حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0
سبد خرید خالی است.

نحوه غیرفعال کردن ویژگی وضعیت فعالیت اینستاگرام

Instagram User Turning Off Their Activity Status On The App

مشابه وضعیت فعالیت موجود در فیس‌بوک مسنجر و واتس‌اپ، تنظیمات «وضعیت فعالیت» اینستاگرام آخرین زمان استفاده از برنامه را نشان می‌دهد. اکنون به‌طور پیش‌فرض در حساب شما خاموش است، اما بهتر است ایمن باشید.

بیایید به نحوه عملکرد آن بپردازیم – سپس به نحوه خاموش کردن آن نگاهی بیندازیم. 

New Data: Instagram Engagement Report [Free Download]

ویژگی وضعیت فعالیت در اینستاگرام چگونه کار می کند؟

ویژگی وضعیت فعالیت به افرادی که آخرین بار آنلاین بوده‌اید و اینکه آیا در حال حاضر در اینستاگرام فعال هستید یا خیر، پیام مستقیم ارسال کرده‌اید (DM’d) نشان می‌دهد.

وضعیت شما فقط به افرادی که دنبال می کنید نشان داده می شود. بنابراین اگر شخصی شما را دنبال کند اما شما او را دنبال نکنید، نمی‌تواند وضعیت شما را مشاهده کند. در مورد دوستان شما هم همینطور است. اگر شما را دنبال کنند، می‌توانید ببینید آخرین بار چه زمانی آنلاین بوده‌اند.

وقتی به پیام‌های مستقیم خود پیمایش می‌کنید، وضعیت دوستان شما قابل مشاهده است:

Instagram Last Online Feature In A User'S Direct Messages

به خاطر داشته باشید: این ویژگی فقط آنلاین بودن شما و آخرین زمان دسترسی به برنامه را نشان می دهد. دوستان شما پست هایی را که دوست داشته اید یا در مورد آنها نظر داده اید نمی بینند.

در مورد حصار خاموش کردن آن؟ برای اطلاع از اینکه آیا باید وضعیت فعالیت را روشن یا خاموش نگه دارید، ادامه دهید.

آیا باید وضعیت فعالیت را روشن یا خاموش نگه دارید؟

روشن نگه داشتن آن چند مزیت دارد. این به شما امکان می دهد بدون اینکه احساس کنید مداخله می کنید، وضعیت آنلاین دوستان خود را بررسی کنید. به این ترتیب، اگر می‌خواهید یک میم خنده‌دار را در لحظه مناسب ارسال کنید، می‌توانید انتظار داشته باشید که دوستتان فوراً یا به زودی آن را ببیند.

با این حال، خاموش کردن آن، مزیت بزرگ دسترسی به اینستاگرام بدون اطلاع کسی را ارائه می دهد. این بدان معناست که شما می‌توانید در اوقات فراغت خود به پیام‌های پیامکی پاسخ دهید و احساس نمی‌کنید زمانی که از برنامه استفاده می‌کنید، کسی به آن توجه دارد. یک اشکال این است که وقتی این ویژگی را خاموش کنید، نمی‌توانید وضعیت فعالیت دیگران را مشاهده کنید.

اگر می‌خواهید جشن‌های اسکرول تصویر توله سگ خود را در آخر شب کاملاً خصوصی نگه دارید، نگران نباشید. می‌توانید ویژگی وضعیت فعالیت اینستاگرام را با مراحل سریع زیر خاموش کنید.

این تنظیماتی است که به دنبال آن هستید:

Instagram Activity Status Setting Inside Privacy Settings On The App

هنگامی که آن تنظیم خاموش شد، می‌توانید پیمایش را بدون شناسایی از سر بگیرید. بهترین قسمت؟ اگر نظرتان تغییر کرد، می‌توانید آن را در هر زمانی روشن کنید.

با خاموش کردن وضعیت فعالیت خود خصوصی بمانید

خصوصی ماندن در رسانه های اجتماعی به اندازه کافی دشوار است. برای اطمینان از اینکه به طور تصادفی وضعیت فعالیت خود را به کسانی که DM داده اید نشان نمی دهید، آن را در تنظیمات خود خاموش کنید. به این ترتیب، هنگام استفاده از برنامه، می‌توانید از حریم خصوصی لذت ببرید.

یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در ژانویه ۲۰۱۸ منتشر شد و برای جامعیت به‌روزرسانی شده است.

Improve Your Website With Effective Technical Seo. Start By Conducting This  Audit.  

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
ورود / عضویت
یک کد تأیید به شماره همراه شما پیامک خواهد شد
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:60)