![چرا نباید فالوور اینستاگرام بخرید (و به جای آن کارشناسان چه می گویند انجام دهید) 1 Buy Followers Instagram: Image Shows A Smartphone With A Galaxy On The Screen. The Instagram Logo Is Nearby.](https://www.hubspot.com/hs-fs/hubfs/buy-followers-instagram.jpg?width=595&height=400&name=buy-followers-instagram.jpg)
چه بخواهید یک چهره مشهور رسانه اجتماعی شوید یا به سادگی به دنبال گسترش آگاهی از برند خود در اینستاگرام می باشد. فالوورهای اینستاگرام.
در اینجا، ما تمام سوالات شما را در مورد خرید فالوور اینستاگرام پوشش می دهیم. ما همچنین مزایا و معایب آن را بررسی کردهایم، بنابراین میتوانید خودتان تصمیم بگیرید که آیا این حرکت خوبی برای برند شما است یا خیر.
آیا میتوانید فالوور اینستاگرام بخرید؟
چگونه فالوور اینستاگرام بخریم؟
جایگزینهای خرید فالوور اینستاگرام
آیا می توانید فالوور اینستاگرام بخرید؟
بله، می توانید فالوور اینستاگرام بخرید. خدمات ارزان زیادی وجود دارد که به شما امکان می دهد ۱۰۰۰ فالوور را با کمتر از ۱۰ دلار خریداری کنید. اما شما فقط برای یک عدد پرداخت می کنید. بسیاری از این دنبالکنندگان یا رباتها یا حسابهای غیرفعال هستند، به این معنی که هرگز با پستهای شما درگیر نمیشوند.
۱۰۰۰ فالوور نسبت به قیمت یک لاته کوچک Starbucks معامله خوبی به نظر می رسد. اما مطمئناً، اگر واقعاً به این ارزانی و آسان بود، همه آن را انجام می دادند. پس گرفتاری چیست؟ آیا خرید فالوور اینستاگرام برای کسب و کار شما قانونی و امن است؟ آیا سرمایه گذاری ارزشمندی است؟ و به هر حال این فالوورهای جعلی چقدر هزینه دارند؟
![چرا نباید فالوور اینستاگرام بخرید (و به جای آن کارشناسان چه می گویند انجام دهید) 3 چرا نباید فالوور اینستاگرام بخرید (و به جای آن کارشناسان چه می گویند انجام دهید) - خبرخوان تی شین](https://www.hubspot.com/hubfs/Screenshot%202024-07-08%20at%204.36.32%20PM.png)
گزارش داده های تعامل اینستاگرام در سال ۲۰۲۴
داده های جدید برای کمک به شما در شکل دادن به استراتژی اینستاگرام
-
انواع محتوای بهینه شده -
اینفلوئنسر مارکتینگ -
حجم ارسال -
و بیشتر!
دانلود رایگان
همه فیلدها الزامی است.
![چرا نباید فالوور اینستاگرام بخرید (و به جای آن کارشناسان چه می گویند انجام دهید) 3 چرا نباید فالوور اینستاگرام بخرید (و به جای آن کارشناسان چه می گویند انجام دهید) - خبرخوان تی شین](https://www.hubspot.com/hubfs/Screenshot%202024-07-08%20at%204.36.32%20PM.png)
هزینه فالوورهای اینستاگرام چقدر است؟
هزینه برای فالوورهای اینستاگرام بسته به اینکه قصد خرید دارید از چند دلار تا هزاران دلار متغیر است. با این حال، به خاطر داشته باشید که خرید فالوور برخلاف شرایط خدمات اینستاگرام است، بنابراین هزینه ای که می پردازید می تواند بیشتر از پولی باشد. خرید فالوور در بدترین حالت ممکن است برای شما هزینه داشته باشد و در بهترین حالت باعث کاهش تعامل و دسترسی شما شود.
چگونه خرید فالوور اینستاگرام
اکثریت قریب به اتفاق فالوورهای قابل خرید یا رباتها یا حسابهای غیرفعال هستند. در اینجا نحوه کار این است:
فروشندگان فالوور جعلی
خرید فالوورهای جعلی در اینستاگرام در حال حاضر بسیار سخت تر از چند سال پیش است. چرا؟ اینستاگرام حساب هایی را که شرایط خدمات آنها را نقض می کنند سرکوب کرده است. آنچه قبلاً نسبتاً فراتر از تخته بود، اکنون به یک معما تبدیل شده است. برای خرید فالوور اینستاگرام این روزها، باید شخصی را بشناسید که می تواند شما را با فروشنده ای که در واقع ربات ها را تحویل می دهد در تماس قرار دهد – منظورم فالوورها است – آنها می گویند (شما همچنین می خواهید شخصی را انتخاب کنید که ربات ها را تحویل می دهد). به اطلاعات کارت اعتباری خود اعتماد دارید).
اما وقتی برای فالوورهای خود پول پرداخت می کنید چه اتفاقی می افتد؟ با فرض قانونی بودن فروشنده (به همان اندازه که برای این نوع خدمات قانونی است) از چند دقیقه تا چند روز منتظر خواهید بود تا فالوورهای شما وارد شوند. اینستاگرام که اتفاق عجیبی در حال رخ دادن است. هنگامی که دنبال کنندگان خودکار جدید خود را دارید، انتظار زیادی نداشته باشید. این دنبالکنندگان برای معیارهای تعامل شما کاری انجام نمیدهند.
وقتی فالوورهای اینستاگرام را میخرید، به تنهایی مبلغی را پرداخت میکنید. نامزدی تضمین نشده است.
وقتی فالوورهای اینستاگرام را میخرید، به تنهایی مبلغی را پرداخت میکنید. نامزدی تضمین شده نیست، یا حتی احتمال دارد.
وقتی فالوورهای اینستاگرام را میخرید، به تنهایی مبلغی را پرداخت میکنید. نامزدی تضمین شده نیست، یا حتی احتمال دارد.
ربات های اینستاگرام
رباتهای اینستاگرام همه جا هستند – احتمالاً امروز به تنهایی با چندین مورد از آنها برخورد کردهاید. شرکتهایی وجود دارند که فرآیند ایجاد رباتها را آنقدر خودکار کردهاند که میتوانند آنها را به عنوان دنبالکننده بفروشند. در برخی موارد، ربات ها حتی ممکن است با استفاده از تصاویر و اسامی دزدیده شده هویت یک شخص واقعی را فرض کند.
بسته به سرویس، این حسابهای ساختگی ممکن است حتی ارگانیک به نظر برسند که برای اشتراکگذاری و لایک کردن محتوا بر روی خودکار اجرا میشوند. برخی حتی می توانند برای تولید محتوا برنامه ریزی شوند. با این حال، از آنجایی که آنها افراد واقعی نیستند، نسبت دنبال کننده به دنبال کننده به نظر ارگانیک نخواهند داشت. در نتیجه، تعاملی که آنها ایجاد می کنند تأثیر کمی خواهد داشت.
بدون دنبالکنندگان واقعی برای درگیر شدن با محتوای شما، پستهای شما اساساً از همه به جز مخاطبان غیر معتبر شما پنهان میشوند. به علاوه، دنبال کنندگان ربات شما در زندگی واقعی درباره برند شما با دوستان یا خانواده صحبت نمی کنند، زیرا، خوب … آنها در زندگی واقعی وجود ندارند (بدون توهین، ربات ها).
حسابهای غیرفعال
با این حال، همه دنبال کنندگان جعلی ربات نیستند. برخی از شرکتها دنبالکنندگان را با حسابهای واقعی میفروشند.
در این شرایط، حسابها به این دلیل ایجاد میشوند که توسط کاربرانی مدیریت میشوند که تنها هدفشان فالو شدن در ازای آن است. و در حالی که ممکن است این فالوورها زودهنگام تعامل خود را نشان دهند، اما در نهایت زمانی که حسابهایشان غیرفعال میشود، معیارهای عملکرد حساب اینستاگرام شما را تخلیه میکنند.
به هر حال، اگر حساب آنها صرفاً با هدف انجام درخواستهای حمایت مالی ایجاد شده باشد، شخص واقعی پشت حساب دلیل کمی برای تمرکز بر روی فید خبری، تعامل با محتوا، یا خرید کالاها و خدماتی که تبلیغ میشود، ندارد.
بدون این تعامل، تعداد فالوورهای شما با ارزشی که دنبال کنندگان ارگانیک به ارمغان می آورند، افزایش نمی یابد.
حسابهای جمعیتی
علاوه بر خرید مستقیم فالوورها، میتوانید بر اساس اولویتهایتان (موقعیت مکانی، استفاده از هشتگ، نوع حساب و جنسیت) خدماتی را برای دنبال کردن حسابهای دیگر از طرف شما به صورت استراتژیک پرداخت کنید. در حالت ایدهآل، آن حسابهایی که دنبال میشوند، شما را دنبال خواهند کرد.
با این گزینه، فالوورهای شما به احتمال زیاد افراد واقعی هستند، اما تعامل هنوز بعید است. از آنجایی که حتی نمی توانید تضمین کنید که این حساب ها شما را دنبال خواهند کرد، این یک سرمایه گذاری پرخطر است. اکثر حسابها شما را دنبال نمیکنند، و حتی اگر دنبال کنند، احتمالاً دنبالکنندگان بلندمدت، وفادار یا فعال نخواهند بود.
آیا باید فالوور اینستاگرام بخرید؟
خرید فالوور اینستاگرام ایده خوبی نیست. فالوورهای خریداری شده احتمالاً رباتها یا حسابهای غیرفعال هستند، بنابراین با پستهای شما درگیر نمیشوند. این بدان معناست که پستهای شما در صفحات کاوش یا اخبار مخاطبان واقعی شما نمایش داده نمیشوند. همچنین اندازه گیری معیارها را دشوار می کند.
به عبارت ساده – شما زودهنگام تعامل خواهید داشت که با گذشت زمان کاهش می یابد.
فالوورهای خریداری شده اینستاگرام نیز ارزش بلندمدتی برای محتوای نمایه شما ندارند. فالوورهایی که میخرید ممکن است در همان اوایل بهعنوان فالوور، به شما بازدید، لایک و کامنت بدهند، اما توجهی که اکنون به شما میدهند، بعداً وجود نخواهد داشت – وقتی شروع به گزارش دادن در مورد عملکرد حساب اینستاگرام خود کنید.
و ۱۰۰۰۰ دنبال کننده ای که با شما در ارتباط نیستند چقدر مفید هستند؟ تعامل کلید نحوه الگوریتم اینستاگرام پست ها را به کاربران نمایش می دهد. بدون لایک یا نظر، پست شما احتمالاً در فیدهای خبری مخاطبان شما نمایش داده نمی شود و همچنین در هیچ صفحه کاوشی نمایش داده نمی شود.
![چرا نباید فالوور اینستاگرام بخرید (و به جای آن کارشناسان چه می گویند انجام دهید) 3 چرا نباید فالوور اینستاگرام بخرید (و به جای آن کارشناسان چه می گویند انجام دهید) - خبرخوان تی شین](https://www.hubspot.com/hubfs/Screenshot%202024-07-08%20at%204.36.32%20PM.png)
گزارش داده های تعامل اینستاگرام در سال ۲۰۲۴
داده های جدید برای کمک به شما در شکل دادن به استراتژی اینستاگرام
-
انواع محتوای بهینه شده -
اینفلوئنسر مارکتینگ -
حجم ارسال -
و بیشتر!
دانلود رایگان
همه فیلدها الزامی است.
![چرا نباید فالوور اینستاگرام بخرید (و به جای آن کارشناسان چه می گویند انجام دهید) 3 چرا نباید فالوور اینستاگرام بخرید (و به جای آن کارشناسان چه می گویند انجام دهید) - خبرخوان تی شین](https://www.hubspot.com/hubfs/Screenshot%202024-07-08%20at%204.36.32%20PM.png)
فالوورهای جعلی می توانند به اعتبار شما لطمه بزنند.
داشتن فالوورهای زیاد می تواند کاربران را متقاعد کند که شما را به صورت ارگانیک دنبال کنند، اما این تضمینی نیست.
خطرات را به خاطر بسپارید: این دنبالکنندگان احتمالاً هرگز یک پست را لایک نمیکنند یا روی آن نظر نمیدهند، و اگر با تعداد زیادی دنبالکننده جعلی گرفتار شوید، میتواند اعتبار شما را نزد مخاطبان واقعیتان از بین ببرد.
کاربران ممکن است متوجه شوند که شما در پستهای خود مشارکت زیادی ندارید، که میتواند آنها را از دنبال کردن شما باز دارد. اگر ۱۰۰۰۰ دنبال کننده داشته باشید اما فقط چهار لایک در هر پست داشته باشید، زمان زیادی طول نمی کشد تا مردم متوجه شوند که مشکلی پیش آمده است.
به این فکر کنید: اگر میبینید که بیشتر «مخاطبان وفادار» آن از حسابها یا رباتهای غیرفعال تشکیل شدهاند، آیا به دنبال کردن یک حساب ادامه میدهید؟ حدس می زنم نه ممکن است فریبکارانه به نظر برسد و شما را به این باور برساند که برند نمیتواند تنها از طریق محتوای خوب دنبالکنندگان معتبری به دست آورد.
فالوورهای خریداری شده اینستاگرام می توانند معیارهای عملکرد شما را مخدوش کنند.
در صورتی که درصد بالایی از آن مخاطبان واقعی نباشند، اندازهگیری میزان ارتباط مخاطب هدف شما با برند شما عملاً غیرممکن است. اگر آن رباتها و حسابهای غیرفعال نسبت را تغییر دهند، چگونه میتوانید پستهایی را بسنجید که با مخاطبان واقعی شما خوب است؟
اگر نمیدانید پستهای شما چقدر خوب هستند یا مخاطبان واقعی شما چه فکری میکنند، هرگز فالوورهای اینستاگرام خود را به مشتریان واقعی تبدیل نخواهید کرد. و آیا نکته این نیست؟
در نهایت، اگر برای فالوورهای اینستاگرام پول میدهید، برای فالوورهای واقعی و باکیفیت پولی پرداخت نمیکنید. شما برای یک عدد خالی پرداخت می کنید. و از آنجایی که الگوریتم اینستاگرام تا حد زیادی به تعامل و نه فالوور وابسته است، خرید فالوور راه حل بلندمدتی نیست. در واقع، این به هیچ وجه یک راه حل نیست.
زمان، انرژی و پولی را که برای خرید فالوور اختصاص میدهید، اختصاص دهید و در عوض بر ایجاد روابط واقعی با مخاطبان واقعی تمرکز کنید. اگر محتوای شما جذاب و معتبر باشد، فالوورهای وفادار شما بدون نیاز به رشوه، خبر را منتشر کرده و با برند شما درگیر خواهند شد.
اینستاگرام فالوورهای جعلی را شناسایی و پاک می کند.
به تازگی، اینستاگرام شرایط استفاده خود را برای شناسایی و حذف حسابهای غیر معتبر از پلتفرم خود بهروزرسانی کرده است. اینستاگرام همچنین لایکها، فالوها یا نظرات برنامههای شخص ثالث را که برای افزایش مصنوعی مخاطبان حسابها طراحی شدهاند، حذف میکند. با خرید فالوور، %D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D9%88%20%D9%85%D9%85%DA%A9%D9%86%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%20%D8%A8%D8%A7%D8%B9%D8%AB%20%D8%A7%DB%8C%D8%AC%D8%A7%D8%AF%20a%20%D8%B4%D9%88%D8%AF%20%D9%88%D8%A7%DA%A9%D9%86%D8%B4%20%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85.
%0A
%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85%20%D8%A8%D9%87%20%D8%AF%D9%86%D8%A8%D8%A7%D9%84%20%D8%AD%D9%81%D8%B8%20%D8%AA%D8%B9%D8%A7%D9%85%D9%84%D8%A7%D8%AA%20%D9%88%D8%A7%D9%82%D8%B9%DB%8C%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA%20%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%8C%20%D9%85%D8%AD%D8%A7%D9%81%D8%B8%D8%AA%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%A8%20%D9%87%D8%A7%20%D9%88%20%D8%AA%D8%AC%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D8%A7%D8%AA%20%D9%88%D8%A7%D9%82%D8%B9%DB%8C%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA.%20%D9%81%D8%B9%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%AA%20%D8%AC%D8%B9%D9%84%DB%8C%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%20%D9%85%D8%A7%D9%85%D9%88%D8%B1%DB%8C%D8%AA%20%D9%88%20ممکن است عواقبی داشته باشد، بنابراین بهتر است مخاطبان خود را به صورت ارگانیک افزایش دهید.
۲۲ قالب اینستاگرام برای تجارت
فرم را پر کنید تا الگوهای رایگان خود را دریافت کنید.
گزینه های جایگزین برای خرید فالوور اینستاگرام
الگوریتم جدید اینستاگرام بیشتر از تعداد فالوورها به تعامل پاداش میدهد و محتوایی مشابه پستهایی را که کاربران در گذشته با آنها درگیر شده بودند نمایش میدهد. برای ایجاد تعامل، اقدامات مختلفی وجود دارد که میتوانید روی پلتفرم امتحان کنید تا در مقابل مخاطبان ایدهآل خود قرار بگیرید.
با استفاده از بازاریابی اینستاگرام – چه در حال ساختن نام تجاری شخصی خود یا یک حساب شرکتی باشید – بهتر می توانید به نزدیک به ۸۰۰ میلیون کاربر ماهانه اینستاگرام دسترسی پیدا کنید و یک سایت معتبر بسازید. مخاطب.
۱. حساب خود را عمومی کنید.
ابتدا، حساب خود را عمومی کنید تا کاربران بتوانند نمایه و محتوای شما را ببینند. به این ترتیب، هنگامی که محتوای شما در صفحات کاوش کاربران ظاهر می شود، می توانید مخاطبان خود را به طور ارگانیک افزایش دهید و بینندگان هدف خود را جذب و خوشحال کنید.
میتوانید با برداشتن علامت کادر حساب خصوصی در تنظیمات حریم خصوصی و امنیت، به راحتی حساب خود را عمومی کنید.
۲. با انتشار محتوای باکیفیت به کاربران دلیلی برای دنبال کردن شما بدهید.
در مرحله بعد، پستهای مختلفی را در فید خود منتشر کنید: میتوانید تصاویر، GIF، حلقهها، ویدیوها، بومرنگها، آزمونها در استوری خود، روشها، محتوای تولید شده توسط کاربر و موارد دیگر پست کنید. با استفاده از عکسهای باکیفیت، نوشتن زیرنویسهای جذاب، پست کردن مداوم و حفظ یک سبک منحصر به فرد به طور کلی برای متمایز کردن خود از سایر حسابها، اعتماد و هیجان را در میان فالوورهای خود ایجاد کنید. تحقیق خود را در مورد اینکه کدام هشتگ ها سر و صدای زیادی ایجاد می کنند و کدام ها با برند شما همسو هستند، انجام دهید – اگر به درستی انجام شود، هشتگ ها می توانند راهی عالی برای دستیابی به مخاطبان جدید باشند.
![چرا نباید فالوور اینستاگرام بخرید (و به جای آن کارشناسان چه می گویند انجام دهید) 3 چرا نباید فالوور اینستاگرام بخرید (و به جای آن کارشناسان چه می گویند انجام دهید) - خبرخوان تی شین](https://www.hubspot.com/hubfs/Screenshot%202024-07-08%20at%204.36.32%20PM.png)
گزارش داده های تعامل اینستاگرام در سال ۲۰۲۴
داده های جدید برای کمک به شما در شکل دادن به استراتژی اینستاگرام
-
انواع محتوای بهینه شده -
اینفلوئنسر مارکتینگ -
حجم ارسال -
و بیشتر!
دانلود رایگان
همه فیلدها الزامی است.
![چرا نباید فالوور اینستاگرام بخرید (و به جای آن کارشناسان چه می گویند انجام دهید) 3 چرا نباید فالوور اینستاگرام بخرید (و به جای آن کارشناسان چه می گویند انجام دهید) - خبرخوان تی شین](https://www.hubspot.com/hubfs/Screenshot%202024-07-08%20at%204.36.32%20PM.png)
بسته به شخصیت برند شما، میتواند به در محتوای شما خنده دار یا شوخ. داشتن آگاهی از نحوه درک نام تجاری شما و روندهای پیرامون اینستاگرام، هنگام انتخاب محتوا برای ارسال و نحوه تعامل با جامعه اینستاگرام شما مفید خواهد بود.
محتوای با کیفیت در عمل
HeytonyTV یک شبه در طول همه گیری همه گیر با انتشار اسکیت هایی تبدیل به یک حس ویروسی شد او نقش مدیر مدرسه را بازی می کند. در مدت زمان کوتاهی، او صدها هزار دنبال کننده جمع کرد که از خلاقیت و طنز سالم و نوستالژیک او سیر نشدند.
با این حال، برای به دست آوردن فالوور، لازم نیست کمدین باشید. مرتبط بودن و ارائه ارزش به مخاطبان هدف شماره یک است. وقتی به پستهای برتر اینستاگرام در تمام دوران نگاه میکنید، محتوا جذاب و قابل ربط است و فالوورها را برای لایک کردن، نظر دادن و به اشتراک گذاری این پست ها جمع می کند.
۳. حلقه های اینستاگرام را امتحان کنید.
قرارهای اینستاگرام برای افزایش دسترسی به پست فراتر از مخاطبانی که حساب را دنبال میکنند، شناخته شده است. این فرصتی را برای محتوای شما فراهم می کند تا افرادی را جذب کند که قبلاً با پست های مشابه شما درگیر هستند.
با ضبط یک ویدیوی ساده با استفاده از حلقههای اینستاگرام شروع کنید. چند هشتگ به عنوان اضافه کنید و صدای محبوبی را انتخاب کنید که مردم از گوش دادن به آن لذت ببرند. حتی اگر افزایش فوری در فالوورها مشاهده نکردید، ثابت قدم باشید و مراقب تعداد بازدیدهای Reel خود باشید. این نشان می دهد که چند نفر محتوای شما را تماشا می کنند.
قرارها در عمل
Hickory Lane Home از Reels استفاده میکند تا به دنبالکنندگانش محتوای مرتبطتری را نشان دهد که طراحی میکند. در نتیجه، نظرات مملو از پاسخها و سرگرمیهای مرتبط میشوند که نمیتوانید از طرفداران خریداری شده دریافت کنید.
۴. از هشتگ ها استفاده کنید.
هشتگها مانند معدن طلا برای یافتن مخاطبان جدید هستند. کاربران هشتگها را دنبال میکنند تا درباره موضوعات خاص مورد علاقه خود بهروزرسانی شوند. اگر عمداً از آنها در زیرنویسهای خود استفاده کنید، شانس زیادی برای نمایش در فیدهای خبری افرادی دارید که قبلاً محتوای شما را ندیدهاند.
اما شروع به افزودن هشتگ های تصادفی به تمام محتوای خود نکنید. شما به یک استراتژی هشتگ نیاز دارید تا مطمئن شوید که هدفتان را هدف قرار میدهید. افراد مناسب. علاوه بر این، نقطه شیرین برای هشتگ های اینستاگرام ۳۰ است. این ممکن است زیاد به نظر برسد، اما اگر استراتژی برای نحوه استفاده از آنها دارید، احتمالاً بیش از ۳۰ مورد برای شما مفید خواهد بود. نکته کلیدی برای هشتگ ها، عمدی بودن با آنهاست. پاداش ارزش تلاش را دارد.
هشتگ در عمل
به عنوان مثال به هشتگ #dogsofinstagram نگاهی بیندازید. . با بیش از یک چهارم میلیون پست، این هشتگ پتانسیل دسترسی به مخاطبان گسترده را دارد. با این حال، جفت کردن آن هشتگ با یک هشتگ کوچکتر مانند #ridgebackpuppy برای دسترسی به افرادی که عاشق نژاد خاص سگ شما هستند.
۵. با سایر کاربران اینستاگرام ارتباط برقرار کنید.
یک قانون سرانگشتی خوب در اینستاگرام، تعامل با سایر کاربران است. چه پستهای آنها را دوست داشته باشید، نظر دهید، ذخیره کنید یا به اشتراک بگذارید، هر تعاملی برای شما و آنها مهم است. الگوریتم اینستاگرام از تعامل حمایت می کند به این معنی که هر چه بیشتر تعامل داشته باشید (و افراد بیشتری با شما تعامل داشته باشند) احتمال اینکه محتوای شما بیشتر باشد بیشتر می شود. در فیدهای خبری بیشتر و بیشتر ظاهر می شود. این به معنای دیده شدن و رشد بیشتر برای صفحه شما است.
مشارکت در عمل
GoSimplified در پاسخ به نظرات پستهای خود بسیار عالی عمل میکند. این مثال نشان میدهد که نظرات لازم نیست مفصل یا طولانی باشند، اما یک تصدیق ساده راه زیادی را برای مشارکت میگذارد.
نکته حرفه ای: قبل از اینکه زیاده روی کنید، به یاد داشته باشید که اینستاگرام برای این «قانون» محدودیتی دارد. مواردی وجود داشته است که پلتفرم رسانه های اجتماعی کاربران را از درگیر شدن با محتوا در صورتی که بیش از چند صد پست را در یک ساعت دوست داشته باشند و نظر بگذارند، مسدود کرده است.
۶. از استوری های اینستاگرام استفاده کنید.
مخاطبان استوریهای اینستاگرام صرفاً منتظر و تماشای ویدیوی ویروسی یا میم بعدی هستند که روی صفحه نمایش آنها پخش شود. چیزی که باعث می شود استوری ها حتی بهتر از فید سنتی اینستاگرام برای رشد بهتر شوند، توانایی کاربران برای تعامل با محتوای یک استوری است.
نظرسنجیها، آزمونها و پرسشها از عوامل تعامل هستند – هرچه افراد بیشتری با آن عناصر تعامل داشته باشند، اینستاگرام استوری شما را با افراد بیشتری به اشتراک خواهد گذاشت.
داستان در عمل
RMW.Home از یک سری داستان برای سنجش میزان مخاطبان خود استفاده می کند. سلیقه در دکوراسیون منزل این نه تنها به او کمک میکند مخاطبانش را بهتر درک کند، بلکه نظرسنجیها به گسترش دامنه داستان و نمایهاش به دنبالکنندگان بالقوه نیز کمک میکنند.
۷. تحقیقات بازار انجام دهید.
هر یک از جایگزین هایی که در بالا ذکر کردیم، بومی برنامه اینستاگرام هستند. با این حال، یک استراتژی محکم اینستاگرام با تحقیقات جامع بازار آغاز می شود و هیچ میانبری برای شنیدن مستقیم از مخاطبان خود در مورد محتوایی که می خواهند ببینند وجود ندارد.
![چرا نباید فالوور اینستاگرام بخرید (و به جای آن کارشناسان چه می گویند انجام دهید) 3 چرا نباید فالوور اینستاگرام بخرید (و به جای آن کارشناسان چه می گویند انجام دهید) - خبرخوان تی شین](https://www.hubspot.com/hubfs/Screenshot%202024-07-08%20at%204.36.32%20PM.png)
گزارش داده های تعامل اینستاگرام در سال ۲۰۲۴
داده های جدید برای کمک به شما در شکل دادن به استراتژی اینستاگرام
-
انواع محتوای بهینه شده -
اینفلوئنسر مارکتینگ -
حجم ارسال -
و بیشتر!
دانلود رایگان
همه فیلدها الزامی است.
![چرا نباید فالوور اینستاگرام بخرید (و به جای آن کارشناسان چه می گویند انجام دهید) 3 چرا نباید فالوور اینستاگرام بخرید (و به جای آن کارشناسان چه می گویند انجام دهید) - خبرخوان تی شین](https://www.hubspot.com/hubfs/Screenshot%202024-07-08%20at%204.36.32%20PM.png)
تحقیق بازار در عمل
استفانی مورگان، بنیانگذار و مدیرعامل Social Lock استند بای بازار به عنوان جایگزینی برای خرید فالوور تحقیق کنید و میگوید: «جایگزین خرید فالوور، انجام تحقیقات بازار در مورد اینکه مشتری ایدهآل شما با چه چیزی طنینانداز خواهد شد، سپس پست کردن آن محتوا به منظور جمعآوری طبیعی [یک فالوور] زیاد است.»
روش های او را برای انجام تحقیقات بازار در اینستاگرام در تصویر زیر بررسی کنید.
راه بهتری برای رشد در اینستاگرام وجود دارد
اینستاگرام یکی از پلتفرم های رسانه های اجتماعی با سریع ترین رشد برای چندین سال و هیچ نشانه ای از کاهش سرعت آن به این زودی ها نشان نمی دهد. فشار برای ادامه دادن و همراه با رشد میتواند خرید فالوورها را وسوسهانگیز کند، اما تسلیم این فشار نشوید. بین پیامدهای خود پلتفرم، معیارهای تعامل کمتر، و خطر ارسال هرزنامه به کاربران خوشنیت با نظرات ربات، خرید فالوور اینستاگرام ارزش این مشکل را ندارد. جایگزینهای موجود در این مقاله میتوانند به شما کمک کنند مسیری را به سمت رشد فالوورهای ارگانیک طی کنید که ارزش بیش از ۱۰۰۰۰ فالوور جعلی را داشته باشد.
یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در مارس ۲۰۲۰ منتشر شد و برای جامعیت بهروزرسانی شده است.