حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0
سبد خرید خالی است.

نقشه Assassin’s Creed Shadows بسیار کوچکتر از Valhalla و Odyssey است

برترین‌ها

  • ما برای اولین بار به نقشه Assassin’s Creed Shadows نگاه می کنیم، و این نقشه بسیار کوچکتر از نقشه های بدنام Odyssey و Valhalla است.
  • در ۹ استان در منطقه کانسای در جنوب ژاپن قرار دارد، به این معنی که کیوتو و اوزاکا را در بر می گیرد.
  • این بدان معناست که Shadows اکثریت یک کشور را در یک نقشه فشرده نمی کند، بنابراین باید مقیاس دقیق تری داشته باشد.

پس از یک پیست استاپ کوتاه با Assassin’s Creed Mirage، به فرمول RPG با سایه‌ها، اما چند تفاوت قابل‌توجه وجود دارد که امیدواریم باعث شود اوضاع کمتر احساس نفخ کند.

مرتبط

تریلر بازی Assassin’s Creed: Shadows Gets Extended Gameplay

Ubisoft نگاهی عمیق به Assassin’s Creed: Shadows به ما داده است.

واضح‌ترین آنها قهرمان داستان مخفی‌کاری Naoe است که گیم‌پلی‌اش به بازی اصلی نزدیک‌تر به نظر می‌رسد، با حرکتی به سبک Unity، اما پس از آن نقشه لو رفته را داریم که بسیار کوچکتر از اودیسه و والهالا الف>.

طبق گزارش ها، Assassin’s Creed Shadows در منطقه کانسای ژاپن رخ می دهد

Assassin’s Creed Shadows در دوره آزوچی-مومویاما می گذرد و در ۹ استان مختلف منطقه کانسای – Harima، Iga، Kii، Omi، Settsu، Tamha، Yamashiro، Yamato و Wakasa اتفاق می افتد.

بخش‌های عظیمی از اقیانوس بین استان‌ها وجود دارد، و به نظر نمی‌رسد که میدان‌های خالی عظیمی وجود داشته باشد، بنابراین این بار رسیدن از A به B کمی خسته‌کننده‌تر است.

اگرچه طرفداران سال‌ها است که خواستار نقشه کوچک‌تر شده‌اند، هنوز هم عده‌ای هستند که می‌خواهند آن را با DLC گسترش دهند.

با توجه به اینکه ما به کانسای می رویم، این بدان معناست که دو شهر قابل توجه آن دوره کیوتو و اوزاکا خواهند بود. همانطور که یکی از طرفداران اشاره می کند، ما فوکوچییاما را در طول نمایشگاه دیروز که در غرب کیوتو است دیدیم، بنابراین برای یافتن این مکان های نمادین نباید در بازی زمان زیادی ببرد.

زمان زیادی نمی‌گذرد که Shadows را در دستان خود و در قفسه‌های خود داشته باشیم، زیرا در ۱۵ نوامبر اواخر امسال عرضه می‌شود.

گزارش‌ها ادعا کردند که این اولین قسمت از بی‌نهایت است platform، اما هنوز نمی دانیم که واقعاً چه شکلی خواهد بود. طبق گزارش‌ها، این یک مرکز است که برای راه‌اندازی تجربیات جدید Assassin’s Creed (که بعدی Hexe است) استفاده خواهد شد، اما اینکه چه چیزی همه آنها را به هم مرتبط می‌کند، مشخص نیست.

در هر صورت، Shadows تنها در عرض پنج ماه راه اندازی می شود، بنابراین اگر هنوز Valhalla و Mirage را تمام نکرده اید، حدود نیم سال فرصت دارید تا به عقب برگردید.

Assassinscreedshadowscoverart

بازی ویدیویی ، اخبار بازی های کامپیوتری ، بازی های موبایلی ، جدیدترین بازی های کامپیوتری

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
ورود / عضویت
یک کد تأیید به شماره همراه شما پیامک خواهد شد
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:60)