![نحوه فروش در اینستاگرام با استفاده از پست های قابل خرید 1 Instagram User Explores Brand'S Shop Page](https://www.hubspot.com/hs-fs/hubfs/sell-on-instagram.jpg?width=595&height=400&name=sell-on-instagram.jpg)
این یک تحول بزرگ از جایی است که این ویژگی چند سال پیش بود. امروزه، خرید محصولات از برندها بدون خروج از برنامه برای کاربران بی نهایت آسان است.
بنابراین، این ابزار دقیقا چگونه کار می کند و چگونه می توانید از آن برای ایجاد درآمد استفاده کنید؟ همه چیزهایی را که باید بدانید در بخش های زیر بیابید.
چرا کسب و کار شما باید در اینستاگرام بفروشد
به لطف ویژگی پستهای قابل خرید اینستاگرام و سایر ابزارهای پشتیبانی (مانند لیست علاقه مندی محصول، یادآوری راهاندازی محصول، و برچسبهای خرید در استوریهای اینستاگرام)، کاربران میتوانند کل سفر خریدار، از کشف تا پرداخت.
پلتفرمهای رسانههای اجتماعی معمولاً بهعنوان ابزارهای عالی برای آگاهی از نام تجاری دیده میشوند. با این حال، ادغام های جدید اینستاگرام آن را به یک محرک درآمد بزرگ تبدیل کرده است.
A مطالعه ۲۰۱۹ فیس بوک نشان داد که ۵۴ درصد از پاسخ دهندگان در لحظه یا مدتی پس از دیدن یک محصول یا خدمات در اینستاگرام، کالاها را خریداری کرده اند.
و فقط برندهای مستقیم به مصرف کننده نیستند که می توانند از استفاده از ویژگی های خرید اینستاگرام بهره ببرند. گزارش سه ماهه چهارم ۲۰۲۰ توسط HootSuite نشان داد که ۳۶.۲٪ از B2B تصمیم گیرندگان از برنامه برای تهیه محصولات و/یا خدمات جدید استفاده می کنند.
پستهای قابل خرید با نماد کیسه خرید قابل کلیک علامتگذاری میشوند که اطلاعات محصول و فراخوان «مشاهده محصولات» را برای بازدید از صفحه فروشگاه مارک نشان میدهد.
این یک تجربه یکپارچه برای کاربر ایجاد می کند و به شما امکان می دهد محصولات خود را بدون تبلیغات زیاد تبلیغ کنید.
چگونه در اینستاگرام بفروشیم
- معیارهای واجد شرایط بودن را رعایت کنید.
- کاتالوگ محصول خود را آپلود کنید.
- حساب خود را برای بررسی ارسال کنید.
۱. معیارهای واجد شرایط بودن را داشته باشید.
چند شرط واجد شرایط بودن وجود دارد که باید قبل از شروع فروش در اینستاگرام بررسی کنید. شما باید:
- در یکی از این بازارها قرار داشته باشید.
- یک حساب کاربری تجاری یا سازنده در اینستاگرام داشته باشید.
- فروش کالاهای فیزیکی مطابق با قرارداد تجاری و سیاستهای تجاری< /a>.
- حساب اینستاگرام خود را به یک صفحه تجاری فیس بوک وصل کنید.
هنگامی که شرایط بالا را برآورده کردید، مراحل زیر را دنبال کنید.
۲. کاتالوگ محصول خود را آپلود کنید.
کاتالوگ شما فایلی است که حاوی محصولاتی است که می خواهید بفروشید همراه با اطلاعات آنها، مانند قیمت و توضیحات. دو راه برای آپلود کاتالوگ محصول شما وجود دارد:
- از طریق مدیر کسب و کار فیس بوک به صورت دستی، مسیر خود را انجام دهید افزودن موارد.
- به یک شریک پلتفرم تجارت الکترونیک مانند Shopify یا BigCommerce متصل شوید. فهرست کاملی از شرکای سازگار را اینجا پیدا کنید .
چگونه محصولات خود را به صورت دستی آپلود کنید
برای ایجاد کاتالوگ از طریق Facebook، ابتدا باید یک حساب Facebook Business Manager داشته باشید. ، که با صفحه کسب و کار متفاوت است. از آنجا به مدیر بازرگانی بروید و کاتالوگ خود را تنظیم کنید.
این یک راهنمای گام به گام نحوه انجام آن.
بسیار مهم است که کاتالوگ محصولات خود را با صفحه اینستاگرام خود همگام سازید و توضیحات محصول و قیمت شما دقیق باشد. اگر در حال اجرای یک فروش یا تبلیغات هستید، حتما کاتالوگ محصول خود را به روز کنید تا آن را منعکس کند.
چگونه محصولات خود را از طریق پلتفرم تجارت الکترونیک آپلود کنیم
راه دوم برای اتصال نمایه کسب و کار اینستاگرام به کاتالوگ فیس بوک این است که آن را از طریق یک پلت فرم تجارت الکترونیک انجام دهید. در اینجا مراحل استفاده از دو پلتفرم محبوب آمده است.
Shopify
قبل از شروع، باید کانال فروش فیس بوک (شامل در تمام برنامه های پرداختی Shopify) نصب شده در فروشگاه Shopify شما، که یک برگه فروشگاه در صفحه فیس بوک شما ایجاد می کند.
برای جزئیات خاص در مورد نحوه اتصال صفحه فیس بوک خود به حساب Shopify خود، می توانید راهنمای Shopify در اینجا.
پس از انجام کارهای بالا، می توانید به راحتی کانال فروش اینستاگرام به فروشگاه Shopify شما، که محصولات را از صفحه Shopify شما به نمایه تجاری اینستاگرام شما متصل می کند.
برای انجام این کار، به سرپرست Shopify خود بروید و روی دکمه “+” واقع در کنار عنوان “کانالهای فروش” کلیک کنید.
بعد، در گفتگوی “افزودن کانال فروش”، روی “اینستاگرام” و سپس “افزودن کانال” کلیک کنید.
برای احراز هویت حساب اینستاگرام خود در کانال فروش، باید وارد صفحه حساب فیسبوک خود شوید.
پس از نصب کانال فروش اینستاگرام، میتوانید این ویژگی را در تنظیمات خود در اینستاگرام فعال کنید.
BigCommerce
با باز کردن Channel Manager در حساب BigCommerce خود شروع کنید و روی “شروع به کار” در کنار Facebook کلیک کنید.
در صفحه بعدی، تأیید کنید که از ارز سازگار استفاده میکنید، برای یک حساب فیسبوک ثبتنام کنید (اگر آن را ندارید)، الزامات محصول را بررسی کنید، سپس روی «شروع به کار» کلیک کنید.
بعد، اطلاعات خود را در صفحه پیکربندی، از جمله ایمیل تماس، شماره تلفن، و صفحه فیسبوکی که میخواهید فروشگاه شما در آن نمایش داده شود، وارد کنید.
در اینجا راهنمای کامل BigCommerce است. در مورد نحوه انجام آن.
وقتی فیسبوک کاتالوگ شما را تأیید کرد، به مدیر کانال برگردید، روی «شروع به کار» در کنار اینستاگرام کلیک کنید و تأیید کنید که فروشگاه شما شرایط لازم را دارد.
۳. حساب خود را برای بررسی ارسال کنید.
وقتی کاتالوگ محصولات خود را به حساب اینستاگرام خود متصل کردید، می توانید حساب خود را برای تأیید ارسال کنید.
۱. به داشبورد حرفه ای خود بروید. پس از رسیدن به آنجا، روی «تنظیم خرید اینستاگرام»
کلیک کنید
۲. در صفحه راه اندازی، روی «شروع به کار» کلیک کنید.
۳. کاتالوگ خود را انتخاب کنید.
۴. جزئیات را مرور کنید و روی “ارسال برای بازبینی”
کلیک کنید
فرایند تأیید ممکن است چند روز طول بکشد. همچنین ممکن است لازم باشد اطلاعات بیشتری مانند تأیید دامنه ارائه دهید.
چگونه محصولات را با پست های قابل خرید اینستاگرام برچسب گذاری کنیم
وقتی به پستهای قابل خرید در اینستاگرام دسترسی پیدا کردید و تمام مراحل ذکر شده در بالا را کامل کردید، افزودن برچسب به پستهای خود سریع و آسان است.
۱. تصویر خود را آپلود کنید و پس از اتمام ویرایش، روی “> ضربه بزنید
۲. روی “برچسب محصولات”
کلیک کنید
۳. روی موردی در تصویر خود که می خواهید برچسب گذاری کنید ضربه بزنید.
۴. محصول را جستجو کرده و آن را انتخاب کنید.
۵. روی “انجام شد” کلیک کنید و تصویر را به اشتراک بگذارید.
پست قدیمیتری دارید که هنوز جذابیت خوبی داشته باشد، اما برچسب قابل خرید ندارد؟ میتوانید محصولات را هم در پستهای جدید و هم در پستهای موجود از نمایه کسبوکار اینستاگرام خود، تا پنج محصول در هر پست تصویری یا ۲۰ محصول در هر پست چند عکس (یا چرخ فلک) برچسبگذاری کنید.
چگونه پست های خود را برای خریدهای قابل خرید بهینه کنید
۱. پست هایی ایجاد کنید که در فید اینستاگرام احساس طبیعی داشته باشند.
در حالی که فروش در اینستاگرام آسانتر از همیشه است، به یاد داشته باشید که مخاطبان شما نباید احساس کنند که به آنها فروش میشوند. شما باید استراتژی محتوای فعلی آنها را حفظ کنید و برچسبهای قابل خرید را روی عکسهایی که برای نمایه شما مناسب هستند، اضافه کنید.
۲. از محتوای تأثیرگذار استفاده کنید.
یک راه عالی برای افزودن ارگانیک برچسبهای خرید به پست خود، استفاده از پستهای مشتریان است. مطالعات نشان می دهد مصرف کنندگان به اینفلوئنسرها بیشتر از برندها اعتماد دارند و این پست ها به عنوان اثبات اجتماعی، یعنی اعتبار و اعتبار برای نام تجاری عمل می کنند.
به عنوان مثال، Fe Noel اخیراً این پست را از یک تأثیرگذار مد و برچسب محصول را اضافه کرد.
همچنین میتوانید استراتژی فروش اینستاگرام خود را با استفاده از پستهای اینفلوئنسر بهینه کنید. همکاریها و حمایتهای مالی اینفلوئنسرها تقریباً جایگزین تبلیغات سنتی شده است و امروزه بخش بزرگی از استراتژی های رسانه های اجتماعی را تشکیل می دهند.
بر اساس پستی در سال ۲۰۲۰ از حساب سازنده اینستاگرام.
در زیر، مدل محبوب مد میشل دی ورزشی نشان داده شده است یک چمدان Herschel Supply در نمایه برند:
مهر تایید یک اینفلوئنسر اینستاگرام بسیار تاثیرگذار است و یک استراتژی عالی برای افزایش فروش از پستهای قابل خرید اینستاگرام شما است.
۳. پست خود را با چندین برچسب بهینه کنید.
در نهایت، گنجاندن چندین برچسب خرید در عکسهایتان به مخاطبان شما کمک میکند محصولات شما را به سرعت کاوش و مرور کنند. همچنین میتوانید برچسبهای خرید را به پستهای چرخ فلک اضافه کنید تا عملکرد آنها را در برابر پستهای تک عکس آزمایش کنید.
۴. صفحه فروشگاه را در پروفایل اینستاگرام خود فعال کنید.
حداقل نه پست قابل خرید ایجاد کنید تا برگه “خرید” را در پروفایل اینستاگرام خود فعال کنید. با این کار همه پستهای قابل خرید شما در یک برگه برای خرید آسان و کشف محصول گروهبندی میشوند.
اندازه گیری نتایج پست های قابل خرید شما
حسابهای تجاری اینستاگرام به تجزیه و تحلیل پستهای قابل خرید خود دسترسی دارند، از جمله دادههایی درباره تعداد افرادی که اطلاعات محصول را مشاهده کرده و به صفحه محصول کلیک کردهاند. این اطلاعات به تعیین نوع محصولاتی که با فالوورهای اینستاگرام شما طنین انداز می شود کمک می کند و شکاف های موجود در سفر خریدار را شناسایی می کند.
همانند تمام تلاشهای بازاریابی رسانههای اجتماعی خود، باید دادههای عملکرد را اندازهگیری کنید تا ببینید چه چیزی بهترین نتایج را ایجاد میکند (و چرا) و از آن برای اطلاع رسانی پستهای آینده استفاده کنید.
وقتی کسب و کار شما شروع به فروش در اینستاگرام کرد، به آزمایش تصاویر، کپی، برچسبهای خرید و سایر عواملی که ممکن است در فروش شما کمک کنند ادامه دهید.
مهم نیست چه نوع محصولاتی را میفروشید، جستجو در تجزیه و تحلیل به شما این امکان را میدهد تا خواستههای مخاطبان خود را درک کنید، محتوایتان را بهبود ببخشید و در نهایت به شما کمک میکند تا ترافیک و فروش بیشتری داشته باشید.
فروش در اینستاگرام فرصتی منحصر به فرد برای دستیابی به کاربران در تمام مراحل سفر خریدار از طریق یک تجربه یکپارچه است.