حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0
سبد خرید خالی است.

لوکا دی میو، رئیس گروه رنو، به شدت این موضوع را رد کرده است که وی قصد فروش تیم فرمول ۱ تحت محاصره آلپاین را به طور کامل یا جزئی دارد. 

تیم مستقر در آکسفوردشایر در این فصل مشکل داشته است و در حال حاضر نهمین قهرمانی سازندگان با تنها دو امتیاز است – به لطف یک جفت مقام دهم. این منجر به گزارش‌هایی در محافل F1 شده است مبنی بر اینکه رنو در نظر دارد این لباس را بفروشد.

اما در یک مصاحبه اختصاصی با اتوکار، د میو می‌گوید که مشکلات فعلی تیم هیچ نوع تجدیدنظر مالکیت را به همراه نخواهد داشت. 

«من می‌خواهم این را خیلی واضح بیان کنم. هیچ راهی وجود ندارد که ما تسلیم شویم.» «این سبک من نیست. ما حتی بخشی از این چیز را نمی فروشیم. ما به پول نیاز نداریم من افرادی را داشته ام که چپ و راست پیشنهاد می دهند، سپس در مطبوعات در مورد آن صحبت می کنند. اما ما علاقه ای نداریم احمقانه خواهد بود و من این کار را نمی کنم.”

با این وجود، دی میو از به حداقل رساندن مشکلات تیم امتناع کرد و با تصدیق تعدادی از تغییرات اخیر کارکنان – از جمله جدایی مدیر عملیات راب وایت پس از بیش از ۲۰ سال – و به طرز شومی پیشنهاد کرد که “بیشتر خواهد بود”. او موافقت کرد که تیم در مسابقات اخیر “کمی پیشرفت” کرده است، اما معتقد است که ریشه مشکل از سه یا چهار سال پیش، شاید بیشتر، آغاز شد.

او گفت: «زمانی که ما دوران هیبریدی را [در سال ۲۰۱۴] آغاز کردیم، موتور ما کارایی نداشت. ما با ردبول قهرمان جهان شده بودیم، اما با ترکیبی، همه چیز بد پیش رفت. حتی موتوری که ما در سال ۲۰۲۱ توسعه دادیم در هر دور ۰.۲ تا ۰.۵ ثانیه ضرر داشت. و امسال ما ماشین را خراب کردیم. اگر همه چیز را ترکیب کنید، ۱.۵ ثانیه از جایی که باید باشیم فاصله داریم.”

دی میو اضافه کرد که او حتی مطمئن نیست که طرح بازیابی به طور ایمن در مسیر درست قرار دارد. او F1 را با عملکرد داخلی یک ساعت لوکس مقایسه کرد: ۳۵۰ عنصر پیچیده وجود دارد و هر یک از آنها می تواند تفاوت بزرگی در نحوه کارکرد کلی ایجاد کند. برای امسال و ۲۰۲۵، ما با تنظیمات فعلی تلاش خواهیم کرد، سپس تلاش خواهیم کرد تا همه چیز را برای چرخه بعدی درست کنیم. این چالش است. اما ما هر کاری که لازم است انجام خواهیم داد تا یک تیم رقابتی باشیم.»

دی میو با صحبت در مورد انتظارات نهایی خود، خواستار پیشرفت شد: «من انتظار عملکرد بسیار بهتری از تیم دارم. ما اینجا نیستیم که P16 باشیم. ما باید تا حد امکان در ترکیب باشیم. گاهی اوقات شما دوم هستید، گاهی اوقات شما پنجم هستید، اما این باید سطح ما باشد.”

دی میو به وضوح دریافته است که فروش ۲۴ درصد از تأسیسات انستون Alpine به یک گروه آمریکایی، Redwing Capital Partners، در سال ۲۰۲۳ ممکن است پیشنهاد کرده باشد که بخشی از تیم اصلی را بفروشد، اما او این معامله را به عنوان یک حرکت توضیح داد. برای به دست آوردن تخصص این گروه آمریکایی. 

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
ورود / عضویت
یک کد تأیید به شماره همراه شما پیامک خواهد شد
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:60)