![چه چیزی در اینستاگرام پست کنیم: 18 ایده عکس و ویدیو برای ایجاد الهام 2 Social Media Manager Deciding What To Post On Instagram](https://www.hubspot.com/hs-fs/hubfs/What%20to%20post%20on%20Instagram-hero.jpg?width=595&height=400&name=What%20to%20post%20on%20Instagram-hero.jpg)
این ۱۸ ایده را برای ویدیوها، عکسها و سایر محتوایی که میتوانید در اینستاگرام پست کنید، بررسی کنید. (و برای الهام بیشتر، لیست ما از بهترین مارکهای مورد نظر را بررسی کنید در اینستاگرام.)
چیزهایی که باید در اینستاگرام پست کنید
- محتوای پشت صحنه
- محتوای تولید شده توسط کاربر
- نقل قول های الهام بخش یا انگیزشی
- آمار جالب
- پست های رویدادهای به موقع یا جاری
- تصاویر یا ویدیوهای طنز
- نقاشی یا گرافیک جذاب
- تبلیغات محتوا
- تبلیغات محصول
- ویدیوها، حلقهها و داستانهای جذاب
- ویدیوهای Hyperlapse
- GIF های سرگرم کننده و سبک
- مسابقات و هدایا
- موزاییک
- برای تگ کردن یک دوست میخواهد
- بازنشر کارمندان شما
- تبلیغ متقابل یک حساب رسانه اجتماعی دیگر
- در حال استخدام هستیم.
۱۸ ایده محتوا برای ویدیوها، گیفها و عکسها برای ارسال در اینستاگرام
۱. محتوای پشت صحنه
اینستاگرام یک پلتفرم عالی برای انسانی کردن برند شماست و یکی از راههای انجام این کار به مخاطبان خود نگاهی گذرا به آنچه در پشت صحنه میگذرد، میدهد. همچنین روش خوبی برای نشان دادن کار کردن در آنجا به دنبالکنندگان است که برای تلاشهای شما برای استخدام عالی است.
در اینجا یک مثال از بوستون رد ساکس آورده شده است که نشان می دهد تمرین ضربه زدن به چه شکل است. مانند نمای نزدیک (با یک عکس بسیار جالب و چشم ماهی).
و در اینجا یکی از یک فروشگاه کوچک هنر و صنایع دستی به نام مهره های درخت گیلاس وجود دارد . ما دوست داریم که چگونه این یکی از هشتگ #employeetakeover برای به اشتراک گذاشتن یکی از چهرههای پشت برند استفاده میکند و به دنبالکنندگان این فرصت را میدهد تا بدانند چه کسی در داخل است.
منبع تصویر
نکته حرفه ای: ارسال عکس های صریح از محیط کار شما می تواند به انسانی کردن کسب و کار شما کمک کند و به مشتریان شما اجازه دهد با کارمندان شما ارتباط برقرار کنند، که می تواند به قوی تر تبدیل شود. وفاداری به برند.
۲. محتوای تولید شده توسط کاربر
برخی از بهترین عکسها در حسابهای اینستاگرام برندها توسط طرفداران و دنبالکنندگان تنظیم شدهاند. (در واقع، فید اینستاگرام FedEx تقریباً به طور کامل از عکس های انتخاب شده تشکیل شده است.)
پستهایی را که افراد شما را در آنها تگ کردهاند، بررسی کنید، و اگر آنها را دوست دارید، دوباره آنها را برای دنبالکنندگان خود ارسال کنید. نه تنها به پوستر اصلی احساس خوبی می دهد، بلکه به همه نشان می دهد که به طرفداران خود گوش می دهید. فقط مطمئن شوید که عکسهایی که بازنشر میکنید با کیفیت هستند و پوستر اصلی را در زیرنویس خود @-نام میکنید.
این یک تصویر بازنشر شده از ASOS است. به نحوه نوشتن کپشن توجه کنید: آنها یک کپشن کاملاً جدید می نویسند که شامل نکته ای در مورد نحوه نمایش فالوورهای آنها در صفحه اینستاگرام آنها (با استفاده از هشتگ #AsSeenOnMe) است. سپس با استفاده از شکلک دوربین و نام کاربری پوستر، پوستر اصلی را اعتبار میدهند.
برای ارسال مجدد یک عکس در اینستاگرام، به سادگی می توانید از صفحه نمایش عکس بگیرید و آن را برش دهید. همچنین میتوانید با ضربه زدن روی نماد اشتراکگذاری در زیر پستی که میخواهید دوباره ارسال کنید و روی «افزودن ویدیو به استوری خود»، یک عکس را مجدداً در استوری اینستاگرام خود ارسال کنید.
۳. نقل قول های الهام بخش یا انگیزشی
برخی از افراد با تعداد نقل قول ها در اینستاگرام مسخره می کنند. اما اگر آنها را کم پست کنید، باعث تشویق فالوورهای شما می شوند. اگر پست با مخاطبان شما صحبت می کند، مردم دوست دارند آن را به اشتراک بگذارند و دوستان خود را در نظرات تگ کنند. نقل قول ها همچنین فرصتی عالی برای به اشتراک گذاشتن آنچه نام تجاری شما مخفف است، خواه معنوی، الهام بخش، خنده دار یا چیز دیگری است.
برای ایجاد یک تصویر نقل قول، میخواهید برنامهای را دانلود کنید که به شما امکان میدهد عکسی را آپلود کنید و آن را با متن پوشش دهید. در اینجا چند مورد خوب وجود دارد:
- Canva: یک برنامه رایگان که می توانید از آن برای ایجاد گرافیک استفاده کنید با پوشش های متنی برای اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی.
- فونتو: برنامه رایگانی که میتوانید برای همپوشانی متن روی عکسها با ابزارهای تغییر اندازه، تراز و موقعیتیابی متن استفاده کنید.
- Snapseed: یک برنامه رایگان با ویرایش حرفه ای عکس ابزارهایی که فونت ها را با فیلترهای عکس مختلف جفت می کند.
همچنین می توانید از طریق استوری اینستاگرام خود یک پست نقل قول ایجاد کنید. برای ایجاد یک پست نقل قول در استوری اینستاگرام خود، به سادگی یک تصویر را از گالری خود آپلود کنید تا به عنوان پسزمینه از آن استفاده کنید و یک پوشش متنی از نقل قول اضافه کنید.
در اینجا چند نمونه از نقل قول ها وجود دارد که به خوبی انجام شده است، با این یکی از TheSkimm الف>. کلید موفقیت این پست این است که برای مخاطبان خاص آنها خنده دار است – که نشان می دهد این نقل قول برای خوشحال کردن مردم لازم نیست تخیلی باشد.
در اینجا یک نقل قول زیباتر از برند Activewear لورنا جین طراحی شده است که یک پیام توانمند از موسس آنها:
نکته حرفه ای: می خواهید با کلمات و تصاویر بازی کنید؟ WordFoto یک برنامه ۲ دلاری است که به شما امکان می دهد به جای اضافه کردن کلمات روی عکس، تصاویر خود را به تصاویر ساخته شده از کلمات تبدیل کنید.
۴. آمار جالب
یک راه جالب دیگر برای همپوشانی متن روی تصویر، ارسال آماری است که با مخاطبان شما طنین انداز می شود. سعی کنید از آمارهای تحقیقاتی خود استفاده کنید یا موارد مرتبط با پیام خود، ارزش پیشنهادی خود و غیره را بیابید. (این پست وبلاگ را بخوانید تا بیاموزید چگونه و کجا داده های دقیق و قانع کننده پیدا کنید .)
در اینجا یک مثال از برنامه مدیتیشن Headspace، با یک جعبه متن ساده آورده شده است. پوشاندن یک پسزمینه رنگی و غیر توصیفی.
۵. پست های رویدادهای به موقع یا جاری
آیا اتفاق جالبی در جهان یا کشوری که بازار هدف شما در آن زندگی میکند، میافتد؟ تعطیلات خاص؟ روز ملی توله سگ؟ با ارسال چیزی لذت بخش وارد عمل شوید. به یاد داشته باشید که هنگام جک خبری از قضاوت خوب استفاده کنید – آخرین کاری که می خواهید انجام دهید انتشار اطلاعات نادرست یا توهین به کسی است.
نمونه هایی از پست های لذت بخش و به موقع چیست؟ در اینجا یکی از رستوران های مدیترانه ای به نام Cava Mezze Grill برای جشن هالووین است.
و در اینجا یک مثال جالب از Starbucks برای روز ملی کروسان آورده شده است.
نکته حرفه ای: راه اندازی Google Alerts تا از اخبار فوری مرتبط با صنعت کسب و کار خود مطلع شوید. داستان های خبری منبع الهام خوبی برای پست های به موقع در رسانه های اجتماعی هستند.
۶. تصاویر یا ویدیوهای طنز
اگر بتوانید فالوورهای خود را بخندانید، احتمالاً از عکس شما لذت خواهند برد – و حتی ممکن است آن را با دیگران به اشتراک بگذارند. به هر حال، گاهی اوقات خاطره انگیزترین عکس ها آنهایی هستند که ما را می خندانند.
عکسها و تصاویری را که فکر میکنید مخاطبانتان را به خنده میاندازند، مانند Oreo پست کنید. با این مکالمه پیامک جعلی با “Milk.”
انجام داد
در اینجا مثال دیگری از BuzzFeed Parents آورده شده است، که نشان می دهد یک فوق العاده قابل اشتراک چقدر ساده است. پست می تواند باشد.
و در این مورد از روبان آبی Pabst. تنها کاری که آنها انجام دادند این بود که یک جعبه خالی آبجو پابست را روی سر یک سگ گذاشتند و مانند یک طلسم عمل کرد.
۷. طراحی ها یا گرافیک های جذاب
هیچ هنرمندی در تیم خود دارید؟ یکی از راه های برجسته شدن در دریایی از تصاویر، ارسال یک تصویر جذاب و جذاب است. آنها حتی لازم نیست خیلی شیک باشند – این مثال ساده و سیاه و سفید را از Oreo:
در اینجا یک مورد پیچیده تر از روبان آبی Pabst آمده است:
۸. تبلیغات محتوا
تصاویر زیبا برای بازاریابی اینستاگرام زیرا آنها داستانی را تعریف می کنند و افراد را به سمت خود جذب می کنند. تصاویر رنگی تمایل افراد را برای خواندن یک قطعه محتوا افزایش می دهد توسط ۸۰% بسیار زیاد.
بنابراین اگر محتوای نوشتاری جذابی مانند دستور غذا، گزارش یا پست وبلاگ ایجاد میکنید، چرا از یک پلتفرم بصری مانند اینستاگرام برای تبلیغ آن استفاده نکنید؟
به سادگی یک تصویر جالب و مرتبط را با عنوانی که محتوا را تبلیغ می کند جفت کنید و سپس از افراد بخواهید پیوند موجود در شرح بیو یا پست شما را دنبال کنند. (دوباره، حتماً آن پیوند را قابل ردیابی کنید .)
در اینجا یک مثال از Staples آورده شده است که برنامه ریزان نسخه برداری شده خود را برای ملی تبلیغ می کند. روز برنامه ریز:
و در اینجا یک مثال از مسیر طبیعی طبیعت آورده شده است که تمام شده را نشان می دهد محصول یک دستور غذا که در بیو آنها پیوند داده شده است:
۹. تبلیغات محصول
اینستاگرام مکانی برای انتشار هر روز پست های محصول محور نیست – اما این بدان معنا نیست که نمی توانید هر چند وقت یکبار از آن برای نمایش محصولات استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم از قانون ۸۰/۲۰ در رسانه های اجتماعی استفاده کنید: ۸۰٪ محتوایی که در رسانه های اجتماعی ارسال می کنید باید برای مخاطبان مفید و ارزشمند باشد و ۲۰٪ می تواند خود تبلیغی باشد.
ایجاد محتوای تبلیغاتی که سرگرم کننده، متقاعدکننده و دوست داشتنی باشد هنگام ارسال پست در اینستاگرام از اهمیت بیشتری برخوردار است. برای برجسته کردن یک محصول خاص، یک تصویر یا ویدیو در مورد آن پست کنید و سپس با استفاده از نامها و کدهای محصول یا پیوند قابل ردیابی در بیو به افراد بگویید که کجا میتوانند محصول را پیدا کنند.
در اینجا یک مثال از شرکت آنلاین پوشاک ASOS آورده شده است. (ببینید کپشن چقدر معمولی و جالب است.)
اینجا یکی دیگر از Frank Body است که از تصویر و مقداری طنز استفاده می کند در کپشن برای جلب علاقه دنبال کنندگان به محصول بدون تبلیغات بیش از حد.
نکته حرفه ای: زمانی که پست می کنید تقریباً به اندازه آنچه پست می کنید مهم است. ما پیشنهاد می کنیم پست کردن در اینستاگرام در روزهای شنبه در اواسط تا اواخر بعد از ظهر.
۱۰. ویدیوها، قرقره ها و داستان های جذاب
کاربران اینستاگرام میتوانند ویدیوهایی تا ۶۰ ثانیه ضبط و آپلود کنند، حلقههایی از چندین کلیپ ویدیویی که هر کدام حداکثر تا ۱۵ ثانیه طول میکشند، و داستانهایی متشکل از تصاویر و ویدیوهای کوتاه که پس از ۲۴ ساعت ناپدید میشوند.
وقتی فیلمها، استوریها و حلقهها به خوبی اجرا میشوند، راهی عالی برای متمایز شدن محتوای اینستاگرام شما هستند. میتوانید یک ویدیو از ابتدا ضبط کنید (از جمله ضبط چندین کلیپ ویدیویی) یا ویدیوها را در فید، داستانها یا حلقههایتان از کتابخانه تلفنتان به همان روشی که عکس را آپلود میکنید.
نکته حرفه ای: به طور پیش فرض، هر ویدیوی اینستاگرام بدون صدا شروع به پخش می کند — پس از آن بینندگان می توانند انتخاب کنند که صدا را روشن کنند یا نه. به همین دلیل، باید ویدیوهایی را آپلود کنید که نیازی به صدا ندارند تا به خوبی درک شوند یا مردم را تشویق کنید تا صدا را در یکی دو ثانیه اول بچرخانند.
این هم یک ویدیوی عالی از پورینا که بینندگان را با عشق تولهسگی بامزه به وجد میآورد. .
۱۱. ویدیوهای Hyperlapse
میخواهید از ویدیو استفاده کنید تا از آن متمایز شوید ازدحام در حالی که در حال حل برای فاصله کوتاه توجه دنبال کنندگان خود را؟ سعی کنید ایجاد یک ویدیوی Hyperlapse.
Hyperlapse یک برنامه رایگان توسط اینستاگرام است که ویدیوها را به ویدیوهای کوتاه، متحرک و با سرعت فوق العاده متراکم می کند. ویدیوها از فناوری تثبیت داخلی برای فیلمبرداری از این ویدیوهای تایم لپس بدون ثابت نگه داشتن دستان شما استفاده می کنند. (میخواهید خودتان بسازید؟ اینم مراحل دستورالعمل های -گام به گام.)
این یکی از نمونههای مورد علاقه ما است که از Starbucks میآید.
۱۲. گیفهای سرگرمکننده و سبکدل
امروزه فایلهای GIF همه جا هستند و مردم آنها را دوست دارند زیرا به انتقال دقیق ایدهها، پیامها، افکار و احساسات به شیوهای ساده (و اغلب خندهدار) کمک میکنند. در اینستاگرام، میتوانید یک GIF درست مانند یک ویدیو آپلود کنید (تا زمانی که کمتر از ۶۰ ثانیه است).
نمونههایی از GIF در اینستاگرام را برای الهام گرفتن در زیر بررسی کنید. (برای دستورالعمل اینجا را کلیک کنید< /a> برای ایجاد GIF متحرک خود با استفاده از Photoshop.) در اینجا یک مثال از Staples آمده است.
و یکی از Starbucks.
۱۳. مسابقات و هدایا
آیا میخواهید از راهاندازی یک محصول جدید حمایت کنید؟ مسابقات یکی از بهترین راهها برای گسترش دسترسی و تعامل با جامعه شما در اینستاگرام است. مطالعه ای توسط Tailwind نشان داد که میزبانی یک مسابقه اینستاگرامی یا هدیه می تواند به شما کمک کند در طول سه ماه ۷۰% سریعتر از برگزار نکردن مسابقه فالوورهای خود را افزایش دهید.
اینستاگرام گرفتن سرنخ ها و اطلاعات از فالوورهای شما را آسان نمی کند، اما یک مسابقه یا هدیه یکی از راه های انجام آن است.
فقط حتماً از فالوورهای خود تماس بگیرید تا با استفاده از فضای زیرنویس خود برای توضیح مسابقه و حتی راهنمایی آنها به پیوندی در بیو خود اقدام کنند.
نکته حرفه ای: پیوند را قابل ردیابی قرار دهید تا بتوانید میزان ترافیک پست اینستاگرام شما را مشاهده کنید. با خواندن شماره ۶ در چگونه پیوند قابل ردیابی را به بیو اینستاگرام خود اضافه کنید این پست وبلاگ.
انواع مختلفی از مسابقات وجود دارد که می توانید در اینستاگرام پست کنید. در اینجا چند ایده وجود دارد که با ایده زیر از استودیوی چاپ اجتماعی شروع می شود. فراخوان برای اقدام آنها نظراتی را در مورد پست میخواهد که از بین آنها برندگان را انتخاب میکنند.
اینم یکی از Root Well Being Studio که از مردم میخواهد در مسابقه شرکت کنند پست را لایک کنید و حساب کاربری آنها را دنبال کنید. شرکتکنندگان میتوانند با اشتراکگذاری پست در استوری اینستاگرام خود و تگ کردن Root Well Being Studio، یک ورودی اضافی کسب کنند.
منبع تصویر
۱۴. موزاییک
مارکهای زیادی از این تاکتیک استفاده نمیکنند، اما این یک تجربه کاربری بسیار جالب و منحصربهفرد است. همچنین این روشی هوشمندانه برای ترغیب کاربران به بازدید از صفحه حساب کسب و کار شما است.
اکثر فالوورهای شما به عکسهای اینستاگرام شما از صفحه حساب شما نگاه نمیکنند، زیرا معمولاً آنها را در فید اینستاگرام خود نگاه میکنند.
وقتی از MyStory Wiesbaden در فید خود شروع به پیمایش در تصاویر زیر می کنید ، ممکن است یک ثانیه طول بکشد تا بفهمید چه اتفاقی دارد می افتد. MyStory Wiesbaden قطعههایی از یک خالکوبی را پست کرد، که یک تیزر جالب است که شما را ترغیب میکند به صفحه اصلی حساب کاربری آنها بروید، جایی که میتوانید تصویر کامل را ببینید.
منبع تصویر
۱۵. “یک دوست را تگ کنید.”
میپرسد
در حالی که میتوانید دوستان خود را در پستهای فیسبوک و توییتر تگ کنید، اغلب در اینستاگرام این اتفاق میافتد. اگر پستی را می بینید که با شما طنین انداز می شود یا شما را به یاد کسی می اندازد، یک فرهنگ وجود دارد که دوستان خود را تگ کنید. این به شما کمک می کند هم تعامل را افزایش دهید و هم دسترسی خود را گسترش دهید.
اگر می خواهید دنبال کنندگان خود را تشویق کنید که پست را با دیگران به اشتراک بگذارند، گاهی اوقات تنها کاری که باید انجام دهید این است که بپرسید. در کپشن، یک فراخوان برای اقدام قرار دهید که از افراد میخواهد دوستان خود را تگ کنند و از آنها درخواست انجام این کار را بدهند.
به عنوان مثال، پست زیر از Rent the Runway از دنبال کنندگان می خواهد که RTR BFF آینده خود را تگ کنید!”
پست ما در زیر از hubspot از پیروان خواسته است تا قهوه اداری خود را برچسب گذاری کنند.
در این ویدیوی زیبا از headspace ، آنها از پیروان خواستند که شخصی را برچسب گذاری کنند عشق برای کمک به جشن روز ولنتاین.
مشابه درخواست پیروان خود برای برچسب زدن به یک دوست ، می توانید از آنها بخواهید “دو بار پرتاب” کنند ، اینگونه است که پیروان شما می توانند عکس یا فیلم شما را دوست داشته باشند. زبان استاندارد برای درخواستی مانند این: “دو ضربه اگر …”
>
۱۶. ارسال مجدد از کارمندان خود
بازگرداندن کارمندان خود راهی عالی برای نشان دادن اتفاقاتی است که در پشت صحنه در شرکت شما اتفاق می افتد ، در حالی که واقعاً به دنبال کنندگان شما کمک می کند تا با افرادی که در آنجا کار می کنند ، پیوند برقرار کنند.
به عنوان مثال ، افراد پشت سر Fenway Park اغلب اغلب عکس ها و فیلم ها را از خدمه زمین آنها ارسال کنید.
نگاه جدید رویکرد بسیار جالبی دارد: آنها بازخوانی می کنند محتوای اینستاگرام از کارمندان خود ، که به عنوان سفیران سبک زندگی با حساب کاربری با حساب های خاص با ظاهر جدید عمل می کنند. معاون آنها newlook_georgia و طراح لباس آنها newlook_emilie یک زن و شوهر از کارمندان جدید هستند که به عنوان سفیران برند عمل می کنند.
در حالی که حساب اصلی نگاه جدید بیشتر محتوای خود را ارسال می کند ، آنها اغلب مانند تصویر زیر از کارمندان خود بازپرداخت می کنند.
۱۷. تبلیغ متقابل یک حساب رسانه ای اجتماعی دیگر
تبلیغ متقابل سایر حسابهای رسانه های اجتماعی در اینستاگرام یک راه عالی برای این است که به پیروان اینستاگرام خود اطلاع دهید که در رسانه های اجتماعی کجا می توانند شما را پیدا کنند. به این ترتیب ، می توانید پیروان اینستاگرام خود را به دنبال دنبال کننده خود در فیس بوک ، توییتر و غیره تبدیل کنید.
۱۸. “ما در حال استخدام هستیم.”
سرانجام ، به دنبال کنندگان خود بگویید که هر چند وقت یک بار با ارسال یک تماس ساده به اقدام در صفحه اینستاگرام خود ، از جمله یک لینک قابل ردیابی به صفحه مشاغل خود در بیوگرافی خود ، استخدام می کنید.
در اینجا نمونه ای از پست “ما استخدام می کنیم” از حیاط قایق برکهی arey < /A>:
مانند یک حرفه ای ارسال کنید
اکنون که ما نکاتی را برای جاری شدن خلاقیت شما طی کرده ایم ، وقت آن است که یک پست از خود ایجاد کنید. از این ایده های محتوا برای اینستاگرام برای افزایش آگاهی از برند و ارتباط با جامعه خود به روش های جدید استفاده کنید.
یادداشت ویرایشگر
: این مقاله در ابتدا در اکتبر ۲۰۱۹ منتشر شد و برای جامع بودن به روز شده است.