هر هفته از روی پلتفرم خرید می کنند. اگر این ورودی نیمی از فروش بالقوه شماست، آیا نمی خواهید نمایه شما تمیز و جذاب به نظر برسد؟
![24 تم خیره کننده اینستاگرام (و نحوه قرض گرفتن آنها برای فید خود) 1 Marketers Discuss Best Instagram Themes](https://53.fs1.hubspotusercontent-na1.net/hub/53/hubfs/instagram-feed-themes.jpg?width=595&height=400&name=instagram-feed-themes.jpg)
وقت گذاشتن برای ایجاد زیبایی فید اینستاگرام جذاب، یکی از موثرترین راهها برای متقاعد کردن کسی است که اکانت اینستاگرام کسب و کار شما را دنبال کند یا پستهای شما را مطالعه کند. شما فقط یک فرصت دارید که تاثیر اولیه خوبی داشته باشید – بنابراین بسیار مهم است که برای فید اینستاگرام خود تلاش کنید.
پیدا کردن مکان مناسب برای شروع کار دشواری است – از کجا الهام می گیرید؟ از چه طرح رنگی باید استفاده کرد؟ چگونه پست های خود را طوری سازماندهی می کنید که شبیه یک واحد به نظر برسند؟
ما می دانیم که از یادگیری با مثال لذت می برید، بنابراین پاسخ همه این سوالات را در لیستی از تم های خیره کننده اینستاگرام گردآوری کرده ایم. ما امیدواریم که اینها الهام بخش دگرگونی فید شما باشند. اما مراقب باشید، این فیدها بسیار مطلوب هستند، شما برای انتخاب تنها یکی از آنها مشکل خواهید داشت.
تم اینستاگرام چیست؟
موضوع اینستاگرام یک زیبایی بصری است که توسط افراد و برندها ایجاد می شود تا ظاهری منسجم در فیدهای اینستاگرام خود داشته باشند. تم های اینستاگرام به مدیران رسانه های اجتماعی کمک می کند تا انواع مختلف محتوا را در قالب یک موتیف دیجیتالی تنظیم کنند که حس متعادلی را به نمایه می بخشد.
ابزارهایی برای ایجاد تم اینستاگرام خود
ایجاد یک تم به تنهایی نیاز به دقت در جزئیات دارد. وقتی چندین پست را در هفته ویرایش میکنید که از یک موضوع پیروی میکنند، میخواهید یک ابزار طراحی برای آسانتر کردن گردش کار داشته باشید. فیلترهای از پیش تنظیم شده، پالتهای رنگی و عناصر گرافیکی تنها تعدادی از ویژگیهایی هستند که این ابزارها استفاده میکنند، اما اگر تم پیچیدهای برای حفظ آن دارید، تعدادی از این ابزارها شامل ویژگیهای پیشرفتهای مانند ویرایش ویدیو و پیشنمایش طرحبندی هستند. در اینجا پنج ابزار مورد علاقه ما برای استفاده در هنگام ویرایش عکس ها برای یک تم اینستاگرام وجود دارد.
![24 تم خیره کننده اینستاگرام (و نحوه قرض گرفتن آنها برای فید خود) 3 24 تم خیره کننده اینستاگرام (و نحوه قرض گرفتن آنها برای فید خود) - خبرخوان تی شین](https://www.hubspot.com/hubfs/Screenshot%202024-07-08%20at%204.36.32%20PM.png)
گزارش داده های تعامل اینستاگرام در سال ۲۰۲۴
داده های جدید برای کمک به شما در شکل دادن به استراتژی اینستاگرام
-
انواع محتوای بهینه شده -
اینفلوئنسر مارکتینگ -
حجم ارسال -
و بیشتر!
دانلود رایگان
همه فیلدها الزامی است.
![24 تم خیره کننده اینستاگرام (و نحوه قرض گرفتن آنها برای فید خود) 3 24 تم خیره کننده اینستاگرام (و نحوه قرض گرفتن آنها برای فید خود) - خبرخوان تی شین](https://www.hubspot.com/hubfs/Screenshot%202024-07-08%20at%204.36.32%20PM.png)
۱. VSCO
وقتی سازندگان میخواهند به منحصر به فردترین ویرایشهای عکس دست یابند، به VSCO نگاه میکنند. این برنامه یکی از بهترین ابزارهای ویرایش عکس در بین عکاسان است زیرا شامل ویژگی های ویرایش پیشرفته بدون نیاز به حذف تمام مراحل در فتوشاپ است. اگر عجله دارید و می خواهید به سرعت یک تم اینستاگرام ایجاد کنید، از یکی از ۲۰۰+ پیش تنظیم VSCO از جمله طرح های نام تجاری کداک، آگفا و ایلفورد استفاده کنید. اگر میخواهید ویدیو را به عنوان بخشی از محتوای خود در اینستاگرام اضافه کنید، میتوانید از همان پیشتنظیمات موجود در تصاویر استفاده کنید تا هر مربع از محتوا بدون توجه به فرمت آن بهطور یکپارچه در قالب بعدی ترکیب شود.
۲. FaceTune2
FaceTune2 یک برنامه ویرایش عکس قدرتمند است که میتوان آن را در فروشگاه App یا Google Play دانلود کرد. نسخه رایگان برنامه شامل تمام ویژگی های ویرایش اولیه مانند روشنایی، روشنایی، برش و فیلترها است. نسخه حرفه ای به شما کنترل دقیق تری بر روی روتوش و ویرایش پس زمینه می دهد. برای تکههای ویدیویی، از FaceTune Video استفاده کنید تا تنظیمات دقیق را مستقیماً از دستگاه تلفن همراه خود انجام دهید – برای این قابلیت فقط باید برنامه را جداگانه دانلود کنید. اگر شروع به آزمایش می کنید که آیا تم اینستاگرام برای برند شما مناسب است یا خیر، FaceTune2 ابزاری مقرون به صرفه است که ارزش امتحان کردن دارد.
۳. کانوا
شما Canva را به عنوان یک گزینه کاربرپسند و رایگان برای می شناسید گرافیک ایجاد کنید، اما میتواند یک ابزار قدرتمند ویرایش عکس برای تنظیم تم اینستاگرام شما باشد. برای مضامین انتزاعی تر که تصاویر را با هنر گرافیکی ترکیب می کنند، می توانید اشکال، بافت و متن را به تصاویر خود اضافه کنید. با استفاده از ویرایشگر عکس، میتوانید تصویر خود را وارد کنید و سطوح را تنظیم کنید، فیلترها اضافه کنید، و جلوههای منحصربهفردی را اعمال کنید تا به هر قسمت از محتوا ظاهری منحصربهفرد برای برندتان بدهید.
۴. Adobe Illustrator
آیا تا به حال از Adobe Illustrator برای ایجاد همپوشانی و رنگ آمیزی جالب برای تصاویر استفاده کرده اید؟ شما می توانید همین کار را برای توسعه تم اینستاگرام خود انجام دهید. به طور سنتی، Adobe Illustrator ابزاری برای ایجاد وکتور و لوگو است، اما این نرم افزار دارای ویژگی های بسیار مفیدی برای ایجاد فیلترها و طرح های عکس است. علاوه بر این، میتوانید آرتبوردهای خود را در یک شبکه به سبک اینستاگرام چیدمان کنید تا ببینید دقیقاً چگونه هر تصویر در فید شما ظاهر میشود.
۵. فتوشاپ
فتوشاپ معروفترین نرمافزار ویرایش عکس است و بهویژه برای ایجاد تمهای اینستاگرام خوب عمل میکند. اگر این توانایی را دارید که تمام مراحل را کنار بگذارید و تمام جزئیات را تغییر دهید، فتوشاپ کار را انجام خواهد داد. نه تنها گزینههای ویرایش، فیلتر و تنظیم تقریباً نامحدود هستند، فتوشاپ برای پردازش دستهای ویرایشهای یکسان در چندین تصویر در عرض چند ثانیه عالی است. همچنین با استفاده از فتوشاپ برای ویرایش ترکیب، تغییر پسزمینه، و حذف هر گونه مؤلفه ناخواسته یک تصویر بدون تغییر به نرمافزار ویرایش دیگری برای افزودن فیلتر، گردش کار خود را بهینه میکنید. با فتوشاپ، شما کنترل کاملی بر تم خود دارید و این بدان معناست که دیگر نگران ظاهر شدن نمایه خود نخواهید بود.
تم های اینستاگرام
- انتقال
- سیاه و سفید
- رنگهای روشن
- مینیمالیست
- یک رنگ
- دو رنگ
- پاستیل
- یک تم
- پازل
- زوایای منحصر به فرد
- فقط متن
- شطرنجی
- مرزهای سیاه یا سفید
- همان فیلتر
- Flatlays
- وینتیج
- تکرار
- ترکیب و مطابقت مرزهای افقی و عمودی
- نقلها
- رنگهای تیره
- رنگین کمان
- Doodle
- متن
- خطوط
- زوایای
- خطوط افقی
۱. انتقال
اگر روی یک تم خاص اینستاگرام تنظیم نشده اید، تم انتقال را در نظر بگیرید. با این زیبایی شناسی، می توانید هر دو تصویر را با ادغام رنگ ها آزمایش کنید. به عنوان مثال، می توانید با تم مشکی شروع کنید و در هر تصویر لهجه های بژ را بگنجانید. از آنجا به تدریج رنگ بعدی، در این مورد، آبی را معرفی کنید. در نهایت، متوجه خواهید شد که فید اینستاگرام شما بهطور یکپارچه بین رنگهایی که انتخاب میکنید جابهجا میشود که بدون دور شدن از ظاهر و احساس منسجم، چیزها را جالب نگه میدارد.
۲. سیاه و سفید
تم سیاه و سفید صیقلی انتخاب خوبی برای القای حس پیچیدگی است. فقدان رنگ شما را به سوژه اصلی عکس می کشاند و عنصری جاودانه را به کسب و کارتان نشان می دهد. برای مثال، فید سیاه و سفید @Lisedesmet، روی کاربر تمرکز می کند. به سوژه تصویر نگاه کنید، مانند کفش های کتانی مشکی یا بادکنک سفید.
۳. رنگ های روشن
اگر نام تجاری شرکت شما به معنای بازیگوشی یا سرگرم کننده است، احتمالاً هیچ راهی بهتر از ایجاد یک فید پر از رنگ های روشن وجود ندارد. رنگهای روشن توجه را به خود جلب میکنند و میتوانند برای جذب مخاطب جوانتر ایدهآل باشند. برای مثال، فید @Aww.sam، شخصی را به نمایش می گذارد که خودش را خیلی جدی نمی گیرد.
![24 تم خیره کننده اینستاگرام (و نحوه قرض گرفتن آنها برای فید خود) 3 24 تم خیره کننده اینستاگرام (و نحوه قرض گرفتن آنها برای فید خود) - خبرخوان تی شین](https://www.hubspot.com/hubfs/Screenshot%202024-07-08%20at%204.36.32%20PM.png)
گزارش داده های تعامل اینستاگرام در سال ۲۰۲۴
داده های جدید برای کمک به شما در شکل دادن به استراتژی اینستاگرام
-
انواع محتوای بهینه شده -
اینفلوئنسر مارکتینگ -
حجم ارسال -
و بیشتر!
دانلود رایگان
همه فیلدها الزامی است.
![24 تم خیره کننده اینستاگرام (و نحوه قرض گرفتن آنها برای فید خود) 3 24 تم خیره کننده اینستاگرام (و نحوه قرض گرفتن آنها برای فید خود) - خبرخوان تی شین](https://www.hubspot.com/hubfs/Screenshot%202024-07-08%20at%204.36.32%20PM.png)
۴. مینیمالیستی
برای داشتن یک مزیت هنری بهتر، یک رویکرد مینیمالیستی برای فید خود در نظر بگیرید، مانند @emwng انجام می دهد. تصاویر در سادگی خود دعوت کننده و کمی عجیب هستند و احساس آرامش و ثبات را در خود پرورش می دهند. عکس های توله سگ فقط سلامتی را به این تم مینیمالیستی اضافه می کنند. بهعلاوه، فیدهای مینیمالیستی ذاتاً کمتر حواسشان را پرت میکنند، بنابراین میتوان بدون کلیک بر روی پستهای جداگانه، درک درستی از نام تجاری را به تنهایی از طریق فید دریافت کرد.
۵. یک رنگ
یکی از سادهترین راهها برای انتخاب تم برای فید خود این است که یک رنگ را انتخاب کنید و به آن پایبند باشید — این میتواند به هدایت خلاقیت شما کمک کند و از دور تمیز و منسجم به نظر برسد. اگر رنگی از نظر زیبایی شناسی دلپذیر و آرام انتخاب کنید، مانند صورتی ملایم که در هشتگ محبوب #blackwomeninpink.
۶. دو رنگ
اگر به ایجاد یک فید بسیار منسجم علاقه دارید اما نمیخواهید به تم تک رنگ بچسبید، دو مورد را امتحان کنید. دو رنگ می تواند به فید شما کمک کند مرتب و تمیز به نظر برسد – به علاوه، اگر رنگ های مارک دار را انتخاب کنید، می تواند به شما در ایجاد انسجام بین سایر سایت های رسانه اجتماعی خود در خود وب سایت کمک کند. من توصیه میکنم دو رنگ متضاد را برای ظاهری تند انتخاب کنید مانند آنچه در @Dreaming_outloud’s نشان داده شده است. نمایه.
۷. پاستل
مشابه ایده یک رنگ، ممکن است انتخاب یک پالت رنگ برای فید خود مفید باشد، مانند @creativekipi از پاستل. به ویژه پاستل ها که اغلب برای تزئین تخم مرغ های عید پاک یا کیک های کوچک استفاده می شوند، کودکانه و شاد به نظر می رسند. به علاوه، آنها جذاب و غیرمنتظره هستند.
۸. یک موضوع
همانطور که از فید @mustdoflorida مشهود است (و نام کاربری) ، ممکن است فید خود را بر روی یک شی یا ایده منحصر به فرد متمرکز کنید – مانند اشیا و فعالیت های مربوط به ساحل در فلوریدا. اگر قصد دارید خلاقیت یا مهارت های عکاسی خود را به نمایش بگذارید، ایجاد یک فید که در آن هر پست یک موضوع را دنبال می کند، می تواند قانع کننده باشد.
۹. پازل
ایجاد یک پازل از فید شما پیچیده است و نیاز به برنامه ریزی دارد، اما می تواند از نظر منحصر به فرد بودن و جذب مخاطب، پاداش های بزرگی به همراه داشته باشد. به عنوان مثال، پستهای @Juniperoats، وقتی به آن نگاه میکنید، بیشترین حس را پیدا میکنند. از فید، به جای پست های فردی. سخت است که هم تحت تأثیر نتیجه نهایی قرار نگیرید و هم مجذوب آن نشوید، و اگر تصاویر تکه پازل را به صورت جداگانه پست کنید، می توانید کنجکاوی جدی دنبال کنندگان خود را برانگیزید.
۱۰. زوایای منحصر به فرد
نمایش موارد و فعالیتهای روزمره از زوایای غیرمنتظره مطمئناً توجه را به فید اینستاگرام شما جلب میکند. مانند روشی که خطوط یک موضوع را ایجاد می کنند، زاویه ها از جهت برای ایجاد علاقه استفاده می کنند. گرفتن عکس از سوژه های مختلف از زوایای مشابه می تواند حتی غیر معمول ترین عکس ها را در یک موضوع ثابت متحد کند.
۱۱. فقط متن
یک عکس ارزش هزار کلمه دارد، اما یک نقل قول خوب طراحی شده چند عکس ارزش دارد؟ شرکت زن مطمئن قوانین اینستاگرام که میگویند تصاویر باید دارای چهره باشند تا بهترین تعامل را داشته باشند. با این تم اینستاگرام اینطور نیست.
رنگ های روشن و متن هایلایت شده این طرح بندی را هم در قالب شبکه اینستاگرام و هم به عنوان یک پست یکباره در فید، از نظر زیبایی شناختی دلپذیر می کند. حتی در این موضوع صرفاً متنی سخت، هنوز فضا برای از بین بردن یکنواختی با فونت تایپشده و پسزمینه بافتدار مانند آخرین تصویر در ردیف وسط وجود دارد.
۱۲. تخته شطرنجی
اگر طرفدار خطوط افقی یا عمودی نیستید، ممکن است یک تم شطرنجی را امتحان کنید. مشابه خطوط افقی، این تم به شما امکان میدهد تا بین محتوا و تصاویر یا رنگها که در @ مشاهده میشود، متناوب کنید. فید thefemalehustlers’.
۱۳. مرزهای سیاه یا سفید
در حالی که داشتن حاشیههای سیاه یا سفید که هر تصویر را مشخص میکنند کمی سخت است، اما قطعا فید شما را از سایرین متمایز میکند. به عنوان مثال، @Beautifulandyummy، از حاشیههای سیاه برای جلب توجه به تصاویر خود استفاده میکند و خوراک تمام شده هم صیقلی و هم پیچیده به نظر می رسد. اگر قصد فروش محصولات مد را دارید یا میخواهید حس هیجانانگیزتری را برای برند خود ایجاد کنید، احتمالاً این موضوع موفقتر خواهد بود.
![24 تم خیره کننده اینستاگرام (و نحوه قرض گرفتن آنها برای فید خود) 3 24 تم خیره کننده اینستاگرام (و نحوه قرض گرفتن آنها برای فید خود) - خبرخوان تی شین](https://www.hubspot.com/hubfs/Screenshot%202024-07-08%20at%204.36.32%20PM.png)
گزارش داده های تعامل اینستاگرام در سال ۲۰۲۴
داده های جدید برای کمک به شما در شکل دادن به استراتژی اینستاگرام
-
انواع محتوای بهینه شده -
اینفلوئنسر مارکتینگ -
حجم ارسال -
و بیشتر!
دانلود رایگان
همه فیلدها الزامی است.
![24 تم خیره کننده اینستاگرام (و نحوه قرض گرفتن آنها برای فید خود) 3 24 تم خیره کننده اینستاگرام (و نحوه قرض گرفتن آنها برای فید خود) - خبرخوان تی شین](https://www.hubspot.com/hubfs/Screenshot%202024-07-08%20at%204.36.32%20PM.png)
۱۴. همان فیلتر
اگر یکنواختی را ترجیح می دهید، احتمالاً این تم اینستاگرام را دوست خواهید داشت که بر استفاده از فیلتر (یا مجموعه ای از فیلترها) برای هر پست تمرکز دارد. از نمای نزدیک، این تفاوت چندانی در تصاویر شما ایجاد نمی کند، اما از دور، قطعا فید را منسجم تر نشان می دهد. برای مثال @marianna_hewitt میتواند پستهای مو، نوشیدنیها و مد خود را به سادگی با استفاده از فیلتر یکسان برای همه پستهایش، ظریفتر و حرفهایتر جلوه دهد.
۱۵. Flatlays
اگر هدف اصلی شما از اینستاگرام نمایش محصولاتتان است، ممکن است یک تم Flatlay بخواهید. Flatlay روشی موثر برای گفتن یک داستان به سادگی با چیدمان اشیا در یک تصویر به روشی خاص است و باعث میشود توجه بینندگان به یک محصول را آسانتر هدایت کند. همانطور که در فید @thedailyedited مشاهده میشود، یک تم مسطح تازه و مدرن به نظر میرسد.
۱۶. قدیمی
اگر با برند شما مطابقت دارد، وینتیج یک زیبایی شناسی خلاقانه و چشمگیر است که هم هنری و هم آرام به نظر می رسد. و، در حالی که “وینتیج” ممکن است کمی مبهم به نظر برسد، تصور کردن آن آسان است. کافی است فیلتری مانند Slumber یا Aden (که در اینستاگرام تعبیه شده است) را امتحان کنید، یا با ابزار ویرایش شخص ثالث بازی کنید تا فیلتری نرم و مبهم پیدا کنید که عکسهای شما را شبیه به یک دوربین پولاروید قدیمی میکند.
۱۷. تکرار
در حساب اینستاگرام @girleatworld، میتوانید روی یک چیز برای ماندن حساب کنید در تمام مدت غذایش ثابت است: او همیشه غذا را در دست دارد. این نوع تکرار تمیز و جذاب به نظر می رسد، و به عنوان یک دنبال کننده، به این معنی است که من همیشه یکی از پست های او را در حالی که در فید خودم مرور می کنم، تشخیص می دهم. در نظر بگیرید که چگونه میتوانید تکرار مشابهی را در پستهای خود برای ایجاد یک تصویر برند کاملاً خودتان ایجاد کنید.
۱۸. مرزهای افقی و عمودی را ترکیب و مطابقت دهید
در حالی که مسلماً این نیاز به برنامه ریزی دارد، فید حاصل فوق العاده چشم نواز و منحصر به فرد است. به سادگی از برنامه پیشنمایش استفاده کنید و دو حاشیه سفید مختلف Vela و Sole را انتخاب کنید تا به طور متناوب بین افقی و مرزهای عمودی فید حاصل با فاصله و تمیز به نظر می رسد.
۱۹. نقل قول ها
اگر نویسنده یا تولید کننده محتوا هستید، ممکن است یک فید کامل از نقل قول ها ایجاد کنید، مانند @thegoodquote، که نقل قول ها را در رسانه های مختلف، از کتاب های جلد شومیز گرفته تا توییت ها، به نمایش می گذارد. نقل قول های خود را تایپ کنید و رنگ پس زمینه را تغییر دهید، یا نقل قول های خود را با دست بنویسید و آنها را در نزدیکی اشیاء جالبی مانند گل یا لیوان قهوه قرار دهید.
۲۰. رنگ های تیره
عکسهای طبیعت
@JackHarding بسیار دیدنی نیستند، و او زیبایی آنها را با فیلتر کردن با رنگ تیره برجسته می کند. برای انجام این کار، محتوای خود را غیراشباع کنید و از فیلترهایی با رنگ های سردتر مانند سبز و آبی به جای فیلترهای گرم استفاده کنید. فید بهدستآمده تمیز، شیک و حرفهای به نظر میرسد.
۲۱. رنگین کمان
یک راه برای معرفی رنگ به فید شما؟ سعی کنید با پیشبرد آهسته پستهای خود در میان رنگهای رنگین کمان، رنگین کمان ایجاد کنید، که از قرمز شروع میشود و به بنفش ختم میشود (و سپس از اول شروع کنید). فید حاصل خیره کننده است.
۲۲. Doodle
اکثر افراد در اینستاگرام به عکسها و فیلترها پایبند هستند، بنابراین برای متمایز شدن، میتوانید طرحها یا ابلههای کارتونی را در بالای پستهای عکس معمولی (یا جایگزین) اضافه کنید. اگر هنرمند یا طراح وب هستید و می خواهید توجه را به توانایی های هنری خود جلب کنید، این ایده خوبی است – به علاوه، مطمئناً از طرفداران خود لبخند می زنید، مانند این ابله های شایان ستایش که در زیر نشان داده شده توسط @josie.doodles.
![24 تم خیره کننده اینستاگرام (و نحوه قرض گرفتن آنها برای فید خود) 3 24 تم خیره کننده اینستاگرام (و نحوه قرض گرفتن آنها برای فید خود) - خبرخوان تی شین](https://www.hubspot.com/hubfs/Screenshot%202024-07-08%20at%204.36.32%20PM.png)
گزارش داده های تعامل اینستاگرام در سال ۲۰۲۴
داده های جدید برای کمک به شما در شکل دادن به استراتژی اینستاگرام
-
انواع محتوای بهینه شده -
اینفلوئنسر مارکتینگ -
حجم ارسال -
و بیشتر!
دانلود رایگان
همه فیلدها الزامی است.
![24 تم خیره کننده اینستاگرام (و نحوه قرض گرفتن آنها برای فید خود) 3 24 تم خیره کننده اینستاگرام (و نحوه قرض گرفتن آنها برای فید خود) - خبرخوان تی شین](https://www.hubspot.com/hubfs/Screenshot%202024-07-08%20at%204.36.32%20PM.png)
۲۳. عناصر محتوا
عناصر مشابه در عکسهای شما می توانند یک موضوع جذاب اینستاگرام ایجاد کنند. در این مثال توسط کمد های سفارشی فروشگاه کانتینر ، موضوع از قفسه ها یا لباس های موجود در هر تصویر استفاده می کند تا بصری خوراک را با هم جمع کند. به جای هر عکس که به عنوان یک اتاق جداگانه ظاهر می شود ، همه آنها ترکیب می شوند تا یک طرح صاف ایجاد کنند که محصولات فروشگاه کانتینر را به گونه ای نشان می دهد که برای بیننده طبیعی است.
۲۴. خطوط ساختاری
چیزی در مورد این فید اینستاگرام متفاوت است ، اینطور نیست؟ گذشته از محتوای متمرکز بر آسمان خراش ها ، خطوط ساختمانها در هر تصویر این طرح را به یک موضوع منحصر به فرد تبدیل می کنند. اگر برند شما در ساخت آسمان خراش ها کار نمی کند ، می توانید با جستجوی خطوط مستقیم یا خمیده در عکس های ضبط خود ، موضوعی مانند این را پیاده سازی کنید. نکته اصلی ایجاد خطوط واضح از سوژه ها در عکس های شما این است که آنها را در روشنایی عالی قرار دهید و تقار
۲۵. خطوط افقی
اگر برند شما با هماهنگی عکاسی با محتوا به خوبی عمل می کند ، ممکن است در نظر داشته باشید که پست های خود را به روشی متفکرانه سازماندهی کنید – به عنوان مثال ، ایجاد خطوط افقی یا عمودی ، با ردیف های خود بین رنگ ها ، متن یا حتی مسافت موضوع. @mariahb.makeup از این تاکتیک استفاده می کند ، و خوراک او تمیز و جذاب به نظر می رسد در نتیجه.
نحوه ایجاد یک موضوع اینستاگرام
۱. یک پالت رنگی ثابت را انتخاب کنید.
یکی از عوامل اصلی هر موضوع اینستاگرام ، ثبات است. به عنوان مثال ، شما نمی خواهید به طور مرتب موضوع خود را از سیاه و سفید به رنگین کمان تغییر دهید-این می تواند پیروان شما را گیج کرده و به تصویر برند شما آسیب برساند. البته ، یک rebrand شرکت ممکن است شما را ملزم به تغییر استراتژی اینستاگرام خود کند. اما در بیشتر موارد ، شما می خواهید با انواع محتوای بصری که در اینستاگرام خود ارسال می کنید سازگار باشید.
به همین دلیل ، شما باید هنگام ایجاد یک موضوع اینستاگرام ، یک پالت رنگی را انتخاب کنید. شاید شما استفاده از رنگ های مارک را انتخاب کنید. اینستاگرام hubspot ، به عنوان مثال ، در درجه اول از بلوز ، پرتقال و از بلوز استفاده می کند. Teal ، سه رنگ برجسته در وب سایت و محصولات HubSpot نمایش داده می شود.
از طرف دیگر ، شاید شما یکی از مضامین ذکر شده در بالا را انتخاب کنید ، مانند سیاه و سفید. به هر صورت ، برای ایجاد یک موضوع اینستاگرام ، بسیار مهم است که در تمام محتوای خود به چند رنگ بپیوندید.
۲. برای هر پست از همان فیلتر استفاده کنید ، یا هر پست را به طور مشابه ویرایش کنید.
همانطور که در بالا ذکر شد ، سازگاری یک عنصر مهم در هر موضوع اینستاگرام است ، بنابراین می خواهید یک یا دو فیلتر مورد علاقه خود را پیدا کنید و از آنها برای هر یک از پست های خود استفاده کنید. می توانید از فیلترهای داخلی اینستاگرام استفاده کنید ، یا یک برنامه ویرایش مانند VSCO یا SnapSeed را امتحان کنید. . از طرف دیگر ، اگر به دنبال ظاهری مینیمالیستی هستید ، ممکن است فیلترها را کاملاً پرش کنید و به سادگی از چند ویژگی ویرایش مانند کنتراست و قرار گرفتن در معرض استفاده کنید.
هر آنچه را که انتخاب می کنید ، می خواهید به ویرایش هر یک از پست های خود به طور مشابه برای ایجاد یک خوراک منسجم ادامه دهید.
۳. از یک برنامه ریز فید بصری برای برنامه ریزی پست ها از قبل استفاده کنید.
بسیار مهم است که شما به دلایل مختلف ، پست های اینستاگرام خود را قبل از زمان برنامه ریزی کنید ، از جمله اطمینان از ارسال انواع خوبی از مطالب و اینکه آن را در طی یک good time روز .
علاوه بر این ، هنگام ایجاد یک موضوع اینستاگرام ، باید از قبل برنامه ریزی کنید تا بفهمید که چگونه آنها در کنار هم قرار می گیرند – مانند قطعات پازل ، قطعات محتوای فردی شما نیاز به تقویت موضوع خود به طور کلی دارند. برای برنامه ریزی پست ها بسیار پیش از این و تجسم نحوه تقویت موضوع شما ، می خواهید از یک برنامه ریز اینستاگرام بصری مانند استفاده کنید. بعداً یا planoly . از همه مهمتر ، شما می توانید از این برنامه ها برای پیش نمایش فید خود استفاده کنید و اطمینان حاصل کنید که موضوع شما به دنبال روشی است که می خواهید قبل از فشار دادن “انتشار” در هر یک از پست های خود به دنبال آن باشد.
۴. خود را به موضوعی که نمی توانید از آن لذت ببرید قفل نکنید.
در مدرسه راهنمایی ، من اغلب دوست داشتم “نگاه” خود را تغییر دهم – یک روز که من به دنبال آماده سازی بودم ، و بعدی من یک ظاهر ورزشی تر را انتخاب کردم. البته ، هرچه پیرتر شدم ، فهمیدم که چه سبکی می توانم برای حمل و نقل طولانی به آن بچسبم و شروع به خرید لباس هایی با سبک معتبر خود کردم ، بنابراین من دائماً چند هفته بعد لباس های جدید خریداری نمی کردم و از آنها بیمار نمی شدم .
به طور مشابه ، شما نمی خواهید یک موضوع اینستاگرام را انتخاب کنید که نمی توانید برای مدت طولانی با آن زندگی کنید. موضوع اینستاگرام شما باید بازتاب دقیقی از برند شما باشد ، و اگر اینگونه نباشد ، احتمالاً دوام نخواهد داشت. فقط به این دلیل که رنگ های رنگین کمان در Get-Go جالب به نظر نمی رسد به این معنی نیست که برای زیبایی در رسانه های اجتماعی شرکت شما مناسب است.
وقتی شک دارید ، یک موضوع ساده تر را انتخاب کنید که این فرصت را فراهم می کند تا خلاق و آزمایش کنید بدون اینکه خیلی دور از موضوع دور شوید.
![24 تم خیره کننده اینستاگرام (و نحوه قرض گرفتن آنها برای فید خود) 3 24 تم خیره کننده اینستاگرام (و نحوه قرض گرفتن آنها برای فید خود) - خبرخوان تی شین](https://www.hubspot.com/hubfs/Screenshot%202024-07-08%20at%204.36.32%20PM.png)
گزارش داده های تعامل اینستاگرام در سال ۲۰۲۴
داده های جدید برای کمک به شما در شکل دادن به استراتژی اینستاگرام
-
انواع محتوای بهینه شده -
اینفلوئنسر مارکتینگ -
حجم ارسال -
و بیشتر!
دانلود رایگان
همه فیلدها الزامی است.
![24 تم خیره کننده اینستاگرام (و نحوه قرض گرفتن آنها برای فید خود) 3 24 تم خیره کننده اینستاگرام (و نحوه قرض گرفتن آنها برای فید خود) - خبرخوان تی شین](https://www.hubspot.com/hubfs/Screenshot%202024-07-08%20at%204.36.32%20PM.png)
نحوه استفاده از یک موضوع اینستاگرام در نمایه خود
۱. قبل از انتخاب موضوع خود ، چه عکسهایی را می خواهید ارسال کنید.
وقتی یک موضوع اینستاگرام را شروع می کنید ، گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد. فیلترها ، رنگها ، سبکها ، زوایا – انتخاب ها بی پایان هستند. اما این مهم است که به خاطر داشته باشید که این چیزها باعث نمی شود موضوع شما برجسته شود. محتوا هنوز ستاره نمایش است. اگر تصاویر در فید متعادل نباشند ، موضوع شما مانند Dump Photo این اتفاق می افتد که همان فیلتر روی آن است. < /p>
برای جستجوی تم کامل اینستاگرام ، قبل از انتخاب یک موضوع ، چه عکسهایی را برای ارسال ارسال می کنید. من به شدت توصیه می کنم این عکس ها را در یک شبکه نه مربع قرار دهید تا بتوانید چگونه عکس ها را با هم مخلوط کنید.
۲. زیرنویس ها را فراموش نکنید.
مطمئناً ، هیچ کس نمی خواهد زیرنویس های عکس های اینستاگرام شما را ببیند وقتی که به موضوع شما در شبکه شبکه نگاه می کنند ، اما هنگام ارسال هر عکس به صورت جداگانه ، آنها را می بینند. مواقعی وجود خواهد داشت که تصویری که شما ارسال می کنید ممکن است از چیزی انتزاعی باشد ، مانند گوشه ساختمان ، یک چمدان خالی یا یک جفت عینک آفتابی. به خودی خود ، این چیزها ممکن است چندان جالب نباشد ، اما یک عنوان متفکرانه که تصویر را به موضوع کلی شما مرتبط می کند می تواند به دنبال کردن پیروان شما کمک کند وقتی که در غیر این صورت ممکن است بررسی کنند و از مشخصات خود پیمایش کنند.
اگر کمی از نویسنده نویسنده دارید ، این ۲۰۱ را بررسی کنید. زیرنویس های اینستاگرام برای هر نوع پست.
۳. موضوع خود را با بلوک های رنگی تغییر دهید.
پیش از این ، ما در مورد انتخاب موضوعی صحبت کردیم که می توانید برای مسافت طولانی به آن متعهد شوید. اما یک استثناء از این قانون وجود دارد- > برخی از بهترین مضامین به هیچ وجه مبتنی بر یک رنگ خاص نیستند. به جای استفاده از پالت رنگی یکسان در تمام فید اینستاگرام ، می توانید با هر عکس ، رنگ ها را به یکدیگر مخلوط کنید. به این ترتیب ، می توانید انواع بیشتری از عکس ها را بدون محدود کردن خود به رنگهای خاص درج کنید.
یک موضوع منسجم اینستاگرام در نوک انگشتان شما
بازاریابی اینستاگرام بیش از اعداد است. به عنوان بصری ترین پلت فرم رسانه های اجتماعی امروز ، آنچه شما ارسال می کنید و چگونه به نظر می رسد مستقیماً بر تعامل ، پیروان و نحوه نمایش برند شما به صورت آنلاین تأثیر می گذارد. یک موضوع منسجم اینستاگرام می تواند به برند شما کمک کند تا یک گزاره ارزش را منتقل کند ، یک محصول را ترویج کند یا یک کمپین را اجرا کند. رنگ ها و فیلترها مضامین زیبایی را ایجاد می کنند ، اما چندین روش اضافی برای متوقف کردن پیروان شما با یک زیبایی شناسی سرگرم کننده و یکپارچه وجود دارد.
یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در آگوست ۲۰۱۸ منتشر شد و برای جامعیت بهروزرسانی شده است.
<کلاس اسپری = "hs-cta-node hs-cta-2db39870-e18b-4909 -9C9E-8606903B35FB "id =" HS-CTA-2DB39870-E18B-4909-9C9E-8606903B35FB ">