حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

خبرخوان اتوماتیک تی شین
0
سبد خرید خالی است.

۶ نکته تخصصی B2B اینستاگرام برای سال ۲۰۲۲

دستبند نجات 5کاره کد 6027

 

ترکیبی از پلاستیک، آلومینیوم، استیل ضد زنگ و بند پاراکورد
مناسب کوهنوردی و طبیعت گردی
این دستبند در کوه و طبیعت کاربردهای بی شماری دارد و می تواند در موارد متعدد جان فرد را نجات دهد.
دارای : چاقو .قطب نما. آتش زنه. طناب . سوت نجات
ارسال رنگ دستبند بصورت رندوم
💸 قیمت : 198 تومان
🛒خرید کن … تحویل بگیر….بعد پرداخت کن
❗️سه روز گارانتی تعویض
❗️ارسال به کل کشور

 

خرید پیامکی:ارسال کد 01381183 به شماره ی1000100073

لینک خرید این محصول

لینک خرید سریع

 
 

 

 

p

B2B-Instagram-2018.Jpg

با بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر ماهانه، اینستاگرام نیرویی که باید با آن حساب کرد. اگر یک برند B2B هستید، ممکن است فکر کنید تبلیغات به شما مربوط نیست — اما مطمئناً اینطور است.

همانطور که پیش می‌آید، هزاران برند و تعدادی سازمان B2B با سطح بالا از اینستاگرام برای افزایش آگاهی از برند، تعامل با مخاطبان خود و در نهایت جذب مشتریان جدید استفاده می‌کنند. -cta-55f44553-d63a-43bd-8957-63ac11fbcdb3″>Access Now: 22 Free Business Instagram Templates

برای الهام بخشیدن به شما برای ارتقای بازی اینستاگرام خود در سال جاری، تیم ما در آزمایشگاه بازاریابی B2B می‌خواست چند نکته مختصر و کاربردی را به اشتراک بگذارد که می‌توانید فوراً آنها را عملی کنید.

۱. از محتوای واقعی و بلادرنگ تولید شده توسط کاربر استفاده کنید.

عکاسی استوک و تصاویر تبلیغاتی صحنه‌سازی شده را فراموش کنید — زمان آن فرا رسیده است که در زمان واقعی کار کنید. در اینستاگرام، مشتریان بالقوه و سرنخ‌های شما محتوای معتبری می‌خواهند که نگاهی اجمالی به فرهنگ و محصولات شرکت شما ارائه دهد.

محتوای بیدرنگ، مانند ویدیوی زنده/ پخش زنده، فیلتر نشده است و ۱۰۰% شما هستید. این یک عنصر انسانی بسیار مورد نیاز را به مشاغل B2B اضافه می کند و به شما کمک می کند ارتباط واقعی با مخاطبان و مشتریان بالقوه خود ایجاد کنید. محتوای بسیار حرفه‌ای اغلب ممکن است سرد و بی‌علاقه به نظر برسد — مشتریان شما می‌خواهند بدانند که افراد واقعی و داستان‌های واقعی پشت برندسازی وجود دارند.

۲. سریع برو و مخلوطش کن

اینستاگرام پست کردن عکس یا ویدیو را مستقیماً از طریق برنامه خود بر روی گوشی خود بسیار آسان می کند. فقط برنامه را روشن کنید، دکمه افزودن را فشار دهید و عکس یا ویدیویی را که می خواهید آپلود کنید انتخاب کنید — به همین سادگی است.

مزیت این کار این است که شما مجبور نیستید سن و سالی را صرف تولید محتوا کنید. می‌توانید در هر زمان و مکان، بدون نیاز به برنامه‌ریزی یا ویرایش، محتوای متنوعی را آپلود کنید. انواع مختلف محتوا نه تنها اعضای مختلف مخاطبان شما را جذب و جذاب می کند، بلکه جنبه های مختلفی را نیز به کسب و کار شما نشان می دهد. هیچ کس نمی خواهد تمام روز فقط به تصاویر یا فقط نقل قول ها در اینستاگرام نگاه کند، اینطور نیست؟

۳. در جایگاه خود درگیر شوید.

از پنجره به آنچه در داخل می‌گذرد نگاه نکنید. به مهمانی بپیوندید.

درست مانند هر کانال رسانه اجتماعی دیگری، مهم است که نه تنها محتوا را در فید خود پست کنید، بلکه در گفتگوهای گسترده تر نیز شرکت کنید. فقط تصاویر و ویدیوها را پست نکنید، زمانی که انجمن خود پاسخی دادند به آنها پاسخ دهید. برای بررسی سایر پروفایل های اینستاگرام، مرور، لایک کردن برخی از مطالب و شاید گذاشتن نظر دوستانه در اینجا و آنجا وقت بگذارید.

اگر برای تعامل با دیگران وقت بگذارید، به احتمال زیاد آنها برای تعامل با شما وقت بگذارند.

۴. از لینک موجود در بیو خود نهایت استفاده را ببرید.

در حالی که اینستاگرام به شما اجازه لینک دادن به وب‌سایت‌ها را در زیرنویس پست‌ها نمی‌دهد، می‌توانید یکی را در بیو خود بگنجانید. می‌توانید حداکثر ۱۵۰ کاراکتر را در بیو اینستاگرام خود اضافه کنید – از جمله یک پیوند. بیوگرافی شما ملک مناسبی برای پیوند به آخرین پست یا پیشنهادات وبلاگ شما است. همچنین می‌توانید از ابزارهایی مانند Linktree برای ایجاد یک پیوند سفارشی که شامل صفحه‌ای با پیوندهای بیشتر است، استفاده کنید و به شما امکان می‌دهد حداکثر پنج پیوند را به اشتراک بگذارید و دریافت کنید. بیشترین استفاده را از پیوند بیو شما!

متناوبا، استوری های اینستاگرام راه بسیار خوبی برای درج پیوند با محتوای شما هستند. با این حال، داستان‌ها فقط ۲۴ ساعت دوام می‌آورند – این یک محدودیت است، اما همچنین یک ابزار فوق‌العاده برای شما برای ارائه پیشنهادات و ارزش در زمان واقعی است.

۵. با هر پست یک داستان بگویید.

در اینستاگرام، کسب‌وکارهایی که جالب‌ترین داستان‌ها را تعریف می‌کنند، بیشترین مخاطب را ایجاد می‌کنند. اگر می‌خواهید افراد را به سمت کسب‌وکار خود جذب کنید و آن‌ها را وادار کنید تا با شما درگیر شوند، به داستان‌گویی بصری مداوم نیاز دارید که همه سر و صدای اینستاگرام را از بین ببرد.

تمرکز خود را به فید کلی عکس و ویدیو محدود نکنید. ویژگی Stories اینستاگرام به شما امکان می دهد یک نمایش اسلاید یا مونتاژ عکس یا ویدیو ایجاد کنید. هنگامی که با هم قرار می گیرید، داستانی بگویید و تجربه شخصی تری را برای مخاطبان خود فراهم کنید.

۶. از معیارهای بیهوده دوری کنید.

معیارهای بیهودگی کل داستان را بیان نمی کنند. در حالی که افزایش کلیک ها و لایک ها مفید است، اما به شما نمی گویند که آیا افراد مناسب واقعاً به محتوای شما علاقه مند هستند یا خیر. در عوض، به دنبال شاخص‌های تعامل واقعی باشید، مانند افرادی که روی پست‌های شما نظر می‌دهند و دنبال‌کنندگان جدید در جایگاه شما. این دو معیار نشانگر بهتری از عملکرد شما و میزان قرار گرفتن در معرض کسب و کار شما هستند.

برای بررسی اینستاگرام وقت بگذارید.

در حالی که تا این مرحله عمدتاً توسط مارک های B2C استفاده شده است، زمانی که به درستی از آن استفاده شود پتانسیل بالایی برای مشاغل B2B دارد — و با در نظر گرفتن نکات بالا!

New Call-To-Action

 How To Use Instagram For Business< /span>

جارو شارژی ماشین مدل Cleaner

جارو شارژی ماشین مدل Cleaner

 

🔸 اندازه: ۱۶.۴ x ۱۴.۷ x ۵.۵ سانتی متر
🔸مواد:ABS
🔸مکش نیرو:۴۰۰۰ – ۴۵۰۰Pa
🔸قابلیت استفاده به صورت خشک و مرطوب
🔸 ظرفیت باتری ۲۰۰۰ میلی آمپری
🔸 ولتاژ:۷.۴
🔸ولت قدرت:۶۰ وات
🔸 وزن:۵۰۰ گرم
🔸مکش:۴۵۰۰
🔸 ظرفیت:۰.۱ لیتر
ارسال رنگ بصورت رندوم
🔸 قیمت 334
🔸پرداخت درب منزل


خرید پیامکی:ارسال کد 01381215 به شماره 1000100073

 

لینک خرید این محصول

لینک خرید سریع

چرخ خیاطی دستی Handy Stitch

چرخ خیاطی دستی Handy Stitch کوچک، سبک و قابل حمل طراحی نوین و کاربردی مناسب دوخت بالش ، جوراب ، انواع پارچه ها و ... دوخت با کیفیت بالا

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
ورود / عضویت
یک کد تأیید به شماره همراه شما پیامک خواهد شد
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:60)