حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0
سبد خرید خالی است.

نحوه استفاده از Insights اینستاگرام (در ۹ مرحله آسان)

استراتژی اینستاگرام برای کسب و کار خود را بهبود بخشید.

Instagram Insights

دیگر لازم نیست حدس بزنید چه چیزی برای مخاطبان شما مفید است. Instagram Insights به شما خواهد گفت. بنابراین می‌توانید لایک‌های بیشتری دریافت کنید، دنبال‌کنندگان بیشتری کسب کنید، و نمایه‌تان را به‌طور تصاعدی رشد دهید.

در این پست، همه چیزهایی را که باید در مورد Instagram Insights بدانید  (همچنین به عنوان Instagram Analytics) و چگونه از آن برای بهبود نمایه اینستاگرام خود استفاده کنید.

New Data: Instagram Engagement Report [Free Download]

چرا از Instagram Insights استفاده کنیم؟

Instagram Insights به شما امکان می دهد به داده های تعامل کاربر مهم برای نمایه کسب و کار خود دسترسی داشته باشید. دانستن اعداد خام، مانند میزان لایک‌هایی که برای یک پست دریافت می‌کنید، کافی نیست. درک مخاطبان خود نیز مهم است.

اینجاست که Insights وارد می‌شود. به شما می‌گوید چگونه کارها را انجام می‌دهند، چه چیزی را ترجیح می‌دهند و چه کسانی هستند. مطمئناً می‌توانید تصمیمات تجاری را بر اساس احساس درونی بگیرید، اما زمانی که بتوانید فرضیات را با حقایق سرد و سخت تأیید کنید، به احتمال زیاد به نتیجه می‌رسید.

How To Use Instagram Insights: Insights Overview Page

داده‌ها و تجزیه و تحلیل‌ها به شما کمک می‌کنند تأثیر تلاش‌های بازاریابی خود را در کانال‌های مختلف اندازه‌گیری کنید تا ببینید آیا کاری وجود دارد که باید متفاوت انجام دهید – مانند هدف قرار دادن مخاطبان مختلف، پست کردن در زمان خاصی از روز، یا آزمایش با قالب محتوای جدید .

شبکه‌های اجتماعی با سایر جنبه‌های بازاریابی شما تفاوتی ندارند، به این معنا که می‌توان آن را اندازه‌گیری و بهبود بخشید. به همین دلیل است که می‌توانید استراتژی اینستاگرام موثرتری ایجاد کنید. با استفاده از Instagram Insights.

برای استفاده از Instagram Insights، ابتدا باید یک نمایه تجاری داشته باشید. خبر خوب؟ اگر از قبل از یک حساب شخصی استفاده می‌کنید، می‌توانید مستقیماً از تلفن خود به نمایه کسب‌وکار بروید. در اینجا نحوه تبدیل حساب خود در چند مرحله ساده آمده است.

۱. نمایه خود را در برنامه اینستاگرام باز کنید.

می‌توانید نمایه اینستاگرام خود را مستقیماً از برنامه تلفن همراه اینستاگرام خود به یک حساب تجاری تبدیل کنید. ابتدا برنامه را باز کنید و روی عکس نمایه خود در گوشه سمت راست پایین فید خود کلیک کنید.

How To Use Instagram Insights: Access Account

۲. به صفحه تنظیمات دسترسی پیدا کنید.

بعد، زمان رفتن به تنظیمات است. در نمایه خود، روی نماد همبرگر در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید.

How To Use Instagram Insights: Click Menu

در پنجره بازشو، روی “تنظیمات” کلیک کنید.

How To Use Instagram Insights: Click Settings

۳. روی «حساب»

ضربه بزنید

یک منوی فهرست ظاهر می شود. روی «حساب»

ضربه بزنید

How To Use Instagram Insights: Access Account Settings

۴. روی “Switch to Professional Account” کلیک کنید.

با جابجایی به یک حساب حرفه‌ای، می‌توانید فوراً به Insights دسترسی داشته باشید – حتی اگر یک کسب‌وکار نیستید.

How To Use Instagram Insights: Switch To Pro Account

۵. دسته بندی خود را انتخاب کنید و روی “انجام شد.”

کلیک کنید

بهترین دسته ای را که شما را توصیف می کند انتخاب کنید. پس از پایان کار، روی «انجام شد» کلیک کنید.

How To Use Instagram Insights: Category

پس از آن، به نمایه خود بازگردید. به این صورت است:

How To Use Instagram Insights: Professional Profile

همانطور که می بینید، می توانید بلافاصله با یک حساب حرفه ای به Insights دسترسی پیدا کنید. اگر یک فریلنسر یا تولیدکننده محتوا هستید، می‌توانید همان‌طور که هستید بمانید، یا می‌توانید مرحله اضافی تغییر به حساب تجاری را بردارید.

۶. اختیاری: به یک حساب تجاری بروید.

اگر یک کسب‌وکار، سازمان یا نام تجاری هستید، می‌خواهید گام دیگری برای تبدیل حساب حرفه‌ای خود به حساب تجاری بردارید. یک حساب حرفه ای به شما امکان دسترسی کامل به Insights را می دهد، اما برای سازندگان دیجیتال مستقل طراحی شده است. حساب تجاری برای شرکت ها مناسب تر است.

توجه داشته باشید که تبدیل حساب خود به یک حساب حرفه ای همیشه قبل از تغییر به یک حساب تجاری انجام می شود.

برای تبدیل حساب خود به حساب تجاری، روی منوی همبرگر در گوشه سمت راست بالای نمایه خود کلیک کنید. روی «تنظیمات» و سپس «حساب» کلیک کنید. در پایین، روی «Switch Account Type» کلیک کنید.

How To Use Instagram Insights: Switch Account Type

سپس روی “Switch to Business Account” کلیک کنید.

How To Use Instagram Insights: Switch To Business Account

انجام شد! شما اکنون یک حساب تجاری هستید که به Insights دسترسی دارید.

۷. اختیاری: صفحه فیس بوک خود را وصل کنید.

در نهایت، اگر یک صفحه تجاری فیس بوک دارید، مهم است که آن را به حساب تجاری یا حرفه ای اینستاگرام خود متصل کنید. برای انجام این کار، به نمایه خود بروید و روی دکمه «ویرایش نمایه» کلیک کنید.

How To Use Instagram Insights: Edit Profile

در بخش «اطلاعات نمایه»، روی «اتصال صفحه فیس بوک» کلیک کنید. برای اتصال صفحه خود یا ایجاد صفحه جدید، دستورات را دنبال کنید.

How To Use Instagram Insights: Connect Fb Page

قبل از اتصال صفحه خود حتماً یک حساب فیس بوک داشته باشید. برای دستورالعمل‌های تنظیم صفحه فیس بوک خود اینجا را کلیک کنید.

هنگامی که حساب حرفه‌ای یا تجاری خود را راه‌اندازی کردید، می‌توانید از Instagram Insights استفاده کنید.

قبل از اینکه به دستورالعمل‌های خاصی برای استفاده از آن بپردازیم، در اینجا تجزیه و تحلیل‌هایی در این کانال وجود دارد که بازاریابان باید بدانند و بفهمند – و نحوه استفاده از آنها.

Instagram Insights توضیح داده شد

How To Use Instagram Insights: Insights Overview Page

بیایید به Insights اینستاگرام از دید پرنده نگاه کنیم و تکه تکه بزرگنمایی کنیم.

نمای کلی اطلاعات آماری

Insights Overview “صفحه اصلی” Instagram Insights است. در اینجا، خواهید دید که به طور کلی چگونه عمل کرده اید.

در این صفحه چندین اطلاعات دریافت می کنید:

  • محدوده تاریخ: این نشان دهنده روزها و هفته های داده روی صفحه است. می‌توانید با کلیک کردن روی «۷ روز گذشته» در گوشه بالا سمت چپ، مدت زمان را تغییر دهید.

How To Use Instagram Insights: Change Date

  • اطلاعات: اگر تا به حال گم شده اید یا معنی چیزی را نمی دانید، می توانید روی دکمه “i” در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید. و تعاریف اصطلاحات روی صفحه را دریافت کنید.

How To Use Instagram Insights: Information

  • حساب‌های رسیده: حساب‌های به دست‌آمده به تعداد کاربران منحصربه‌فردی که محتوای شما را دیده‌اند – پست‌ها، داستان‌ها، حلقه‌ها، ویدیوها، ویدیوهای زنده و تبلیغات تبلیغاتی اشاره دارد. حداقل یک بار.

How To Use Instagram Insights: Accounts Reached

  • Accounts Engaged: Accounts Engaged به تعداد کاربرانی اطلاق می شود که ۱) شما با آنها تماس گرفته اید و ۲) با محتوای شما به نحوی تعامل داشته اند. تعاملات می تواند شامل لایک، ذخیره، نظر، اشتراک گذاری و پاسخ باشد.

How To Use Instagram Insights: Accounts Engaged

  • کل دنبال‌کنندگان: مجموع دنبال‌کنندگان به تعداد افرادی که شما را دنبال می‌کنند اشاره دارد.

How To Use Instagram Insights: Total Followers

  • محتوای که به اشتراک گذاشتید: این بخش تعداد کلی پست‌ها، داستان‌ها، حلقه‌ها، ویدیوها، ویدیوهای زنده و تبلیغاتی را که به اشتراک گذاشته‌اید به شما می‌دهد.

How To Use Instagram Insights: Content You Shared

اکنون، بیایید با جزئیات بیشتر به «حساب‌های رسیده»، «حساب‌های درگیر شده» و «کل دنبال‌کنندگان» برویم.

حساب‌های رسیده

How To Use Instagram Insights: Accounts Reached Pageدر Accounts Reached، اطلاعات دقیق تری را در مورد کاربرانی که محتوای شما را دیده اند و به نوعی با نمایه شما تعامل داشته اند، خواهید دید.

بیایید اطلاعات مختلفی را که در این صفحه پیدا خواهید کرد، تجزیه کنیم.

  • مخاطب رسیده: بخش مخاطبان به شما نشان می دهد که چه تعداد کاربر منحصر به فرد با محتوای شما برخورد کرده اند. مخاطبان شما بر اساس وضعیت دنبال کننده، جنسیت، سن، کشورها و شهرها تقسیم می شوند. همچنین می‌توانید تعداد افرادی را که از طریق تبلیغات و تبلیغات با آنها تماس گرفته‌اید ببینید.
  • دسترسی به محتوا: بخش دسترسی به محتوا به شما امکان می‌دهد ببینید کدام نوع پست به تعداد بیشتری از افراد رسیده است. ابتدا نموداری با تعداد افرادی که پست‌ها، داستان‌ها، حلقه‌ها، ویدیوهای IGTV و ویدیوهای زنده شما را دیده‌اند، می‌بینید. در زیر، پست‌های تک تک خود را با عملکرد برتر بر اساس دسترسی خواهید دید.

How To Use Instagram Insights: Content Reach

  • Impressions: Impressions به تعداد دفعاتی اطلاق می‌شود که همه پست‌های شما مشاهده شده است — از جمله بازدیدهای تکراری توسط همان کاربران.
  • فعالیت نمایه: فعالیت نمایه اقداماتی را که کاربران پس از بازدید از نمایه شما انجام می دهند را تجزیه می کند. می‌توانید تعداد ضربه‌های وب‌سایت، ضربه زدن به آدرس کسب‌وکار، ضربه زدن روی دکمه تماس، ضربه زدن روی دکمه ایمیل و ضربه زدن روی دکمه نوشتاری را ببینید. اما برای اینکه این معیارها نشان داده شوند، باید آن دکمه ها را تنظیم کرده باشید.

حساب‌های درگیر شده

How To Use Instagram Insights: Accounts Engaged حساب‌های درگیر شده به تعداد کاربرانی اطلاق می‌شود که فراتر از تماشای محتوای شما یا عبور از آن، با محتوای شما تعامل داشته‌اند. بیایید بخش‌های این صفحه را تجزیه کنیم.

  • مخاطب درگیر: بخش مخاطبان درگیر به شما نشان می دهد که چه تعداد از کاربران منحصر به فرد محتوای شما را پسندیده، نظر داده اند، ذخیره کرده اند، به اشتراک گذاشته اند یا به آن پاسخ داده اند. مخاطبان درگیر شما بر اساس وضعیت دنبال کننده، جنسیت، سن، کشورها و شهرها تقسیم می شوند.
  • تعاملات محتوا: بخش تعاملات محتوا تعداد کل دفعاتی که افراد محتوای شما را پسندیده، نظر داده اند، ذخیره کرده اند، به اشتراک گذاشته اند یا به آن پاسخ داده اند را به شما نشان می دهد. سپس این عدد را بر اساس هر پست تجزیه می کند. همچنین پست های با عملکرد برتر خود را در هر دسته خواهید دید.

How To Use Instagram Insights: Content Interactions

کل دنبال کنندگان

صفحه کل دنبال‌کنندگان اینستاگرام Insights به شما امکان می‌دهد تعداد کل کاربرانی که شما را دنبال می‌کنند را ببینید. همچنین می‌توانید موارد دنبال‌شده، لغو فالو، مکان‌های برتر، محدوده سنی و جنسیت را ببینید.

در کل دنبال‌کنندگان و تفکیک جمعیتی آن، یک بخش دیگر را مشاهده خواهید کرد: بیشترین زمان‌های فعال.

بعد، بیایید به نحوه مشاهده اطلاعات آماری برای پست‌های جداگانه در اینستاگرام بپردازیم.

نحوه مشاهده اطلاعات بینش برای یک پست فردی

  • به نمایه خود بروید.
  • به پست فردی که می‌خواهید اطلاعات آماری برای آن ببینید بروید.
  • در پایین پست، یک بنر وجود دارد. روی View Insights ضربه بزنید.
  • اکنون می‌توانید تعداد لایک‌ها، نظرات، اشتراک‌گذاری‌ها و ذخیره‌های پست خود را ببینید.

نحوه مشاهده Insights برای یک قرقره

  • به نمایه خود بروید.
  • به حلقه فردی بروید که می‌خواهید اطلاعات آماری برای آن ببینید.
  • در پایین حلقه، یک بنر وجود دارد. روی View Insights ضربه بزنید.
  • اکنون می‌توانید تعداد پخش، لایک، نظر، اشتراک‌گذاری و ذخیره حلقه خود را ببینید.

نحوه مشاهده Insights برای یک داستان

اگر داستان شما در حال حاضر در نمایه شما فعال است:

  • به نمایه خود بروید.
  • روی عکس نمایه خود کلیک کنید.
  • در داستان به بالا بروید.
  • شما فوراً به اطلاعات آماری آن داستان، از جمله پاسخ‌ها، خروج‌ها، کلیک‌های پیوند، بازارسال و موارد دیگر دسترسی خواهید داشت.

اگر داستان شما قبلاً منقضی شده است یا بیش از ۲۴ ساعت گذشته است:

  • به نمایه خود بروید.
  • روی دکمه عمل Insights در بالای شبکه پست خود ضربه بزنید.
  • در قسمت محتوایی که به اشتراک گذاشته اید، روی ردیف داستان هایی که در گذشته به اشتراک گذاشته اید ضربه بزنید.
  • روی داستان فردی که می‌خواهید اطلاعات آماری برای آن ببینید، تند به بالا بکشید.

نحوه مشاهده Insights برای یک ویدیوی زنده

اگر به تازگی ویدیوی زنده خود را به پایان رسانده اید:

  • بعد از اتمام ویدئو، بلافاصله روی View Insights ضربه بزنید.
  • اکنون می‌توانید تعداد بینندگان، لایک‌ها، ارسال‌ها، نظرات و سایر تعاملات را ببینید.

اگر ویدیوی زنده خود را در گذشته پخش کرده اید:

  • به نمایه خود بروید.
  • روی دکمه عملکرد Insights در بالای شبکه پست خود ضربه بزنید.
  • در قسمت محتوایی که به اشتراک گذاشته اید، روی ردیف ویدیوهای زنده ای که در گذشته به اشتراک گذاشته اید ضربه بزنید.
  • روی ویدیوی Live قدیمی که می‌خواهید اطلاعات آماری آن را ببینید، کلیک کنید.

نحوه مشاهده اطلاعات بینش برای یک ویدیو

  • به نمایه خود بروید.
  • روی دکمه مثلث پخش (▶) درست بالای شبکه پست خود کلیک کنید.
  • روی ویدیویی که می‌خواهید اطلاعات آماری آن را ببینید ضربه بزنید.
  • روی سه نقطه افقی (⋯) یا عمودی (⋮) در گوشه ویدیو ضربه بزنید.
  • روی View Insights در منوی بازشو ضربه بزنید.

بعد، به نحوه استفاده از Insights اینستاگرام در کارهای روزمره خود خواهیم پرداخت. 

نحوه استفاده از Instagram Insights

Instagram Insights ابزار فوق‌العاده‌ای است، اما دانستن اینکه پس از دسترسی به چه کاری باید انجام دهید دشوار است. در اینجا چند مورد از مفیدترین روش هایی وجود دارد که می توانید از Insights هنگام رشد پروفایل اینستاگرام خود استفاده کنید. 

۱. اندازه گیری دسترسی.

How To Use Instagram Insights: Accounts Reached

قسمت Accounts Reached را کلیک کنید. همانطور که گفته شد، دسترسی تعداد کاربران منحصر به فردی را نشان می دهد که هر یک از پست های اینستاگرام شما را دیده اند.

در این دسته، اطلاعات آماری برای:

مشاهده خواهید کرد

  • پست‌های برتر: پست‌هایی که بیشترین دسترسی را داشته‌اند.
  • استوری‌های برتر: پست‌های استوری اینستاگرام که بیشترین دسترسی را ایجاد کردند.
  • برترین ویدیوهای IGTV: ویدیوهای IGTV که بیشترین دسترسی را ایجاد کردند.
  • نمایش‌ها: چند بار پست‌های شما دیده شده است.
  • فعالیت نمایه: بازدید از نمایه، ضربه زدن به وب‌سایت و سایر فعالیت‌ها.

برخی از این اطلاعات آماری را می توان برای اطلاعات آماری بیشتر گسترش داد.

۲. بازدیدها و دنبال کنندگان نمایه را ردیابی کنید.

در صفحه Accounts Reached در بخش Account Activity، می‌توانید بازدیدهای نمایه را ببینید.

بازدیدهای نمایه تعداد دفعاتی را که نمایه شما مشاهده شده است نشان می دهد.

با تقسیم تعداد فالوورهای خود بر تعداد بازدیدکنندگان، متوجه شوید که چه تعداد از بازدیدکنندگان نمایه شما به دنبال کننده تبدیل می شوند. این عدد را در طول زمان دنبال کنید تا متوجه شوید که آیا “نرخ تبدیل” شما در حال افزایش یا کاهش است.

۳. کلیک های وب سایت را تعیین کنید.

ضربه‌های وب‌سایت را می‌توانید در زیر حساب‌های به دست آمده > فعالیت نمایه نیز پیدا کنید. این اطلاعات آماری تعداد دفعاتی را که روی پیوندهایی که در نمایه کسب‌وکار خود وارد کرده‌اید، نشان می‌دهد.

۵. تعاملات محتوا را ردیابی کنید.

How To Use Instagram Insights: Content Interactions

به Insights Overview برگردید و روی Accounts Engaged ضربه بزنید. با این کار صفحه ای ظاهر می شود که عملکرد محتوای شما را از نظر تعامل نشان می دهد و معیارها را بر اساس نوع محتوا تجزیه می کند.

لایک به خودی خود صحبت می کند و تعداد کاربرانی را که پست شما را پسندیده اند منعکس می کند. مانند لایک ها، نظرات تعداد کامنت های باقی مانده در پست شما را نشان می دهد. Saves تعداد کاربران یا حساب‌هایی را که پست شما را ذخیره کرده‌اند برجسته می‌کند. اگر هر یک از این اعداد کم است، مهم است که استراتژی اینستاگرام خود را دوباره ارزیابی کنید.

۶. دنبال کنندگان خود را ردیابی کنید.

به Insights Overview برگردید و روی Total Followers کلیک کنید. سپس به صفحه تفکیک فالوور خواهید رسید.

این صفحه نشان دهنده تعداد فالوورهایی است که در هفته گذشته به دست آورده اید یا از دست داده اید، و همچنین میانگین ساعاتی از روز که دنبال کنندگان شما از اینستاگرام استفاده می کنند – داده هایی که می تواند هنگام برنامه ریزی پست ها بسیار مفید باشد.

۷. بیاموزید که چه اقداماتی روی پست شما انجام شده است.

برای مشاهده اطلاعات بینش برای یک پست اینستاگرام خاص، با بازدید از نمایه خود شروع کنید. روی پستی که می‌خواهید به آن نگاه کنید ضربه بزنید، سپس روی View Insights در زیر تصویر

کلیک کنید

در بخش “فعالیت نمایه”، تعداد اقداماتی را که کاربران در نتیجه دیدن پست شما در نمایه شما انجام داده اند، خواهید یافت – مواردی مانند بازدید از نمایه شما، سپس انجام اقداماتی مانند کلیک کردن بر روی پیوند وب سایت شما یا شما را دنبال می کند.

۸. از “Reach” برای دیدن جایی که پست شما در فیدها نشان داده شده است استفاده کنید.

How To Use Instagram Insights: Post Insights Reach

که قبلاً «اکتشاف» نام داشت، Reach نشان می‌دهد که پست شما در کجا دیده شده است – یا بیشتر کشف شده است – از جمله اینکه چه تعداد از حساب‌ها قبلاً شما را در هنگام مشاهده اولین پست دنبال نکرده‌اند.

این بخش شامل معیارهای Impressions است که تعداد دفعاتی را که پست شما از یک مکان خاص در اینستاگرام کشف شده است، نشان می‌دهد، مانند فید صفحه اصلی کاربر، جستجو، نمایه شما، برچسب موقعیت مکانی یا هشتگ.

اطلاعات آماری دسترسی همچنین شامل داده‌هایی در مورد دسترسی یک پست می‌شود – که تعداد حساب‌های منحصربه‌فردی را که پست شما را دیده‌اند نشان می‌دهد.

۹. مشاهده اطلاعات آماری.

کاربران اینستاگرام با نمایه کسب‌وکار می‌توانند اطلاعات آماری مربوط به استوری‌های زودگذر خود را مشاهده کنند.

برای مشاهده اطلاعات آماری داستان خود، به Insights برگردید و به بخش محتوایی که به اشتراک گذاشته‌اید در صفحه نمای کلی اطلاعات به پایین بروید.

به پایین به بخش داستان‌ها بروید و می‌توانید اطلاعات آماری برای داستان‌های قدیمی‌تر و همچنین داستان‌هایی که هنوز منقضی نشده‌اند را ببینید.

بعد، به اطلاعات آماری خاصی که می‌توانید کاوش کنید، خواهیم پرداخت.

نمایش‌ها

این اطلاعات آماری نشان می‌دهد که داستان شما چند بار دیده شده است.

هنگام مشاهده این اطلاعات آماری، به خاطر داشته باشید که می‌توانید چندین تصویر یا ویدیو را به استوری خود اضافه کنید. وقتی این کار را انجام می‌دهید، هر قسمت از محتوای بصری در استوری شما به عنوان یک عکس یا ویدیو در پست شما محاسبه می‌شود.

فرض کنید شش عکس به استوری خود اضافه کرده اید. چه کسی فقط یک مورد را ببیند یا هر شش مورد را مشاهده کند، اینستاگرام فقط کل استوری شما را با دریافت یک نمایش حساب می‌کند.

این موضوع در مورد محتوای Story که توسط یک کاربر بیش از یک بار مشاهده شده است نیز صدق می کند. اینستاگرام هنوز آن تعامل را فقط به عنوان کل استوری که یک برداشت دریافت کرده است به حساب می‌آورد.

دسترسی

این بینش تعداد کاربران منحصر به فردی را که استوری شما را دیده‌اند نشان می‌دهد.

روی جلو ضربه بزنید

این بینش تعداد دفعاتی را نشان می‌دهد که کاربر روی عکس یا ویدیوی استوری شما ضربه می‌زند تا به بخش بعدی رسانه بروید.

برگشت

ضربه بزنید

این بینش تعداد دفعاتی را نشان می‌دهد که کاربر روی عکس یا ویدیوی استوری شما ضربه می‌زند تا به بخش قبلی رسانه بازگردد.

پاسخ ها

این بینش تعداد دفعاتی را که کاربران از طریق کادر نوشتاری ارسال پیام در استوری شما پیام ارسال می‌کنند، نشان می‌دهد.

Replies Field Inside An Instagram Story

با انگشت روی صفحه بکشید

این بینش تعداد دفعاتی را نشان می‌دهد که کاربران برای پرش به داستان حساب بعدی، انگشت خود را تند کشیدند — نباید با «ضربه به جلو» اشتباه گرفته شود، که نشان‌دهنده پرش کاربران به قطعه بعدی استوری شما است.

خروج می شود

این بینش تعداد دفعاتی را نشان می‌دهد که کاربر بخش داستان‌ها را به طور کامل ترک می‌کند تا به فید اصلی بازگردد.

اندازه گیری اثربخشی خود با Insights اینستاگرام

اکنون که می‌دانید چگونه به داده‌ها دسترسی داشته باشید تا استراتژی خود را با Instagram Insights اطلاع دهید، می‌توانید آن داده‌ها را تجزیه و تحلیل کنید و تعیین کنید چه چیزی برای مخاطبان شما مفید است (و چه چیزی نیست). از آنجا، با در نظر گرفتن این معیارها، ایجاد محتوایی که تعامل زیادی داشته باشد، بسیار آسان تر خواهد بود.

یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در ژانویه ۲۰۱۸ منتشر شد اما برای جامعیت به‌روزرسانی شده است.

Improve Your Website With Effective Technical Seo. Start By Conducting This  Audit.  

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
ورود / عضویت
یک کد تأیید به شماره همراه شما پیامک خواهد شد
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:60)