گکو (Coingecko) نشان می‌دهد که مارکت کپ میم کوین‌ها در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۲ درصد کاهش یافته‌ ‌و ۵۵.۴۸ میلیارد دلار رسیده‌ است. در این مدت قیمت دوج کوین و شیبا اینو هم ترتیب حدود ۲ و ۳.۵ درصد کاهش یافت اما نوسانات نزولی آن‌ها محدوده ۶ درصد هم رسید.

مارکت کپ میم کوین‌هامارکت کپ میم کوین‌ها
مارکت کپ میم کوین‌ها

تحلیلگران باور دارند که روند نزولی میم کوین‌ها با اصلاح مارکت کپ بار آلت کوین‌ها (Total3) در ارتباط بوده‌ است. شایان ذکر است Total3 (مارکت کپ کل بار ارزهای دیجیتال جز مارکت کپ بیت کوین و اتریوم) پس رالی خود که اکتبر ۲۰۲۳ (مهر ۱۴۰۲) شروع شده‌ بود؛ وارد یک روند اصلاحی جدید شده‌ است. علاوه بر این Total3 اولین هفته آوریل (فروردین) ۱۵ درصد کاهش یافته‌ و ۶۶۱.۴۱ میلیارد دلار رسیده‌ است.

روند Total3 روند Total3
روند Total3

کانال نزولی ایجادشده در نمودار Total3 هم معامله‌گران زیادی را نگران کرده‌ است. علاوه بر این شاخص قدرت نسبی آن در ۷ هفته گذشته ۸۹ ۶۲ رسیده‌ اما همچنان در محدوده اشباع خرید قرار دارد. طور کلی اگر شاخص Total3مقاومت کانال نزولی خود در ۶۶۰ میلیارد دلار را بشکند، آلت کوین‌ها می‌توانند حرکت صعودی جدیدی شروع کنند.

علاوه بر Total3، میم کوین‌ها هم تقاضای شدید خود در هفته‌های گذشته را دست داده‌اند. داده‌های وب سایت دون (Dune) هم نشان می‌دهد که تراکنش‌های میم کوین‌ها در شبکه‌هایی مثل اتریوم و سولانا ۸۱ درصد کاهش یافته‌ و ۹۹۸.۸۸ میلیارد دلار ۱۹۱.۸۸ میلیارد دلار رسیده‌ است.

حجم تراکنش‌های میم کوین‌هاحجم تراکنش‌های میم کوین‌ها
حجم تراکنش‌های میم کوین‌ها

در هر صورت این مسئله نشان می‌دهد که تقاضای میم کوین‌ها شدت سقوط کرده و ممکن است روی آینده آن‌ها تاثیر بگذارد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در نوبیتکس صرفا جنٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.



[ad_2]

لینک منبع
#آیا #زمان #فروش #میم #کوینها #فرا #رسیده #است

[title_hashtags]

چرخ خیاطی دستی Handy Stitch

چرخ خیاطی دستی Handy Stitch کوچک، سبک و قابل حمل طراحی نوین و کاربردی مناسب دوخت بالش ، جوراب ، انواع پارچه ها و ... دوخت با کیفیت بالا

ارسال دیدگاه
مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
[df-form-login]