حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0
سبد خرید خالی است.

چاپ مقالات علمی برای تحصیل در خارج چقدر تاثیر دارد؟

[ad_1]

اگر به فکر تحصیل در خارج هستید باید با شرایط مهاجرت تحصیلی به کشورهای مختلف آشنا شوید. یکی از مواردی که می تواند مهاجرت تحصیلی شما را آسان تر کند، چاپ مقالات علمی برای تحصیل در خارج است که در این مطلب با تاثیر آن در این مهاجرت آشنا خواهید شد.

 تاثیر چاپ مقالات علمی برای تحصیل در خارج

یکی از مهم‌ترین امتیازاتی که به کمک آن می‌‌توان به سادگی نسبت به اخذ ویزای تحصیلی جهت تحصیل در خارج اقدام کرد، چاپ مقالات علمی در ژورنال‌های معتبر دنیا است. در این مطلب قصد داریم درباره‌ مقالات علمی و تاثیر آن در اخذ ویزای تحصیلی و تحصیل در خارج صحبت کنیم؛ بنابراین اگر قصد تحصیل در خارج و کشورهای مختلف دنیا را دارید.

ژورنال‌های بسیاری در سر‌تا‌سر دنیا برای چاپ مقالات علمی وجود دارند، با این حال تعداد انگشت شماری از آن‌ها معتبر هستند و تحقیقات علمی بسیاری به آن‌ها ارجاع داده می‌شوند.

در هر صورت از دانشجویان فوق لیسانس انتظار می‌رود تا توانایی نگارش مقالات علمی را کسب کنند و بتوانند حداقل یک مقاله را در ژورنال‌های معتبر به چاپ برسانند؛ با این کار علاوه بر این که رزومه‌ تحصیلی قوی می‌سازند و امکان پذیرش آن‌ها در مقطع دکتری در برترین دانشگاه‌های دنیا بیش‌تر می‌شود، شانس بیش‌تری برای ادامه تحصیل در سایر کشورهای دنیا را دارند.

در واقع یکی از اصلی‌ترین شرایط دریافت ویزای تحصیلی و تحصیل در خارج در کشورهای دیگر دنیا داشتن رزومه‌ی قوی و مقالات علمی در ژورنال‌های معتبر است.

مزایای چاپ مقاله برای دانشجویان جهت تحصیل در خارج:

  • پذیرش راحت‌تر در مقطع دکتری
  • گرفتن بورس تحصیلی از دانشگاه‌های معتبر بین‌المللی در سراسر جهان
  • استخدام راحت‌تر در کلیه ادارات و سایر مراکز دولتی و خصوصی
  • پذیرفته شدن به عنوان عضو هیات علمی در دانشگاه‌ها ومراکز تحقیقاتی امکان عضویت در بنیاد ملی نخبگان به آسانی

همچنین ذکر این نکته ضروری است که کم تر پیش می آید که مسئولین دانشگاه پیش از پذیرش مقالات شما را مطالعه کرده و بر اساس بار علمی آن نسبت به پذیرش شما تصمیم‌گیری کنند، بلکه چند فاکتور برای آن ها اهمیت بسیاری دارد: تعداد مقالات چاپ شده، اعتبار ژورنال‌هایی که در آن ها مقاله را به چاپ رساندید و تعداد ارجاعاتی که به مقاله‌ی شما داده شده است.

[ad_2]

لینک منبع
#چاپ #مقالات #علمی #برای #تحصیل #در #خارج #چقدر #تاثیر #دارد

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
ورود / عضویت
یک کد تأیید به شماره همراه شما پیامک خواهد شد
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:60)