حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0
سبد خرید خالی است.

چگونه در اینستاگرام اسپانسر شوید (حتی اگر در حال حاضر ۰ فالوور دارید)

Paid Partnership Instagram

شما احتمالاً بیشتر از آنچه فکر می‌کنید بازاری هستید، زیرا اینستاگرام کانالی محبوب برای اینفلوئنسرها است تا با انواع کسب‌وکارها همکاری کنند تا انواع محتوا را در حوزه‌های موضوعی برای همه انواع اینفلوئنسرها، از میکرو اینفلوئنسرها تا افراد مشهور ویروسی، پست کنند. .

Download Now: Free Instagram For Business Kit + Templates

در اینجا، ما هر کاری را که برای حمایت مالی در اینستاگرام باید انجام دهید را به شما نشان می دهیم. برای شروع به خواندن ادامه دهید یا روی پیوندهای زیر کلیک کنید تا به بخش خاصی از این مقاله بروید.

فهرست مطالب

چگونه در اینستاگرام اسپانسر شوید (حتی اگر در حال حاضر 0 فالوور دارید) - خبرخوان تی شین

بسته رایگان اینستاگرام برای کسب و کار

با نحوه جذب فالوور، ایجاد مخاطب، پیمایش به‌روزرسانی‌های الگوریتم و سنجش موفقیت آشنا شوید.

  • <استفاده از href="#check-circle"/>
    راهنمای بهترین شیوه ها
  • <استفاده از href="#check-circle"/>
    قالب های اینستاگرام
  • <استفاده از href="#check-circle"/>
    نکات تخصصی
  • <استفاده از href="#check-circle"/>
    و بیشتر!


بیشتر بدانید
<استفاده از href="#external-link"/>

    دانلود رایگان

    همه فیلدها الزامی است.

    چگونه در اینستاگرام اسپانسر شوید (حتی اگر در حال حاضر 0 فالوور دارید) - خبرخوان تی شین

    همه چیز آماده است!

    برای دسترسی به این منبع در هر زمان روی این پیوند کلیک کنید.

    ۱. نام تجاری خود را تعریف کنید.

    اگر بتوانید جایگاه خود را مشخص کنید، بهترین تعامل را خواهید دید. آیا می خواهید مطالب مرتبط با غذا و سلامتی را پست کنید یا روی مد تمرکز کنید؟ در هر صورت، مهم است که برند خود را ایجاد کنید.

    علاوه بر نوع محتوایی که پست می‌کنید، برندسازی ارتباط زیادی با زیبایی‌شناسی کلی شما دارد. چگونه می خواهید به پست های خود استایل بدهید؟ پیام شما چیست؟ برای تقویت بیشتر برند خود، ممکن است بخواهید یک موضوع فید منسجم ایجاد کنید (از این فیدها برای الهام گرفتن استفاده کنید) .

    ثبات کلیدی است. پست‌های یک اینفلوئنسر خوب متمایز و منحصر به فرد هستند – کاربری که فید خود را ورق می‌زند باید بتواند محتوا را به عنوان متعلق به یک اینفلوئنسر تشخیص دهد. هنگامی که کاربر همچنان محتوای تأثیرگذاران را مشاهده می کند، اعتماد ایجاد می شود.

    علاوه بر این، ممکن است بخواهید برند اینستاگرام شما با هر حضور آنلاین دیگری. ایجاد یک وب‌سایت با زیبایی‌شناسی و پیام‌رسانی مشابه راه خوبی برای انجام این کار است – هرچه بیشتر حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود را متحد کنید، تشخیص اینکه چگونه می‌توانید به آنها کمک کنید برای برندها آسان‌تر خواهد بود.

    ۲. مخاطبان خود را بشناسید.

    شناخت مخاطبان برای متقاعد کردن یک برند برای همکاری با شما بسیار مهم است. همچنین برای شما مفید است – اگر مخاطبان خود را درک کنید، می توانید به درستی تشخیص دهید که کدام مارک ها بیشترین موفقیت را از استفاده از شما به عنوان حامی خود خواهند داشت.

    با جمع آوری اصول اولیه شروع کنید – جنسیت، سن و موقعیت جغرافیایی جمعیت اصلی شما چیست؟ کدام یک از پست های شما را بیشتر دوست دارند؟ چه ساعاتی از روز به محتوا پاسخ بهتری می دهند، و چه چیزی می توانید از این نتیجه بگیرید؟

    اطلاعات جمعیت شناختی که جمع آوری می کنید به شما کمک می کند تا با برندها همکاری کنید. برندها می خواهند بدانند که اگر با شما کار کنند می توانند به چه کسانی دسترسی پیدا کنند. توضیح اینکه “شما به زنان شاغل سی و چند ساله خواهید رسید، در درجه اول از نیویورک، که اغلب اول صبح از اینستاگرام استفاده می کنند و محتوای تناسب اندام را ترجیح می دهند” مطمئناً قدرتمندتر از گفتن “شما به زنان خواهید رسید.”

    ۳. به طور مداوم پست کنید.

    تکرار پست شما در رسانه‌های اجتماعی به عوامل مختلفی بستگی دارد: نحوه عملکرد پلتفرم و اکوسیستم در هر پلتفرمی که انتخاب می‌کنید.

    پست کردن مکرر در اینستاگرام برای دریافت حمایت مالی از برند مهم است زیرا نشان می دهد که در این پلتفرم حضور دارید. اینستاگرام مبتنی بر الگوریتم است، بنابراین فرکانس بالا به اندازه اشتراک‌گذاری محتوای با کیفیت تعیین‌کننده نیست، به‌ویژه از آنجایی که این الگوریتم تضمین می‌کند که کاربران پست‌های زیادی از یک نویسنده را در آن واحد مشاهده نکنند.

    آدام موسری، رئیس اینستاگرام، به اشتراک گذاری چند پست درون فید در هفته و چند داستان در روز.

    طبق گزارش وضعیت رسانه‌های اجتماعی ما در سال ۲۰۲۲، بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام اواسط تا اواخر عصر است، به‌ویژه از ساعت ۶ بعد از ظهر تا ۹ بعد از ظهر، ۱۲ بعد از ظهر تا ۳ بعد از ظهر، و ۱۵:۰۰ تا ۱۸:۰۰. بهترین روز برای پست کردن شنبه و بدترین روز دوشنبه است.

    علاوه بر این تحقیق، تعیین بهترین برنامه زمان‌بندی پست در اینستاگرام مستلزم نگاه کردن به تحلیل‌های نمایه شما است. و ببینید چه زمانی بیشترین تعامل و تعامل را با محتوای خود دارید.

    منبع ویژه

    نکات و الگوهای اینستاگرام برای کسب و کار

    فرم را برای دسترسی به کیت خود پر کنید.

    ۴. از هشتگ ها و برچسب های جغرافیایی استفاده کنید.

    هشتگ‌های اینستاگرام محتوای شما را قابل شناسایی می‌کنند، بنابراین برای افزایش دنبال‌کنندگان شما ضروری هستند. می‌توانید در هر پست از ۳۰ هشتگ استفاده کنید، اما اینستاگرام توصیه می‌کند سازندگان از استفاده کنند حداکثر سه تا پنج هشتگ در هر پست.

    همچنین می‌خواهید از هشتگ‌ها تا حد امکان مرتبط با محتوای خود استفاده کنید و مطمئن شوید که آنها شکسته یا ممنوع نشده‌اند.

    این مهم است که هشتگ‌هایی را انتخاب کنید که خیلی گسترده نیستند. برای مثال #زندگی سالم بیش از ۲۰۰۰۰۰۰۰ پست دارد، در حالی که #HalthyLiving Tips فقط ۱۳۰۰۰ پست دارد. هرچه رقابت کمتر باشد، کشف محتوای شما آسان‌تر خواهد بود.

    هنگامی که صفحه یک هشتگ را مطالعه می کنید، همچنین می توانید درک عمیق تری از انواع محتوایی که پست شما در برابر آن قرار دارد، دریافت کنید. #HealthyLiving Tips معمولاً ممکن است دارای پست هایی با دستور غذا باشد، در حالی که پست شما درباره دوچرخه سواری است – این می تواند شما را از استفاده از آن هشتگ منصرف کند.

    برچسب‌های مکان به همان اندازه مهم هستند، اما به دلایلی متفاوت. برچسب‌های جغرافیایی می‌توانند به افراد کمک کنند اگر به مکان خاصی علاقه دارند، شما را پیدا کنند. این به شما کمک می کند فالوورهای بیشتری به دست آورید و همچنین به شما کمک می کند تا برندهایی را که علاقه مند به دستیابی به جمعیتی خاص هستند جذب کنید. به عنوان مثال، شاید یک بوتیک ببیند که شما اغلب نکات مد را از منطقه کالیفرنیا پست می کنید، و آنها به دنبال جذب مردم در آن منطقه هستند – این یک برد است، برنده شوید.

    ۵. مارک ها را در پست های خود تگ کنید.

    بسیار خوب، اکنون رسماً آماده شروع ارتباط با برندها هستید. شما برند و مخاطبان خود را مشخص کرده اید و پست های با کیفیت و معتبری ایجاد کرده اید. اکنون، باید ایده بسیار خوبی در مورد اینکه چه نوع مشاغلی از شراکت با شما سود می برند داشته باشید.

    شروع کوچک مهم است. اگر به مراقبت از پوست علاقه دارید، مستقیماً سراغ Estee Lauder نروید – در عوض، سعی کنید استارت آپ های کوچک مراقبت از پوستی را که قبلاً در اینستاگرام دیده اید، برچسب گذاری کنید. با پاسخ دادن به نظراتی مانند “از کجا می توانم یکی را تهیه کنم؟” با مخاطبان خود درگیر شوید. یا “چقدر؟” برند به زودی شاهد خواهد بود که شما ثابت کرده اید که یک شریک فروش مناسب هستید.

    چگونه در اینستاگرام اسپانسر شوید (حتی اگر در حال حاضر 0 فالوور دارید) - خبرخوان تی شین

    بسته رایگان اینستاگرام برای کسب و کار

    با نحوه جذب فالوور، ایجاد مخاطب، پیمایش به‌روزرسانی‌های الگوریتم و سنجش موفقیت آشنا شوید.

    • <استفاده از href="#check-circle"/>
      راهنمای بهترین شیوه ها
    • <استفاده از href="#check-circle"/>
      قالب های اینستاگرام
    • <استفاده از href="#check-circle"/>
      نکات تخصصی
    • <استفاده از href="#check-circle"/>
      و بیشتر!


    بیشتر بدانید
    <استفاده از href="#external-link"/>

      دانلود رایگان

      همه فیلدها الزامی است.

      چگونه در اینستاگرام اسپانسر شوید (حتی اگر در حال حاضر 0 فالوور دارید) - خبرخوان تی شین

      همه چیز آماده است!

      برای دسترسی به این منبع در هر زمان روی این پیوند کلیک کنید.

      ۶. اطلاعات تماس را در بیو خود وارد کنید.

      بیوگرافی خود را فرصتی برای نشان دادن علاقه خود به تبدیل شدن به یک تأثیرگذار در نظر بگیرید. یک ایمیل یا وب‌سایت اضافه کنید تا بتوانند به شما دسترسی پیدا کنند، و در صورت امکان یک کیت مطبوعاتی در آن قرار دهید.

      به عنوان مثال، @brittany_broski فضای بیوگرافی خود را هدر نمی دهد و ایمیل خود را در بیوگرافی خود قرار می دهد.

      Brittany

      منبع تصویر

      علاوه بر این، باید از یک وب سایت یا وبلاگ به عنوان فرصتی برای گسترش برند خود و نشان دادن تطبیق پذیری خود استفاده کنید. اضافه کردن یک صفحه مطبوعاتی به وب سایت خود را در نظر بگیرید تا برندها بتوانند به خدمات شما نگاهی بیندازند. پس از شروع حمایت از مارک‌ها، می‌توانید آن‌ها را به این صفحه اضافه کنید تا برندها بتوانند تجربه تأثیرگذار شما را ببینند.

      ۷. حمایت های پولی را ارائه دهید.

      دسترسی به برندها و ارائه خدمات خود مشکلی ندارد. با آهنگ مناسب، ممکن است بتوانید برخی از کنسرت ها را بدون منتظر ماندن مارک ها برای پیدا کردن شما اجرا کنید.

      به دنبال برندهایی باشید که به وضوح زمان و پول را برای حضور در اینستاگرام خود سرمایه گذاری می کنند. شما ممکن است با تحقیق در مورد اینفلوئنسرهای مشابه در صنعت خود شروع کنید. به یاد داشته باشید، اشکالی ندارد که کوچک شروع کنید. کار با مارک های کوچکتر به شما امکان می دهد یک نمونه کار بسازید.

      هنگامی که فهرستی از برندهایی را که ممکن است بخواهند با شما شریک شوند تهیه کردید، یک ایمیل برای آنها ارسال کنید. در برنامه خود، به طور واضح و مختصر مشخص کنید که چه کسی هستید، چه کاری انجام می دهید، و هر دستاوردی که در این زمینه دارید که شما را به یک متخصص تبدیل می کند. سپس توضیح دهید که چرا برای برند مناسب هستید و داده هایی مانند تعداد فالوورها و میانگین نرخ تعامل را در آن لحاظ کنید.

      درعین حال، ممکن است در نظر داشته باشید که یک نام تجاری را مستقیماً از اینستاگرام DM ارسال کنید. مطمئناً به شغلی که برای آن رقابت می‌کنید مرتبط‌تر است، اما اگر یک برند روزانه صدها DM دریافت کند، ممکن است از بین برود.

      ۸. به بازار سازندگان اینستاگرام بپیوندید.

      بازار سازندگان به برندها کمک می‌کند تا افراد تأثیرگذار را برای مشارکت در اینستاگرام پیدا کنند. به عنوان یک تأثیرگذار یا خالق، می‌توانید به بازار سازندگان بپیوندید تا محتوا و نمایه شما توسط مارک هایی که به دنبال افرادی مانند شما هستند دیده شود.

      می‌توانید علامت‌ها و علایق مربوط به شما را مشخص کنید تا افراد مرتبط با شما با شما تماس بگیرند و به راحتی بتوانید در صندوق ورودی پیام شراکت به مارک‌ها پیام دهید.

      ۹. ارزش خود را بدانید.

      مطمئن شوید که می‌دانید وقتی مارک‌ها به سراغ شما می‌آیند، چقدر می‌خواهید هزینه کنید. تحقیق وبلاگ HubSpot نشان داد که بازاریابان معمولاً بین ۵۰۱ تا ۱۰ هزار دلار برای نانو و میکرو می‌پردازند. اینفلوئنسرها و اینفلوئنسرهای کلان، با بودجه +۱۰ هزار دلاری که عمدتاً برای اینفلوئنسرهای بزرگ رزرو شده است.

      در حالی که می‌خواهید حداقل مجموعه را داشته باشید، می‌توانید برای تشویق برندها به پرداخت بیشتر مذاکره کنید. شاید با ۳۰۰ دلار، پنج پست استوری اینستاگرام و یک لینک در بیو خود را به وب سایت آنها به مدت ۲۴ ساعت بریزید. می توانید از سایر ویژگی های اینستاگرام برای شیرین کردن معامله استفاده کنید. همانطور که رشد می کنید، می توانید هزینه بیشتری دریافت کنید.

      پست حمایت شده اینستاگرام چیست؟

      دو نوع اصلی از پست‌های حمایت‌شده در اینستاگرام وجود دارد: یک برند یک پست ایجاد می‌کند و برای دسترسی به مخاطبان سفارشی به اینستاگرام پول می‌پردازد، و برندی که به یک اینفلوئنسر یا خالق پول می‌دهد تا محتوایی را به اشتراک بگذارد که به نوعی برند/کسب و کار را نشان می‌دهد.

      در اینجا جزئیات بیشتری در مورد هر نوع پست حمایت شده آورده شده است:

      پست‌ها و تبلیغات تبلیغاتی

      همانند توییتر، لینکدین و فیسبوک، اینستاگرام نیز دارای یک پلت فرم مدیریت تبلیغات بومی است. تبلیغ‌کنندگان می‌توانند از این ابزار برای سفارشی‌سازی مخاطب هدف استفاده کنند – با استفاده از ویژگی‌هایی مانند سن، جنس، مکان و علایق – و مقدار مشخصی پول را برای دریافت پست خود در مقابل اینستاگراممرهایی که با این مخاطبان شناسایی می‌شوند، سرمایه‌گذاری کنند.

      نکته ای که در اینجا باید به خاطر بسپارید این است که تبلیغ کننده در حال ایجاد و انتشار پست است. آنها به ازای مخاطبانی که می خواهند به آنها دسترسی داشته باشند، به اینستاگرام پول می پردازند، اما ایجاد پست با آنهاست.

      حمایت های پولی

      حمایت های پولی بین یک برند و یک اینفلوئنسر یا مشاور املاک در اینستاگرام اتفاق می افتد. سازنده یک برند و مخاطبانی خواهد داشت که به کسب و کار مرتبط است.

      به آن مانند قرار دادن محصول در رسانه های اجتماعی فکر کنید. همانطور که یک کسب و کار ممکن است به یک برنامه تلویزیونی پول بدهد تا مارک نوشابه خود را در قسمت آخر سریال داشته باشد، آنها همچنین می توانند به شخصی در اینستاگرام پول بدهند تا همان نوشابه را در یک عکس در فید اینستاگرام خود نگه دارد.

      اینفلوئنسرهای زیادی برای هر صنعت وجود دارد. در اینجا فهرست بزرگی از اینفلوئنسرهای شناخته شده امروزی و انواع مخاطبانی که جذب می‌کنند آمده است.

      استفاده از #ad و #spon هشتگ

      مارک‌ها در گذشته به دلیل کار با اینفلوئنسرها مورد انتقاد قرار گرفته‌اند، اما مشخص نکرده‌اند که اینفلوئنسرها برای اشتراک‌گذاری محتوا دستمزد دریافت می‌کنند.

      فروشگاه اصلی Lord & Taylor، برای مثال، در سال ۲۰۱۶ پس از پرداخت هزینه به ۵۰ اینفلوئنسر برای پوشیدن لباس در پست های خود بدون هشتگ #حمایت یا #تبلیغ، با FTC تسویه حساب کرد.< /p>

      اینستاگرام ترجیح می‌دهد اینفلوئنسرها اسپانسرهای پولی را به‌عنوان مشارکت پولی علامت‌گذاری کنند تا مخاطبان آن‌ها هدف پشت پست را بدانند. بسیار مهم است که دنبال کنندگان شما بدانند که آیا برای تبلیغ یک محصول پول می گیرید یا خیر. صرف نظر از اصول اخلاقی، اگر گرفتار شوید، می تواند اعتبار حساب شما را از بین ببرد و همه چیزهایی را که برای ایجاد آن زحمت کشیده اید از دست بدهید — یعنی یک انجمن معتبر و قابل اعتماد.

      در سال ۲۰۱۷، اینستاگرام یک ویژگی مشارکت پولی را منتشر کرد برای مبارزه با این مشکل – اگر برندی را در یک پست تگ کنید و نام تجاری ارتباط را تأیید کند، آگهی در بالای صفحه با برچسب “مشارکت پولی” مشخص می شود. این همچنین به برند کمک می‌کند تا داده‌های مربوط به عملکرد کمپین را جمع‌آوری کند.

      اگر واقعاً نمی‌خواهید #ad یا #spon پست کنید، راه‌هایی برای دور زدن آن وجود دارد – به عنوان مثال، Airbnb هشتگ #Airbnb_partner را ایجاد کرد تا بدون استفاده از کلمه “ad” یک مشارکت پولی را نشان دهد.

      در صورت شک، به سیاست های اینستاگرام پایبند باشید. می‌توانید خط‌مشی‌های محتوای برند اینستاگرام را به‌طور کامل در اینجا بخوانید.

      چگونه در اینستاگرام اسپانسر شوید (حتی اگر در حال حاضر 0 فالوور دارید) - خبرخوان تی شین

      الگوی طرح کسب و کار رایگان

      سند ضروری برای شروع یک تجارت — سفارشی برای نیازهای شما ساخته شده است.

      • <استفاده از href="#check-circle"/>
        ایده خود را مشخص کنید
      • <استفاده از href="#check-circle"/>
        پیشنهاد به سرمایه گذاران
      • <استفاده از href="#check-circle"/>
        تامین مالی مطمئن
      • <استفاده از href="#check-circle"/>
        دست به کار شو!

        دانلود رایگان

        همه فیلدها الزامی است.

        چگونه در اینستاگرام اسپانسر شوید (حتی اگر در حال حاضر 0 فالوور دارید) - خبرخوان تی شین

        همه چیز آماده است!

        برای دسترسی به این منبع در هر زمان روی این پیوند کلیک کنید.

        چگونه مشارکت های پولی را در اینستاگرام فاش کنیم

        افشای شراکت‌های پولی به دنبال‌کنندگان بهترین روش است تا بدانند شما و شریکتان از تعاملی که برای آنها ایجاد می‌کنید سود خواهید برد. می‌توانید به راحتی شراکت با مارک‌ها را برای فید، داستان‌ها، زنده، حلقه‌ها و ویدیوها فاش کنید.

        توجه: این ویژگی فقط برای حساب‌های تجاری و سازندگان در دسترس است و مراحل برای دسک‌تاپ و دستگاه‌های تلفن همراه یکسان است.

        برچسب مشارکت پولی را به پست‌های فید اینستاگرام اضافه کنید

        1. محتوای خود را آپلود کنید و عنوان دلخواه خود و هر فیلتر یا افکتی را اضافه کنید، سپس روی بعدی ضربه بزنید.
        2. روی تنظیمات پیشرفته
        3. ضربه بزنید

        4. تغییر وضعیت افزودن برچسب شراکت پولی در زیر محتوای مارک دار.
        5. برای جستجوی نام تجاری و افزودن آنها به پست خود، روی افزودن شرکای برند ضربه بزنید. می توانید حداکثر دو مارک اضافه کنید.
        6. اختیاری: اگر توافق شما با نام تجاری به آنها اجازه می‌دهد از محتوای شما برای اجرای تبلیغات استفاده کنند، اجازه تبلیغ شریک برند را در موقعیت روشن قرار دهید.
        7. برای ارسال محتوای خود روی Done ضربه بزنید.

        Add Paid Partnership Label To Instagram Post

        منبع تصویر

        برچسب مشارکت پولی را به استوری های اینستاگرام اضافه کنید

        1. هنگامی که داستان را آپلود کردید و عناصری مانند متن یا فیلتر را اضافه کردید، روی نماد برچسب در بالای صفحه ضربه بزنید.
        2. روی افزودن برچسب شراکت پولی
        3. ضربه بزنید

        4. روی افزودن شرکای برند ضربه بزنید و برندی را که با آن کار می‌کنید جستجو کنید. می توانید حداکثر دو مارک اضافه کنید.
        5. اختیاری: اگر توافق شما با نام تجاری به آنها اجازه می‌دهد از محتوای شما برای اجرای تبلیغات استفاده کنند، اجازه به شرکای برند برای تبلیغ را در موقعیت روشن قرار دهید.
        6. برای ارسال استوری خود، روی انجام شد ضربه بزنید.

        برچسب مشارکت پولی را به حلقه‌های اینستاگرام اضافه کنید

        1. بعد از اینکه حلقه خود را آپلود کردید و آن را به دلخواه خود ویرایش کردید، روی بعدی
        2. ضربه بزنید.

        3. رویتنظیمات پیشرفته ضربه بزنید.
        4. افزودن برچسب شراکت پولی را در موقعیت روشن قرار دهید.
        5. روی افزودن شرکای برند ضربه بزنید و برندی را که با آن کار می‌کنید جستجو کنید. می توانید حداکثر دو مارک را داشته باشید.
        6. برای پست کردن حلقه خود روی انجام شد ضربه بزنید

        ویدئوی زیر برچسب مشارکت پولی را در یک حلقه حمایت‌شده از Yes Williamsburg نشان می‌دهد.

         
         
         

         
         
        این پست را در اینستاگرام مشاهده کنید

         
         
         
         

         
         

         
         
         

         
         

        style=” color:#c9c8cd; font-family:Arial,sans-serif; font-size:14px; font-style:normal; font-weight:normal; line-height:17px; text-decoration:none;” target=”_blank”>یک پست به اشتراک گذاشته شده توسط Yes Williamsburg (@yeswilliamsburg)

        برچسب مشارکت پولی را به لایو اینستاگرام اضافه کنید

        توجه: وقتی زنده هستید، فقط می‌توانید مارک‌هایی را که از آنها تأیید شده‌اید برچسب‌گذاری کنید

        1. هنگام پخش زنده، روی جزئیات
        2. ضربه بزنید

        ۲. روی افزودن شرکای برند ضربه بزنید و برندی را که با آن کار می‌کنید جستجو کنید تا یک برچسب به Live خود اضافه کنید.

        چیزهایی که باید قبل از پذیرش اسپانسر اینستاگرام در نظر بگیرید

        ۱. مخاطبان برند.

        قبل از پذیرش اسپانسر اینستاگرام، مهم‌ترین کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید ارتباط شما با برند وجود دارد، به همین دلیل مهم است که با برندهای موجود در بازار کار کنید. برای مثال، اگر شما یک تأثیرگذار تناسب اندام هستید، منطقی است که با شرکت‌های لباس ورزشی یا استودیوهای تناسب اندام محلی شریک شوید، اما برای شراکت با آژانس مسافرتی مرتبط نیست.

        درباره برند تحقیق کنید و به حضور آن در اینستاگرام، نوع محتوای به اشتراک گذاشته شده و مخاطبانی که با محتوا درگیر هستند نگاه کنید تا ببینید آیا با برند و علایق شما همخوانی دارد یا خیر.

        ۲. الزامات واجد شرایط بودن مشارکت یک برند.

        برندها وقتی با اینفلوئنسرها شریک می‌شوند شرایط واجد شرایط بودن خود را دارند، بنابراین باید همیشه معیارهای آنها را بررسی کنید تا مطمئن شوید که شرایط آنها را برآورده می‌کنید و توانایی‌های آنها انتظارات غیرواقعی از شما و فرآیندهای شما ندارد.

        ۳. چاپ دقیق قراردادهای شما.

        حفاظت از محتوای خود و اطمینان از عدم استفاده نامناسب از آن ضروری است. می توانید متن قرارداد و مشارکت خود را بخوانید تا ببینید دقیقاً چگونه می توان از محتوای خود استفاده کرد و می توانید برای DCMA تا مطمئن شوید که توسط قانون حق نسخه برداری محافظت می شود و نمی توان از آن سوء استفاده کرد.

        ۴. خط‌مشی‌ها و دستورالعمل‌های کسب درآمد شریک اینستاگرام.

        برای استفاده از ابزارهای درآمدزایی و تبلیغاتی اینستاگرام در اینستاگرام، باید چند الزام خاص را رعایت کنید.

        • اقامت در کشوری که ابزارهای کسب درآمد و تبلیغات در آن موجود است.
        • به همه دستورالعمل‌های انجمن پایبند باشید و از آنها پیروی کنید.
        • از خط مشی های کسب درآمد از محتوا پیروی کنید.
        • از اشتراک گذاری اطلاعات نادرست خودداری کنید.
        • فقط از تعامل معتبر کسب درآمد کنید (شما نمی توانید از نماهای مصنوعی یا تعامل کسب درآمد کنید)
        • از شرایط پرداخت
        • پیروی کنید

        • باید حضوری معتبر داشته باشد

        همچنین باید با قوانین و قوانین ایجاد شده توسط کمیسیون تجارت فدرال (یا معادل در کشور شما). رعایت نکردن الزامات و شفاف بودن می‌تواند مشکلات حقوقی مهمی ایجاد کند و ممکن است مشارکت در آینده را برای شما دشوارتر کند.

        ۵. نوع محتوایی که می توانید کسب درآمد کنید.

        تمام محتوایی که به سازندگان و ناشران کمک می‌کند تا درآمد کسب کنند باید از قوانین خاصی پیروی کنند:

        • شما نمی‌توانید از ویدیوهای ثابت، نظرسنجی‌های تصویر ثابت، نمایش اسلاید تصاویر، ویدیوهای حلقه‌ای، مونتاژ متن یا تبلیغات جاسازی شده کسب درآمد کنید.
        • شما نمی توانید از طعمه تعامل درآمد کسب کنید، جایی که افراد را تشویق می کنید تا روی پیوند کلیک کنند یا از طریق لایک یا نظرات به یک پست پاسخ دهند، و درخواست تعامل،
        • شما نمی توانید از محتوایی که اطلاعات نادرست، اطلاعات پزشکی گمراه کننده، محتوای غیراصلی یا مواد مخدر است کسب درآمد کنید.

        ۶. مبلغ پرداخت و شرایط پرداخت.

        ارزیابی پیشنهادها همیشه مهم است تا مطمئن شوید که به طور منصفانه و مطابق با نرخ، الزامات شراکت (مانند مقدار محتوایی که به اشتراک می گذارید)، و تلاشی که برای ایجاد محتوا انجام می دهید، پاداش دریافت می کنید.

        >

        اگر پرداخت با سطح کار شما مطابقت ندارد، شما حق دارید با نرخی مطابقت داشته باشید که باید انجام دهید مذاکره کنید، یا اگر آنها در مقابل نرخ شما غرامتی به شما ندهند، می توانید کنار بروید.< /p>

        چگونه در اینستاگرام اسپانسر شوید (حتی اگر در حال حاضر 0 فالوور دارید) - خبرخوان تی شین

        ۲۲ قالب رایگان پست اینستاگرام

        قالب های قابل تنظیم برای پست ها، نقل قول ها و استوری های اینستاگرام.

        • <استفاده از href="#check-circle"/>
          ۱۴ قالب پست
        • <استفاده از href="#check-circle"/>
          ۸ قالب داستان
        • <استفاده از href="#check-circle"/>
          ۹ الگوی نقل قول


        بیشتر بدانید
        <استفاده از href="#external-link"/>

          دانلود رایگان

          همه فیلدها الزامی است.

          چگونه در اینستاگرام اسپانسر شوید (حتی اگر در حال حاضر 0 فالوور دارید) - خبرخوان تی شین

          همه چیز آماده است!

          برای دسترسی به این منبع در هر زمان روی این پیوند کلیک کنید.

          مزایا و معایب حامیان مالی اینستاگرام

          مزایا

          • ایجاد اعتماد – کار با برندهای معتبر می‌تواند اعتبار شما را نزد بینندگان و مخاطبان شما افزایش دهد، زیرا با منبعی کار می‌کنید که آنها می‌شناسند، و اعتماد شما حتی بیشتر می‌شود. محصول یا خدماتی را که می خرند توصیه می کنند که تأثیر مثبتی بر زندگی آنها دارد.
          • گسترش دسترسی شما – مشارکت با یک نام تجاری، دسترسی شما را به مخاطبان شرکایتان افزایش می دهد، به شما کمک می کند آگاهی خود را افزایش دهید و دنبال کنندگان جدیدی جذب کنید که مشتاق شنیدن از شما هستند.
          • کسب درآمد – مشارکت با برندها می‌تواند به شما کمک کند تا از پلتفرم خود درآمد کسب کنید و برای پست‌ها یا کمپین‌هایی که اجرا می‌کنید و از قبل در ایجاد آن متخصص هستید، پول دریافت کنید.

          معایب

          • از دست دادن اصالت – محتوای حمایت شده ممکن است برای بینندگان غیرواقعی به نظر برسد، به خصوص اگر محتوا به نظر بسیار پرفروش باشد. از آنجایی که مصرف کنندگان محتوای معتبر را بر همه چیز ترجیح می دهند، ممکن است نسبت به تبلیغات شما شک داشته باشند.
          • مشکلات قانونی – اگر الزامات قانونی و الزامات کسب درآمد از محتوای اینستاگرام و حمایت مالی را رعایت نکنید، در خطر عدم رعایت و از دست دادن توانایی استفاده از اینستاگرام هستید. ویژگی یا حتی پلتفرم.
          • زمان‌گیر – مشارکت‌های حمایت‌شده می‌تواند به زمان و تلاش زیادی برای هماهنگی و ایجاد محتوا نیاز داشته باشد، که می‌تواند از دیگر تلاش‌های شما برای ایجاد محتوا کم کند.

          به شما

          حمایت مالی در اینستاگرام می تواند چالش برانگیز باشد – زمان، تلاش و پشتکار نیاز دارد. اما اگر سخت تلاش کنید تا خود را در صنعت متمایز کنید و در سطح شخصی با دنبال کنندگان خود ارتباط برقرار کنید، می تواند فوق العاده مفید باشد.

          New Call-To-Action

          مقایسه محصولات

          0 محصول

          مقایسه محصول
          مقایسه محصول
          مقایسه محصول
          مقایسه محصول
          ورود / عضویت
          یک کد تأیید به شماره همراه شما پیامک خواهد شد
          ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:60)