حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0
سبد خرید خالی است.

پرفروش ترین مارک های پنکیک در بازار❤️【پودری و کرمی】

[ad_1]

امروزه خانم ها برای برطرف کردن نواقضات پوست خود از پنکیک و کرم پودر استفاده می کنند؛ از این رو می خواهیم ۱۰ تا از پرفروش ترین مارک های پنکیک در بازار را به شما معرفی کنیم تا بتوانید به راحتی پنکیک مورد نظر خود را بیابید؛ پنکیک جزء لوازم آرایشی بسیار پرکاربرد در کیف آرایش خانم هاست که آن ها با استفاده از پنکیک می توانند برآمدگی ها و رنگ قرمزی پوست ناشی از جوش را بپوشانند و پوستی بسیار صاف و زیبا داشته باشند؛ اگر شما نیز به دنبال یافتن پنکیک مورد نظر خود هستید، می توانید در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا در این زمینه اطلاعات کافی کسب کنید.

پنکیک آرایشی و کاربردهای آن

پنکیک جزء رایج ترین لوازم آرایش جهت تثبیت کردن آرایش است که به طور تقریبی همه خانم‌ها آشنایی کافی با آن دارند؛ پنکیک آرایشی به حالت پودر ساختاری فشرده دارد و به طور معمول به وسیله پد، اسفنج آرایشی یا براش بر روی پوست استفاده می شود.

پنکیک آرایشی به دلیل داشتن بافت پودری و خشک، بر روی کرم پودر پوشش بسیار مناسبی به وجود می آورد و سبب تثبیت شدن کرم پودر می شود؛ از این رو به طور معمول پنکیک آرایشی با کرم پودر مورد استفاده قرار می گیرد؛ می توان از پنکیک نیز به تنهایی استفاده کرد اما در این صورت باید به برخی نکات مهم توجه نمایید.

پنکیک آرایشی و کاربردهای آن

پنکیک کاربردهایی دارد که در ادامه قصد داریم برخی از آن ها را برای شما ذکر کنیم :

تثبیت کردن آرایش پوست : اولین کاربرد مهمی که پنکیک دارد، تثبیت کردن پوست است زیرا لوازم آرایش دیگر از جمله کانسیلر و کرم پودر نمی توانند به تنهایی تا زمان طولانی بر روی پوست باقی بمانند؛ اگر می خواهید از برق افتادن صورت جلوگیری کنید و مدت زمان ماندگاری آرایش صورت را افزایش دهید، باید از پنکیک استفاده نمایید؛ کانسیلر و کرم پودر به علت حالت مایعی که دارند، پس از گذشت مدتی سبب برق افتادن بر روی پوست می‌شوند اما بافت پنکیک آرایشی خشک است و مانع از ایجاد شدن این برق افتادگی می‌شود.

افزایش مدت زمان ماندگاری سایه چشم : در صورتی که سایه چشم را به صورت مستقیم بر روی پلک های خود بزنید، ممکن است رنگی بسیار بی روح و بی جون ایجاد شود و در ضمن پس از گذشت مدت زمانی، سایه بر روی پلک چشم جمع گردد و زیبایی خود را از دست دهد؛ جهت جلوگیری کردن از به وجود آمدن این مشکل، باید ابتدا کانسیلر را بر روی پشت پلکتان خود بزنید و در ادامه کانسیلر را با مهارت کافی محو کنید؛ اکنون باید با استفاده از یک پودر فیکس آرایشی، مانند پنکیک، بر روی کانسیلر فیکس نمایید و سپس شروع به سایه زدن کنید.

یک دست شدن رنگ پوست : همان گونه که در ابتدا ذکر شد، می توان از پنکیک به تنهایی نیز استفاده کرد؛ البته پنکیک نوعی پودر فیکس آرایشی محسوب می شود که در دو حالت شل و فشرده در بازار یافت می شود؛ هر دو نوع پودر نقش تثبیت کردن آرایش را بر عهده دارند و باید شما متناسب با نیاز خود از آن استفاده نمایید؛ همچنین پودرهای فیکس ممکن است بی‌رنگ یا مانند کرم‌پودر رنگی باشند.

به طور معمول از حالت بی‌رنگ پنکیک جهت تثبیت کانسیلر زیر چشم می توان استفاده کرد تا زیر چشم مقداری روشن‌تر از بخش های دیگر صورت دیده شود؛ البته جهت تثبیت کردن آرایش تمام صورت نیز می‌توانید از پودر فیکس بی‌رنگ استفاده نمایید.

چه پنکیکی برای پوست صورت مناسب است؟

در حقیقت پنکیک آرایشی انواع مختلفی دارد که تفاوت های بسیار زیادی با یکدیگر دارند؛ تفاوت بین پنکیک ها به میزان پوشانندگی، رنگ و نوع پوست بستگی دارد؛ البته لازم به ذکر است که انتخاب کردن مارک مشهور و معتبر جهت خرید کردن پنکیک نکته بسیار مهمی است.

پنکک ها به دو نوع چرب (سوپرا) و خشک (هیدرا) در بازار ایران یافت می شوند و در صورت استفاده کردن از یک اسفنج نرم بر روی سطح پوست، کشیده می شوند؛ شما باید پس از انجام دادن مابقی آرایش، اقدام به استفاده از پنکیک کنید تا در صورت وجود چربی یا پودر اضافه ای از لوازم آرایشی دیگر، آن را از طریق پنکک از بین ببرید.

در صورت حساس بودن پوست خود باید با بهترین دکتر پوست در ایران مشورت کنید و نظر ایشان را در رابطه با انتخاب پنکیک بپرسید.

۱۰ تا از پرفروش ترین مارک های پنکیک در بازار را بشناسید!

پنکیک ورسایپنکیک ورسای

پنکیک ورسای یکی از پرفروش ترین مارک های پنکیک در بازار می باشد که در کشور کره ساخته شده است؛ این پنکیک دارای مدت زمان ماندگاری طولانی می باشد و برای انواع پوست گزینه بسیار مناسبی است؛ پنکک ورسای بافتی بسیار سبک و مخملی دارد، به گونه ای که پس از استفاده هیچ حس سنگینی بر روی پوست احساس نخواهید کرد.

در ضمن پنکیک ورسای می تواند جهت زیرسازی قبل از آرایش و همچنین به عنوان پوشش نهایی استفاده گردد؛ پنکیک ورسای دارای پوشانندگی بسیار بالاست و در ضمن از پوست فرد در مقابل اشعه های مضر خورشید و عوامل محیطی مختلف محافظت می کند و از پیری زودرس پوست ممانعت می کند؛ پدی که در پنکیک ورسای وجود دارد، جنس بسیار لطیف و نرم و سازگار با پوست دارد که نمی تواند هیچ آسیبی به پوست وارد کند؛ پنکیک ورسای ویتامین های مختلف و خاصیت مرطوب کنندگی دارد و موجب تقویت پوست می‌شود.

پنکیک کالیستاپنکیک کالیستا

پنکیک کالیستا دارای بافت بسیار لطیف و نرم می باشد که جلوه ای بسیار زیبا و مات به پوست می دهد؛ با استفاده از پنکیک کالیستا می توان پوستی یکدست و بدون نقص داشت؛ مدت زمان ماندگاری این پنکیک بسیار بالا است و تا چندین ساعت می تواند به خوبی هر گونه نقص در پوست را بپوشاند.

ترکیباتی که در این پنکک وجود دارد به گونه ای می باشد که از خشک و کشیده شدن پوست صورت جلوگیری می کند؛ در ضمن پنکیک کالیستا رنگبندی متنوع دارد که افراد می توانند متناسب با رنگ و تناژ پوست شان از آن استفاده نمایند؛ پنکیک کالیستا یک پنکیک ایرانی است و جزء پرفروش ترین مارک های پنکیک در بازار می باشد؛ این مارک پنکیک دارای طرفداران بسیاری است و اکثر خانم ها در کیف آرایش خود این پنکیک را می گنجانند.

پنکیک مایپنکیک مای

پنکیک مای یکی از پرفروش ترین مارک های پنکیک در بازار می باشد و طرفداران بسیار زیادی دارد؛ بسیاری از خانم ها برای پوشاندن مشکلات پوستی خود در مجالس و مهمانی های مختلف از این پنکیک استفاده می کنند؛ این پنکیک انواع مختلفی دارد که شامل پنکیک آینه دار دلوکس بلک دایموند، پنکیک دوکاره مای و پنکیک ساده مای می باشد.

پنکک‌ های مای رنگبندی های مختلفی دارد که خانم ها می توانند متناسب با رنگ و تناژ پوست خود از این پنکیک استفاده کنند؛ پنکیک مای دارای بافت بسیار سبک است که پوشش و ماندگاری بسیار بالایی دارد؛ ساختار این پنکک دارای تالک و میکا است و به همین دلیل بافتی بسیار نرم و دلپذیر دارد؛ تالک موجود در این پنکیک سبب کاهش یافتن حساسیت های پوستی می شود و در ضمن از خشک شدن پوست و عرق کردن بیش از اندازه پوست جلوگیری می‌کند؛ میکا موجود در این پنکیک نیز سبب درخشندگی بسیار طبیعی پوست می‌شود.

پنکیک این لیپنکیک این لی

پنکیک این لی یکی از بهترین و پرفروش ترین مارک های پنکیک در بازار می باشد که دارای بافتی بسیار نرم  و سبک است و می تواند جلوه ای بسیار طبیعی و مات به چهره بدهد؛ پنکیک این لی محصولی بسیار مناسب برای یکدست و صاف شدن پوست صورت است که می تواند به خوبی نواقص و قرمزی های پوست صورت را بپوشاند؛ مدت زمان ماندگاری این پنکیک طولانی است و هیچ گونه چربی ندارد.

پنکک های معروف مارک این لی به آسودگی بر روی پوست صورت پخش می گردند و به دلیل پوشانندگی مناسبی که دارند، پوست بسیار صاف و یکدست برای شما ایجاد می کند؛ این محصول دارای ۷ رنگ متفاوت است در این محصول سبب می شود تا این محصول بتواند سازگاری بسیار خوبی با رنگ های متفاوت پوست داشته باشد؛ پنکک این لِی جلوه ای کاملا مات و طبیعی به پوست می بخشد و هیچ گونه حالت پوسته پوسته شدن یا ماسیدگی ایجاد نمی کند.

پنکیک فلورمارپنکیک فلورمار

برند فلورمار جزء برندهای بسیار معروف لوازم آرایشی است که در سال ۱۹۷۰ نام خود را به ثبت رساند و محصولاتش را وارد بازار ترکیه کرد؛ یکی از پرفروش ترین مارک های پنکیک در بازار که طرفداران بسیار زیادی دارد، پنکیک فلورمار است؛ این پنکیک بافت و پوشش بسیار خوبی دارد و می تواند پوست صورت را به خوبی پوشش دهد و یکدست کند.

پنکیک فلورمار مدل های مختلفی دارد که مدل پرتی جزء پرطرفدار ترین پنکیک این برند است زیرا دارای جلوه ای بسیار صاف و طبیعی می باشد که به پوست رنگ بسیار زیبایی می بخشد؛ با خرید پنکیک فلومار از هر گونه رنگ و برآمدگی نامناسب پوست خود برای مدت زمانی خلاص می شوید؛ ماندگاری این پنکیک طولانی است و می تواند تا مدت زمان زیاد بر روی پوست باقی بماند.

پنکیک مکپنکیک مک

پنکیک مک جزء محصولات بسیار پرکاربرد است که خانم ها برای زیبایی پوست صورت خود از این پنکیک استفاده می کنند؛ این پنکیک یکی از پرفروش ترین مارک های پنکیک در بازار می باشد که نه تنها دارای پوشانندگی بالاست بلکه بافتی بسیار مخملی و سبک دارد؛ این پنکیک پوست صورت را بسیار نرم و لطیف جلوه می‌دهد و پس از استفاده کردن از آن، دیگر اصلا سنگینی در پوست حس نخواهید کرد.

مدت زمان ماندگاری این پنکیک بسیار بالا است که پس از استفاده از آن، دیگر نگران نامنظم شدن آرایش نخواهید بود؛ پنکیک استودیو فیکس مک دارای سیلیسیم می باشد تا بتواند موجب جذب چربی پوست شود و حالت کاملا مات برای چهره تان ایجاد کند؛ در ضمن به علت داشتن پودر تالک، کمک بزرگی به تنفس پوست می‌کند؛ با استفاده از پنکیک مک می توان با اعتماد به نفس بیشتری در جوامع حاضر شد.

پنکیک میستارپنکیک میستار

پنکیک میستار در کمپانی رخ نگا رویا تولید شده است که می تواند زیبایی را به خانم ها هدیه کند؛ با استفاده از این پنکیک می توان پوستی بسیار لطیف و صاف داشت و از شر قرمزی و لکه های پوستی در میهمانی ها خلاص شوید؛ این پنکیک موجب یکدست شدن پوست می شود و ظاهری بسیار دل پسند ایجاد می کند؛ از این رو پنکیک میستار یکی از پرفروش ترین مارک های پنکیک در بازار می باشد و طرفداران بسیار زیادی دارد.

مدت زمان ماندگاری پنکیک میستار طولانی است و در صورت استفاده از آن، دیگر نگران پاک شدن آرایش صورت خود نخواهید بود؛ با استفاده از پنکیک میستار با اعتماد به نفس بسیار بالا در میهمانی ها و مجالس مختلف می توانید حاضر شوید.

پنکیک شنلپنکیک شنل

پنکیک شنل یکی از پرکاربردترین لوازم آرایشی است که طرفداران بسیار زیادی دارد؛ این پنکیک توسط بسیاری از خانم ها مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند پوستی بسیار جذاب و زیبا به ارمغان بیاورد؛ این پنکیک در مقایسه با پنکیک های دیگر دارای کیفیت بسیار بالاییست و همین مسئله موجب بالا بودن قیمت این محصول شده است.

پنکیک پودری شنل یکی از پرفروش ترین مارک های پنکیک است و کاملا سبک می باشد؛ این پنکیک می تواند به خوبی ظاهر نامناسب پوستی را بپوشاند و هیچ حس سنگین و ناراحتی در پوست ایجاد نمی کند؛ پوست‌های چرب به راحتی می‌توانند از این محصول استفاده کنند و در نهایت آرایشی مات و طبیعی به صورت خود ببخشند؛ به دلیل وجود این ویژگی‌ها، برخی این برند را بهترین مارک پنکیک می‌دانند.

پنکیک نوتپنکیک نوت

پنکیک نوت یکی از پرفروش ترین مارک های پنکیک در بازار است که طرفداران بسیار زیادی دارد؛ پنکیک نوت انواع مختلفی دارد که یکی از مدل های آن Luminous Silk مخصوص پوست چرب است؛ می توان پنکیک نوت را در رنگ‌های متفاوت برای انواع مختلف رنگ پوست یا آرایش های متفاوت در بازار یافت؛ این محصول از به وجود آمدن جوش در پوست صورت جلوگیری می‌کند و پوشش دهی بسیار بالایی دارد.

پنکیک نوت ویتامین‌های مختلف از جمله ویتامین های A ،B و F دارد که برای پوست بسیار مفید است؛ روغن سدری که در این پنکیک موجود است، از بروز حساسیت پوستی جلوگیری می کند و آرامش خاصی به پوست می‌دهد؛ از این رو پنکیک نوت جزء پرطرفدار ترین پنکیک ها بین خانم هاست.

پنکیک بایودرماپنکیک بایودرما

پنکیک بایودرما جزء پرفروش ترین مارک های پنکیک در بازار است که طرفداران بسیار زیادی دارد؛ با استفاده از این پنکیک می توان از شر اشعه های مضر نور خورشید خلاص شد و پوستی درخشان و زیبا داشت؛ این پنکیک برای کسانی که پوست بسیار حساس دارند، گزینه بسیار مناسبی است و می تواند هر گونه قرمزی و تورم در پوست را بپوشاند؛ پنکیک بایودرما ضد جوش و فاقد پارابن می باشد و هیچ گونه آسیبی به سلامت پوست وارد نمی کند؛ میزان پوشانندگی مناسب آن نیز سبب شده تا یک انتخاب منطقی برای استفاده روزانه باشد.

نحوه پنکیک زدن به پوست صورت

برای پنکیک زدن به پوست صورت باید مراحلی را طی کنید تا پوست شما کاملا یکدست شود و پوستی صاف و زیبا داشته باشید؛ مراحل آن شامل موارد زیر می باشد :

  1. در ابتدا باید پوست صورت خود را با استفاده از شوینده ای که مناسب پوست تان می باشد، بشویید و خشک کنید.
  2. اکنون نیاز است از مرطوب کننده یا آبرسان مناسب پوست خود استفاده نمایید تا خشک بودن پوست پس از شستشوی صورت از بین برود.
  3. پس از استفاده از مرطوب کننده، باید به مدت چند دقیقه صبر نمایید و سپس سراغ پرایمرتان بروید؛ پرایمر شبب بسته و پرشدن منافذ باز پوست می شود و پوست را کاملا یکدست و جذاب می‌کند؛ بدین صورت مواد آرایشی به طور کامل بر روی پوست تان می‌نشیند و می توانید آرایش جذاب‌تری داشته باشید.
  4. پس از استفاده از پرایمر، باید به سراغ کرم پودر بروید؛ باید کرم پودری انتخاب کنید که مناسب رنگ پوستتان است و آن را با استفاده از دست، اسفنج یا براش به خصوص به درستی بر روی پوست تان محو کنید.
  5. در انتها نوبت به پنکیک می رسد که باید آن را با استفاده از اسفنج یا براش آرایشی بر روی پوست صورت تان پخش کنید.

نحوه پنکیک زدن به پوست صورت

نکات مهم در رابطه با خرید پنکیک

زمانی که شما قصد خرید پنکیک را دارید باید سعی کنید به مارک پنکیک کاملا توجه کنید زیرا پرفروش ترین مارک های پنکیک در بازار می توانند بهترین گزینه برای انتخاب باشد؛ در ضمن باید نوع پوستتان را کاملا در نظر بگیرید زیرا باید پنکیک با پوست شما سازگاری داشته باشد و بتواند هر نوع مشکل ظاهری پوست را در حد امکان بپوشاند.

همان طور که می دانید پنکیک انواع مختلف مات و براق و پودری و کرمی دارد که باید زمان خرید به سلیقه خود اهمیت دهید زیرا هر یک از این نوع پنکیک ها ظاهری متوجه برای شما به ارمغان می آورند.

پنکیکی که شما برای پوستتان انتخاب می کنید، باید رنگ متناسبی با پوستتان داشته باشد زیرا در برخی رنگ پنکیک ها با پوست هم خوانی ندارد و می تواند تضاد کاملا نامناسبی بر روی پوست شما ایجاد کنند؛ همچنین زمان خرید پنکیک، اصلا آن را بر روی پشت دست خود امتحان نکنید؛ پنکیک هایی که در بازار عرضه می شوند، ویژگی ها و خصوصیات و تاریخ انقضا متفاوتی دارند که شما باید زمان خرید به تک تک آن ها توجه کنید و پس از آن اقدام به خرید کنید.

چگونکی پاک کردن پنکیک از پوست صورت

زمانی که شما قصد پاک کردن پنکیک از روی پوست صورت خود را دارید باید آن را با مواد شوینده ای که مناسب پوست صورت شما هستند، پاک کنید؛ البته پاک کردن پنکیک از پوست صورت نیز مراحلی دارد که باید ابتدا از شیر پاک کن یا دستمال مرطوب پاک کننده آرایش استفاده نمایید.

در ادامه پس از این که پوست خود را مواد اضافی پاک کردید، نوبت به ژل شستشوی صورت می رسد که باید آن را بر روی انگشت خود بریزید و سپس به آرامی بر روی پوستتان بمالید تا مواد مازاد موجود بر روی پوستتان را پاک کنید.

پس از آن که ژل به خوبی بر روی تمام بخش های صورت کشیده شد، باید آن را با آب ولرم بشویید تا مواد آرایشی و ژل به خوبی از روی پوست شما پاک و تمیز شوند؛ در نهایت در صورت نیاز و متناسب با سلیقه خود، از تونر متناسب با پوست صورتتان برای پاکی و بسته شدن منافذ باز استفاده نمایید.چگونکی پاک کردن پنکیک از پوست صورت

کلام آخر

پنکیک جزء لوازم آرایشی بسیار پرکاربرد است که بسیاری از خانم ها طرفدار دائمی آن هستند و برای داشتن پوستی صاف و یکدست از آن استفاده می کنند؛ با استفاده از پنکیک می توان آرایش را بر روی پوست صورت فیکس کرد و چهره ای جذاب و زیبا داشت.

از این رو در این مقاله مطالب مفیدی در رابطه با انواع پنکیک در اختیار شما قرار داده ایم؛ در ضمن سایت جراحتو ۱۰ تا از پرفروش ترین مارک های پنکیک در بازار را به شما معرفی کردیم تا بتوانید به راحتی پنکیک مورد نظر خود را بیابید و پوستی صاف و یکدست داشته باشید.

از این که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنون و متشکر هستیم و در صورتی که هر گونه انتقاد یا پیشنهاد در رابطه با پرفروش ترین مارک های پنکیک در بازار دارید می توانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

۵/۵ – (۴ امتیاز)

نوشته پرفروش ترین مارک های پنکیک در بازار❤️【پودری و کرمی】 اولین بار در جراحتو ❤️ | جامع ترین رسانه زیبایی، پزشکی در ایران. پدیدار شد.

#پرفروش #ترین #مارک #های #پنکیک #در #بازارپودری #کرمی

[ad_2]

لینک منبع

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
ورود / عضویت
یک کد تأیید به شماره همراه شما پیامک خواهد شد
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:60)