حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0
سبد خرید خالی است.

کمتر از ۴۰ درصد از بازیکنان Elden Ring برای Shadow Of The Erdtree آماده هستند

برترین‌ها

  • Elden Ring: Shadow of the Erdtree پس از شکست دادن Shardbearer Mohg از طریق پیله ای که در کاخ Mohgwyn یافت می شود قابل دسترسی است.
  • با این حال، تنها ۹ روز مانده به راه اندازی برنامه توسعه، اکثر بازیکنان تا این حد پیش نرفتند.

Elden Ring: Shadow of the Erdtree کمی بیش از یک هفته است دور از راه اندازی است، اما اکثر بازیکنان آماده نیستند، و منظورم مبهم «این خیلی سخت که می خواهید ذهن خود را متحیر کنید.

آنها به معنای واقعی کلمه آماده نیستند، زیرا شما باید Shardbearer Mohg را شکست دهید تا دسترسی داشته باشید، و بیشتر آنها این کار را انجام نداده اند. در هر پلتفرم، آمار به این صورت است:

  • ۳۸.۶ درصد از بازیکنان استیم
  • ۳۴.۶ درصد از بازیکنان پلی استیشن
  • ۲۲.۹۸ درصد از بازیکنان ایکس باکس

فراموش نکنید، شما همچنین باید Radahn را شکست دهید.

مسلماً، تقریباً ۴۰ درصد از بازیکنانی که در یک منطقه اختیاری بسیار دشوار که در پایان بازی یافت می‌شود و در در یک راز پنهان شده بود، یک رئیس بسیار دشوار را شکست می‌دهند، بسیار زیاد است. اما همچنان بیش از نیمی از بازیکنان نمی توانند وارد Shadow of the Erdtree شوند.

Shardbearer Mohg در الدن رینگ کجاست؟

یکی از سخت‌ترین بخش‌های شکست دادن Shardbearer Mohg، پیدا کردن او برای شروع است. شما باید از طریق آسانسور بزرگ رولد به میدان برفی مقدس برسید، اما به مدالیون مخفی هالیگر نیاز دارید، در غیر این صورت در منطقه ای کاملا متفاوت خواهید بود.

این مدال به دو قسمت تقسیم می شود – قطعه سمت راست در روستای آلبیناوریک در لیورنیا از دریاچه ها یافت می شود، در حالی که قطعه سمت چپ در قلعه سول در قله کوه غول ها قرار دارد.

Shardbearer Mohg را نباید با Mohg، Omen، یک رئیس “متفاوت” که در مکانی متفاوت یافت می شود، اشتباه گرفت.

هنگامی که دو تکه را در اختیار داشتید و چکمه های خود را در میدان برفی تقدیس می کنید، باید یک پورتال بدون علامت در غرب پیدا کنید که شما را مستقیماً به کاخ موگوین می برد.

راه خود را تا انتهای این سیاه چال زیرزمینی و voila بجنگید، با Shardbearer Mohg رو در رو خواهید بود. ما حتی راهنمای چگونه او را شکست دهیم اگر در حال مبارزه هستید

Elden Ring Shadow Of The Erdtree Tag Page Cover Art

Elden Ring: Shadow of the Erdtree

Shadow of the Erdtree اولین و تنها بسط DLC برای حلقه پیشگامانه Elden Ring از FromSoftware است. بازیکنان را به یک منطقه کاملاً جدید می برد، سرزمین سایه، جایی که داستان جدیدی در انتظار Tarnished است.

بازی ویدیویی ، اخبار بازی های کامپیوتری ، بازی های موبایلی ، جدیدترین بازی های کامپیوتری

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
ورود / عضویت
یک کد تأیید به شماره همراه شما پیامک خواهد شد
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:60)