حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0
سبد خرید خالی است.

چگونه یک لینک به بیو اینستاگرام خود اضافه کنیم

How To Put A Link In Instagram Bio

تویتر به شما امکان می دهد سایر دسته ها را در بیو خود برچسب گذاری کنید. لینکدین به شما این امکان را می دهد که خود را به صفحه رسمی کارفرمای خود پیوند دهید. فیس بوک به شما امکان می دهد تعدادی از مشاغل مختلف، صفحات مورد علاقه و افراد را در بخش “درباره” خود برچسب گذاری کنید، بنابراین می توانید به دوستان خود اطلاع دهید که برای چه کسی کار می کنید، چه مارک هایی را دوست دارید، دانشگاه خود را، وضعیت روابط خود و غیره. .

اینستاگرام چطور؟

تا همین اواخر، اینستاگرام فضای زیادی را به شما نمی داد تا نمایه خود را با هشتگ ها و دسته های نمایه علامت گذاری کنید — شما فقط می توانستید به صفحات مربوطه آنها در زیرنویس عکس پیوند دهید. وب سایت ها تنها انواع پیوندهایی بودند که می توانستید در بیو خود قرار دهید (از این رو عبارت رایج “پیوند در بیو” است).

Access Now: 22 Free Business Instagram Templates

“لینک در بیو” اساساً یک فراخوان برای اقدام است که اطلاعات بیشتری را خارج از پارامترهای اینستاگرام در دسترس است.

اما اینستاگرام اخیراً دو ویژگی جدید به ما هدیه داده است: نمایه‌های قابل پیوند و هشتگ‌ها، درست در بیو شما. اکنون می توانید آنها را در کنار پیوند به وب سایت خود اضافه کنید.

توجه: دستورالعمل‌های بالا برای آخرین نسخه اینستاگرام – ۳۷.۰ در iOS اعمال می‌شود. همچنین می‌توانید بیوگرافی خود را در وب‌سایت اینستاگرام با پیمایش به نمایه خود و کلیک بر روی “ویرایش نمایه” ویرایش کنید. “کنار نام شما.

در صفحه سمت چپ، در زیر، می‌توانید ببینید که چگونه اینستاگرام هنگام ویرایش فیلد متن بیو، هشتگ‌های محبوب را پیشنهاد می‌کند، درست مانند زمانی که یک هشتگ به عنوان عکس اضافه می‌کنید. در صفحه سمت راست، نمایه شخصی را خواهید دید که از هشتگ ها، لینک های پروفایل و وب سایت ها در بیو خود استفاده می کند. همچنین می‌توانید با ایجاد یک صفحه شروع بیوگرافی اینستاگرام خود را پاکسازی کنید. دنبال کنندگان برای مشاهده همه پیوندهای خود در چندین پلتفرم.

Linkinbio_3Linkinbio_4

تصاویر از طریق Newsweek

اخیراً اوضاع در اینستاگرام تغییر کرده است، و اکنون گزینه‌هایی برای پیوند به سایر صفحاتی که دقیقاً در زیر عکس نمایه اینستاگرام خود با آنها شناسایی می‌کنید دارید. اما به خاطر داشته باشید که کاربرانی که نمی‌خواهند نمایه‌شان در بایوس دیگران تگ شود، می‌توانند خودشان را از برچسب خارج کنند.

بهتر است این فضا را برای حساب‌هایی که می‌دانید با ارتباطی که ایجاد می‌کنید موافق هستند، رزرو کنید.

Linkinbio_1

یادداشت ویرایشگر: این پست در ابتدا در مارس ۲۰۱۸ منتشر شد و برای جامعیت به‌روزرسانی شده است.

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
ورود / عضویت
یک کد تأیید به شماره همراه شما پیامک خواهد شد
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:60)