حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0
سبد خرید خالی است.

هوش مصنوعی کرانچ Doritos را خاموش می کند تا گیمرها بتوانند بی سر و صدا میان وعده بخورند

در حالی که سران کشورها با خطرات وجودی هوش مصنوعی دست و پنجه نرم می کنند، PepsiCo از هوش مصنوعی برای حل مشکلات دنیای واقعی ناشی از میان وعده محبوب Doritos خود استفاده می کند.

هنگامی که گیمرها تنقلات ترد می خورند، صداهای خرچنگ با صدای بلند و واضح در هدست همبازی های آنها شنیده می شود.

بازی‌های معمولی ممکن است این موضوع را به‌عنوان یک مشکل رد کنند، اما بازی می‌تواند به شدت رقابتی شود، زیرا برخی می‌گویند صداهای تنقلات باعث کاهش عملکرد می‌شود.

برای رفع این مشکل، PepsiCo از Smooth Technology خواست تا Doritos Silent را توسعه دهد که مانع از انتقال هر گونه صدای خش خش از طریق میکروفون هدست گیمر شود.

Dylan Fashbaugh، یکی از توسعه‌دهنده‌های اصلی در Smooth Technology گفت: «همه ما می‌دانیم که گیمرها Doritos را دوست دارند، اما این بحران غیرقابل انکار اغلب می‌تواند آن لحظات شدید بازی را مختل کند. ما تلاش کرده‌ایم اطمینان حاصل کنیم که گیمرها می‌توانند بدون ایجاد مزاحمت برای سایر بازیکنان خود از هیجان Doritos لذت ببرند و تجربه بازی بهتری را ایجاد کنند.”

< /p>

هوش مصنوعی با استفاده از بیش از ۵۰۰۰ کرانچ Doritos توسط شخصی که اکنون یک مورد نسبتاً جالب برای اضافه کردن به رزومه خود دارد آموزش داده شده است.

یک بازبینی کننده در PC Gamer این ایده را “عمقاً احمقانه” خواند، اما اعتراف کرد که نرم افزار نسبتاً خوب کار می کند، هرچند نتایج متفاوتی برای تنقلات دیگر.

ممکن است خندیدن به عنوان یک شیرین کاری بازاریابی آسان باشد، اما صنعت بازی بازار بزرگی است که همچنان در حال رشد است. انتظار می رود در سال ۲۰۲۳ درآمد بازی به ۱۸۸ میلیارد دلار برسد.

طراحی بازی و کنترل شخصیت‌های غیربازیکن ممکن است جایی باشد که بیشتر تأثیر هوش مصنوعی به جای حذف نویز میان‌وعده با هوش مصنوعی احساس می‌شود.

اگر می‌خواهید Doritos Silent را امتحان کنید، می‌توانید آن را از وب‌سایت Doritos دانلود کنید< /a>. حتی اگر یک گیمر نیستید، ممکن است هنگام خوردن میان وعده در جلسه بعدی Zoom یا Teams، این مورد مفید باشد.

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
ورود / عضویت
یک کد تأیید به شماره همراه شما پیامک خواهد شد
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:60)