حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0
سبد خرید خالی است.

۲۶ مورد از بهترین برندهای موجود در اینستاگرام در حال حاضر

p

Instagram User Follows Popular Brands On Instagram

بر خلاف آنچه که عکس‌های دوستان شما پیشنهاد می‌کنند، اینستاگرام فقط یک شبکه اجتماعی برای سلفی و عکس های برانچ. در واقع، اینستاگرام بیش از ۲۰۰ میلیون کسب و کار دارد که از پلتفرم آن استفاده می کنند و ۹۰ درصد از کاربران حداقل یکی از آنها را دنبال می کنند، طبق داده های اخیر.

New Data: Instagram Engagement Report [Free Download]

در زمانی که محتوای بصری بخش مهمی از استراتژی بازاریابی هر برند باقی می ماند، بازاریابی اینستاگرام فرصتی بی نظیر برای نشان دادن هویت برند شما ارائه می دهد.

آماده الهام گرفتن هستید؟ این لیست از برندهایی را که در حال حاضر در اینستاگرام پر رونق هستند و چرا پست های آنها آنها را متمایز می کند، بررسی کنید.

بهترین برندها در اینستاگرام

چه چیزی یک برند را در اینستاگرام عالی می کند؟

ما از ۳۰۱ کاربر در سراسر ایالات متحده نظرسنجی کردیم و پرسیدیم: “کدام یک از موارد زیر مارک هایی را که در اینستاگرام دنبال می کنید و از آنها لذت می برید توصیف می کند؟”

اینها پاسخ‌های برتر آنها بود:

What The Best Instagram Brands Have In Commonمنبع داده

در حالی که این داده ها از نمونه کوچکی هستند، آنچه را که قبلاً در مورد مخاطبان اینستاگرام می دانیم برجسته می کند. آنها به دنبال:

هستند

  • محتوای مربوط به زندگی آنها: هم شخصی و هم حرفه ای.
  • محتوای جذاب و سرگرم کننده.
  • تبلیغات محصول

آنچه در بخش بعدی خواهید دید این است که هر برندی که معرفی می‌شود این نیازها را برآورده می‌کند و تعداد فالوورهای بالایی و نرخ تعامل بالا برای آنها به ارمغان می‌آورد.

Psst – آیا می خواهید یک استوری خیره کننده اینستاگرام به صورت خودکار برای برند خود ایجاد کنید؟ StoriesAds.com را بررسی کنید، یک تولیدکننده داستان رایگان از HubSpot و Shakr. برای شروع اینجا را کلیک کنید.

۱. هر مادر

دنبال کنندگان: ۲۹۴k

مادران امروزی با مجموعه‌ای از چالش‌های منحصربه‌فرد روبرو هستند، از تربیت فرزندان در دنیای دیجیتالی اول گرفته تا برقراری روابط با همسر و خانواده بزرگ در طول همه‌گیری. The Every Mom یک برند سبک زندگی است که از هر نظر به این مخاطبان پاسخ می دهد.

در این صفحه اینستاگرام، محتوایی در مورد مدیریت احساسات بزرگ فرزندانتان، آموزش آنها در مورد تنوع، و نکاتی در مورد چگونگی جذاب‌تر کردن زمان غذا پیدا خواهید کرد.

Best Brands On Instagram: The Every Mom

در حالی که بسیاری از محتوای این صفحه به کارهایی که مادر می تواند انجام دهد کمک می کند، محتوای زیادی نیز وجود دارد که از استراحت، آرامش و سلامت روان حمایت می کند. همچنین کد تخفیف گاه به گاه برای محصولات پرطرفدار و تبلیغات متقابل وبلاگ The Every Mom را در استوری ها و نکات برجسته اینستاگرام پیدا خواهید کرد.

۲. Bolden USA

دنبال کنندگان: ۳۲.۱k

اینستاگرام همه چیز در مورد تصاویر بصری است. این بدان معنی است که در عرض چند دقیقه پس از حضور در اینستاگرام، کاربر می تواند با تصاویر بمباران شود.

بنابراین، سؤال این است: چگونه مطمئن می‌شوید که برندتان برجسته و به یاد ماندنی است؟

یکی از راه‌ها ایجاد زیبایی‌شناسی منحصربه‌فرد و ثابت ماندن است. Bolden USA دقیقاً این کار را انجام داده است.

Best Brands On Instagram: Bolden Usa

برای انعکاس لوگوی سبز رنگ، تم اینستاگرام Bolden USA سبز است. در حالی که این برند رنگ های دیگری را در تصاویر خود نشان می دهد، سبز همیشه رنگ اصلی و برجسته است – تاکتیکی موثر برای کمک به یادآوری برند. این فراخوان نام تجاری که در بین بیش از ۳۳۰۰۰ دنبال کننده پخش شده است، Bolden USA را به یکی از بهترین مارک های اینستاگرام در حال حاضر تبدیل کرده است.

۳. دختر سیاه شکسته

دنبال کنندگان: ۱۷۴k

مالی شخصی مانند ورزش است. برای رسیدن به موفقیت واقعی به انگیزه، ابزار مناسب، نظم و انضباط و هدف نیاز دارید. داشتن یک مربی خوب که شما را در این مسیر راهنمایی کند، ضرری ندارد، و این دقیقاً همان کاری است که The Broke Black Girl به عنوان یکی از بهترین برندهای اینستاگرام انجام می دهد.

داشا یک فعال مالی است که در آموزش مالی مبتنی بر شایستگی تخصص دارد. بیش از ۱۷۰۰۰۰ نفر او را برای مشاوره مالی غیرقابل قضاوت، نکات بودجه‌بندی همدلانه و منابع مالی رایگان دنبال می‌کنند. کار او چشم‌انداز سواد مالی را که عمدتاً توسط مردان سفیدپوست هدایت می‌شوند، هموار می‌کند تا برای زنان رنگین پوست در دسترس‌تر باشد.

Best Brands On Instagram: The Broke Black Girl

تاریخچه زنان رنگین پوست در امور مالی، چالش صندوق اضطراری ۱۰۰۰ دلاری، و پیام‌های انگیزشی اکثر فید اینستاگرام این برند را تشکیل می‌دهند و آن را بهترین مکان برای جوانان برای شروع سفر تناسب اندام مالی خود می‌کنند.

۴. ساعت های تله پورت

دنبال کنندگان: ۹.۱k

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که باراک اوباما رئیس جمهور سابق از کجا ساعت های خود را می خرد؟ یکی از مارک هایی که او ورزش می کند Teleport Watches است.

این برند ساعت لوکس ممتاز به خاطر ساعت‌های شیک و بادوام خود که برای استفاده روزمره و مناسبت‌های خاص مناسب هستند، شناخته شده است. با این حال، مردم به دلیل رویکرد مدرن آن به لوازم جانبی کلاسیک به این برند بازگشته اند، به همین دلیل است که این برند اینستاگرام در لیست ما قرار می گیرد.

Best Brands On Instagram: Teleport Watches

Teleport Watches ثابت می‌کند که می‌توانید بدون میلیون‌ها فالوور، دنبال‌کننده‌ای وفادار در اینستاگرام داشته باشید. اگرچه این یکی از کوچک‌ترین برندهای اینستاگرام در مجموعه ما است، اما در تعامل و نفوذ آن را جبران می‌کند.

۵. سرب سیاه قوی Netflix

دنبال کنندگان: ۷۶۴k

در اینجا نمونه‌ای از برندی وجود دارد که بر هنر داشتن هویت خاص خود تسلط یافته و در عین حال به برند اصلی خود متصل است.

Strong Black Lead یک برند فرعی تحت Netflix است که به تقویت داستان های سیاه در رسانه.

Best Brands On Instagram: Netflix'S Strong Black Lead

صفحه اینستاگرام این برند عمدتاً دارای تصاویر نمایشگر و کلیپ‌های کوتاه از برنامه‌های تلویزیونی، فیلم‌ها و مستندهای موجود در نتفلیکس است که بازیگران و/یا کارگردانان سیاه‌پوست را نشان می‌دهند. آن‌ها همچنان روی ترند باقی می‌مانند و محتوای مرتبط را بر اساس رویدادهای جاری، تعطیلات و موضوعات پرهیاهو پست می‌کنند.

علاوه بر پست‌های قدردانی خود برای شخصیت‌های تلویزیونی محبوب، Strong Black Lead همچنین محتوایی را که میزبان برند در پلتفرم‌های دیگر، مانند پادکست‌ها و محتوای YouTube است، تبلیغ می‌کند.

۶. مزرعه کالیفیا

دنبال کنندگان: ۳۱۸k

هشدار: اگر گرسنه هستید، به صفحه اینستاگرام Califia Farms سر نزنید.

عکاسی از مواد غذایی این برند آن را در میان بقیه متمایز می‌کند و به کاربران نشان می‌دهد که چگونه می‌توان از محصولات Califia Farms برای ایجاد غذاهایی از پنکیک و خامه خوب گرفته تا دیپ کنگر فرنگی و فتوچین آلفردو استفاده کرد.

Best Brands On Instagram: Califia Farms

این برند از نمایش محصول خود در تصاویر نیز ابایی ندارد. معمولاً می‌توانید آن را در جایی از محتوای بصری آن پیدا کنید، چه موضوع اصلی عکس باشد یا بیشتر در پس‌زمینه.

۷. Anima Iris

دنبال کنندگان: ۷۸.۹k

شما احتمالاً فکر می‌کنید که این فهرست فقط مارک‌های سطح سازمانی را نشان می‌دهد، نه؟

خب، برندهای زیادی وجود دارند که دستور العمل جادویی را در اینستاگرام پیدا کرده اند و Anima Iris یکی از آنهاست.

Best Brands On Instagram: Anima Iris

آنچه این برند را متمایز می کند، شفافیت مدیر عامل آن است.

اگر یکی از استوری های اینستاگرام Anima Iris را تماشا کنید، احتمالاً مدیر عامل آن، Wilglory Tanjong را خواهید دید که پشت صحنه مدیریت یک برند کیف پول لوکس را نشان می دهد، که به هدف مخاطبان احساس ارتباط بیشتری می‌کنند.

شما احتمالاً پرسش و پاسخ، نظرسنجی‌ها و محتوای تولید شده توسط کاربر را نیز خواهید دید – همه استراتژی‌هایی که به شرکت کمک کرده‌اند یک جامعه آنلاین قوی ایجاد کند و طرفداران وفادار به برند را به دست آورد.

۸. آشپزی با کنستانس

دنبال کنندگان: ۱۵.۲k

در اینستاگرام بیش از حد کافی الهام از غذا وجود دارد، اما Cooking With Constance با جفت کردن آن با سلامتی و تندرستی بدون قضاوت، این اطلاعات را یک قدم جلوتر می‌برد. به همین دلیل است که بیش از ۱۰۰۰۰ نفر برای دنبال کردن این صفحه برند فقط در چند هفته جمع شدند.

این برند گیاهی معمولی شما نیست که سبک زندگی گیاهی و غیر گیاهی را با هم مقایسه و مقایسه کند. درعوض، Cooking With Constance دستور العمل های دلچسب و سالمی را ارائه می دهد که حتی بزرگترین دوستداران گوشت نیز از آنها لذت خواهند برد.

Best Brands On Instagram: Cooking With Constance

دستور پخت و پز برای تعطیلات، ناهارهای سریع و آسان، و نکات زندگی مبتنی بر گیاه تنها تعدادی از انواع محتوایی هستند که هنگام ورق زدن در فید اشتها آور او خواهید یافت.

۹. لورنا جین

دنبال کننده ها: ۱M

اگر برند شما یک شخص بود، شخصیت آن را چگونه توصیف می‌کردید؟ شرکت پوشاک فعال استرالیایی لورنا جین در پاسخ به این سوال مهم برندینگ با محتوای اینستاگرام آن.

فقط چند ثانیه را به پیمایش در این عکس‌ها بگذرانید، و به سرعت می‌توانید خریدار مورد نظر لورنا جین را نام ببرید: زنی جوان، ورزشکار، بیست یا سی ساله که به ظاهر زیبا و در عین حال داشتن سبک زندگی فعال اهمیت می‌دهد. Best Brands On Instagram: Lorna Jane

تصاویر ارسال شده توسط لورنا جین، که اغلب لباس‌ها و اکسسوری‌های این برند را نشان می‌دهند، و همچنین تصاویر زنانی که شخصیت خریدار هدف آن را تجسم می‌دهند، رنگارنگ، بازیگوش و الهام‌بخش هستند که نشان‌دهنده کاملی از ماهیت برند است.

۱۰. Letterfolk

دنبال کنندگان: ۳۶۰k

Letterfolk یک تجارت کوچک است که توسط زوجی اداره می شود که تابلوهای نمدی زیبا و دست ساز را می سازند و می فروشند. هر تخته نامه دارای مجموعه ای کامل از شخصیت ها است تا افراد بتوانند دیوارهای خانه خود را شخصی سازی کنند، که به معنای فضای بی پایانی برای خلاقیت است.

Best Brands On Instagram: Letterfolk

اینستاگرام پلتفرم مناسبی برای آنهاست تا مشتریان و مشتریان مشتاق را با تابلوهای مشتریان واقعی و همچنین ایده هایی که خودشان مطرح کرده اند الهام بخشند. محتوای اینستاگرام آنها خنده دار و قابل ربط است – دستور العمل عالی برای اشتراک گذاری.

۱۱. آپارتمان درمانی

دنبال کننده ها: ۳.۲ میلیون

اگر عاشق دیدن خانه های دنج هستید، حساب اینستاگرام آپارتمان درمانی واقعاً یک منبع درمانی است.

Best Brands On Instagram: Apartment Therapy

از الهام گرفتن از دکوراسیون خانه تا چالش‌های سرگرم‌کننده مانند #SmallCoolChallenge مسابقه و محتوای مد روز تولید شده توسط کاربر (UGC)، این نام تجاری به دنبال کنندگان خود الهامات زیادی می دهد تا فضای خود را شخصی کنند و همانطور که در بیو نمایه آنها نوشته شده است “زندگی شاد و سالم در خانه داشته باشند”.

۱۲. یکشنبه دوم یکشنبه

دنبال کنندگان: ۲۰.۹k

یکشنبه دوم یکشنبه یکی دیگر از مشاغل کوچک با حضور قوی در رسانه های اجتماعی است.

این برند خود را «مراقبت از مو برای زنان فعال» توصیف می‌کند. به این ترتیب، محتوای آن حول محور داشتن و مدیریت یک سبک زندگی فعال است.

Best Brands On Instagram: Sunday Ii Sunday

یکشنبه دوم یکشنبه نیز کار بسیار خوبی برای جذب فالوورهای خود انجام می دهد و از آنها سؤالاتی در مورد روتین، تمرینات و عادات مراقبت از مو می پرسد.

۱۳. Tentsile

دنبال کنندگان: ۲۰۱k

Best Brands On Instagram: Tentsile

« خیره کننده » اولین کلمه ای است که وقتی عکس های اینستاگرام Tentsile را مرور می کنم به ذهنم می رسد.

Tentsile چادرهای درختی را به فروش می‌رساند، چیزی که آنها را “خانه‌های درختی قابل حمل” می‌نامند تا تجربه کمپینگ شما را ارتقاء بخشد. صفحه اینستاگرام آن پر است از تصاویر زیبای سبک زندگی از محصولات آنها تقریباً در هر نقطه از جهان: جنگل های بارانی، کوه ها، سواحل… شما نام ببرید.

کاری که برند به خوبی انجام می‌دهد استفاده از UGC. این باعث صرفه‌جویی در زمان و منابع می‌شود و به برند اثبات اجتماعی

۱۴. Desenio

دنبال کنندگان: ۱.۹M

اولین چیزی که هنگام ورود به صفحه اینستاگرام Desenio شرکت چاپ هنر آنلاین سوئدی متوجه خواهید شد مسدود کردن رنگ است.

هر تصویر به زیبایی با تصویر کنار خود ترکیب می شود و صفحه ای منسجم و از نظر بصری جذاب ایجاد می کند که هرگز نمی خواهید آن را ترک کنید.

Best Brands On Instagram: Desenio<650px, ><650px >

حتی زمانی که از محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده می‌کنید، برند تضمین می‌کند که با زیبایی‌شناسی آن مطابقت دارد. ایجاد ثبات در دارایی‌های خلاقانه شما برای اطمینان از شناسایی برند کلیدی است (یعنی. ، وقتی مردم تصویر شما را در هر جایی می بینند، می دانند که شما هستید.)

۱۵. ون

دنبال کنندگان: ۱۷M

Vans به دلیل کفش‌های شیک خود شناخته شده است و حساب تجاری اینستاگرام آن نیز از این قاعده مستثنی نیست.

سازنده کفش‌های کتانی شطرنجی کلاسیک دارای فید اینستاگرامی پر زرق و برق است که هم عکس‌های محصول مستقل و هم عکس‌های اکشن افرادی را که در لباس‌های وانت مورد علاقه‌شان ابراز می‌کنند.Best Brands On Instagram: Vans

یک چیزی که با نگاه کردن به حساب اینستاگرام Vans واضح است این است که هویت آن دیگر صرفاً به اسکیت بورد وابسته نیست. در حالی که همچنان تصاویر سبک زندگی را با اسکیت‌برد سواران می‌بینید، موج سواران، دوچرخه‌سواران و دیگر عاشقان کفش مد روز را نیز خواهید دید.

بنابراین، همانطور که هویت برند و پیام‌رسانی شما تکامل می‌یابد، محتوای شما نیز باید از همین روند پیروی کند. مطمئن نیستید که چگونه با چنین استراتژی شروع کنید؟ این پادکست را برای نکاتی از کارشناسان بازاریابی بررسی کنید:

۱۶. چمنزار

دنبال کنندگان: ۹۴۹k

اکنون، مارکی وجود دارد که می داند چگونه شخصیت خود را نشان دهد.

این برند پوشاک مستقر در کامرون با عکس‌های مدل ثابت و تبلیغات فروش آن را در اینستاگرام ایمن نمی‌کند. در عوض، Grass-Fields محصولات خود را از طریق ویدیوهای رقص سرگرم کننده، پر جنب و جوش و محتوای پشت صحنه به نمایش می گذارد.

این برند همچنین صاحبان مشاغل سیاه‌پوست، سازندگان و هنرمندان را در صفحه‌اش که به زنان سیاه‌پوست پاسخ می‌دهد، برجسته می‌کند.

Best Brands On Instagram: Grass-Fields

نکته کلیدی در اینجا این است: اگر مخاطب شما به آن پاسخ می دهد، از انجام کارها متفاوت از آنچه انجام شده است نترسید.

۱۷. Finfolk Productions

دنبال کنندگان: ۳۹۹k

تا حالا خواستی پری دریایی بشی؟ شما می توانید به لطف شرکت هایی مانند FinFolk Productions بسیار نزدیک شوید. باور کنید یا نه، دم‌های پری دریایی سیلیکونی که می‌توانید بپوشید و در آن شنا کنید بسیار مد روز هستند.

فید اینستاگرام Finfolk Productions مملو از عکس‌هایی است که به زیبایی گرفته شده‌اند که بیشتر شبیه به هنر اسطوره‌ای هستند تا افراد واقعی.Best Brands On Instagram: Finfolk Productions

نوستالژی پری دریایی بودن به دنبال کنندگان Ffolk Productions احساس شگفتی می دهد که واقعاً می توانند آن را بپوشند. این برند منحصربه‌فرد رویاها را به واقعیت تبدیل می‌کند، و این ارزش جایگاهی در این لیست از بهترین مارک‌های اینستاگرام را دارد.

۱۸. Shiseido

دنبال کننده ها: ۱.۳ متر

Shiseido بیش از ۱۴۰ سال پیش به عنوان اولین داروخانه به سبک غربی ژاپن شروع به کار کرد و از آن زمان به فروش محصولات مراقبت از پوست، آرایش و عطرهای روشن کننده و ضد پیری با کیفیت بالا تبدیل شده است.

ماموریت آن الهام بخشیدن به زندگی پر از زیبایی و فرهنگ است – ماموریتی که از طریق محتوای اینستاگرام به زیبایی به تصویر می‌کشد.

Best Brands On Instagram: Shiseido

نکته داغ: پست‌های دارای چهره، به‌ویژه برای یک برند مراقبت از پوست، برای افزایش تعامل در رسانه‌های اجتماعی ایده‌آل هستند.

ویدئوهای اینستاگرامی بسیار حرفه ای مانند آنها را نترسانید. شما می توانید ویدیوهای بسیار جذابی را در اینستاگرام بدون تیم ویدیویی عظیم یا بودجه ای بی پایان ارسال کنید. در اینجا الهام‌بخشی برای ساختن حلقه‌های شگفت‌انگیز اینستاگرام بدون ضرر کردن وجود دارد. .

۱۹. خانه خاموش

دنبال کنندگان: ۴۹k

در طول همه‌گیری COVID-19، صنعت بهبود خانه شاهد ۱۸٪ افزایش در اندازه بازار سالانه – بزرگترین افزایش در بیش از ده سال گذشته. از آنجایی که مردم پول بیشتری را در فروشگاه‌های سخت‌افزار محلی خرج می‌کنند، زمان بیشتری را در رسانه‌های اجتماعی نیز صرف می‌کنند – مصرف محتوای دکوراسیون خانه.

Best Brands On Instagram: The Muted Home

برندهای اینستاگرام مانند The Muted Home الهام‌بخش هستند تا به دنبال‌کنندگان خود کمک کنند تا خانه‌های خود را با دکوراسیون خانه‌های لوکس ارتقا دهند. شمع‌ها، گلدان‌ها، قفسه‌های ادویه، ظروف آشپزی و موارد دیگر را می‌توانید در صفحه اینستاگرام The Muted Home پیدا کنید و آن را به برندی محبوب برای نزدیک به ۵۰۰۰۰ علاقه‌مند به دکوراسیون آنلاین خانه تبدیل کنید.

۲۰. مجموعه‌های Sephora

دنبال کنندگان: ۸۱۸k

شخصیت برند Sephora Collections بازیگوش، رنگارنگ و زنانه است. با استفاده از رنگ‌های روشن، الگوها و زیرنویس‌های سرگرم‌کننده، شخصیت این شخصیت را در محتوای اینستاگرام خود مشخص می‌کند.Best Brands On Instagram: Sephora Collections

این برند علاوه بر همکاری با تأثیرگذاران زیبایی، محتوای کاربران آرایش روزمره را نیز تبلیغ می‌کند و آموزش‌ها و نگاه‌های آنها را در فید خود به نمایش می‌گذارد.

نکته داغ: چیزی که این برند بزرگ را به یکی از بهترین‌ها در اینستاگرام تبدیل می‌کند، انجمنی است که روی پلتفرم ایجاد شده است. اما آنچه از Sephora در اینستاگرام می بینیم، ترکیبی از تلاش های بازاریابی در جاهای دیگر است. بنابراین آن را از Sephora بگیرید – خارج از اینستاگرام نیز روی نام تجاری خود سرمایه گذاری کنید تا بتوانید موفقیت بیشتری را در این شبکه اجتماعی مشاهده کنید.

۲۱. کلر

دنبال کنندگان: ۱۰۰k

اگر در حال بازسازی هستید یا به سادگی به خانه جدیدی نقل مکان می کنید، احتمالاً به دنبال الهام گرفتن در سایت های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام و Pinterest.

Best Brands On Instagram: Clare

اینستاگرام Clare مجموعه‌ای از تصاویر با دقت انتخاب شده را دارد که دقیقاً آن نیاز را برآورده می‌کند. همه چیز را از تبلیغات محصولات جدید گرفته تا نکات تزئینی خانه – همه چیز در این بین پیدا خواهید کرد.

همچنین توازن زیبایی از رنگ‌ها در صفحه اینستاگرام کلر وجود دارد و نمایه‌ای منسجم ایجاد می‌کند که دعوت‌کننده، گرم و الهام‌بخش است.

۲۲ . HoneyBook

دنبال کنندگان: ۹۳.۶k

چیزی که ما در مورد HoneyBook دوست داریم این است که محتوای آن چقدر قابل دسترسی است.

اینستاگرام، مانند بسیاری از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، در توسعه و ترویج ویژگی‌های دسترسی خود کند بوده است.

Best Brands On Instagram: Honeybook

خوشبختانه، برندهایی مانند HoneyBook با افزودن شرح‌ها به ویدیوهای خود و افزودن شناسه‌های تصویری که هر تصویری را که شرکت پست می‌کند توصیف می‌کند، رویکردی فعال برای دسترسی به محتوای آن در پیش گرفته‌اند.

برای کاربران ناشنوا، کم شنوا و کم بینا، این مراحل اضافی بسیار مفید است.

۲۳. موارد ضروری طراحی

دنبال کنندگان: ۱۴۷k

Design Essentials می داند که مو چیزی بیش از چیزی است که روی بدن شما رشد می کند. می تواند با یک جامعه، یک فرهنگ صحبت کند.

اگر به دنبال الهام گرفتن برای برند اینستاگرام خود هستید، از Design Essentials inspo بگیرید و سعی کنید محتوای خود را متنوع کنید. حتی زمانی که کسب‌وکار شما در سطح پایینی قرار دارد، راه‌های زیادی برای گسترش ایده‌های محتوای شما وجود دارد.

Best Brands On Instagram: Design Essentials

این برند چیزی بیش از تبلیغ محصولات در صفحه اینستاگرام خود انجام می دهد. علاوه بر عکس‌های محصول، نقل‌قول‌های الهام‌بخش درباره مو، میم‌های بازیگوش درباره زندگی روزمره، و بازپست‌های مفرح از مخاطبان Design Essentials را خواهید دید.

۲۴. Flodesk

دنبال کنندگان: ۴۵.۵k

اینستاگرام Flodesk هر چیزی است که می‌خواهید از طریق یک پلتفرم بازاریابی ایمیلی در اینستاگرام ببینید: طرح‌های زیبا و محتوای جذاب.

وقتی وارد صفحه Flodesk می شوید، نکاتی در مورد نحوه استفاده از پلتفرم آن و همچنین نکات کلی برای بهینه سازی استراتژی بازاریابی ایمیلی خود به دست خواهید آورد. با استفاده از رنگ های زنده و طرح های بازیگوش، هر پست جلب توجه می کند.Best Brands On Instagram: Flodesk

علاوه بر این، تقریباً هر پست شامل یک فراخوان برای اقدام است که مخاطب را به مشارکت دعوت می کند. خواه برای گذاشتن یک شکلک در نظرات یا پاسخ به یک سؤال – تعامل درست انجام شده است.

۲۵. Omsom

دنبال کنندگان: ۵۱.۸k

Omsom یک کسب و کار کوچک دیگر است که از مدیران عامل خود، دو خواهر نسل اول ویتنامی، برای ایجاد یک انجمن در اینستاگرام استفاده کرده است.

هنگامی که در اینستاگرام Omsom پیمایش می کنید، بله، تصاویری خواهید دید که به زیبایی ساخته شده اند که غذاهایی را که می توانید با استفاده از محصولات غذایی این برند درست کنید، به نمایش می گذارند. با این حال، این تنها یک تکه از پازل است.

Best Brands On Instagram: Omsom

همچنین پست‌های زیادی را خواهید دید که فرهنگ ویتنامی را تجلیل می‌کنند و کلیشه‌ها و تعصبات آسیایی-آمریکایی را بی اعتبار می‌کنند.

این استراتژی به مصرف‌کنندگان کمک می‌کند تا فراتر از غذاهای خوشمزه با Omsom ارتباط برقرار کنند و مأموریت و هدف گسترده‌تر آن را درک کنند.

۲۶. Chipotle

دنبال کنندگان: ۱.۱M

چیپوتل به‌جای اینکه مشتریان را با عکس‌های غذا بچرخاند، مسیر دیگری را انتخاب کرده است: میم‌های خنده‌دار.

در حالی که ممکن است پست های غذایی گاه به گاه پیدا کنید، این برند استراتژی اینستاگرام خود را بر نشان دادن شخصیت خود متمرکز کرده است.

Best Brands On Instagram: Chipotle

چرا کار می‌کند: میم‌ها قابل اشتراک‌گذاری و برچسب‌پسند هستند، که به Chipotle کمک می‌کند تا با تگ کردن دوستان خود در پست‌های خنده‌دار و مرتبط، به مشتریان جدید دسترسی پیدا کند.

موضوع مشترک در همه مارک‌های معرفی‌شده این است که آن‌ها هویت برند ثابتی داشتند که در جلوه‌های بصری آن‌ها منعکس می‌شد و درک عمیقی از آنچه در بین مخاطبانشان طنین‌انداز شده بود.

آماده‌اید تا جدول زمانی اینستاگرام خود را با عکس‌ها و ویدیوهایی پر کنید که به اندازه محتوای بالا جذاب هستند؟ ما به شما ایمان داریم!

یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در ژوئن ۲۰۲۱ منتشر شد و برای جامعیت به‌روزرسانی شده است.

Improve Your Website With Effective Technical Seo. Start By Conducting This  Audit.  

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
ورود / عضویت
یک کد تأیید به شماره همراه شما پیامک خواهد شد
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:60)