حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0
سبد خرید خالی است.

چگونه با اینستاگرام برند خود را بسازید: ۱۱ استراتژی آزمایش شده و واقعی

جامعه به بیش از ۲ میلیارد کاربر ماهانه در سال ۲۰۲۱ می رسد.

Marketer Learns How To Build A Brand On Instagram

با وجود دسترسی چشمگیر آن، بسیاری از صاحبان کسب و کار هنوز از پتانسیل بازاریابی آن غافل هستند. در نتیجه، آنها سطوح بالایی از تعامل، آگاهی از برند و حتی سود را روی میز می گذارند. اما چرا؟

New Data: Instagram Engagement Report [Free Download]

فقط در ۱۲ ماه، ما از اینستاگرام استفاده کردیم تا ۴۰۰۰۰۰ دنبال کننده برای Foundr به دست آوریم — که به بیش از ۷۰۰۰۰ مشترک ایمیل ترجمه شد. در پایان آن دوره، ما به طور متوسط ​​۳۰۰۰۰ کلیک تماس برای اقدام در ماه از اینستاگرام دریافت می‌کردیم و ۳۰ درصد از کاربرانی را که از صفحه اینستاگرام ما وارد وب‌سایت ما می‌شدند به مشترکین ایمیل تبدیل می‌کردیم.

ما دیدیم که کار می کند، اکنون زمان آن است که شما وارد عمل شوید. در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه برند خود را با اینستاگرام بسازید. (اگر به دنبال ابزارها و منابع بازاریابی بیشتر برای کسب و کار جدید خود هستید، بررسی کنید راهنمای جامع ما در مورد نحوه شروع کسب و کار. )

۱. یک استراتژی اینستاگرام بسازید.

ما این را به‌عنوان اولین قدم فهرست کردیم زیرا مهم‌ترین مرحله در ایجاد یک برند در اینستاگرام است.

اگر فاقد یک استراتژی واضح هستید، در نهایت با محتوایی با عملکرد پایین و فید پراکنده مواجه خواهید شد، زیرا در تلاش برای ایده‌های جدید طوفان فکری هستید.

برای ایجاد استراتژی اینستاگرام خود، باید چهار کار را انجام دهید:

    • اهداف خود را تعیین کنید.
    • مخاطبان هدف خود را محدود کنید.
    • در مورد رقابت خود تحقیق کنید.
    • برنامه محتوای خود را توسعه دهید.

۲. ویژگی‌های پلتفرم را آزمایش کنید.

اینستاگرام دائما در حال پیشرفت است. در واقع، هر هفته، رئیس اینستاگرام ویدیویی را به اشتراک می‌گذارد که درباره ویژگی‌های جدید و به‌روزرسانی‌های محصول در این پلتفرم بحث می‌کند.

در یکی از آخرین ویدیوهای خود، او اعلام کرد که در حال آزمایش یک ویژگی اشتراک هستند که به افراد امکان می‌دهد در سازندگان مورد علاقه خود مشترک شوند و به Lives و Stories انحصاری دسترسی داشته باشند.

علاوه بر همه ویژگی‌های جدید تست‌های پلتفرم اجتماعی، بسیاری از ویژگی‌های ثابت وجود دارد ابزارهایی مانند اتاق‌های زنده، پست‌های قابل خرید، لایوهای برنامه‌ریزی‌شده، و هشتگ‌ها – فقط به نام چند مورد.

توصیه ما این است که هر ماه یک تا دو ویژگی را برای آزمایش انتخاب کنید. این کار باعث می‌شود که شما تحت تأثیر قرار نگیرید و به شما امکان می‌دهد تأثیر هر ویژگی را بسنجید.

به عنوان مثال، هشتگ‌ها می‌تواند به شما کمک کند به کاربرانی دسترسی پیدا کنید که شما را دنبال نمی‌کنند اما می‌توانند به محصولات و خدمات شما.

نمیدانید از چند عدد استفاده کنید؟ داده‌های آخرین گزارش تعامل در اینستاگرام ما نشان می‌دهد که برندها فقط باید از یک هشتگ استفاده کنند. در هر پست.

Having 8 Or More Hashtags Reduced Engagement By 70% Compared To The Optimal Number Of Hashtags: One. <60pxw, 100v /p>

یک دلیل دیگر برای آزمایش ویژگی های اینستاگرام این است که می تواند به شما کمک کند تا به کاربران بیشتری دسترسی پیدا کنید. این پلتفرم پذیرفته است که حساب‌هایی را که از ویژگی‌هایی استفاده می‌کنند، مانند Reels، استفاده می‌کنند.

این یک برد در همه جاست: شما از منحنی جلوتر می‌مانید، کشف می‌کنید که کدام ویژگی برای شما مفید است، و می‌توانید در این فرآیند دسترسی خود را افزایش دهید.

۳. به روندها بروید.

در رسانه‌های اجتماعی، تنها چیزی که لازم است ویدیو یا صدای یک نفر است که به صورت ویروسی منتشر شود تا بقیه جهان با نسخه خود به آن بپیوندند.

بیشتر این روندها با طول عمر حدود سه هفته یا بی ضرر هستند کمتر.

چرا باید به آن بپیوندید؟ خوب، این فرصتی است برای ارتباط با مخاطبان خود به روشی خلاقانه و سرگرم کننده. اگر با افزایش روند وارد شوید، می‌تواند به سرعت تعامل و دسترسی شما را نیز افزایش دهد.

چگونه با اینستاگرام برند خود را بسازید: 11 استراتژی آزمایش شده و واقعی - خبرخوان تی شین

هنگام پیوستن به هر گرایشی، دو چیز وجود دارد که می‌خواهید بپرسید:

      • چگونه می توانم این را به تجارت و/یا صنعت خود بازگردانم تا برای مخاطبانم قابل ارتباط باشد؟
      • منشأ این روند چیست و آیا می‌تواند برخلاف ارزش‌های شرکت ما باشد؟

۴. روی دارایی های خلاقانه با کیفیت بالا سرمایه گذاری کنید.

یک پست عالی در اینستاگرام را می توان در یک فرمول خلاصه کرد و به دو عنصر نیاز دارد: تصاویر زیبا و متن جذاب.

تصاویر زیبا

تصاویری را انتخاب کنید که داستانی را بیان می کنند یا احساسات را برمی انگیزند. این تصویری که ما به اشتراک گذاشتیم نه تنها قانع‌کننده و جالب است، بلکه احساسات را برمی‌انگیزد و بنابراین باعث ایجاد تعامل از طرف دنبال‌کنندگان ما می‌شود.

این که برای کسب و کار شما چگونه خواهد بود به صنعت شما بستگی دارد، اما به غیر از پست کردن تصاویر محصولات و خدمات خود فکر کنید.

پست کردن مکرر درباره خود در رسانه های اجتماعی مانند آن است که در یک مهمانی باشید که دائماً درباره خود صحبت می کند. همچنین مراقب مشکلات کپی رایت باشید.

اگر تصویر متعلق به شما نیست، اجازه استفاده از آن را درخواست کنید یا عکس‌های غیرمجاز را تهیه کنید. (این فهرست عالی عکس‌های استوک بدون حق امتیاز را اینجا ببینید.)

کپی جذاب

در حالی که نیازی به اضافه کردن متن به پست‌های اینستاگرام خود ندارید، انجام این کار باعث می‌شود که فقط یک تصویر آن را ارائه نکند.

The Sweet Spot For Caption Lengths To Get The Most Engagement Are In The 500-1,000 And 1,000-2,000 Characters Range

کپشن خود را به عنوان راهی دیگر برای جلب نظر دنبال کنندگان خود و درگیر نگه داشتن آنها در نظر بگیرید. این مکانی برای افزودن زمینه، اشتراک‌گذاری اطلاعات بیشتر، پرسیدن سؤال و دعوت از نظرات است.

۵. اهرم مشارکت استراتژیک.

یکی از بزرگترین ناامیدی‌ها برای اکثر بازاریاب‌هایی که وارد اینستاگرام می‌شوند این است که نمی‌دانند چگونه فالوور ایجاد کنند. به هر حال، بدون تعداد زیادی دنبال کننده، چگونه می تواند یک کانال بازاریابی موثر باشد؟

یک تاکتیک خاص وجود دارد که ما از آن برای افزایش سریع فالوور اینستاگرام خود به ۱۰۰۰۰ نفر در عرض چند هفته استفاده کردیم: شراکت با سایر حساب های اینستاگرام.

آیا ما در مورد بازاریابی مشترک یا اینفلوئنسر مارکتینگ؟ هر دو به این دلیل که منجر به یک نتیجه می شوند: گسترش دسترسی شما.

علاوه بر این، هر دو از شما می خواهند:

      • تحقیق کنید تا ببینید آیا مخاطبان آنها با شما همسو هستند یا خیر.
      • اهداف کسب و کار خود را مرور کنید و KPIهای مشارکت را تعیین کنید.
      • در استراتژی محتوا همکاری کنید.

به عنوان مثال. HubSpot اخیراً با @ntwrk همکاری کرد تا ماه تاریخ زنان را جشن بگیرد و مأموریت رشد بهتر را تبلیغ کند.< /p>

چگونه با اینستاگرام برند خود را بسازید: 11 استراتژی آزمایش شده و واقعی - خبرخوان تی شین

منبع تصویر

اکنون که اینستاگرام اجازه می‌دهد یک پست توسط دو نمایه به اشتراک گذاشته شود، برندها می‌توانند به راحتی در این پلتفرم بازاریابی کنند. دنبال‌کنندگان هر دو حساب پست را مشاهده می‌کنند و دسترسی و تعامل هر یک را افزایش می‌دهند.

۶. جامعه ای از دنبال کنندگان بسیار درگیر را پرورش دهید.

تعامل در اینستاگرام به اشکال مختلفی انجام می شود، از جمله فالوورهایی که محتوای شما را به اشتراک می گذارند، لایک می کنند و نظر می دهند، دوستان خود را تگ می کنند، و بر روی تماس برای اقدام شما کلیک می کنند. در این بخش، به برخی از تاکتیک‌های خود برای توسعه یک جامعه خواهیم پرداخت.< /p>

زمانی که دنبال کنندگان شما واقعاً محتوای شما را می بینند پست کنید

آیا تا به حال چیزی را در رسانه های اجتماعی پست کرده اید که فکر می کنید واقعاً خوب عمل می کند و فقط با جیرجیرک ها مواجه می شوید؟ لایک‌های کم، اشتراک‌گذاری کم، و تنها نظراتی که دریافت کردید مربوط به هرزنامه‌ها بود.

در حالی که به راحتی می توان تصور کرد پتانسیل پست را اشتباه محاسبه کرده اید، ممکن است به این دلیل باشد که به روز رسانی را در زمان نامناسبی پست کرده اید.

ساده ترین راه برای اطلاع از اینکه فالوورهای شما چه زمانی در برنامه فعال خواهند بود این است که به داشبورد اطلاعات خود مراجعه کنید. اگر یک حساب تجاری دارید (باید)، می‌توانید اطلاعات ارزشمندی درباره جمعیت‌شناختی و رفتار مخاطبان خود در برنامه، از جمله مکان، سن، جنسیت، و فعالیت بیاموزید.

Instagram Insights Dashboard Showing Follower Activity

از آنجا، می‌توانید پست‌های خود را بر اساس فعال‌ترین روزها و زمان‌های مخاطبتان برنامه‌ریزی کنید.

دعوت از نامزدی

بسیاری از برندها حساب‌های اینستاگرام را راه‌اندازی می‌کنند و وقتی مردم با محتوای آنها درگیر نیستند، ناامید می‌شوند.

به نظر بسیار واضح و ساده می‌رسد، اما گاهی اوقات در واقع درخواست از مخاطبان برای تعامل، تفاوت را ایجاد می‌کند. می‌توانید اقدامی را که می‌خواهید دنبال‌کنندگانتان انجام دهند به‌عنوان بخشی از خود تصویر بگنجانید، یا آن را در زیرنویس قرار دهید.

به این مثال از برند لباس Grass Fields نگاهی بیندازید.

چگونه با اینستاگرام برند خود را بسازید: 11 استراتژی آزمایش شده و واقعی - خبرخوان تی شین

منبع تصویر

آنها در پست خود، تصاویر طراحی را به اشتراک می گذارند و از دنبال کنندگان خود می خواهند که موارد مورد علاقه خود را در نظرات نام ببرند. آنها نه تنها بازخوردهای بی‌درنگ در مورد محصول خود دریافت می‌کنند، بلکه تعامل بسیار خوبی با پست دریافت می‌کنند.

۷. به طور منظم پست کنید.

وقتی کاربر در حال پیمایش در برنامه است، شما برای جلب توجه او با میلیون ها برند دیگر رقابت می کنید.

به همین دلیل، دید مهم است. با راه‌های بسیار زیادی برای اشتراک‌گذاری محتوا، از قرقره‌ها گرفته تا داستان‌ها و زندگی‌ها، فرصت‌های زیادی برای دستیابی به مخاطبان شما وجود دارد – که هر کدام سطح متفاوتی از تلاش و آمادگی را می‌طلبد.

این خبر خوبی برای برندها، به خصوص برندهای کوچک است. در حالی که توصیه می‌شود هر روز در پلتفرم به اشتراک بگذارید، می‌توانید نحوه اشتراک‌گذاری را بر اساس پهنای باند خود و روش‌هایی که beinstst ROI ارائه می‌دهند، انتخاب کنید.

به عنوان مثال، یک پست در فید احتمالاً به کار بیشتری نسبت به داستان نیاز دارد زیرا در نمایه شما فعال می شود.

با یک داستان، می‌توانید به سرعت مخاطبان خود را از طریق یک نظرسنجی سریع، یک سؤال، یک پست اشتراک‌گذاری مجدد، با دانستن اینکه پس از ۲۴ ساعت ناپدید می‌شود، درگیر کنید.

یک قانون کلی خوب: هفته ای سه تا چهار بار یک پست در فید منتشر کنید و هر روز در استوری به اشتراک بگذارید.

۸. داده های خود را مرور کنید و رویکرد خود را بهینه کنید.

اگر در حال حاضر از تمام نکاتی که در بالا ذکر کردیم پیروی می‌کنید و همچنان در تلاش برای به دست آوردن جذابیت معنی‌دار در برنامه هستید، پاسخ می‌تواند در داده‌های شما باشد.

اغلب، برندها در یک رویکرد گیر می‌کنند و داده‌های خود را بررسی نمی‌کنند تا ببینند آیا واقعاً کار می‌کند یا خیر.

داشبورد Instagram Insights شما اطلاعات زیادی در مورد نحوه هر پست ارائه می دهد انجام شده، از جمله نمایش‌ها، حساب‌های به دست آمده، تعاملات محتوا و فعالیت نمایه.

Carousel Posts Overtook Both Single Image And Video Posts As The Most Engaging Type Of Post This Year, With 62 Likes And Five Comments As The Norm.

به عنوان مثال، فرض کنید در ماه گذشته تصاویری را پست کرده‌اید، سپس یک ویدیو پست می‌کنید و ۶۰ درصد از پست‌های قبلی شما بهتر عمل می‌کند. این نشانه ای است که نشان می دهد مخاطبان شما ممکن است به محتوای ویدیویی بهتر پاسخ دهند. ارزش آزمایش با ویدیوهای بیشتر را دارد.

اگر عملکرد خود را تجزیه و تحلیل نکنید و به دنبال فرصت های بهینه سازی نباشید، وجود دارد یک شانس خوب برای رسیدن به یک فلات که نمی دانید چگونه از آن خارج شوید.

۹. نمایه اینستاگرام خود را در کانال های دیگر به اشتراک بگذارید.

همانطور که برای افزایش دنبال‌کنندگان خود در اینستاگرام کار می‌کنید، می‌توانید ترافیک خارجی را نیز به نمایه خود هدایت کنید.

یک راه برای ترغیب کاربران به دنبال کردن صفحه شما در آن پلتفرم، میزبانی یک هدیه یا اشتراک گذاری محتوای انحصاری است.

علاوه بر این، از تبلیغ اینستاگرام خود در سایر پلتفرم های اجتماعی نترسید. به عنوان مثال، وب سایت شما می تواند شامل بخشی با فید اینستاگرام شما به همراه یک فراخوان برای فالو کردن صفحه شما باشد. همچنین می توانید پیوندی به پروفایل اینستاگرام خود در کمپین های بازاریابی ایمیلی خود وارد کنید.

هر جا حضور آنلاین دارید، حتماً پیوند نمایه خود را به اشتراک بگذارید تا مخاطبان شما بدانند کجا شما را پیدا کنند.

۱۰. دنبال کنندگان خود را به مشترکین تبدیل کنید.

همانطور که می دانید، بازاریابی ایمیلی برای یک کسب و کار پر رونق بسیار مهم است.

اینستاگرام محرک مهم مشترکین ایمیل برای Foundr بوده است و هر ماه حدود ۱۵۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰ دنبال کننده را بسته به تبلیغات ما به مشترک تبدیل می کند.

اگر با محدودیت‌های اینستاگرام آشنا هستید، ممکن است تعجب کنید که چگونه این امکان وجود دارد. پس از همه، اینستاگرام اجازه لینک در توضیحات عکس را نمی دهد.

این جایی است که یک بیو خوش ساخت وارد عمل می شود.

بسیاری از کسب‌وکارها به سختی می‌توانند فالوورها را بر روی پیوندهای موجود در بایوس کلیک کنند، زیرا تمایل به بارگذاری بیش از حد بایوس با … خوب، ناخواسته است. با نوشتن بیوگرافی خود مانند یک توییت، این الگو را بشکنید: کوتاه، مفید و پر از هدف.

این چیزی است که ما به عنوان بیوگرافی خود انتخاب کرده ایم:

چگونه با اینستاگرام برند خود را بسازید: 11 استراتژی آزمایش شده و واقعی - خبرخوان تی شین

در بیو خود، می‌توانید نشانی اینترنتی قرار دهید که کاربران را به درخت پیوند یا پیوند مستقیم به صفحه فرود اشتراک خود می‌برد.

هنگامی که سیستم‌ها را راه‌اندازی کردید، با گنجاندن فراخوان‌ها برای اقدام در محتوای خود، دنبال‌کنندگان را به سمت بیوگرافی خود هدایت کنید.

۱۱. بیوگرافی خود را بهینه کنید.

وقتی صحبت از اینستاگرام به میان می‌آید، بسیاری از بایوس غافل می‌شوند و بر داشتن محتوای عالی تمرکز می‌کنند. اما بیوگرافی شما یک نقطه کلیدی برای کشف است، بنابراین ضروری است که شما نیز به آن عشق بورزید.

بگویید شخصی در پلتفرم به دنبال چیزی خاص است، با یک بیوگرافی بهینه شده، مطمئن خواهید شد که نمایه شما در نتایج جستجو نشان داده می شود. این به معنای شامل یک دسته بندی کسب و کار، توضیح کوتاهی از نام تجاری شما، و چند کلمه کلیدی مرتبط با برند یا صنعت شما است.

برای ایجاد برند در اینستاگرام به چند فالوور نیاز دارید؟

زیبایی رسانه‌های اجتماعی در این است که حداقل نیازی برای شروع وجود ندارد. این بدان معناست که برای شروع ساختن برند خود به دنبال کننده نیاز ندارید.

در واقع، اکثر برندها اینگونه شروع می کنند. مگر اینکه یک برند فرعی راه اندازی کنید یا از برند شخصی خود برای تبلیغ برند جدید خود استفاده کنید، باید با استفاده از استراتژی های ذکر شده در بالا، دنبال کنندگان خود را به طور ارگانیک افزایش دهید.

کلید موفقیت ثبات است. اگر یک ماه این کار را انجام دهید و تسلیم شوید، هیچ چیز جواب نمی دهد. با ثابت ماندن، شانس خود را برای دستیابی به مخاطبان و ایجاد یک جامعه افزایش می دهید.

بهترین راه برای ایجاد برند در اینستاگرام

اینستاگرام یک پلتفرم اجتماعی با پتانسیل فوق‌العاده برای کسب‌وکارها در تقریباً هر صنعتی است.

تنها چیزی که لازم است یک استراتژی قوی، محتوای با کیفیت بالا و توانایی چرخش در صورت نیاز است.

این یک شبه اتفاق نمی‌افتد، اما تا زمانی که ثابت بمانید، شاهد رشد فالوورها و ایجاد جامعه خود خواهید بود.

این می‌تواند تأثیر قابل‌توجهی بر دسترسی، آگاهی از برند و در نهایت درآمد شرکت شما داشته باشد.

یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در دسامبر ۲۰۱۵ منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.

Improve Your Website With Effective Technical Seo. Start By Conducting This  Audit.  

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
ورود / عضویت
یک کد تأیید به شماره همراه شما پیامک خواهد شد
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:60)