حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0
سبد خرید خالی است.

با وجود کاهش اخیر در نرخ رشد فروش خودروهای برقی، بسیاری از صنعت همچنان روشن است که آینده بلندمدت آن در ماشین های الکتریکی.

نام‌های تاریخی از جمله آلفا رومئو و جگوار قصد دارند برقی شوند -فقط خیلی قبل از سال ۲۰۳۰، پیوستن به مجموعه ای سرگیجه آور از استارت آپ های جدید در رقابت برای بخشی از بازار.

اما این به این معنی نیست که موتورهای احتراقی برای همیشه از بین رفته اند: فورد تصمیم دارد “تا زمانی که خدا و سیاستمداران به ما اجازه دهند” V8 بسازد، و هیبریداسیون به بسیاری از خودروهای اسپورت و ابرخودروها ماندگار شده است.< /p>

به راهنمای ما در مورد برخی از هیجان‌انگیزترین مدل‌هایی که بین سال‌های ۲۰۲۵ تا ۲۰۳۰ وارد بازار می‌شوند، خوش آمدید و همه چیز را از خودروهای شهری زیبا مانند رنو توینگوی احیا شده گرفته تا خودروهای اسپورت پایان دوران و شاسی‌بلندهای لوکس پوشش می‌دهد.

اگر سال ۲۰۲۵ برای انتظار خیلی طولانی است، چرا از راهنمای ما در مورد همه ماشین های جدیدی که در سال ۲۰۲۴ می آیند مراجعه نکنید؟

Aehra SUV

Aehra Suv Unveiling – Front Quarter Static

اولین مدلی که از استارت آپ ایتالیایی خودروهای برقی Aehra ارائه شد یک کوپه-SUV 155000 پوندی خواهد بود که برای حمل راحت چهار بازیکن بسکتبال NBA طراحی شده است. قدرت آن توسط یک پیشرانه سه موتوره با قدرت ۷۹۴ اسب بخار تامین خواهد شد.

همه آنچه در مورد Aehra می دانیم SUV

اهرا سدان

Aehra Sedan Unveiling – Front Quarter

Aehra Sedan یک فویل شیک‌تر برای شاسی‌بلند Aehra است، با بدنه آئرودینامیک‌تر که ظاهراً فاصله ۴۹۷ مایلی بین شارژ را ممکن می‌سازد. با توجه به فرانکو سیمتی، رئیس مهندسی، که قبلاً مسئول توسعه پلت فرم EPA Lotus بود. 

همه آنچه در مورد آهرا سدان می دانیم

آلفا رومئو ۴E

Alfa Romeo 4E Render – Front Quarter

آلفارومئو ۴E به عنوان یک مدل هاله ای برای برندسازی در بحبوحه تغییر این برند به ارائه خودروهای برقی عمل می کند. دانیل گوزافام، رئیس محصول، گفت که یک آلفا اسپایدر جدید زمانی که این برند پنج خودروی الکتریکی را در خط تولید خود داشته باشد، «در دسترس» خواهد بود، که نشان می‌دهد تا پس از سال ۲۰۲۷ وارد بازار نخواهد شد.

همه آنچه در مورد آلفا رومئو ۴E

می دانیم

آلفا رومئو جولیا

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Render – Front Quarter

سالن Giulia به جدید STLA Medium رادیکال Stellantis شرکت مادر آلفا خواهد رفت. پلت فرم همانطور که برقی می شود. با وجود سالون ورزشی Giulia Quadrifoglio، شخصیت ورزشی خود را حفظ خواهد کرد. قول داده است تا قدرتی تا ۱۰۰۰ اسب بخار ارائه دهد.

همه آنچه در مورد آلفارومئو جولیای بعدی می دانیم قوی>

جانشین Alfa Romeo GTV

Alfa Romeo Gtv Successor Render – Front Quarter

الخاندرو مزونرو رومانوس، رئیس طراحی آلفا تأیید کرده است که کار طراحی روی یک کوپه جدید با الهام از SZ، در پشت صحنه ادامه دارد. او اشاره کرد که اگر ثروت برند تحت سرپرستی Stellantis به بهبود ادامه دهد، می‌تواند تولید کند و احتمالاً گونه‌ای از Giulia (در بالا) خواهد بود. 

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
ورود / عضویت
یک کد تأیید به شماره همراه شما پیامک خواهد شد
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:60)