حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0
سبد خرید خالی است.

پرفروش ترین ژل بهداشتی بانوان【سال ۱۴۰۲】❤️ + لیست ۱۰ تایی

[ad_1]

بسیاری از خانم ها برای حفظ سلامتی و تمیزی ناحیه تناسلی خود از ژل بهداشتی استفاده می کنند؛ از این رو می خواهیم ۱۰ تا از پرفروش ترین ژل بهداشتی بانوان را به شما معرفی کنیم تا بتوانید ژل مورد نظر خود را به راحتی بیابید؛ ژل بهداشتی بانوان می تواند ناحیه تناسلی را به خوبی تمیز کند و از هر گونه آلودگی و باکتری آن ناحیه را پاک نماید؛ در صورتی که شما به دنبال یافتن ژل بهداشتی مناسب هستید می توانید در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

ژل بهداشتی بانوان چیست؟

اکثر خانم ها به بهداشت اندام های خود به ویژه ناحیه تناسلی شان بسیار اهمیت می دهند و از این رو به دنبال یافتن راه کار های لازم برای از بین بردن آلودگی ها و حفظ سلامت خود هستند؛ ژل بهداشتی بانوان می تواند از بروز عفونت در ناحیه واژن جلوگیری کند و PH ناحیه تناسلی را در حالت طبیعی نگه دارد؛ بهتر است خانم ها از ژل بهداشتی استفاده کنند زیرا آب به تنهایی نمی تواند پاک کننده واژن باشد.

پوست ناحیه واژن نسبت به مواد مختلف و آلودگی ها به سرعت حساسیت نشان می دهد که در صورت تمیز نگه داشتن واژن با ژل بهداشتی بانوان، هر گونه میکروب و عفونت خارجی پوست از بین می رود و پاک می شود.ژل بهداشتی بانوان چیست؟

نحوه استفاده از ژل بهداشتی بانوان

ژل بهداشتی بانوان باید طبق اصول خاصی استفاده شود؛ نحوه استفاده از آن به شرح زیر است :

  • ابتدا باید مقدار مناسبی از ژل بهداشتی بانوان را در کف دست تان بریزید و زمانی که قصد رفتن به حمام یا دستشویی دارید، آن را به ناحیه واژینال خود بمالید.
  • زمانی که ژل بهداشتی را می مالید باید این فرایند از سمت جلو به سمت عقب انجام گیرد تا میکروب‌هایی که در مقعد وجود دارند به سمت واژن حرکت نکنند.
  • در ادامه باید ۱ الی ۲ دو دقیقه پس از به وجود آمدن کف، ناحیه تناسلی تان را با آب شستشو دهید.
  • در آخرین مرحله با استفاده از یک عدد حوله نرم ناحیه مورد نظر را خشک کنید تا در صورت خیس بودن واژن، محیط جهت رشد کردن باکتری‌ها و دیگر عوامل بیماری‌زا فراهم نشود.

توصیه های مهم زمان استفاده از ژل بهداشتی بانوان

زمانی که قصد استفاده از پرفروش ترین ژل بهداشتی بانوان را دارید باید به برخی توصیه های مهم توجه نمایید؛ این توصیه ها به شرح زیر اند :

  • باید پیش از استفاده کردن از ژل بهداشتی بانوان، دست های خود را به خوبی بشویید.
  • باید بعد از استفاده کردن از ژل بهداشتی بانوان، از لباس زیری که مناسب است استفاده نمایید؛ بهتر است لباس زیر نخی باشد و تنگ نیز نباشد.
  • خانم ها نباید از ژل بهداشتی بانوان بیش از حد استفاده کنید چون حتی امکان دارد احتمال ابتلای فرد به عفونت‌ها را افزایش دهد.
  • در ضمن اگر شما علائمی از جمله خارش و سوزش و بوی بد را در ناحیه تناسلی خود متوجه شدید باید با بهترین دکتر زنان در ایران در میان بگذارید.

مزایای ژل بهداشتی بانوان

استفاده از پرفروش ترین ژل بهداشتی بانوان با مزایا و فواید بسیار زیادی همراه است که در ادامه آن ها را برای شما شرح خواهیم داد :

پیشگیری کردن از واژینوز باکتریایی : ممکن است این نوع مشکل بر اثر حمله کردن باکتری در ولووا به وجود آید و شایع ترین زمان به وجود آمدن این مشکل در سنین ۱۵ تا ۴۵ سالگی است؛ در صورت بروز این بیماری یک ماده آبکی به رنگ خاکستری با بوی ماهی از واژن خانم ها خارج می گردد؛ به طور کلی این بیماری هنگامی به وجود می آید که موجب کاهش سطح لاکتوباسیل می شود و سبب رشد کردن باکتری می گردد؛ در ضمن این بیماری ممکن است به وسیله رابطه جنسی انتقال یابد؛ شستن واژن با استفاده از ژل بهداشتی بانوان، می تواند جهت پیشگیری کردن و درمان این گونه موارد بسیار موثر باشد.

پیشگیری کردن از کاندیدیاز ولوواژینال : این مشکل نیز به دلیل وجود مخمر در ناحیه واژن به وجود می آید؛ کاندیدیاز ولوواژینال به وسیله راه جنسی انتقال نمی یابد؛ به طور میانگین ۷۵ درصد از خانم ها در طول زندگی شان یک مرتبه به این بیماری مبتلا می شوند؛ در صورت رشد کردن بیش از اندازه کاندیدیازیس ولوواژینال، امکان دارد سبب ترشحات واژینال سفید رنگ شود و با سوزش در واژن همراه باشد؛ استفاده کردن از ژل بهداشتی بانوان برای کسانی که به این بیماری مبتلا هستند، یک مزیت در نظر گرفته می شود.مزایای ژل بهداشتی بانوان

پیشگیری کردن از تریکوموناس : بروز عفونت تریکوموناس ناشی از وجود انگل می باشد؛ زمانی این بیماری بیشتر انتقال می یابد که تک یاخته ای تک سلولی در طول رابطه جنسی به سوی بالا حرکت کند؛ ممکن است این بیماری در خانم ها سبب به وجود آمدن خارش دستگاه تناسلی، احساس سوزش و ادرار دردناک می شود؛ در صورت شستن درست و صحیح واژن با استفاده ژل بهداشتی بانوان، پوست ناحیه واژن را مرطوب نگه می دارد و از رشد تریکوموناس ممانعت می کند.

۱۰ تا از پرفروش ترین ژل بهداشتی بانوان را بشناسید!

ژل بهداشتی بانوان هیدرودرمژل بهداشتی بانوان هیدرودرم

ژل بهداشتی هیدرودرم یکی از پرفروش ترین ژل بهداشتی بانوان در بازار می باشد که حساسیت زا نیست و برای خانم ها گزینه بسیار مناسبی می باشد؛ این محصول در تلاش است از بروز آلرژی و حساسیت در خانم ها جلوگیری کند زیرا در این ژل بهداشتی فاقد مواد صابونی، پارابن و الکل است و همین مسئله سبب می‌شود سازگاری کافی با انواع مختلط پوست‌ها داشته باشد؛ محصولی که دارای پری‌بیوتیک است جهت رشد کردن بهتر میکروارگانیسم‌های مفید ناحیه تناسلی استفاده می شود و به متوقف شدن بوی نامطبوع آن نیز کمک بزرگی می کند.

ژل بهداشتی بانوان هیدرودرم می تواند ناحیه ژنیتال خردسالان و دوشیزگان را به خوبی تمیز کند و به طور معمول این محصول دارای PH ملایم‌تری در مقایسه با محصولات دیگر بانوان دارد و از این رو با پوست ناحیه واژن در سنین پایین‌تر بسیار سازگار است.

ژل بهداشتی بانوان لابورنژل بهداشتی بانوان لابورن

ژل بهداشتی بانوان لابورن یکی از پرفروش ترین ژل بهداشتی بانوان می باشد که بسیاری از خانم ها برای رفع باکتری و آلودگی های محیط خارجی واژن خود از این ژل بهداشتی استفاده می کنند؛ این محصول که ساخته برند لابورن است مطابق با استانداردهای روز جهان می باشد؛ این فرمولاسیون به دلیل آرام‌بخش و ضدالتهاب بودن خود می تواند موجب از بین رفتن خارش و سرخ شدن ناحیه شود؛ از این رو برای از بین بردن هرگونه خارش پوست و سرخ شدن، پیش و پس از شنا کردن یا انجام هر گونه فعالیت ورزشی مناسب می باشد.

در ترکیبات این محصول عصاره آلوئه ورا و عصاره همیشه بهار وجود دارد که کمک بزرگی به از بین رفتن بوی نامطبوع ناشی از تعریق در ناحیه می کند؛ این ژل بهداشتی با شعار ” الهام از طبیعت” طراحی شده و تولید شده است؛ بدین معناست که هیچ گونه مواد شیمیایی و آلرژی‌زا از جمله سولفات و نمک وجود ندارد، بنابراین ضد حساسیت است و همه خانم ها و دوشیزگان می‌توانند از PH ملایم آن بهره‌ ببرند.

ژل بهداشتی بانوان استم سلژل بهداشتی بانوان استم سل

ژل بهداشتی بانوان استم سل جزء پرفروش ترین ژل بهداشتی بانوان است؛ این برند تا به امروز توانسته محصولات بهداشتی بسیاری که ضد سرطان اند را وارد بازار کند؛ کسانی که پوست های حساس دارند می توانند از این محصول باکیفیت استفاده کنند و از عوارض جانبی این ژل بهداشتی در امان باشند؛ PH این ژل بهداشتی بانوان برابر ۵/۵ است و می‌تواند در طول روز اسیدیته مناسبی را جهت جلوگیری کردن از رشد عوامل فرصت طلب خارجی فراهم نماید.

ژل بهداشتی بانوان استم سل به دلیل داشتن عصاره چای سبز و آلوئه ورا و کالاندولا می تواند موجب از بین رفتن بوی نامطبوع ناحیه تناسلی شود؛ از این رو این محصول هیچ گونه عطر و بوی اضافی ندارد و ضد حساسیت است؛ اگر شما نیز به دنبال پرفروش ترین ژل بهداشتی بانوان می توانید ژل بهداشتی استم سل را خریداری کنید.

ژل بهداشتی بانوان اسپانولژل بهداشتی بانوان اسپانول

ژل بهداشتی شستشوی بانوان اسپانول یکی از بهترین و پرفروش ترین ژل بهداشتی بانوان می باشد که می تواند موجب از بین رفتن مقدار بسیار زیادی از ترشحات روزانه که سبب به وجود آمدن التهاب واژن است یشود؛ برند اسپانول اسپانیایی است که موجب خاصیت الاستیک عضلات تناسلی را تقویت می کند و سبب افزایش یافتن لذت جنسی در زوجین می شود.

می توان از این ژل بهداشتی بانوان قبل از انجام رابطه جنسی و پس از شنا کردن در استخر برای تنظیم میزان میکروب ناحیه استفاده کرد؛ در ضمن خانم ها می توانند با خیال آسوده از این محصول به صورت روزانه استفاده نمود؛ خانم ها در طول مدت زمان بارداری شان می توانند از مزایا و فواید این ژل شستشو بهره ببرند و در ضمن میزان ترشحات واژن را تنظیم کنند؛ البته این محصول در برابر برخی محصولات دیگر از هزینه بیشتری برخوردار است.

ژل بهداشتی بانوان آی پلاسژل بهداشتی بانوان آی پلاس

ژل بهداشتی بانوان آی پلاس یک محصول بسیار باکیفیت است که می تواند قارچ و باکتری محیط اطراف واژن را از بین ببرد و از به وجود آمدن آن ها جلوگیری کند؛ در ضمن این ژل بهداشتی فاقد الکل، فاقد پارابن و مواد شوینده صابونی است که از به وجود آمدن حساسیت و آلرژی جلوگیری می کند.

ژل بهداشتی بانوان آی پلاس یک شوینده کاملا ملایم است که از خشک شدن مخاط واژن ممانعت می کند؛ همچنین این ژل می تواند pH طبیعی (تعادل اسیدی) ناحیه ژنیتال را برطرف می کند؛ ژل آی پلاس از به وجود آمدن عفونت های قارچی، باکتریایی و عفونتهای مجاری ادرار جلوگیری می کند؛ تمامی این موارد موجب شده که به عنوان بهترین و پرفروش ژل بهداشتی بانوان شناخته شود.

ژل بهداشتی بانوان فیروزژل بهداشتی بانوان فیروز

ژل بهداشتی بانوان فیروز یکی از بهترین و پرفروش ترین ژل بهداشتی بانوان در بازار است که بسیاری از خانم ها از این محصول برای حفظ سلامت و بهداشت ناحیه واژن خود استفاده می کنند؛ در این محصول بیزابولول وجود دارد که از این رو از خاصیت ضد حساسیتی و ضدالتهابی برخوردار می باشد.

ژل بهداشتی فیروز رایحه‌ای مطبوع و ملایم دارد که از مبتلا شدن به عفونت‌های ژنیتال پیشگیری می کند؛ می توان از این محصول برای استفاده روزانه نیز مصرف کرد؛ به دلیل مزایا و فواید بسیار زیادی که این محصول در بر دارد،شهرت بسیار زیادی بین مردم دارد.

ژل بهداشتی بانوان سفورلژل بهداشتی بانوان سفورل

ژل بهداشتی بانوان سفورل می تواند هر گونه میکروب و قارچ در محیط خارجی واژن را از بین ببرد از این رو جزء پرفروش ترین ژل بهداشتی بانوان در بازار است؛ در صورت استفاده از این ژل بهداشتی، پوستی که ملتهب و حساس باشد به خوبی التیام می یابد و این ژل از آن محافظت می کند؛ در ضمن این محصول از خاصیت پاک کنندگی بسیار ملایم برخوردار است که برای استفاده روزانه بسیار مناسب است.

ژل بهداشتی بانوان سفورل تنها برای استعمال خارجی مناسب می باشد که باید پیش از استفاده کردن از این محصول، ناحیه واژن را به خوبی شستشو داد و همچنین پس از استفاده نیز باید ژل به درستی شسته شود و پاک گردد؛ تمامی این موارد موجب شده که این محصول طرفداران بسیار زیادی بین خانم ها داشته باشد.

ژل بهداشتی بانوان سینرهژل بهداشتی بانوان سینره

ژل بهداشتی بانوان سینره یک محصول ایرانی می باشد که حجمی برابر ۱۸۰ میلی لیتر دارد؛ این ژل یک محصول ضد حساسیت و ضد باکتری است که به دلیل ترکیبات موجود در آن، از این ویژگی برخوردار می باشد؛ در ژل بهداشتی بانوان سینره عصاره های مختلفی از حمله گل ارکیده، انار، گل لیلیوم و گل یاس وجود دارد که موجب روشن و قابض شدن ناحیه تناسلی می شود.

در صورت استفاده از این ژل بهداشتی می توان PH ناحیه تناسلی را تنظیم کرد؛ این محصول از بروز عفونت های قارچی ناحیه واژن جلوگیری می کند و التهابات را تکسین می دهد؛ همچنین ژل بهداشتی بانوان سینره الکل و پارابن و مواد صابونی ندارد و از به وجود آمدن حساسیت جلوگیری می کند؛ از این رو این ژل جزء پرفروش ترین ژل بهداشتی بانوان در بازار است.

ژل بهداشتی بانوان لافاررژل بهداشتی بانوان لافارر

ژل بهداشتی لافارر جزء پرفروش ترین ژل بهداشتی بانوان در بازار است که شهرت بسیار زیادی بین خانم ها دارد؛ این محصول می تواند گزینه بسیار مناسبی برای خانم ها تا پیش از سن یائسگی باشد و در ضمن برای استفاده روزانه مورد استفاده قرار می گیرد؛ ژل بهداشتی بانوان لافارر از عصاره گیاهان آلوئه ورا، بابونه، مالوا ساخته شده است که از به وجود آمدن عفونت میکروب در واژن جلوگیری می کند.

ژل بهداشتی بانوان لافارر دارای خاصیت ضدباکتری و ضدحساسیت است و همچنین می تواند ناحیه تناسلی را روشن و ضدعفونی کند؛ در صورت استفاده از این محصول هیچ گونه التهاب و سوزش در واژن به وجود نمی آید و بوی نامطبوع آن از بین می رود.

ژل بهداشتی بانوان اوریاژژل بهداشتی بانوان اوریاژ

ژل بهداشتی بانوان اوریاژ یک ژل شستشوی ملایم و خوشبو می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد و بسیاری از خانم ها برای از بین بردن عفونت و باکتری های واژن خود به سراغ این محصول پرکاربرد می روند؛ در ضمن خانم ها در هر سنینی می توانند از این محصول برای مصرف روزانه خود استفاده کنند.

ژل بهداشتی بانوان اوریاژ می تواند ناحیه تناسلی را به خوبی پاک و تمیز کند و از به وجود آمدن خشکی جلوگیری نماید؛ در ترکیبات این ژل بهداشتی هیچ گونه صابون و پارابنی استفاده نشده است که همین مسئله موجب شده به عنوان یک محصول ضدحساسیت در نظر گرفته شود؛ خانم ها از این ژل جهت جلوگیری از خشکی واژن شان استفاده می کنند؛ تمامی این مزایا موجب شده که ژل بهداشتی اوریاژ جزء پرفروش ترین ژل بهداشتی بانوان در بازار باشد.

ژل بهداشتی بانوان برای چه کسانی مناسب است؟

ژل بهداشتی بانوان برای بسیاری از خانم ها گزینه مناسبی است و ممکن است عده کمی نتوانند به راحتی از این محصولات برای از ناحیه تناسلی خود استفاده کنند؛ کاندیدای مناسب استفاده از پرفروش ترین ژل بهداشتی بانوان شامل گزینه های زیر است :

خانم های مجرد : آن دسته از خانم هایی که به سن بلوغ رسیده اند و هیچ گونه رابطه جنسی ندارند.

خانم های متأهل : این گروه از خانم ها به مشکلات ناحیه تناسلی مبتلا هستند و در ضمن در معرض بروز عفونت های مقاربتی نیز قرار دارند.

خانم هایی که در دوره ی یائسگی به سر می برند : در یک دوره از زندگی خانم ها، فرایند تخمک گذاری متوقف می گردد و امکان بارور شدن خانم ها وجود ندارد که به آن، دوره یائسگی می گویند.

خانم های باردار : در صورت استفاده کردن از ژل بهداشتی بانوان در دوران بارداری، هیچ گونه مانعی ندارد و در ضمن مفید نیز می باشد ولی هرگز این موضوع را فراموش نکنید که در این دوران غشاء مخاطی در ناحیه تناسلی، و نسبت به گذشته و حالت عادی حساس‌تر می‌شود؛ از این رو زمان انتخاب کردن محصولات بهداشتی باید دقت کافی به خرج دهید؛ اگر یک محصول نامناسب باشد سبب بروز مشکلات متعدد می شود و خانم ها را بیشتر در معرض عفونت های تناسلی قرار می‌دهد.

ژل بهداشتی بانوان برای چه کسانی مناسب است؟

بهترین زمان برای استفاده از ژل بهداشتی بانوان

پیش از آن که بخواهید یک محصول جنسی از جمله ژل بهداشتی را خریداری کنید باید به برخی نکات و توصیه ها توجه نمایید؛ ابتدا لازم به ذکر است که در صورت استفاده روزانه از ژل بهداشتی هیچ مانعی وجود ندارد؛ در صورتی که شما از یک ژل بهداشتی به اندازه مناسب استفاده کنید  و با انجام حرکات بسیار ملایم این شستشو و آبکشی صورت گیرد، هیچ گونه مشکل و حساسیتی به وجود نمی آید.

نکته مهم دیگر مربوط به زمان مناسب استفاده از ژل بهداشتی بانوان برای شستشو ناحیه تناسلی است؛ باید از ژل بهداشتی بانوان زمان استحمام کردن، در طول مدت زمان قاعدگی، در طول دوران بارداری، پیش و پس از مقاربت جنسی، در صورت مبتلا شدن به عفونت‌های باکتریایی استفاده کرد.

عوارض استفاده از ژل بهداشتی بانوان

به طور معمول اکثر افراد می توانند از یل بهداشتی بانوان استفاده کنند و هیچ خطری برای آن ها وجود ندارد؛ با این وجود ممکن است برخی خطرات و مشکلات در بر داشته باشد که شامل بروز واکنش‌های آلرژیک پوستی، سوزش پوست، افزایش یافتن احتمال ابتلا به عفونت‌های قارچی است.

در صورتی که فردی به عفونت باکتریایی مبتلا شده باشد، این مشکل با استفاده کردن از ژل بهداشتی بانوان به طور کامل درمان نمی‌ گردد چون این محصول، یک نوع کمک درمان محسوب می شود؛ از این رو نباید تصور کنید که ژل بهداشتی مانند داروهای آنتی بیوتیک می تواند عفونت‌ها را درمان کند.

اگر ترشحات غیر طبیعی دارید و با استفاده از ژل بهداشتی بانوان، مشکل شما رفع نشده است، لازم است به پزشک مراجعه کنید و زیر نظر ایشان درمان دارویی را شروع کنید.عوارض استفاده از ژل بهداشتی بانوان

با این حال اگر در طول استفاده از ژل بهداشتی بانوان با برخی علائم شدید از جمله کهیر، تنگی نفس، ورم صورت، لب‌ها، زبان یا گلو مواجه شدید باید به پزشک متخصص فورا اطلاع دهید؛ همچنین در مواردی که در ناحیه تناسلی خود احساس سوزش بسیار شدید، احساس گز گز کردن یا ملتهب شدن داشتید باید سریع مصرف ژل را قطع کنید.

البته اگر ناحیه مورد نظر بسیار کم دچار سوزش و گزگز شود، بسیار خطرناک نیست و جزء عوارض جانبی کم خطر این محصول در نظر گرفته می شود؛ شما باید زمان خرید یک محصول بهداشتی به بروشور آن توجه کنید تا نسبت به خطرات و عوارض استفاده از آن، اطلاعات کافی کسب کنید.

کلام آخر

ژل بهداشتی بانوان یک محصول پرطرفدار است که می تواند بخش خارجی ناحیه تناسلی خانم ها را پاک و تمیز کند؛ در صورت استفاده از این محصول، از به وجود آمدن برخی مشکلات از جمله قارچ و عفونت و بوی بد جلوگیری می شود؛ از این رو در این مقاله مطالب مورد نیاز و مفیدی در رابطه با ژل بهداشتی بانوان در اختیار شما قرار دادیم و در ضمن سایت جراحتو ۱۰ تا از پرفروش ترین ژل بهداشتی بانوان در بازار را به شما معرفی کرد تا برای خرید به راحتی اقدام کنید.

از این که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنون و متشکر هستیم و در صورتی که هر گونه انتقاد یا پیشنهاد در رابطه با پرفروش ترین ژل بهداشتی بانوان دارید می توانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

۳/۵ – (۲ امتیاز)

نوشته پرفروش ترین ژل بهداشتی بانوان【سال ۱۴۰۲】❤️ + لیست ۱۰ تایی اولین بار در جراحتو ❤️ | جامع ترین رسانه زیبایی، پزشکی در ایران. پدیدار شد.

#پرفروش #ترین #ژل #بهداشتی #بانوانسال #لیست #تایی

[ad_2]

لینک منبع

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
ورود / عضویت
یک کد تأیید به شماره همراه شما پیامک خواهد شد
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:60)