حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0
سبد خرید خالی است.

کتاب استخدامی روان شناسی رشد و اختلالات یادگیری (منبع حیطه اختصاصی آموزش و پرورش) | فایل pdf رایگان

[ad_1]

روان شناسی رشد و اختلالات یادگیری | منبع آزمون استخدامی آموزش و پرورش

شناسنامه قانون- در آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای مشاغل آموزگار ابتدایی، دبیری و هنرآموزی که در تاریخ‌های ۱۸ اسفندماه ۱۴۰۲ و ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد، درسی تازه به حیطه اختصاصی اضافه شده است. این درس «روان شناسی رشد و اختلالات یادگیری» نام دارد. نکته ای که باید به آن توجه کنید سرفصل های معرفی شده برای این درس می باشد:

  • با تأکید بر محور: تعریف مفاهیم و اصطلاحات مرتبط، گروه بندی و مراحل شناسایی و تشخیص دانش آموزان دچار ناتوانی یادگیری، روش های درمانی و رفع مشکلات آموزشی.

ضریب این درس ۲.۴ بوده و تمامی داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی دبیری، هنرآموز و آموزگاری آموزش و پرورش می‌توانند با دانلود منابع روان شناسی رشد و اختلالات یادگیری pdf اقدام به مطالعه آن نمایند.

لازم به ذکر است که آموزش و پرورش عنوان کتابی را به عنوان منبع دقیق اعلام نکرده است و شرکت کنندگان می بایست با توجه به محور های مورد نظر آموزش و پرورش در این حوزه منابع مختلفی را مطالعه نمایند. با توجه به محدودیت زمانی موجود و نیاز داوطلبان به مطالب این درس، در فروشگاه اداری ها می توانید فایل جزوه روان شناسی رشد و اختلالات یادگیری را به صورت رایگان دانلود کنید.

سرفصل‌های روان شناسی رشد و اختلالات یادگیری:

  • تعریف مفاهیم و اصطلاحات مرتبط
  • گروه بندی و مراحل تشخیص دانش اموزان با اختلالات یادگیری
  • روش‌های درمان و جبرانی برای اختلالات یادگیری دانش آموزان

به رایگان دانلود کنید:

روان شناسی رشد و اختلالات یادگیری

دانلود کتاب استخدامی روان شناسی رشد و اختلالات یادگیری

 

نوشته کتاب استخدامی روان شناسی رشد و اختلالات یادگیری (منبع حیطه اختصاصی آموزش و پرورش) | فایل pdf رایگان اولین بار در شناسنامه قانون. پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
ورود / عضویت
یک کد تأیید به شماره همراه شما پیامک خواهد شد
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:60)