حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0
سبد خرید خالی است.

چگونه در اینستاگرام مشهور شویم (از ۱۴ نفر که این کار را انجام دادند)

۶.۸ میلیارد دلار آمریکا در سال ۲۰۱۸، در مقایسه با ۱.۸ میلیارد دو سال پیش.

Instagram-Famous

امروزه، اینستاگرام می‌تواند مادران خانه‌نشین را به طراحان کلاه موفق تبدیل کند< /a>، یا زنی که در مدیریت ثروت شرکتی مشغول به کار است، به مسافر جهانی. بنابراین تعجبی ندارد که بخواهید یک اینفلوئنسر اینستاگرام شوید و با برند شخصی خود به مخاطبان زیادی برسید. “https://cta-redirect.hubspot.com/cta/redirect/53/5e999bfc-f8b2-4ab7-96a8-c1467f450ca2″ target=”_blank” rel=”noopener”>Download Now: Free Instagram For Business Kit + Templates

از آنجایی که من خودم یک اینفلوئنسر اینستاگرام نیستم (فکر می‌کنم میانگین ۶۰ لایک در هر پست کمی کمتر از حداقل فرصت‌های حمایتی اکثر برندها است)، تصمیم گرفتم با برخی از اینفلوئنسرهای واقعی اینستاگرام در این صنعت مصاحبه کنم، بنابراین شما می‌توانید اسکوپ کامل را دریافت کنید.

Emmahoareau

در طول مکالمه‌های من با این تأثیرگذاران، یک چیز کاملاً روشن شد – اصطلاح “مشهور” باعث می‌شود بیشتر آنها ناراحت شوند. ظاهراً «مشهور» نشان‌دهنده چیزی است که اهمیت کمتری نسبت به آنچه بیشتر این افراد دنبال می‌کنند. به عنوان Emma Hoareau (@ emmahoareau)، یک تأثیرگذار زیبایی و سفر با نزدیک به ۴۰k فالوورها، به من می‌گوید: “به دنبال معروف شدن در اینستاگرام نباشید! کارهای زیبایی بسازید و از برنامه به عنوان منبع الهام استفاده کنید… نه مسابقه اعداد.”

اگر به آن فکر کنید، “شهرت” و “تأثیر” دو معیار موفقیت کاملاً متفاوت هستند. در حالی که شهرت با تعداد معینی سنجیده می‌شود، تأثیر با چیزی کمی کمتر سنجیده می‌شود — یک ارتباط عمیق و معتبر با مخاطبان شما.

در اینجا، نکات مهمی را از چهارده اینفلوئنسر اینستاگرام گردآوری کرده‌ایم، بنابراین می‌توانید یک قدم به اشتراک‌گذاری برند خود با جهان و تأثیرگذاری بر مخاطبان خود نزدیک‌تر شوید.

چگونه در اینستاگرام مشهور شویم

How To Become Instagram Famous Like Emily Roberts

ایجاد محتوای اینستاگرام معتبر می‌تواند به شما در مسیر تبدیل شدن به یک تأثیرگذار اجتماعی که مشاغل می‌خواهند با آن کار کنند کمک کند، اما انجام درست آن به همان اندازه مهم است. در اینجا نحوه ایجاد علامت در اینستاگرام به صورت گام به گام آمده است.

۱. مطمئن شوید که محتوای شما واقعی و معتبر است.

در سراسر هیئت مدیره، همه اینفلوئنسرهای موجود در این فهرست بر یک روش آزمایش شده و واقعی – محتوای معتبر – اصرار داشتند.

امیلی رابرتز (@ thelipstickfever)، در تصویر بالا، یک مد و اینفلوئنسر زیبایی با بیش از ۵۷ هزار دنبال کننده. او به من گفت، “وقتی نوبت به محتوای خود می رسد، روی کیفیت به کمیت تمرکز کنید. بهتر است تصاویر درجه یک را کمتر پست کنید، تا اینکه به دفعات چیزی پایین تر از آن پست کنید.”

برای من، این منطقی است — همین امر برای هر نوع تولید محتوا نیز صادق است. یک مخاطب ترجیح می‌دهد یک استاتوس فیس‌بوک با کیفیت بالا را بخواند تا صد مورد کمتر جذاب. در HubSpot، ما ترجیح می‌دهیم چند قطعه محتوای استثنایی در روز منتشر کنیم، نه اینکه برای تولید صدها قطعه تقریباً متوسط ​​تلاش کنیم.

Emma Hoareau (@ emmahoareau) موافق بود: “مطمئن شوید که محتوای شما “اشتراک گذاری با خودتان صادق است و سعی کنید خود را با دیگران مقایسه نکنید.”

البته، گفتن اصالت آسان‌تر از انجام آن است، به‌ویژه زمانی که حساب‌های دیگر را دنبال می‌کنید و نسبت به پست‌های آن‌ها یا تصویر برندشان حسادت می‌کنید. در مواقعی ممکن است در توانایی خود برای صادق ماندن در مورد زندگی خود شک کنید، زمانی که وسوسه انگیز است که چیزی کمی درخشان تر به تصویر بکشید.

نیک و نات (@ sneakymommies)، دو زن که بچه‌ها را خلق می‌کنند دستور العمل های دوستانه و سالم در حساب اینستاگرام آنها و بیش از ۶۰۰۰ فالوور دارند، می گویند که شما باید “اصیل بمانید و همیشه خودتان باشید. این به این معنی است که در مورد اینکه چه آنلاین و چه آفلاین هستید صادق و صادق باشید و به برند شخصی خود وفادار بمانید.”

Sneakymommies

مورگان رافائل (@ bun_undone) یک تأثیرگذار سلامت، تندرستی و الهام بخش با نزدیک به ۱۵ هزار فالوور، توصیه هایی را در مورد اینکه آیا نیاز به یافتن جایگاهی دارید یا خیر، ارائه می دهد. “من توصیه های زیادی برای یافتن جایگاه خود و آنچه شما را متمایز می کند شنیدم، اما حقیقتاً، اگر خود واقعی خود را به اشتراک بگذارید، مردم با هم ارتباط برقرار می کنند و بنابراین با ادامه دنبال کردن شما و تعامل با شما پاسخ می دهند. محتوا.”

در نهایت، چلسی مارتین (@ passporttofriday)، یک وبلاگ نویس مسافرتی و تأثیرگذار با بیش از ۱۷ هزار دنبال کننده، می گوید تعهد به نام تجاری شما بسیار مهم است — “هر پیشنهاد همکاری را که از راه می رسد نپذیرید. به برند شخصی خود وفادار بمانید و دنبال کنندگان شما به شما وفادار خواهند ماند.”

در حالی که پذیرش اولین پیشنهاد حمایتی که دریافت می‌کنید می‌تواند وسوسه‌انگیز باشد، رشد بلندمدت مربوط به متعهد ماندن به شراکت با مارک‌هایی است که می‌توانند ارزش معناداری برای مخاطبان شما ارائه دهند.

۲. با تغییر نام تجاری خود انعطاف پذیر و معتبر بمانید.

وقتی اینفلوئنسرهای اینستاگرام را دنبال می‌کنید، ممکن است احساس کنید که آنها با درک ذاتی و فوری از برند خود به برنامه ملحق شده‌اند – حداقل، من همیشه این احساس را داشته‌ام. برای تأیید این موضوع، از نیکول لوهر (@ nicoleloher)، سلامت و تناسب اندام پرسیدم. اینفلوئنسر با بیش از ۱۴ هزار فالوور، اینکه آیا می‌دانست در اولین ایجاد حساب اینستاگرام خود می‌خواست برندش چیست.

نیکول به من گفت، “من همیشه یک هدف واقعا خالص داشته ام که یک نگاه اجمالی فوق العاده معتبر به زندگی خود به اشتراک بگذارم – مهم نیست که خوب یا بد باشد – زیرا در نهایت بدون اینکه کسی را بشناسم به نیویورک نقل مکان کردم… و” فکر می‌کنم ساختن آن در اینجا هرگز آسان نیست و هنوز هم آسان نیست، وقتی دنبال‌کنندگان من شروع به جمع‌آوری کردند، متوجه شدم که یک پلتفرم واقعی برای حمایت از پروژه‌ها، جوامع و برندها دارم، که به آن علاقه دارم — قابل توجه‌ترین آنها. به عنوان انجمن سرطان خون و لنفوم، حدود سه سال پیش، من از دختری که در زمینه مد و زیبایی کار می کرد، به یک ورزشکار رقابتی تبدیل شدم. – با تغییر زندگی من تغییر کرد!”

به نظر می‌رسد یک عامل کلیدی در معتبر ماندن و وفادار ماندن به مخاطبان، از قضا، اجازه دادن به خود برای تغییر جهت است. اگر مخاطبان شما بر این باورند که نگاهی اجمالی به شما واقعی دارند، و اگر احساس کنند با شما ارتباط دارند، در حالت ایده‌آل می‌خواهند با شما رشد کنند و در طول مراحل زندگی اینستاگرام خود و زندگی واقعی خود تغییر کنند.< /p>

۳. روی مخاطبان خود تمرکز کنید.

ما با ایجاد یک هویت نام تجاری، معتبر و منعطف باقی بمانیم. /a> در اینستاگرام. اکنون، بیایید در نظر بگیریم که چرا این مهم است — وفاداری مخاطب.

یک اینفلوئنسر بدون ایجاد یک جامعه قوی و ایجاد ارتباط با مخاطبان خود به یک تأثیرگذار تبدیل نمی‌شود. امیلی رابرتز (@ thelipstickfever) می‌گوید، “همیشه مطمئن شوید که روی برای مخاطبان خود ارزش ایجاد کنید و آنچه را که شما را واقعاً منحصر به فرد می کند، تقویت کنید.”

Lipstickfever

در نهایت، تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر اینستاگرام یک نقش حرفه ای مانند هر چیز دیگری است، بنابراین مهم است که در نظر بگیرید چه چیزی می توانید به مخاطبان خود ارائه دهید. لورن کاروسو (@ laurencaruso_)، یک تأثیرگذار مد که نزدیک به ۳۵ هزار دنبال کننده دارد، توصیه می کند “مرحله اول قطعاً یافتن جایگاه خود است، سپس دریابید که چگونه می توانید نوعی خدمات را به مخاطب ارائه دهید. این می تواند هر چیزی باشد، از ایده های لباس، ایده های خلاقانه یا کمک به آنها برای کشف مارک های جدید – فقط مطمئن شوید که می مانید. به زیبایی شناسی خود صادق باشید، به جای اینکه سعی کنید همه چیز برای همه باشید.”

در نهایت، Nic & Nat (@ sneakymommies) به من گفت: “مردم اگر آنها شما را قابل ارتباط (انسان!) بدانند، می خواهند با شما ارتباط برقرار کنند، بنابراین صادق بودن و به اشتراک گذاشتن خوبی ها و بدی ها چیزی است که آنها می خواهند ببینند.”

دلیلی وجود دارد که هشتگ #nofilter بیش از ۲۳۵ میلیون بار استفاده شده است، در مقایسه با #حمایت مالی که به سختی از مرز ۴۰۰۰۰۰ عبور می‌کند. در نهایت، اینستاگرام پلتفرمی است که برای ارتباط افراد واقعی با تجربیات واقعی ساخته شده است. به مخاطبان خود این احساس را بدهید که نگاهی اجمالی به چالش‌های شما دارند و به احتمال زیاد موفقیت‌های شما را تشویق می‌کنند.

۴. مارک‌های خرد را برای کار پیدا کنید.

وقتی یک نام تجاری ایجاد کردید و دنبال کنندگان وفادار خود را افزایش دادید، ممکن است احساس کنید آماده هستید که با برندهای خاصی تماس بگیرید و مورد تایید قرار بگیرید. اما ارسال پیام مستقیم نایک یا L’Oréal ممکن است بهترین استراتژی اولیه شما نباشد.

در عوض، Puno (@ punodostres)، یک میکرو اینفلوئنسر و تجارت بنیانگذار با بیش از ۱۴ هزار فالوور، بر اهمیت برندهای کوچک تأکید می کند: “برندهای خرد در اینستاگرام بسیار عالی هستند، بیشتر به این دلیل که آنها مشاغل کوچکی هستند که برای تجارت باز هستند. مشابه شما، آنها به دنبال ایجاد فالوورهای خود هستند. اینفلوئنسر با کمتر از ۱۰ هزار دنبال کننده، محصول برای تجارت مکانی عالی برای شروع ایجاد محتوایی است که می خواهید برای آن پول دریافت کنید، به خصوص اگر بتوانید مارک های مورد علاقه خود را پیدا کنید (به علاوه، آنها بیشتر هستند). احتمالاً به شما اشاره و مجدداً برنامه ریزی می کند.”

برای یافتن مارک‌های کوچک، Puno به شما پیشنهاد می‌کند از PeopleMap.co استفاده کنید. ابزار اینفلوئنسر که او ایجاد کرد (این ابزار توسط مشتریانی مانند Refinery29 و Etsy استفاده می شود). همچنین می توانید با جستجوی هشتگ های مرتبط با تخصص خود، برندهای خرد را پیدا کنید. به عنوان مثال، #سالم‌سازی ممکن است شما را با برندها یا سایر تأثیرگذاران در صنعت مشابه مرتبط کند. هنگامی که مارک هایی را پیدا کردید که علاقه مند به همکاری با آنها هستید، می توانید مستقیماً به آنها پیام دهید یا ایمیل بزنید.

Brothers-Buoythebrothersbuoy< span style="font-size: 1.1rem;">)، دو تأثیرگذار غذا با بیش از ۱۱ هزار دنبال کننده، به من گفتند: “یکی از کارهای مورد علاقه ما برای انجام دادن کار با مارک های کوچکتر یا رستوران های جدید است که هنوز هم صدای خود را پیدا می کنند. به آنها کمک کنید داستان خود را به صورت تصویری بیان کنند. ما فقط چیزهایی را در فید خود تبلیغ می کنیم که واقعاً به آنها اهمیت می دهیم یا از آنها استفاده می کنیم … ما فقط در پس محتوایی که آشکارا برای آن پول پرداخت می شود و با برند شخصی شخصی همخوانی ندارد، نمی بینیم، زیرا واقعاً کل ایده را شکست می دهد. از “تأثیرگذاری.” 

برای اطلاعات بیشتر در مورد حمایت‌های مالی، “چگونه در اینستاگرام حامی مالی شوید (حتی اگر در حال حاضر ۰ دنبال کننده دارید)“.

۵. مهارت های عکاسی خود را اصلاح کنید.

اغلب اوقات، این احساس آسان است که فیلترهای آیفون و اینستاگرام شما کافی است — و گاهی اوقات نیز کافی است. اما برای متمایز کردن خود به عنوان یک تأثیرگذار، در مقابل صرفاً یک کاربر اینستاگرام، ممکن است ارزش آن را داشته باشد که روی تجهیزات عکاسی و ویرایش بهتر سرمایه گذاری کنید.

Passportfriday

چلسی مارتین (@ passporttofriday) می گوید، “یک دوربین حرفه ای و یک لنز عالی می‌تواند بین یک عکس خوب و یک عکس شگفت‌انگیز تفاوت ایجاد کند – که پتانسیل بیشتری برای ارسال مجدد توسط حساب‌های دیگر دارد، بنابراین مخاطبان شما را افزایش می‌دهد.”

برای اینکه خود را متمایز کنید، مایل بیشتری را در نظر بگیرید. برای بهبود مهارت های خود روی تجهیزات یا دوره عکاسی سرمایه گذاری کنید.

جکسون و گراهام بوی (@ thebrothersbuoy)، توصیه می کنند، “سرمایه گذاری در تجهیزات ایده خوبی است، اما اگر ندانید چگونه از آن استفاده کنید، شما را به جایی نمی رساند، توصیه می کنیم در سایت هایی مانند Skillshare، یا حتی سرمایه گذاری زمان در آموزش های YouTube در مورد اصول اولیه عکاسی و ویرایش، هنگامی که با آن چیزها احساس راحتی کردید و می دانید که می توانید یک عکس خوب بگیرید، سپس به برخی از آنها فارغ التحصیل شوید تجهیزات با کیفیت بالاتر.”

در نهایت، شما می خواهید چیزی ارزشمند به مخاطبان خود ارائه دهید. مانند هر سرویس دیگری، استفاده از ابزارهای مناسب و گذراندن دوره‌های آنلاین می‌تواند در درازمدت به سود بیشتری منجر شود.

۶. پایدار باشید.

مانند هر حرفه ای، یکی از مهم ترین مولفه های موفقیت در اینستاگرام، پشتکار است.

مورگان رافائل (@ bun_undone) می‌گوید، “من صبر و خود را موعظه می‌کنم تسلیم نشوید، به نوشتن یا پست کردن مداوم ادامه دهید و با گذشت زمان، اگر روی اعداد و ارقام تمرکز کنید، بازی مقایسه می تواند به راحتی در ذهن شما نقش آفرینی کند. به اشتراک بگذارید، به کار خود افتخار کنید و ادامه دهید.”

اینفلوئنسر شدن کار آسانی نیست، و اگرچه می‌تواند فوق‌العاده پاداش‌بخش باشد، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که بخواهید زمان بگذارید. علاقه مند بودن به محتوای خود به شما کمک می کند تا در زمان های چالش برانگیز پیش بروید.

کریستینا، جنی و الی (@ fitcityblonde)، سه تأثیرگذار تناسب اندام با بیش از ۸۰۰۰ دنبال کننده، توصیه می کنند، “محتوای مورد علاقه خود را منتشر کنید، ارتباطات واقعی و معتبر ایجاد کنید، و GRIND کنید. از تماس گرفتن با افراد برای ایجاد شبکه خود، به خصوص حضوری نترسید. اینستاگراممرها اغلب پشت صفحات خود پنهان می شوند. بنابراین زمانی که مایل به برقراری ارتباطات واقعی باشید، آن را واقعی نگه دارید، منحصر به فرد است.”

من فکر می‌کنم همه ما می‌توانیم موافق باشیم، چه تأثیرگذاری یا شهرتی که به دنبال آن هستید، تلاش‌های ارزشمند هرگز آسان نیستند — اما، امیدوارم این نکات تأثیرگذار تجربه شما را کمی آسان‌تر کند.

Fitcityblonde

New Call-To-Action

New Call-To-Action

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
ورود / عضویت
یک کد تأیید به شماره همراه شما پیامک خواهد شد
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:60)