برخی از بهترین مارکهای پوشاک در اینستاگرام استاد تعامل با مصرفکننده هستند و کسبوکارها از هر صنعتی میتوانند از این فیدهای الهامبخش چیزی بیاموزند. در این پست، ما لیستی از ۳۰ برند لباس – چه بزرگ و چه کوچک – که بازی را شکست می دهند، گردآوری کرده ایم. برای آشنایی عمیقتر با نحوه ایجاد حضور در اینستاگرام، راهنمای کامل بازاریابی اینستاگرام ما را بررسی کنید.
۳۰ مورد از بهترین برندهای پوشاک برای دنبال کردن در اینستاگرام
۱. Telfar @telfar
تلفار یک برند لوکس است که به خاطر کیف و لباسهایش شناخته شده است. مانند بسیاری از برندهای موجود در لیست، از اینستاگرام برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات مربوط به محصولات خود همراه با عکسها، ویدیوها و محتوای تولید شده توسط کاربر با کیفیت بالا استفاده میکند.
سبک
۲. J.Crew @jcrew
J.Crew بر هنر جذب فالوور در اینستاگرام تسلط دارد. فید پر جنب و جوش آن الهام بخش دنبال کنندگان است، چه از طریق استوری های به روز شده روزانه، اعلان های محصول درون فید، یا inspo سبک.
۳. انسان شناسی @anthropologie
فید Anthropologie با تصاویر رنگارنگ از سبکهای درخشان و طرحدار خود، الهامبخش بصری است.
۴. مجموعه دوست دختر @girlfriend
Girlfriend Collective پس از تبلیغ یک تبلیغ رایگان شلوار لی. فید آن مشتریان را با عکاسی محصول خیره کننده از سبک های مینیمال و الگوهای رفتاری خنده دار مرتبط با محصولاتش درگیر می کند.
سبک
۵. BRKLN Bloke @brklynbloke
Brkln Bloke یک برند پوشاک خیابانی مستقر در بروکلین است که در هنر اشتراکگذاری محصولات خود در طبیعت تسلط دارد و به دنبالکنندگان کمک میکند تا برای خریدهای خود الهامبخش باشند.
۶.Nike @nike
این برند غولپیکر ورزشی مشتاقانه از محتوای ویدیویی استقبال کرده و به طور منظم کلیپهایی را با ۲۶۳ میلیون دنبالکننده خود به اشتراک میگذارد. فید آن ترکیبی انگیزشی از ورزشکاران حرفهای و افراد روزمره را نشان میدهد که مستقیماً با مأموریت برند آن که نایک برای همه است مطابقت دارد.
یک پست به اشتراک گذاشته شده توسط نایک (@nike)
۷. پشم پالوما @palomawool
>در تصویر زیر، پالوما وول چرخ فلکی از عکسها را به اشتراک میگذارد که به مخاطبان روشهای مختلف پوشیدن یکی از محصولات خود، کمربند چند حالته برلین را نشان میدهد. این به پوشندگان و مخاطبان الهام میدهد که چگونه از محصول استفاده کنند و همچنین اگر شخصی سبکی را که دوست دارد ببیند، میتواند الهام بخش خرید جدیدی باشد.
سبک
۸. کیت اسپید @katespadeny
اینستاگرام کیت اسپید علیرغم اینکه یک برچسب شناخته شده است، ویژگی شخصی متمایز دارد که آن را از برندهای مشابه متمایز می کند. نمایه آن شامل عکسهای لباس، عکسهایی از اطراف نیویورک، و عکسهایی از پشت صحنه فرآیند طراحی در استودیو کیت اسپید است.
یک پست به اشتراک گذاشته شده توسط کیت اسپید نیویورک (@katespadeny)
۹. هرموزا @the_hermoza
Hermoza از یکی از ویژگیهای تأثیرگذار داخلی اینستاگرام استفاده میکند – پستهای قابل خرید و ویترین فروشگاه. هر پست دارای یک CTA «مشاهده فروشگاه» است و با کلیک کردن روی آن، مخاطبان به ویترین فروشگاه اینستاگرام هدایت میشوند، جایی که میتوانند محصولات بیشتری را کشف کنند یا حتی بدون خروج از برنامه خرید کنند.
۱۰. House of Sunny @houseofsunny
رویکرد House of Sunny در اینستاگرام ارزش تکرار دارد زیرا تضمین میکند که دنبالکنندگان همیشه منبعی برای الهام برای استفاده از محصولات آن دارند. این به طور خاص توجه را به فرصتهای استایل با یک داستان برجسته دائمی به نام «As Seen On» جلب میکند، جایی که افراد میتوانند روی یک سری UGC کلیک کنند تا راههای منحصربهفردی برای استایل دادن به لباسهای آن پیدا کنند.
۱۱. آیلین فیشر @eileenfisherny
آیلین فیشر بر مواد با کیفیت و فرآیندهای تولید سازگار با محیط زیست خود در اینستاگرام تأکید می کند و با فرود در نمایه آن، شما را به سه پست پین شده می رساند که چرخه عمر محصولاتی را که استفاده می کند و چگونگی حمایت از پایداری را نشان می دهد.
پستی به اشتراک گذاشته شده توسط EILEEN FISHER (@eileenfisherny)
۱۲. سندی لیانگ @sandyliang
Sandy Liang به دلیل ایجاد نسخه های منحصر به فرد از منگنه های روزمره به خوبی شناخته شده است. در اینستاگرام، این برند لوکبوکهایی را برای لباسها و لوازم جانبی خود به اشتراک میگذارد و به دنبالکنندگان الهام میدهد که چگونه و چگونه محصولاتش را بپوشند. تصویر زیر یک لوکبوک است که نشان میدهد هنگام ملاقات با یک دوست چه لباسی بپوشیم.
۱۳. Asos @asos
خره فروش آنلاین مد بریتانیا ASOS فید خود را به طور مرتب با ویژگی های محصول رنگارنگ و جسورانه به روز می کند. با استراتژی اینستاگرام اول ویدیویی متمایز است و به ندرت عکسهای ثابت را به اشتراک میگذارد و به دنبالکنندگان اجازه میدهد تا با محتوا تعامل داشته باشند.
یک پست به اشتراک گذاشته شده توسط ASOS (@asos)
۱۴. Aerie @aerie
پیمایش در فید اینستاگرام Aerie مانند یک استراحت در ساحل استوایی است. برند لباس زیر زنانه و مایو به دلیل تعهدش به عکسهای روتوش نشده در تبلیغات چاپی خود مورد تحسین قرار گرفته است و این تلاش را در اینستاگرام خود ادامه میدهد و تصویری منسجم از برند ایجاد میکند.
سبک
۱۵. زیران @theziran
زیران تکنیکهای چینی باستان، مد لوکس و شیوههای پایدار را برای ایجاد برند لباس خود ادغام میکند. در اینستاگرام، محتوای پشت صحنه در مورد چگونگی پیدایش برند، به افراد نگاهی اجمالی به افراد و فرآیندهایی میدهد که برند مورد علاقهشان را زنده میکنند.
۱۶. Aime Leon Dore @aimeleondore
Aime Leon Dore اعلانهای محصول را در ویدیوهایی به اشتراک میگذارد که با کاربرد مورد نظر محصول مطابقت دارد. به عنوان مثال، ویدیوی زیر یک همکاری آتی با Woolrich را اعلام میکند، برندی که به دلیل ماندگاری مشهور است. این ویدئو مدلهایی را در فعالیتهایی نشان میدهد که ممکن است باعث فرسودگی و فرسودگی محصولات روزمره شوند، اما نه مدلهایی که از همکاری Aime Leon Dore x Woolrich.
پستی به اشتراک گذاشته شده توسط Aimé Leon Dore (@aimeleondore)
۱۷. لیزا میگوید گا @lisasaysgah
اغلب از اینستاگرام برای اطلاعیههای ذخیرهسازی مجدد استفاده میکند تا دنبالکنندگان آن بدانند که محصولات مورد علاقهشان چه زمانی دوباره برای خرید در دسترس هستند. انجام این کار همچنین به جذب فالوورهای بیشتر به این پلتفرم کمک می کند، زیرا مردم اینستاگرام را راهی برای دریافت به روزترین اطلاعات در مورد برند مورد علاقه خود می بینند.
۱۸. @tach_clothing
را لمس کنید
>Tach از اینستاگرام برای به اشتراک گذاری محتوای هیجان انگیز پشت صحنه استفاده می کند. تصویر زیر نگاهی اجمالی به صفحات خط آن است که معمولاً فقط به عنوان ابزار فروش برای ارائه محصولات به خریداران استفاده می شود. به تماشاگران اجازه داده میشود تا فعالیتهای پشت صحنه آن را انجام دهند، که میتواند هیجانانگیز باشد.
>۱۹. فسیل @fossil
اگر عکسهای اقلام منظمی را دوست دارید، اینستاگرام فسیل برای شما مناسب است. برند لوازم جانبی غذا، مد، و افراد مشهوری مانند جیمز فلپس را مدیریت میکند و اگر بازیگر مورد علاقه خود را بشناسد، هیجان ایجاد میکند.
یک پست به اشتراک گذاشته شده توسط Fossil (@fossil)
۲۰. Everlane @everlane
اکانت Everlane در زمینه تصاویر زیبای محصول کم ندارد، اما عکسهایی از مشتریانی که لباسهایش را پوشیدهاند، عکاسی الهامبخش از سفر، و نکاتی درباره مقاصد غذایی و هنری در سراسر جهان را نشان میدهد که به مخاطبان تجربهای کامل را در نمایهاش ارائه میکند.
سبک
>۲۱. Bode @bode
>بوده به خاطر ژاکتهای لحافدار و لباسهای بینظیر خود شناخته شده است. در اینستاگرام، ویدیوهایی را به اشتراک میگذارد که در آنها پیشینه و الهامبخش مجموعههایش توضیح داده میشود، و به دنبالکنندگان بینشی درباره برند، ارزشهای آن و آنچه که نشان میدهد، میدهد.
۲۲. Teva @teva
فید اینستاگرام Teva گواه این است که میتوانید بهروزرسانی مدرنی به نام تجاری خود بدهید بدون اینکه روحیه آنچه شما را در وهله اول موفق کرده است از دست بدهید. فید آن شامل محتوای تولید شده توسط کاربر از کفشهایش در عکسهای محصول وحشی و شیک است که سبکهای جدید را برجسته میکند.
سبک
۲۳. Zara @zara
زارا با تقلید از بازاریابی برندهای لوکس نامی برای خود دست و پا کرده است و فید اینستاگرام آن نیز از این قاعده مستثنی نیست. حساب کاربری آن شبیه یک مجله مد روز است، با عکسهای سرمقالهای حرفهای از سبکهای مختلف لباسش.
۲۴. Fjällräven @fjallravenofficial
فید اینستاگرام برای برند سوئدی پوشاک فضای باز Fjällräven کمتر در مورد محصولات آن است و بیشتر در مورد روح ماجراجویی است که تقریباً ۶۰ سال است که این شرکت را تعریف کرده است.
سبک
۲۵. Madewell @madewell
برند پوشاک Madewell به خاطر سبکهای آرام و کلاسیک خود معروف است و اینستاگرام آن به وضوح این زیباییشناسی را منعکس میکند. با تصاویر آفتابی روشن از جدیدترین محصولات و همکاریهایش، خوراک آن برای عاشقان مد لذت میبرد.
۲۶. ردیف @therow
حساب دیگری که کمتر بر روی محصولات خود و بیشتر بر الهامات بصری تمرکز دارد، The Row دارای عکسهای قدیمی از هنر، معماری و مد است – فقط گاهی اوقات تصاویر و محصولات واقعی را به اشتراک میگذارند – جایی که آنها زیباییشناسی نام تجاری را بزرگتر از چیزی به اشتراک میگذارند. می فروشد.
۲۷. سانتوس توسط مونیکا @santosbymonica
شبکه اینستاگرام Santos by Monica چشمنواز است زیرا هر پست از طرح رنگی یکسانی استفاده میکند و تجربه مرور لذتبخشی ایجاد میکند، هویت یک برند منسجم ایجاد میکند و به مردم کمک میکند تا برند را برای طرحهای رنگی و رنگهای خاص آن تشخیص دهند.
۲۸. WIP Carhartt @carharttwip
Carhartt Work In Progress فروش را در نمایه اینستاگرام خود اعلام می کند، راهی ارزشمند برای اطمینان از اینکه مخاطبان مختلف شما از تبلیغات برند شما آگاه هستند. برای مثال، اگر فالوورهای اینستاگرام شما در لیست پستی شما مشترک نباشند، خبرنامه شما را که فروش را اعلام می کند دریافت نمی کنند، اما آن را در فید خود می بینند.
پستی به اشتراک گذاشته شده توسط Carhartt Work In Progress (@carharttwip)
< /span>