حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0
سبد خرید خالی است.

چگونه برای اینستاگرام قیمت گذاری کنیم: ۱۱ اپلیکیشنی که امسال باید امتحان کنید

Marketer Using An Instagram Quote Creator App On Mobile Device

برای آن لحظات، ممکن است در نظر داشته باشید که عکسی را در اینستاگرام با یک نقل قول به همان اندازه الهام بخش به عنوان کپشن پست کنید. اما می‌توانید با پست کردن عکس با نقل‌قول، آن را حتی فراتر ببرید — و کاراکترها را ذخیره کنید.Access Now: 9 Free Instagram Quote Templates

احتمالاً قبلاً نقل قول هایی را در پست های اینستاگرام دیده اید، اما ممکن است هرگز برای حساب نام تجاری خود نقل قول ایجاد نکرده باشید. در اینجا یک نقل قول اخیر اینستاگرام است که ما در اینجا در HubSpot به اشتراک گذاشته ایم:

 
 
 

 
 
این پست را در اینستاگرام
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

یک پست به اشتراک گذاشته شده توسط HubSpot (@hubspot)

ارسال تصاویر نقل قول در اینستاگرام می تواند محتوای شما را در پلتفرم متنوع کند و برند شما را نیز کمی انسانی کند. همه می توانند در صبح شلوغ دوشنبه یا بعدازظهر سه شنبه آهسته از یک نقل قول انگیزشی استفاده کنند، بنابراین با کمک این برنامه های رایگان، نقل قول اینستاگرام را برای پست بعدی خود امتحان کنید.

 

e-s

الگوهای رایگان

۹ الگوی نقل قول رایگان اینستاگرام

در زیر کمی درباره خودتان بگویید تا امروز به آن دسترسی پیدا کنیم:

برنامه های متنی اینستاگرام برای ایجاد نقل قول های الهام بخش

منبع ویژه: ۹ قالب نقل قول اینستاگرام

Instagram Quote Templates From Hubspot HubSpot مجموعه ای از ۹ الگوی نقل قول اینستاگرام را برای پست ها و داستان ها ایجاد کرد – علاوه بر ۱۳ مورد دیگر. پست های اینستاگرام رایگان برای تجارت. مجموعه الگوها را دانلود کنید امروز برای ساختن نقل قول های اینستاگرام به صورت رایگان در اسلایدهای Google.

۱. Canva

iOS، Android ، Mac یا برنامه وب

Instagram Quote Using Template From Canva

بسیاری از ویژگی‌های Canva فراتر از عکس‌های مبتنی بر متن و برای آن رسانه‌های اجتماعی است. اما برنامه تلفن همراه و الگوهای از پیش ساخته شده فوق العاده آن، آن را برای نقل قول های اینستاگرام عالی می کند.

با استفاده از تنظیمات پست رسانه اجتماعی Canva، می‌توانید بنرها، بروشورها، کارت‌ها و پست‌ها در همه شکل‌ها و اندازه‌ها را با استفاده از یکی از میلیون‌ها عکس سطح حرفه‌ای برای پس‌زمینه نقل‌قول خود پیش‌نویس کنید. البته، در حین حرکت هم عکس بگیرید. اگر تصویر خود را انتخاب کنید، می توانید از بین بیش از ۱۰۰ فونت انتخاب کنید، اندازه و رنگ را تنظیم کرده و منتشر کنید.

۲. پابلو توسط بافر

برنامه وب یا برنامه افزودنی Chrome

Instagram Quote Using Pablo By Buffer

Pablo یک برنامه ساده است که به شما امکان می دهد برای اینستاگرام (و همچنین فیس بوک، توییتر و پینترست) نقل قول بسازید. شما می توانید از بین ۶۰۰۰۰۰ تصویر انتخاب کنید یا یکی از تصاویر خود را آپلود کنید. اضافه کردن هدر، بدنه و متن زیرنویس؛ بارگذاری لوگو یا گرافیک؛ و سفارشی کردن با یک فیلتر.
گزینه ها محدود هستند، اما رابط کاربری بسیار ساده است، و آن را به یک انتخاب عالی برای مبتدیان تبدیل می کند. علاوه بر این، می‌توانید مستقیماً در پلتفرم اجتماعی مورد نظر خود به اشتراک بگذارید یا از Buffer برای برنامه‌ریزی پست برای تاریخ بعدی استفاده کنید.

۳. شابلون

برنامه وب، برنامه افزودنی Chrome، افزونه فایرفاکس، افزونه سافاری ، یا وردپرس

Instagram Quote Using Stencil Instagram Quote Maker Template

بسته به طرحی که انتخاب می‌کنید، Stencil به شما امکان می‌دهد تصاویر نقل قول را با بیش از ۱۴۰ پیش تنظیم معمول، بیش از ۵ میلیون عکس با وضوح بالا (همه بدون حق امتیاز) و بیش از ۱۲۷۵ الگو ایجاد کنید. حتی بهتر از آن، Stencil با فونت های Google و برخی از برترین ارائه دهندگان نماد همکاری کرده است تا طرح های شما را حتی بیشتر سفارشی کند.

همچنین به شما کمک می‌کند تعیین کنید که آیا در محدوده محدودیت‌های نوشتاری توصیه‌شده فیس‌بوک هستید یا خیر و آیا محتوای شما ممکن است توسط پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی رایج قطع شود یا خیر.

برای سهولت اشتراک‌گذاری، می‌توانید تصاویر خود را مستقیماً به اینستاگرام، با استفاده از گزینه‌های اشتراک‌گذاری اجتماعی درون برنامه‌ای آن‌ها یا از طریق ادغام بافر بومی آن‌ها ارسال کنید.

۴. قلم وانیلی

Android یا iOS

Instagram Quote Using Vanillapen Quote Maker

منبع تصویر

VanillaPen خود را به عنوان “ابزار قدرتمندی که پست‌های معمولی شما را در عرض چند ثانیه به پوسترهای خلاقانه تبدیل می‌کند” معرفی می‌کند. این شامل بیش از ۲۰۰ قالب (با تنظیمات از پیش تعیین شده برای تسهیل فرآیند طراحی)، ۸۶ فونت و ۳۶۰ عنصر تزئینی است. شما همچنین توانایی انجام عملکردهای اولیه طراحی مانند تغییر اندازه، چرخش و غیره را خواهید داشت. از آنجا، می توانید به پلتفرم رسانه اجتماعی مورد نظر خود صادر و به اشتراک بگذارید.

۵. Fotor

برنامه وب، مک، ویندوز، اندروید، یا iOS

Instagram Quote Using Fotor Instagram Quote Maker

Fotor ابزاری عالی است که طیف وسیعی از قالب‌ها، فونت‌ها، عکس‌ها و برچسب‌ها را برای رقابت با هر یک از برنامه‌های موجود در این فهرست ارائه می‌دهد. با این حال، چیزی که آن را متمایز می کند، قابلیت ویرایش عکس و روتوش آن است که مجموعه ویژگی های آن را شبیه به ویژگی های Adobe Photoshop اما ساده تر می کند. از حذف کننده های پس زمینه گرفته تا جلوه های تاری، Fotor می تواند به شما کمک کند تا گرافیک های خیره کننده ای برای اینستاگرام ایجاد کنید.

۶. Snappa

برنامه وب

Instagram Quote Templates On Snappa

منبع تصویر

با Snappa، به بیش از ۶۰۰۰ الگو و ۵ میلیون عکس و گرافیک برای استفاده در طرح های خود دسترسی خواهید داشت. همچنین دارای قابلیت‌های اولیه ویرایش عکس مانند حذف پس‌زمینه، تنظیم روشنایی/روشنایی و عملکرد تاری است. همچنین می‌توانید طرح‌های خود را در ابعاد تصویر ایده‌آل برای چندین پلتفرم اجتماعی بدون تغییر اندازه دستی و طراحی مجدد برای هر یک تغییر دهید. تنها نقطه ضعف این است که شما فقط ۳ بار در ماه در طرح رایگان Snappa دریافت می کنید، اما برنامه های ممتاز در دسترس هستند.

۷. QuotesCover

برنامه وب

Image Created Using Quotescover Instagram Quote Maker

نکته جالب در مورد QuotesCover این است که با یک پایگاه داده بزرگ از نقل قول ها ادغام می شود تا مجبور نباشید متن تصویری را که ایجاد می کنید ارائه دهید. به سادگی پایگاه داده را جستجو کنید، یک نقل قول را پیدا کنید و آن را در ویرایشگر QuotesCover بارگذاری کنید. از آنجا، یک طرح خودکار ایجاد می‌کند که می‌توانید آن را با گزینه‌های پس‌زمینه، ابزار قالب‌بندی متن، برچسب‌ها و سایر دارایی‌های طراحی ویرایش کنید. در تئوری، می‌توانید تنها با چند کلیک از ایده‌های صفر به طراحی حرفه‌ای تمام عیار بروید.

۸. PicMonkey

برنامه وب، iPhone، اندروید

Editing Quote And Image For Instagram Using Picmonkey

منبع تصویر

PicMonkey یکی دیگر از آن ابزارهایی است که می تواند همه این کارها را انجام دهد: ویرایش عکس (از جمله حذف پس زمینه)، گرافیک، و الگوهایی که با در نظر گرفتن بهترین شیوه ها برای هر پلتفرم اجتماعی ایجاد شده اند. می‌توانید از کتابخانه میلیون‌ها عکس، ویدیو و انیمیشن آن‌ها عکس بگیرید. نقطه ضعف بزرگ این ابزار این است که برای دانلود یا اشتراک گذاری تصاویری که ایجاد می کنید به اشتراک نیاز دارید. با این حال، نکته مثبت این است که اشتراک با ۱ گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری (یا فضای ذخیره سازی نامحدود در صورت انتخاب یکی از برنامه های پریمیوم) ارائه می شود. این به شما امکان می‌دهد در حال حرکت ویرایش کنید، در فضای ابری ذخیره کنید و به طرح‌ها در دستگاه‌های دیگر دسترسی داشته باشید.

۹. کلمه Swag

iOS

Word Swag Instagram Quote Templates

منبع تصویر

Word Swag به شما کمک می کند تا تصاویر متنی ایجاد کنید که به اندازه نام برنامه به نظر می رسد. این برنامه از یک موتور تایپ ویژه برای ایجاد طرح‌های نقل قول جدید بر اساس تصویر پس‌زمینه‌ای که با آن کار می‌کنید، استفاده می‌کند.

فقط تصویر خود را انتخاب کنید (یا عکس بگیرید)، نقل قول خود را در ویرایشگر متن ساده برنامه تایپ کنید، یکی از ۸۰+ سبک را انتخاب کنید و در میان گزینه های متنوع ظاهر شده به هم بزنید. Word Swag به معنای واقعی کلمه هزاران گزینه نقل قول و تصویر برای انتخاب از طریق یک ادغام مفید از Pixabay، یک گالری تصاویر رایگان دارد.

به خاطر داشته باشید که نسخه رایگان یک واترمارک روی تصویر قرار می دهد.

۱۰. نقل قول ها

iOS یا < یک target="_blank" rel="noopener" href="https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ist.quotescreator&hl=en">اندروید

Quotes Creator Interface

منبع تصویر

Quotes Creator دارای یک ویژگی منظم است که پیشنهاد می کند از نقل قول ها استفاده کنید – از جمله اسناد آنها – برای ایجاد یک پست الهام بخش برای شما. ما همچنین دوست داریم که واترمارک چقدر شفاف است تا جایی که ممکن است بدون حواس پرتی باشد. این یکی دیگر از برنامه های کاربردی آسان است که فقط در چند مرحله ساده نقل قول هایی را برای اینستاگرام ایجاد می کند — با یک ضربه آسان برای آپلود در پلت فرم.

گزینه‌های پس‌زمینه استوک Quotes Creator کمی ساده هستند، بنابراین توصیه می‌کنیم گزینه‌های خود را پیدا کنید و آنها را آپلود کنید یا از کتابخانه عکس‌های آن‌ها استفاده کنید.

۱۱. نقل قول

iOS

Quote Maker App For Instagram Quotes

منبع تصویر

Quote Maker یک برنامه رایگان دیگر است که برای باز کردن قفل گزینه‌های پس‌زمینه و سبک بیشتر به نسخه Pro نیاز دارد، اما اگر احساس می‌کنید خیلی محدود هستید، همیشه می‌توانید پس‌زمینه خود را آپلود کنید. می‌توانید برگردان‌های منظمی را به نام برندتان اضافه کنید یا جلوه‌ای شبیه به تمبر به شعار یا بیانیه مأموریت شرکت اضافه کنید.

ما توصیه می‌کنیم برنامه را کاوش کنید، اما یک هشدار دیگر — اگر اقدامات طراحی و ویرایش شما پیچیده‌تر شود، ممکن است مشکل ایجاد کند. برای تصاویر ساده، مانند تصویر بالا، بهترین است.

استفاده از قالب پست اینستاگرام برای نقل قول

برنامه‌های بالا کمک می‌کنند به‌جای شروع از ابتدا، با استفاده از قالب‌ها، به‌سرعت نقل قول‌هایی برای اینستاگرام بسازید. وقتی محتوایی را در مقیاس تولید می‌کنید، این می‌تواند به شما کمک کند زمان صرف شده برای طراحی و تمرکز بیشتر روی کارهایی را که برایتان مهم هستند کاهش دهید.

یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در آوریل ۲۰۲۱ منتشر شد و برای جامعیت به‌روزرسانی شده است.

New Call-To-Action

-redirect.hubspot.com/cta/redirect/53/87b42577-61b9-424e-abed-fb0a03adb447″ target=”_blank” rel=”noopener”>New Call-To-Action

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
ورود / عضویت
یک کد تأیید به شماره همراه شما پیامک خواهد شد
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:60)