حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0
سبد خرید خالی است.

نسخه فیزیکی Alan Wake 2 به دانلود در ایکس باکس نیاز دارد

برترین‌ها

  • کارگردان Kyle Rowley فاش کرد که انتشار فیزیکی Alan Wake 2 بر روی Xbox Series X به دانلود بیشتری نیاز دارد.
  • برخلاف Xbox، PS5 فیزیکی بازی شامل کل بازی به علاوه DLC اخیراً منتشر شده Night Springs خواهد بود.
  • Remedy توضیح داده است که این به دلیل فضای ذخیره‌سازی کمتر دیسک‌های Xbox است و به نظر می‌رسد توسعه‌دهنده تمایلی به اضافه کردن بیش از یک دیسک در نسخه ندارد.

آلن ویک ۲ که مدت‌ها انتظارش را می‌کشید، در واقع به دانلود اضافی در Xbox Series X نیاز دارد. ، با مشکلات مربوط به اندازه دیسک های کنسول.

Summer Game Fest امسال کمی کم رنگ بود، اگرچه طرفداران Alan Wake 2 احتمالاً چنین احساسی ندارند. سم لیک با افتخار روی صحنه رقصید تا این خبر را ارائه دهد که Remedy سایه حذف برخی از DLC های Night Springs، و اینکه کسانی که منتظر انتشار فیزیکی هستند، با نسخه کلکسیونی فیزیکی Alan Wake 2 نیز در Limited Run در دست ساخت است.

مرتبط

< a href="/alan-wake-2-exploration-of-trauam-darkness-light-remedy/" title="کنترل تروما توسط Alan Wake 2 به ما کمک می کند تاریکی و نور خود را بپذیریم "> Alan Wake 2 Handling of Trauma Helps ما تاریکی و نور ما را می پذیریم

عاقبت Remedy فقط یک شاهکار ترسناک نیست، بلکه کاوشی عمیق در مورد چگونگی پردازش تروما است.

این خبر خوبی برای کسانی بود که از ناامید شده‌اند. عرضه انحصاری دیجیتالی بازی، چیزی که Remedy تلاش کرد در آن زمان توجیه کنید، اما طرفداران ایکس باکس که امیدوارند یک نسخه فیزیکی از Alan Wake 2 را بگیرند، ممکن است نیاز به عقب نشینی داشته باشند. این به این دلیل است که کارگردان بازی Alan Wake 2، Kyle Rowley در توییتر فاش کرد که نسخه فیزیکی ایکس باکس بازی برای عملکرد صحیح به دانلود اضافی نیاز دارد، که به نوعی نقطه ضعف یک نسخه فیزیکی را کاملاً شکست می‌دهد.

نسخه فیزیکی ایکس باکس Alan Wake 2 نیاز به دانلود دارد

طبق گفته رولی، نسخه فیزیکی Alan Wake 2 تنها بر روی یک دیسک عرضه می‌شود و این بدان معناست که بازی روی دیسک استاندارد Xbox قرار نمی‌گیرد. خوشبختانه، افزایش اندازه دیسک‌های PS5 به این معنی است که بازی پایه و DLC Night Springs برای انتشار فیزیکی PS5 بازی روی دیسک قرار خواهند گرفت، اما این برای کسانی که در اکوسیستم Xbox قفل شده‌اند و کپی فیزیکی خود را می‌خواهند خوب نیست.

بسیاری به درستی اشاره کرده‌اند که Remedy می‌توانست بازی را روی چندین دیسک برای نسخه Xbox چسبانده باشد. بازی‌های منتشر شده بر روی چندین دیسک امروزه چندان عجیب نیستند، با Final Fantasy 7 Rebirth اولین موردی است که به دو مورد نیاز دارد، در حالی که استودیو Larian توسعه دهنده Baldur’s Gate 3 اطمینان حاصل کرد که طرفداران Xbox نسخه فیزیکی خود را دریافت کنند با گنجاندن چهار دیسک عظیم.

رولی دقیقاً توضیح نداده است که چرا Remedy یا ناشر Epic Games مایل نیستند Alan Wake 2 را روی دو دیسک برای نسخه Xbox قرار دهند، اگرچه هزینه های تولید به وضوح در برخی ظرفیت ها نقش دارد. قطعا برای دارندگان ایکس باکس بد است، و این مشکل تنها به دلیل اندازه کوچکتر دیسک های ایکس باکس افزایش خواهد یافت، اما اگر هر دو کنسول را دارید، مطمئن شوید که به جای آن از Alan Wake 2 فیزیکی PS5 استفاده کنید.

Alan Wake 2 Cover

Alan Wake 2

Alan Wake 2 دنباله بازی ترسناک بقای موفق Remedy است. این دو داستان جداگانه را در یک داستان ترکیب می کند، به دنبال مامور اف بی آی، ساگا اندرسون که در حال بررسی یک سری قتل های وحشیانه و داستانی است که توسط خود ویک نوشته شده است. 

بازی ویدیویی ، اخبار بازی های کامپیوتری ، بازی های موبایلی ، جدیدترین بازی های کامپیوتری

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
ورود / عضویت
یک کد تأیید به شماره همراه شما پیامک خواهد شد
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:60)