حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0
سبد خرید خالی است.

پرطرفدارترین و بهترین لاک ناخن در سال ۲۰۲۳ ❤️【لیست ۱۰ تایی】

[ad_1]

خانم ها برای زیبایی ناخن های خود از لاک های متنوع استفاده می کنند؛ از این رو می خواهیم ۱۰ تا از پرطرفدارترین و بهترین لاک ناخن در سال ۲۰۲۲ را به شما معرفی کنیم تا بتوانید به راحتی لاک ناخن مورد نظر خود را بیابید؛ لاک ناخن تنوع رنگی بسیار زیادی دارد که هر یک از آن ها به نوعی مورد سلیقه برخی از خانم ها می باشد؛ اگر شما نیز به دنبال خرید لاک ناخن مورد نظر خود هستید، در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

لاک ناخن چیست؟

در گذشته برای زیبایی و طراحی ناخن های خود از ترکیبات گیاهی و رنگی مختلفی استفاده می شد اما اخیرا با پیشرفت و علم تکنولوژی، ابزار های متنوعی برای ساخت لاک ناخن مورد استفاده قرار گرفت؛ در سال های پیش، لاک‌ ناخن از مواد طبیعی مختلفی از جمله موم زنبور عسل، صمغ عربی، سفیده تخم مرغ و ژلاتین تهیه می‌گشت؛ بعد از آن هم از رنگ‌های گیاهی جهت رنگ کردن ناخن مانند حنا و غیره در کشورهای متفاوت رایج گردید.

در واقع طرفداران لاک ناخن بسیار زیاد است و بسیاری از خانم ها برای جذابیت دستان و انگشتان خود از آن استفاده می کنند؛ در صورتی که خانم ها ناخن و پوست حساسی دارند، باید از بهترین دکتر پوست در ایران مشورت بگیرند؛ همیشه برای ساخت لاک ناخن از فرمول ثابتی استفاده می شود و فقط نوع و غلظت مواد ترکیب شده متفاوت هستند؛ لاک ناخن از سه ترکیب متفاوت از جمله ماده رنگی، پایه تعلیق کننده و پلیمرهای چسبنده ساخته شده است.

برای رنگ لاک از ماده رنگی استفاده می شود و در هر یک از لاک‌ها، رنگ مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد و در کل در هر ماده آرایشی رنگی دیگر هم کاربرد خاصی دارد به عنوان مثال جهت رنگ سفید از ماده دی اکسید تیتانیوم، جهت رنگ مشکی و رنگ‌های تیره مختلف دیگر از اکسید تیتانیوم، جهت رنگ آبی از ماده اولترامارین، جهت رنگ سبز از اکسید کروم و جهت رنگ قرمز از کارماین استفاده می‌گردد.

پایه سوسپانسیون یا تعلیق کننده سبب جلوگیری کردن از ته نشین شدن ماده لاک می شود از جمله چند نوع حلال متفاوت مانند استات و اتیل استات می باشد؛ نیتروگلوکز نیز یک نوع ماده پلیمری می باشد که سبب ورقه‌ای شدن پلیمر لاک می گردد و موجب می شود لاک به سطح ناخن‌ها و سطوح دیگر بچسبد و از این رو در صورتی که لاک ناخن بر روی یک سطح بریزد، پاک کردن لکه اصلا آسان نیست.لاک ناخن چیست؟

ویژگی های پرطرفدارترین و بهترین لاک ناخن

پرطرفدارترین و بهترین لاک ناخن باید ویژگی ها و خصوصیات خاصی داشته باشد، از این رو قصد داریم این ویژگی ها را برای شما ذکر کنیم :

غلظت لاک : از جمله مشکلات اساسی که هر لاک زمان استفاده کردن از آن دارد، میزان غلظت آن می باشد؛ زمان خریدن لاک باید به غلظتش توجه کنید زیرا در صورتی که لاک رقیق باشد، در طول استفاده بر روی ناخن فرد پخش گردد و خیلی رنگ نداشته باشد؛ در نهایت لاک در صورت یک بار استفاده، بسیار خوش رنگ نمی شود و به طور تقریبی بی رنگ می شود؛ اگر لاک غلظت بسیار زیاد و خوبی نداشته باشد، بر روی سطح ناخن فرد لخته می گردد و بسیار زیبا به نظر می رسد.

قلمو لاک : نکته دیگری که زمان خریدن لاک باید به آن توجه کرد، مدل قلم موی لاک است، قلم مویی که خوب است، باید نه بسیار پراکنده و نه بسیار متراکم باشد تا موی قلم مو بر روی ناخن باقی بماند؛ به این نکته توجه نمایید، قلم موی لاک باید تا حدی محکم باشد که زمان استفاده بر روی ناخن کنده نگردد.

یکنواختی لاک : ویژگی های بسیار خوبی که لاک مناسب دارد، کاملا پخش شدن لاک است که باید به خوبی بر روی ناخن پخش گردد و بعد از خشک شدن هیچ گونه حبابی بر روی آن نباید به وجود بیاید، لاک خوب بر روی ناخن بعد از خشک شدن به طور کامل یکدست می شود، به گونه ای که خطوط ناصاف نباید در آن مشخص شود.

انعطاف پذیری قلم موی لاک : قلم موی لاک باید بسیار نرم و انعطاف پذیر باشد، به گونه ای که به راحتی و با چند سری بالا و پائین شدن بر روی ناخن، له آسانی پخش گردد و لاک به درستی خود را نشان دهد.

زمان خشک شدن لاک : مهمترین نکات زمان آرایش کردن دست ها، خشک شدن لاک است، این امکان وجود دارد لاکی خریداری نمایید که بسیار زیبا و خوش رنگ و باشد اما مدت زمان لازم برای خشک شدن آن، بسیار طولانی باشد و شما زمان خشک شدن با حرکت دست، همه لاک تان را خراب کنید و گوشه پریده یا ناصاف شود.

کیفیت لاک : زمان خریدن لاک باید به بوی آن توجه نمایید، لاکی که بد بو باشد، دارای مواد شیمیایی است که زمان استفاده کردن با گذر زمان، ممکن است سبب به وجود آمدن آسیب های پوستی و حساسیت شود.

دوام و ماندگاری لاک : هر اندازه میزان دوام و ماندگاری لاک بالاتر باشد، کیفیت اش بهتر می شود؛ دست کم مدت زمان لازم که لاک باید روی ناخن ها بماند، یک هفته می باشد و در صورتی که کمتر از آن باشد، لاک بی کیفیت است.

۱۰ تا از پرطرفدارترین و بهترین لاک ناخن را بشناسید!

لاک ناخن کالیستالاک ناخن کالیستا

لاک ناخن کالیستا یکی از پرطرفدارترین و بهترین لاک ناخن در سال ۲۰۲۲ می باشد؛ این برند محصولات بسیار زیادی به بازار عرصه کرده است که لاک نیز جزء آن است؛ می توان این لاک را از فروشگاه های بسیار معتبر و آنلاین خریداری کرد زیرا در کل کشور در دسترس می باشد.

لاک ناخن کالیستا کیفیت بسیار بالایی دارد و در ضمن قیمت مناسب و طیف رنگی بسیار متنوعی دارا می باشد؛ این لاک ناخن طرفداران بسیار زیادی دارد و بسیاری از خانم ها برای زیبایی دستان خود از آن استفاده می کنند.

لاک ناخن کالیستا دارای حجم 10 میلی‌لیتر است و تا مدت‌های طولانی خانم ها را از خریدن لاک جدید بی‌نیاز می کند؛ این لاک دارای غلظت بسیار زیادی است و مقرون به‌صرفه می باشد؛ از این رو تنها با یک استفاده از یک لایه از لاک، حالت دلخواه تان بر روی ناخن‌ها به وجود می آید و نیازی به تکرار دفعات لاک نیست؛ در این محصولات کالیستا، برس کاملا تخت و نسبتا پهن وجود دارد؛ این برس سبب می گردد رنگ‌آمیزی ناخن ها آسان‌تر شود.

لاک ناخن داتمهلاک ناخن داتمه

لاک ناخن داتمه جزء پرطرفدارترین و بهترین لاک ناخن در بازار ایران است که بسیاری از خانم ها برای زینت بخشیدن به ناخن ها و انگشتان خود از آن استفاده می کنند؛ این لاک ناخن مزایای بسیار زیادی دارد و همین مسئله موجب شهرت آن بین مردم شده است؛ این برند لاک ناخن در کشور ایران ساخته شده است که این ویژگی سبب برتری آن نسبت به لاک های دیگر شده است.

لاک ناخن داتمه در مقایسه با لاک های دیگر، پس از گذشت مدت زمان کوتاهی زودتر خشک می شود و هرگز بر هم نمی خورد، این برند لاک ناخن، تنوع رنگی مختلفی دارد و بسیاری از خانم ها برای ست کردن آن با لباس خود استفاده می کنند؛ این لاک ناخن دارای مدت زمان ماندگاری طولانی می باشد و کیفیت و شفافیت بسیار بالایی دارد؛ همچنین لاک ناخن داتمه در برابر آب بسیار مقاوم می باشد و اصلا پاک نمی شود؛ از این رو در صورت استفاده از این لاک دیگر نگران بد جلوه دادن آن نباشید.

لاک ناخن دیکلالاک ناخن دیکلا

برند دیگری که پرطرفدارترین و بهترین لاک ناخن را به بازار عرضه کرد، برند دیکلا می باشد؛ لاک ناخن دیکلا کیفیت بسیار بالایی دارد و کاملا درجه یک می باشد؛ این لاک ناخن تنوع رنگی بسیار بالایی دارد و ۸۴ رنگ لاک ناخن مختلف وارد بازار کرده است؛ این مسئله موجب شده که خانم ها متناسب با سلیقه ای که دارند، بتوانند لاک ناخن مورد نظر خود را بیابند.

برای ساخت این لاک ناخن از مواد اولیه بسیار مرغوب و اروپایی استفاده شده است که سبب جلب نظر بسیاری از خانم ها شده است؛ این برند لاک ناخن دارای مدت زمان ماندگاری بسیار طولانی می باشد و در برابر آب مقاومت بسیار بالایی دارد؛ در این لاک ناخن هیچ گونه مواد شیمیایی مضری وجود ندارد و تاثیر بدی بر روی ناخن ها نمی گذارد

در صورت پاک کردن لاک ناخن دیکلا، دیگر رنگ زردی بر روی ناخن به جا نمی ماند؛ با استفاده از لاک ناخن دیکلا می توان ناخن و انگشتانی بسیار جذاب و زیبا داشت و در ضمن این لاک ناخن سبب افزایش اعتماد به نفس خانم ها می گردد.

لاک ناخن کنسیلاک ناخن کنسی

برند کنسی جرء محبوب ترین برندهای ایرانی می باشد که از مواد اولیه فرانسوی ساخته شده است؛ لاک ناخن کنسی یکی از باکیفیت ترین و برترین محصولات این برند معروف و مشهور می باشد؛ این لاک ناخن در مقایسه با کیفیت بسیار بالایی که دارد، از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است؛ این برند بسیار مشهور در شهر سمنان محصولات خود را تولید می کند و به بازار عرضه می نماید.

در ساخت لاک ناخن کنسی از مواد اولیه اروپایی بسیار مرغوب استفاده شده است و همین مسئله موجب افزایش کیفیت این محصول شده است؛ این برند لاک ناخن از تنوع رنگی بسیار زیادی برخوردار می باشد و بانوان بسیاری متناسب با سلیقه ای که دارند، می توانند لاک ناخن مورد نظر خود را انتخاب نمایند؛ این محصول رنگ بسیار شفافی دارد و غلظت آن بسیار زیاد است؛ از این رو لاک ناخن کنسی یکی از پرطرفدارترین و بهترین لاک ناخن در سال ۲۰۲۲ می باشد.

لاک ناخن این لیلاک ناخن این لی

لاک ناخن این لی یکی از پرطرفدارترین و بهترین لاک ناخن در بازار می باشد و شهرت و محبوبیت بسیار بالایی بین مردم دارد؛ اخیرا بسیاری از خانم ها برای زیبایی و جذابیت دستان و انگشتان خود از این برند لاک ناخن استفاده می کنند و در ضمن آن را با لباس و ظاهر خود ست می کنند؛ تمامی این مسائل موجب تعداد طرفداران این لاک ناخن بسیار زیبا شده است.

لاک ناخن این لی همه خصوصیات و ویژگی های یک لاک بسیار مرغوب را دارد؛ این لاک ناخن زیباست و دارای تنوع رنگی بسیار بالا می باشد؛ غلظت لاک ناخن این لی بسیار زیاد است و می تواند به خوبی برر وی ناخن پخش شود و ماندگاری بسیار بالایی داشته باشد؛ در صورتی که شما از این لاک ناخن استفاده کنید، به سرعت خشک می گردد و دیگر نیازی به صبر طولانی نیست.

این لاک ناخن اصلا بر روی ناخن جمع نمی شود و حبابی ایجاد نمی کند، از این رو ظاهری بسیار یکدست و صاف بر روی ناخن ایجاد می شود؛ لاک ناخن این لی نه تنها ۲۰ رنگ لاک دارد، بلکه انواع لاک فرنچ در ۴ رنگ تولید می کند.

لاک ناخن لیا ویتولاک ناخن لیا ویتو

لاک ناخن لیا ویتو در کشور ایران ساخته می شود و طرفداران بسیار زیادی دارد؛ این برند لاک ناخن نه تنها از تنوع رنگی بسیار بالایی برخوردار است، می تواند به خوبی ناخن ها را پوشش دهد و ظاهری یکدست بر روی آن ایجاد کند؛ از این رو لاک ناخن لیا ویتو به عنوان پرطرفدارترین و بهترین لاک ناخن در سال ۲۰۲۲ شناخته شده است.

هر یک از لاک های ناخن لیا ویتو نام های متعددی دارند که هر یک از این نام ها، حسی به فرد خریدار متنقل می کند، به عنوان مثال لاک ناخن شماره ۰۸۲ در این برند، با نام حال و هوای شبانه به بازار عرضه می شود و حس بسیار نابی به خانم ها انتقال می دهد؛ در صورت استفاده از لاک ناخن لیا ویتو، می توان فرنچی بسیار شیک و جذاب بر روی ناخن ایجاد کرد، در ضمن این لاک به سرعت خشک می شود؛ حجم این لاک ها ۱۵ میلی لیتر است و بسیار به صرفه و مناسب می باشد.

لاک ناخن روبی سانلاک ناخن روبی سان

لاک ناخن روبی سان یکی از پرطرفدارترین و بهترین لاک ناخن می باشد که یک فرچه بسیار مناسب جهت پوشاندن تمام سطح ناخن دارد؛ این برند لاک ناخن ایرانی می باشد و لاک های بسیار زیبا و جذابی در اختیار خانم های عزیز کشور ایران قرار می دهد؛ در این برند لاک ناخن، لاک دارای دو درب می باشد که سبب راحتی افراد زمان استفاده شده است.

لاک های ناخن این برند دارای ۲۰ رنگ مختلف می باشد که هر یک از آن ها برای عده ای از خانم ها جذاب و مناسب است؛ لاک ناخن روبی سان به دلیل غلظت مناسبی که دارد، به خوبی بر روی ناخن پخش و خشک می شود؛ مدت زمان ماندگاری آن طولانی می باشد؛ حجم این لاک ۱۰ میل است و به دلیل پوشش دهی عالی که دارد، گزینه‌ بسیار خوبی جهت خرید به شمار می‌رود؛ بسیاری از خانم ها به زیبایی دستان و ناخن های خود اهمیت می دهند و برای این زیبایی، لاک ناخن روبی سان را خریداری می کنند.

لاک ناخن مایلاک ناخن مای

لاک ناخن مای جزء مشهورترین لاک ها در بازار می باشد و در صورت گذر زمان، تنوع آن بیشتر می شود؛ برند مای ایرانی می باشد و توانسته پرطرفدارترین و بهترین لاک ناخن را به خانم ها عزیز ارائه دهند؛ لاک ناخن مای انواع مختلفی از جمله مات، براق، اکلیلی و غیره دارد و در ضمن ۵۶ رنگ متفاوت به بازار عرضه کرده است؛ از این رو خانم ها با مراجعه به مراکز خرید معتبر، متناسب با سلیقه ای که دارند می توانند لاک مورد نظر خود را خریداری کنند.

لاک ناخن مای هیچ گونه مواد مضر و آسیب رسان در ترکیبات خود ندارد و هیچ گونه اسیبی به ناخن ها نمی رساند؛ در صورتی که قصد خرید لاک ناخن باکیفیت و قیمت مناسب هستید، می توانید لاک ناخن مای را انتخاب کنید؛ لاک ناخن مای ۱۰ میل است و از غلظت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

لاک ناخن بابی براون

لاک ناخن بابی براون

لاک ناخن بابی براون یکی برترین محصولا برند بابی براون می باشد؛ این لاک ناخن تنوع رنگی مختلفی دارد که هر یک از این رنگ ها با سلیقه یک خانم تناسب دارد؛ مدت زمان ماندگاری لاک ناخن بابی براون طولانی است و با گذر زمان بسیار کوتاه خشک می شود؛ کیفیت لاک ناخن بابی براون بسیار بالاست و در این حال هزینه بسیار مناسبی دارد؛ طرفداران این لاک ناخن بسیار زیادی و بسیاری از خانم ها با استفاده از این لاک، ناخن هایی زیبا برای خود به ارمغان می آورند؛ از این رو لاک ناخن بابی براون یکی از پرطرفدارترین و بهترین لاک ناخن در سال ۲۰۲۲ شناخته شده است.

لاک ناخن آنیکالاک ناخن آنیکا

لاک ناخن آنیکا یکی از پرطرفدارترین و بهترین لاک ناخن در بازار می باشد که حجم برابر ۱۰ میل دارد؛ این لاک ناخن در کشور ایران تولید می شود و به بازار عرضه می گردد؛ لاک ناخن آنیکا دارای ماندگاری بسیار طولانی می باشد و می تواند سطح ناخن را به خوبی و یکدست پوشش دهد؛ لاک ناخن آنیکا رنگ های مختلفی دارد که انتخاب هر یک از آن ها به نوع و سلیقه و رنگ پوست بستگی دارد؛ در ضمن لاک ناخن آنیکا به سرعت بر روی ناخن خشک و تثبیت می شود و هیچ گونه نیازی به لاک خشک کن ندارد.

انواع لاک ناخن

لاک ناخن انواع مختلفی دارد که هر یک از آن ها مورد تائید عده ای از افراد می باشد؛ در ادامه مقاله قصد داریم انواع لاک ناخن را برای شما ذکر کنیم :

لاک ناخن مات : این نوع لاک ناخن طرفداران بسیار زیادی دارد؛ خانم هایی که خاص پسند هستند، لاک ناخن مات را به دلیل براق نبودن می پسندند؛ لاک ناخن مات دارای تم بسیار ساده است؛ این نوع از لاک ناخن برای تیپ‌ های ساده و کلاسیک کاملا مناسب است.

لاک ناخن اکلیلی : لاک ناخن اکلیلی نیز مانند مات مورد تائید برخی از خانم ها است؛ کسانی که قصد رفتن به مجالس خاص مانند عروسی دارند، از لاک ناخن اکلیلی استفاده می کنند؛ در این نوع از لاک‌ ناخن، قطعات بسیار ریز و کوچک اکلیل قرار دارد که بر روی ناخن، بسیار خودنمایی و جلب توجه می‌نماید؛ برای افزایش مدت زمان ماندگاری لاک اکلیلی، باید از برق ناخن استفاده کنید.

لاک ناخن کروم یا متالیک : این نوع لاک ناخن براق است و سطحی بسیار صاف و صیقلی بر روی ناخن ایجاد می کند؛ در اصلاح عامیانه، این نوع لاک را آینه ای می نامند؛ در صورت استفاده از لاک ناخن کروم، می توان جلوه ای بسیار زیبا به ناخن ها داد؛بهتر این است این نوع لاک ناخن با لباسی که مناسب آن است، استفاده شود؛ در ضمن باید پس از استفاده، مراقب ناخن های خود باشید.انواع لاک ناخن

لاک ناخن ژلی : این نوع لاک ناخن دارای مقاومت و دوام بسیار بالاتری می‌باشد؛ لاک ژلی خود سه نوع ژل بیس، ژل رنگی، تاپ ژل است؛ زمان استفاده از این نوع لاک باید بعد از زدن آن با فرچه بر روی ناخن، مدت زمان مشخصی دست ها در معرض نور UV قرار نگیرند؛ این نوع لاک ناخن سبب افزایش ضخامت ناخن ها می شود.

لاک ناخن نئون : می توان از این نوع لاک ناخن برای کسانی که تناژ رنگ شاد می پسندند استفاده کرد؛ بیشتر کسانی که این نوع لاک را می پسندند، خانم های کم سن و سال می باشند زیرا این دسته از افراد به زیبایی ظاهری خود بسیار اهمیت می دهند؛ با ساتفاده از لاک ناخن نئون، انگشتان در تاریکی به خوبی می درخشند؛ بهتر است این نوع لاک ناخن را با لباس خود ست کنید.

لاک ناخن کرکل : در واقع نام دیگر لاک ناخن کرکل، ترک می باشد؛ زمانی که شما از این نوع لاک بر روی ناخن های خود استفاده می کنید، پس از این که به طور کامل خشک شد، سطح لاک همانند کویر، ترک می خورد و جلوه ای خاص به خود می گیرد؛ کسانی که لاک براق و گیرا دوست ندارند، می توانند به راحتی از آن استفاده نمایند.

کلام آخر

لاک ناخن جزء لوازم آرایشی و بهداشتی پرطرفدار می باشد که بسیاری از خانم ها از آن برای زیبایی ناخن های خود استفاده می کنند؛ لاک ناخن مرغوب موجب حفاظت از سطح ناخن در برابر بسیاری از عوامل محیطی می شود؛ از این رو در این مقاله مطالب مفیدی در رابطه با لاک ناخن در اختیار شما قرار دادیم و در ضمن سایت جراحتو ۱۰ تا از پرطرفدارترین و بهترین لاک ناخن را به شما معرفی کرد تا بتوانید به راحتی لاک مورد نظر خود را بیابید.

از این که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم و در صورتی که هر گونه انتقاد یا پیشنهاد در رابطه با لاک ناخن دارید، می توانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

۵/۵ – (۴ امتیاز)

نوشته پرطرفدارترین و بهترین لاک ناخن در سال ۲۰۲۳ ❤️【لیست ۱۰ تایی】 اولین بار در جراحتو ❤️ | جامع ترین رسانه زیبایی، پزشکی در ایران. پدیدار شد.

#پرطرفدارترین #بهترین #لاک #ناخن #در #سال #لیست #تایی

[ad_2]

لینک منبع

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
ورود / عضویت
یک کد تأیید به شماره همراه شما پیامک خواهد شد
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:60)