![100+ آمار اینستاگرام که باید در سال 2024 بدانید 1 Woman Views Instagram Stats On Her Smarkphone](https://knowledge.hubspot.com/hs-fs/hubfs/Instagram%20Stats.png?width=595&height=400&name=Instagram%20Stats.png)
اینجاست که آمار اینستاگرام وارد میشود. تحقیقات زیادی در مورد اینستاگرام وجود دارد – همه چیز از جمعیتشناسی کاربران، آمار پذیرش برند و همه تفاوتهای بین اینفلوئنسرهای میکرو و نانو.
من از این دادهها برای اطلاعرسانی به استراتژیهای بازاریابی و معیار تلاشهایم استفاده میکنم.
برای کشف آمار رسانههای اجتماعی بیشتر بخوانید تا به شما کمک کند ایدهها و استراتژی پست اینستاگرام خود را بهبود بخشید.
۸۰+ آمار اینستاگرام
روی یک دسته زیر کلیک کنید تا به آمار آن دسته بروید:
رشد اینستاگرام
جمعیتشناسی کاربر اینستاگرام
پذیرش برند
محتوای پست اینستاگرام
استراتژی پست اینستاگرام
آمار بازاریابی اینفلوئنسر اینستاگرام
![100+ آمار اینستاگرام که باید در سال 2024 بدانید 3 100+ آمار اینستاگرام که باید در سال 2024 بدانید - خبرخوان تی شین](https://www.hubspot.com/hubfs/Screenshot%202024-07-08%20at%204.36.32%20PM.png)
گزارش داده های تعامل اینستاگرام در سال ۲۰۲۴
داده های جدید برای کمک به شما در شکل دادن به استراتژی اینستاگرام
-
انواع محتوای بهینه شده -
اینفلوئنسر مارکتینگ -
حجم ارسال -
و بیشتر!
دانلود رایگان
همه فیلدها الزامی است.
![100+ آمار اینستاگرام که باید در سال 2024 بدانید 3 100+ آمار اینستاگرام که باید در سال 2024 بدانید - خبرخوان تی شین](https://www.hubspot.com/hubfs/Screenshot%202024-07-08%20at%204.36.32%20PM.png)
رشد و استفاده اینستاگرام
۱. انتظار میرود تا سال ۲۰۲۵ اینستاگرام به ۱.۴۴ میلیارد کاربر برسد. (
۲. اپلیکیشن اینستاگرام در حال حاضر بیش از ۱.۴ میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد. (Statista)
۳. بزرگسالان آمریکایی در سال ۲۰۲۴ به طور متوسط ۳۳.۱ دقیقه در روز را در اینستاگرام صرف می کنند که نسبت به سال قبل ۳ دقیقه افزایش داشته است. (Sprout Social)
۴. پیش بینی می شود درآمد تبلیغات اینستاگرام در سال ۲۰۲۴ به ۵۹.۶۱ میلیارد دلار برسد. (اوبرلو)
۵. Threads اینستاگرام بیش از ۱۵ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد. (eMarketer)
۶. ۵۳.۷٪ از بازاریابان قصد دارند در سال ۲۰۲۴ از حلقه های اینستاگرام برای بازاریابی تأثیرگذار استفاده کنند. (eMarketer)
۷. ۷۱ درصد از بازاریابان می گویند اینستاگرام پلتفرمی است که بیشتر می خواهند درباره آن بیاموزند. (Skillademia)
۸. تقریباً ۱۵۸٫۴ میلیون کاربر اینستاگرام در سال ۲۰۲۴ در ایالات متحده وجود دارد. (DemandSage)
۹. از ژانویه ۲۰۲۴، هند ۳۶۲.۹ میلیون کاربر اینستاگرام دارد که بزرگترین مخاطب اینستاگرام در جهان است. (Statista)
۱۰. از ژانویه ۲۰۲۴، اینستاگرام چهارمین پلتفرم محبوب رسانه های اجتماعی در سطح جهان بر اساس کاربران فعال ماهانه است. فیس بوک اول است. یوتیوب و واتس اپ در رتبه های دوم و سوم قرار دارند. (Statista)
۱۱. بیش از ۴۰۰ میلیون کاربر اینستاگرام روزانه از ویژگی Stories استفاده می کنند. (چاله کلید)
۱۲. از آوریل ۲۰۲۴، پستی که بیشترین لایک را در اینستاگرام داشت، چرخ فلک فوتبالیست آرژانتینی لیونل مسی و هم تیمی هایش است که در حال جشن گرفتن فیفا جهانی ۲۰۲۲ هستند. برد جام. (فیفا )
۱۳. سریعترین تولیدکننده محتوا در اینستاگرام در سال ۲۰۲۴ اینفلوئنسر Danchmerk است که طی ۸ ماه از ۱۶۰۰۰ به ۱.۶ میلیون فالوور رسیده است. (اینستاگرام)
۱۴. بیشترین فالوور اینستاگرام تا مارس ۲۰۲۴، بازیکن حرفه ای فوتبال کریستیانو رونالدو با ۶۷۲ میلیون دنبال کننده است. (Forbes)
۱۵. از آوریل ۲۰۲۴، حساب شخصی اینستاگرام ۶۲۷ میلیون دنبال کننده دارد. (اینستاگرام)
دموگرافیک کاربران اینستاگرام
۱۶. بیش از نیمی از جمعیت جهانی اینستاگرام ۳۴ سال یا کمتر هستند. (Statista)
۱۷. تا ژانویه ۲۰۲۴، تقریباً ۱۷ درصد از کاربران فعال جهانی اینستاگرام مردان بین ۱۸ تا ۲۴ سال بودند. (Statista)
۱۸. بزرگترین جمعیت شناسی اینستاگرام Millennials و Gen Z هستند که ۶۱.۸٪ از کاربران را در سال ۲۰۲۴ تشکیل می دهند. (MixBloom)
۱۹. اینستاگرام دومین پلتفرم محبوب رسانه های اجتماعی ژنرال Z است که ۷۵ درصد از پاسخ دهندگان ادعا می کنند که از این پلتفرم استفاده می کنند، پس از YouTube با ۸۰ درصد. (بعدا)
۲۰. ۳۷.۷۴ درصد از ۵.۳ میلیارد کاربر فعال اینترنت جهان به طور منظم به اینستاگرام دسترسی دارند. (Backlinko)
۲۱. در ژانویه ۲۰۲۴، ۵۵ درصد از کاربران اینستاگرام در ایالات متحده زن و ۴۴ درصد مرد بودند. (Statista)
۲۲. تنها ۷ درصد از کاربران اینستاگرام در ایالات متحده به گروه سنی ۱۳ تا ۱۷ سال تعلق دارند. (Statista)
۲۳. تا سال ۲۰۲۴، تنها ۵.۷ درصد از کاربران اینستاگرام در ایالات متحده ۶۵+ سال دارند. ()
۲۴. تنها ۰.۲٪ از کاربران اینستاگرام منحصر به فرد هستند. بیشتر افراد از اینستاگرام در کنار فیس بوک (۸۰.۸ درصد)، یوتیوب (۷۷.۴ درصد) و TikTok (52.8 درصد) استفاده می کنند. (Sprout Social)
۲۵. کاربران اینستاگرام اندکی به گروههای مالیاتی بالاتر متمایل میشوند و ۴۷ درصد ادعا میکنند درآمد خانوار بیش از ۷۵۰۰۰ دلار است. (Hootsuite)
۲۶. کاربران اینستاگرام در سراسر جهان در دستگاههای اندرویدی به طور متوسط ۲۹.۷ دقیقه در روز (۱۴ ساعت و ۵۰ دقیقه در ماه) را در برنامه صرف میکنند. (Backlinko)
۲۷. ۷۳ درصد از نوجوانان آمریکایی میگویند اینستاگرام بهترین راه برای دسترسی برندها به آنهاست. (eMarketer)
۲۸. بیش از ۵۰۰ میلیون حساب هر روز از استوری اینستاگرام استفاده می کنند. (فیس بوک)
۲۹. ۳۵ درصد از شنوندگان موسیقی در ایالات متحده که هنرمندان را در فیس بوک و اینستاگرام دنبال می کنند این کار را برای ارتباط با طرفداران دیگر یا احساس عضوی از یک جامعه انجام می دهند. (فیس بوک)
۳۰. کاربر اینستاگرام به طور متوسط ۳۳ دقیقه در روز را در برنامه صرف می کند. (اوبرلو)
۳۱. ۴۵ درصد از مردم مناطق شهری از اینستاگرام استفاده می کنند، در حالی که تنها ۲۵ درصد از مردم مناطق روستایی از این برنامه استفاده می کنند. (Backlinko)
۳۲. تقریباً ۸۵ درصد از پایگاه کاربران اینستاگرام زیر ۴۵ سال سن دارند. (target=”S_blanka”>target
۳۳. از ژانویه ۲۰۲۴، بزرگترین گروه سنی در اینستاگرام ۱۸ تا ۲۴ سال با ۳۲ درصد است، پس از آن ۳۰.۶ درصد بین سنین ۲۵ تا ۳۴ سال قرار دارد. (Statista)
۳۴. در سطح جهانی، این پلتفرم از نظر جنسیت تقریباً در وسط تقسیم شده است، با ۵۱.۸٪ کاربر مرد و ۴۸.۲٪ کاربر زن. (Phyllo)
۳۵. این اعداد در ایالات متحده کمی متفاوت است، به طوری که ۵۶٪ از کاربران بالای ۱۳ سال زن و ۴۴٪ مرد هستند. (Backlinko)
۳۶. تا ژانویه ۲۰۲۴، اینستاگرام با ۳۵۸.۵۵ میلیون کاربر، بیشترین شیوع را در هند دارد و پس از آن ایالات متحده (۱۵۸.۴۵ میلیون)، برزیل (۱۲۲.۹ میلیون)، اندونزی (۱۰۴.۸ میلیون) و ترکیه (۵۶.۷ میلیون) قرار دارند. (Backlinko)
۳۷. ۴۹ درصد از کاربران اینستاگرام فارغ التحصیل دانشگاه هستند. (Hootsuite)
۳۸. بیش از ۱.۶۲۸ میلیارد کاربر اینستاگرام از طریق تبلیغات قابل دسترسی هستند. (گزارش داده)
۳۹. از ژانویه ۲۰۲۴، ۲۰.۳ درصد از مردم روی زمین از اینستاگرام استفاده می کنند. (گزارش داده)
تطبیق نام تجاری
۴۰. اینستاگرام برترین پلتفرم برای اینفلوئنسر مارکتینگ است و ۸۰.۸ درصد از بازاریابان قصد دارند از آن در سال ۲۰۲۴ استفاده کنند. (Sprout Social)
۴۱. ۲۹ درصد از بازاریابان قصد دارند در سال ۲۰۲۳ بیشترین سرمایه گذاری را در اینستاگرام از هر پلتفرم رسانه اجتماعی انجام دهند. (Dying%253F%2520%255BNewata%2″> Statista)
۴۲. با توجه به ایمنی برند، ۸۶ درصد از بازاریابان احساس راحتی در تبلیغات در اینستاگرام دارند. (آژانس Upbeat)
۴۳. ۲۴ درصد از بازاریابان قصد دارند در سال ۲۰۲۴ در اینستاگرام سرمایه گذاری کنند که بیشترین سود را در بین تمام پلتفرم های رسانه های اجتماعی دارد. (HubSpot)
۴۴. ۷۰ درصد از علاقه مندان به خرید برای کشف محصول به اینستاگرام مراجعه می کنند. (آژانس Omnicore)
۴۵. در سال ۲۰۲۴، بازاریابان بالاترین نرخ تعامل را در اینستاگرام از هر پلتفرم دیگری مشاهده کردند. (hootsuite)
۴۶. ۲۹ درصد از بازاریابان می گویند اینستاگرام ساده ترین پلتفرم برای کار با اینفلوئنسرها و سازندگان است. (Statista)
۴۷. ۶۸ درصد از بازاریابان گزارش دادند که اینستاگرام سطوح بالایی از بازگشت سرمایه تولید می کند. (HubSpot)
۴۸. ۲۱ درصد از بازاریابان گزارش کردند که اینستاگرام در سال ۲۰۲۴ بیشترین بازگشت سرمایه را داشته است. (HubSpot)
۴۹. ۵۲ درصد از بازاریابان قصد دارند در سال ۲۰۲۴ سرمایه گذاری خود را در اینستاگرام افزایش دهند. (HubSpot)
۵۰. در سال ۲۰۲۴، ۴۲٪ از بازاریابان احساس کردند که تبلیغات “بسیار راحت” در اینستاگرام انجام می شود، و ۴۰٪ پاسخ “تا حدودی راحت” دادند. (HubSpot)
۵۱. تنها ۶ درصد از بازاریابان قصد دارند در سال ۲۰۲۴ سرمایه گذاری خود را در اینستاگرام کاهش دهند. (HubSpot)
۵۲. ۳۹ درصد از بازاریابان قصد دارند برای اولین بار در سال ۲۰۲۴ از اینستاگرام استفاده کنند. (HubSpot)
۵۳. ۹۰٪ از افراد در اینستاگرام حداقل یک تجارت را دنبال می کنند. (اینستاگرام)
۵۴. ۵۰ درصد از کاربران اینستاگرام با دیدن تبلیغات یک برند در اینستاگرام بیشتر به آن علاقه مند می شوند. (اینستاگرام)
۵۵. ۱۸ درصد از بازاریابان معتقدند که اینستاگرام بالاترین پتانسیل رشد را در بین تمام برنامههای اجتماعی در سال ۲۰۲۴ دارد. (HubSpot)
۵۶. ۱ از هر ۴ بازاریاب میگویند اینستاگرام بالاترین کیفیت را از هر پلتفرم رسانههای اجتماعی ارائه میکند. (HubSpot)
۵۷. نزدیک به یک چهارم از بازاریابان (۲۳٪) می گویند که اینستاگرام بالاترین سطح تعامل را برای برند آنها در مقایسه با سایر پلتفرم ها دارد. (HubSpot)
۵۸. ۴۶ درصد از بازاریابان از فروشگاه های اینستاگرام استفاده می کنند. از میان بازاریاب هایی که از فروشگاه های اینستاگرام استفاده می کنند، ۵۰ درصد ROI بالایی را گزارش کرده اند. (HubSpot)
۵۹. ۴۱ درصد از بازاریابان از خرید زنده اینستاگرام استفاده می کنند. از میان بازاریابانی که از خرید زنده اینستاگرام استفاده می کنند، ۵۱ درصد بازده بالایی را گزارش کرده اند. (HubSpot)
۶۰. صنایع آموزش و سلامت و تندرستی بالاترین نرخ مشارکت را تجربه میکنند. (Hootsuite)
۶۱. ۶۷٪ از کاربران مورد بررسی، پیوندهای استوریهای مارکدار را “بالا کشیدند”. (HubSpot)
۶۲. ۱۳۰ میلیون حساب اینستاگرام هر ماه روی یک پست خرید ضربه بزنید تا درباره محصولات بیشتر بدانید. (آژانس Omnicore)
![100+ آمار اینستاگرام که باید در سال 2024 بدانید 3 100+ آمار اینستاگرام که باید در سال 2024 بدانید - خبرخوان تی شین](https://www.hubspot.com/hubfs/Screenshot%202024-07-08%20at%204.36.32%20PM.png)
گزارش داده های تعامل اینستاگرام در سال ۲۰۲۴
داده های جدید برای کمک به شما در شکل دادن به استراتژی اینستاگرام
-
انواع محتوای بهینه شده -
اینفلوئنسر مارکتینگ -
حجم ارسال -
و بیشتر!
دانلود رایگان
همه فیلدها الزامی است.
![100+ آمار اینستاگرام که باید در سال 2024 بدانید 3 100+ آمار اینستاگرام که باید در سال 2024 بدانید - خبرخوان تی شین](https://www.hubspot.com/hubfs/Screenshot%202024-07-08%20at%204.36.32%20PM.png)
محتوای پست اینستاگرام
۶۳. از سال ۲۰۱۹، زمانی که Reels شروع به کار کرد، تعامل برای عکسهای ایستا ۴۴ درصد کاهش یافته است. (بعدا)
۶۴. میانگین نرخ تعامل برای پستهای عکس ۰.۰۵۹% است. (Social Pilot)
۶۵. میانگین نرخ تعامل برای پستهای چرخ و فلک ۱.۲۶٪ است (اجتماعی خلبان)
۶۶. میانگین نرخ تعامل برای پستهای Reel 1.23٪ است (اجتماعی خلبان)
۶۷. بازاریابان اینستاگرام را بهعنوان پلتفرمی با بهترین قابلیتهای جستجوی درونبرنامه رتبهبندی میکنند. (HubSpot)
۶۸. محبوب ترین حلقه اینستاگرام متعلق به سامسونگ است و بیش از ۱ میلیارد بازدید دارد. (سبک زندگی آسیا)
۶۹. بازاریابان اینستاگرام را به عنوان پلتفرم با دقیق ترین الگوریتم و پس از آن فیس بوک رتبه بندی می کنند. (HubSpot)
۷۰. یک سوم از بازاریابان می گویند که اینستاگرام هنگام فروش مستقیم محصولات در برنامه، مهم ترین ROI را ارائه می دهد. (HubSpot)
۷۱. حلقههای اینستاگرام با بالاترین نرخ تعامل از حسابهایی با کمتر از ۵۰۰۰ فالوور با میانگین نرخ تعامل ۳.۷۹٪ میآیند. (Social Pilot)
۷۲. یک سوم از بازاریابان می گویند اینستاگرام بهترین ابزارها را برای فروش مستقیم محصولات در داخل برنامه ارائه می دهد. (HubSpot)
۷۳. بیش از ۱۰۰ میلیون نفر هر روز لایو اینستاگرام را تماشا می کنند. (Social Pilot)
۷۴. ۷۰ درصد کاربران روزانه استوری اینستاگرام را تماشا می کنند. (Social Pilot)
۷۵. ۵۰ درصد از مردم محتوای خنده دار اینستاگرام را ترجیح می دهند و به دنبال آن پست های خلاقانه و آموزنده قرار می گیرند. (Statista)
۷۶. قرارهای اینستاگرام محبوبترین قالب پست برای اشتراکگذاری از طریق DM هستند. (اینستاگرام)
۷۷. ۴۰ درصد از کاربران اینستاگرام روزانه استوری ارسال می کنند. (Social Pilot)
۷۸. یک تصویر متوسط در اینستاگرام ۲۳ درصد بیشتر از عکسی که در فیس بوک منتشر می شود، درگیر می شود. (کسب و کار برنامهها)
۷۹. شهری که دارای بیشترین برچسب جغرافیایی در جهان است، لس آنجلس، کالیفرنیا، و مکان برچسب گذاری شده با بالاترین تعامل، کواچلا، کالیفرنیا است. (HubSpot)
استراتژی پست اینستاگرام
۸۰. بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام بین ساعت ۷ صبح تا ۹ صبح در روزهای هفته است. (Social Pilot)
۸۱. پستهای دارای مکان برچسبگذاری شده، ۷۹% بیشتر از پستهایی که مکان برچسبگذاری شده دارند، درگیر میشوند. (Social Pilot)
۸۲. ۲۰٪ از کاربران مورد بررسی بیش از یک بار در هفته در استوری اینستاگرام در حساب تجاری خود پست می کنند. (HubSpot)
۸۳. ۴۴ درصد از کاربران مورد بررسی از استوری اینستاگرام برای تبلیغ محصولات یا خدمات استفاده می کنند. (HubSpot)
۸۴. یک سوم از پربازدیدترین داستان ها مربوط به کسب و کارها است. (HubSpot)
۸۵. بیش از ۲۵ میلیون کسب و کار از اینستاگرام برای دسترسی و تعامل با مخاطبان استفاده می کنند. (آژانس Omnicore)
۸۶. ۶۹ درصد از بازاریابان ایالات متحده قصد دارند بیشتر بودجه اینفلوئنسر خود را در اینستاگرام صرف کنند. (آژانس Omnicore)
۸۷. صنعتی که بیشترین کارایی همکاری را با اینفلوئنسرهای اینستاگرام داشت، مراقبت های بهداشتی بود، جایی که پست های اینفلوئنسر ۴.۲ برابر کارآمدتر از پست های برند بود. (Emplifi )
۸۸. اینستاگرام اکنون محبوبترین پلتفرم اجتماعی برای دنبال کردن برندها است. (نمودارهای بازاریابی)
آمار بازاریابی اینفلوئنسر اینستاگرام
۸۹. اینستاگرام برترین پلتفرم برای اینفلوئنسر مارکتینگ است، به طوری که ۸۰.۸ درصد از بازاریابان قصد دارند در سال ۲۰۲۴ از این پلتفرم برای چنین اهدافی استفاده کنند (اوبرلو)
۹۰. نانو اینفلوئنسرها (۱۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ فالوور) بیشترین جمعیت اینفلوئنسر اینستاگرام را با ۶۵.۴ درصد تشکیل می دهند. (Statista< /a>)
۹۱. میکرو اینفلوئنسرها (۱۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰ دنبال کننده) ۲۷.۷۳% را تشکیل می دهند (اجتماعی قدرتمند)
۹۲. اینفلوئنسرهای سطح متوسط (۵۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰۰ دنبال کننده) ۶.۳۸٪ را تشکیل می دهند (از نظر اجتماعی قدرتمند)
۹۳. نانو اینفلوئنسرها (۱۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ دنبال کننده) بالاترین نرخ تعامل را با ۵.۶% دارند (EmbedSocial)
۹۴. مگا اینفلوئنسرها و افراد مشهور با بیش از ۱ میلیون فالوور ۰.۲۳٪ را تشکیل می دهند. (EmbedSocial)
۹۵. ۷۷ درصد از اینفلوئنسرهای اینستاگرام زنان هستند. (WPBeginner)
۹۶. ۳۰% از نشانگرها می گویند که اینستاگرام بهترین کانال آنها برای بازگشت سرمایه در اینفلوئنسر مارکتینگ است (از نظر اجتماعی قدرتمند)
۹۷. ۲۵% از پست های حمایت شده در اینستاگرام مربوط به مد هستند (از نظر اجتماعی قدرتمند)
۹۸. پیش بینی می شود اندازه صنعت بازاریابی اینفلوئنسر اینستاگرام تا سال ۲۰۲۵ به ۲۲.۲ میلیارد دلار برسد. (اجتماعی قدرتمند)
۹۹. به طور متوسط، اینفلوئنسرهای اینستاگرام برای یک پست حمایت شده در سال ۲۰۲۴ مبلغ ۴۱۸ دلار دریافت می کنند که تقریباً ۱۵.۱۷٪ بیشتر از سال ۲۰۲۳ است. (Collabstr)
۱۰۰. نانو اینفلوئنسرها بین ۱۰ تا ۱۰۰ دلار برای هر پست اینستاگرام دریافت می کنند. (ClearVoice)
۱۰۱. افراد مشهور و اینفلوئنسرهای کلان برای هر پست اینستاگرام در سال ۲۰۲۴ از ۱۰۰۰۰ دلار تا بیش از ۱ میلیون دلار دریافت می کنند. (Shopify)
۱۰۲. برندها می توانند انتظار داشته باشند که به ازای هر ۱ دلاری که در بازاریابی اینفلوئنسر اینستاگرام خرج می شود، ۴.۱۲ دلار از ارزش رسانه ای به دست آورند. (Shopify)
چشم انداز اینستاگرام بسیار گسترده و در حال گسترش است. با این حال، درک این آمار کلیدی تضمین می کند که استراتژی اینستاگرام شما به خوبی هدایت شده است و دلارهای بازاریابی شما برای حداکثر بازگشت سرمایه تخصیص داده می شود.
البته بیشتر از اینستاگرام وجود دارد. بنابراین، راهنمای رایگان زیر را برای آخرین ترندهای اینستاگرام و رسانه های اجتماعی دانلود کنید.
![100+ آمار اینستاگرام که باید در سال 2024 بدانید 17 100+ آمار اینستاگرام که باید در سال 2024 بدانید - خبرخوان تی شین](https://offers.hubspot.com/hs-fs/hubfs/Social-trends-mock.png?)
وضعیت رسانه های اجتماعی در سال ۲۰۲۴
روندهای برتر در رسانه های اجتماعی را کاوش کنید تا برندها استراتژی اجتماعی شما را بشناسند و بهینه کنند.
-
ایجاد محتوای هوش مصنوعی -
ساختمان جامعه -
خرید شبکه های اجتماعی -
اجتماعی در مقابل موتور جستجو
دانلود رایگان
همه فیلدها الزامی است.
![100+ آمار اینستاگرام که باید در سال 2024 بدانید 17 100+ آمار اینستاگرام که باید در سال 2024 بدانید - خبرخوان تی شین](https://offers.hubspot.com/hs-fs/hubfs/Social-trends-mock.png?)