پلتفرمی قدرتمند برای افزایش دسترسی به برند اجتماعی اینستاگرام
![نحوه ارسال مجدد در اینستاگرام: راه هایی برای اشتراک گذاری مجدد محتوا از کاربران دیگر 1 A Self-Marketer Reposting An Image On Instagram To Increase Brand Engagement.](https://www.hubspot.com/hs-fs/hubfs/how-to-repost-on-instagram-2.jpg?width=595&height=400&name=how-to-repost-on-instagram-2.jpg)
در این پست، روشهای رایگان مختلف برای ارسال مجدد در اینستاگرام را در چند مرحله ساده به شما نشان میدهیم. اما قبل از غواصی، اجازه دهید در مورد اینکه چرا ارسال مجدد در اینستاگرام می تواند به برند شما کمک کند، بحث کنیم.
چرا باید نام تجاری شما در اینستاگرام مجددا ارسال شود؟
اینستاگرام یکی از بزرگترین سایت های رسانه اجتماعی در بازار است. با بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه، مارک هایی که سایت را در استراتژی بازاریابی ادغام می کنند می تواند مخاطبان بیشتری را جذب کند و در سایر کانال های رسانه های اجتماعی سریعتر دیده شود.
و با چنین مخاطبانی، میخواهید به طور مداوم محتوای باکیفیت پست کنید – اما این میتواند زمان، تلاش و منابعی را ببرد که ممکن است هنوز با بودجه شما سازگار نباشد. از آنجایی که بیشتر بازاریابان بین ۳ تا ۴ بار در هفته پست میگذارند، باید مقداری از محتوا را برای پاسخگویی به تقاضا داشته باشید.
علاوه بر این، Content = “_blankerated”>Content. ) عملکرد فوق العاده ای دارد. در واقع، ۹۰٪ از مصرف کنندگان می گویند که UGC نسبت به ایمیل های تبلیغاتی و حتی نتایج موتورهای جستجو، تأثیر بیشتری بر تصمیمات خرید آنها دارد.
به عنوان مثال، قدرت Warby Parker را در بازنشر این تصویر خنده دار از یکی از مشتریان خود، @cjronson در نظر بگیرید:
این تصویر نه تنها احتمالاً برای مشتریان Warby Parker جذاب است، بلکه در نهایت کار بازاریابان Warby Parker را آسانتر میکند – آنها نیازی به ایجاد آن محتوا در داخل خود نداشتند.
ارسال مجدد در اینستاگرام می تواند به شما کمک کند تا تاییدات برند را از سوی مشتریان، وفاداران به برند و کارمندان خود برجسته کنید. UGC معمولاً قابل اعتمادتر در نظر گرفته می شود زیرا یک مصرف کننده با تبلیغ محصول یا خدمات شما چیزی به دست نمی آورد (مگر اینکه یک تبلیغ باشد) – آنها فقط این کار را انجام می دهند تا به مخاطبان خود بگویند که محصول شما را دوست دارند.
![نحوه ارسال مجدد در اینستاگرام: راه هایی برای اشتراک گذاری مجدد محتوا از کاربران دیگر 3 نحوه ارسال مجدد در اینستاگرام: راه هایی برای اشتراک گذاری مجدد محتوا از کاربران دیگر - خبرخوان تی شین](https://offers.hubspot.com/hubfs/Image%20Hackathon%20%E2%80%93%20Horizontal%20(39).png)
۲۲ قالب رایگان پست اینستاگرام
قالب های قابل تنظیم برای پست ها، نقل قول ها و استوری های اینستاگرام.
-
۱۴ قالب پست -
۸ قالب داستان -
۹ الگوی نقل قول
دانلود رایگان
همه فیلدها الزامی است.
![نحوه ارسال مجدد در اینستاگرام: راه هایی برای اشتراک گذاری مجدد محتوا از کاربران دیگر 3 نحوه ارسال مجدد در اینستاگرام: راه هایی برای اشتراک گذاری مجدد محتوا از کاربران دیگر - خبرخوان تی شین](https://offers.hubspot.com/hubfs/Image%20Hackathon%20%E2%80%93%20Horizontal%20(39).png)
۲۲ قالب اینستاگرام
در زیر کمی درباره خودتان بگویید تا امروز به آن دسترسی پیدا کنیم:
نحوه ارسال مجدد در اینستاگرام
اینستاگرام به شما امکان میدهد حلقهها و پستهای کاربران دیگر را در اینستاگرام خود بازنشر دهید. Story با استفاده از قابلیت ارسال مجدد بومی خود. با این حال، محدودیتهای خود را دارد: به شما اجازه نمیدهد در هیچ بخش دائمی از نمایه اینستاگرام خود، از جمله فید، پست مجدد ارسال کنید، قرارها یا ویدیوها.
به عبارت دیگر، اینستاگرام فقط به شما امکان میدهد تا به طور موقت محتوای شخص دیگری را حداکثر به مدت ۲۴ ساعت به اشتراک بگذارید. اگر میخواهید آن را برای همیشه نگه دارید، میتوانید آن را به اینستاگرام اضافه کنید. برجسته داستان.
اگر به دنبال یک پست به پست خود هستید فید دائمی و اعتبار ایجاد کننده اصلی، نحوه انجام این کار را در بخش های بعدی بخوانید. در حال حاضر، بیایید بیاموزیم که چگونه میتوانید محتوا را در استوری خود مجدداً ارسال کنید و آن را به نکات برجسته خود اضافه کنید.
۱. به پست، حلقه یا ویدیویی که میخواهید دوباره ارسال کنید بروید.
ابتدا، محتوای مناسب را برای اشتراک گذاری با دنبال کنندگان خود پیدا کنید. شما می توانید این کار را از طریق چندین راه انجام دهید:
- جستجوی هشتگ های صنعتی و پست های محبوب دیگر مارک ها و افراد تاثیرگذار
- هشتگ های مارک دار را جستجو کنید، که user- را نشان می دهد محتوای تولید شده ساخته شده توسط مشتریان و طرفداران شما
- پستهایی را که در آنها تگ شدهاید ببینید و پستهایی را که مطابق با نام تجاری شما
- مارکهایی را که تحسین میکنید بیابید و محتوایی را که بیشتر با نام تجاری شما مطابقت دارد را دوباره منتشر کنید
به خاطر داشته باشید که فقط میتوانید محتوای کاربران و مارکهای دارای نمایههای عمومی را بازنشر کنید.
توجه: همچنین میتوانید داستانهای دیگران را بازنشر کنید، تا زمانی که در آنها برچسبگذاری شده باشید. میتوانید کسانی را که از شما در استوری خود نام بردهاند در پیامهای مستقیم خود بیابید.
۲. روی نماد هواپیمای کاغذی روی پست یا حلقه کلیک کنید.
در عکسها و ویدیوها، دکمه در کنار دکمههای لایک و نظر قرار میگیرد.
در Reels، بین دکمه نظر و سه نقطه قرار خواهد گرفت.
۳. در منوی پاپ آپ، روی «افزودن پست به استوری خود»
کلیک کنید
یک پنجره بازشو با چندین گزینه ظاهر می شود. اگر پستی را به اشتراک میگذارید، میتوانید آن را به داستان خود اضافه کنید، به پوستر پاسخ دهید (اگر آنها اجازه پاسخ را میدهند)، یا پست را از طریق پیام مستقیم برای هر کسی که اخیراً پیام دادهاید ارسال کنید.
گزینه های مشابه ظاهر می شوند وقتی سعی می کنید یک حلقه را به اشتراک بگذارید.
روی افزودن پست به داستان خودیا افزودن حلقه به داستان خود کلیک کنید.
۴. برای نمایش و پنهان کردن عنوان پست، روی آن ضربه بزنید.
بعد، باید پیشنویس داستان خود را ببینید.
< /p>
شما می توانید عنوان را نشان دهید یا پنهان کنید. به سادگی روی پست ضربه بزنید تا بین این دو جابجا شوید.
۵. متن، برچسب، هشتگ و عناصر دیگر را اضافه کنید.
برای اینکه بیشترین تعامل ممکن را داشته باشید و پست مجدد را با نام تجاری خود هماهنگ کنید، داستان را با متن و عناصر دیگر تقویت کنید. حتی می توانید یک پیوند یا یک تماس برای اقدام اضافه کنید. در اینجا نحوه سفارشی کردن استوری اینستاگرام خود را بیاموزید.
۶. برای اشتراکگذاری، روی «داستان شما»
کلیک کنید
زمان آن است که پست مجدد خود را به پایان برسانید. در پایین، روی دکمهای که در پایین میگوید «داستان شما» کلیک کنید. این به طور خودکار آن را بدون نیاز به اقدام اضافی به اشتراک می گذارد.
همچنین میتوانید روی «دوستان نزدیک» کلیک کنید، اگر فقط گروه انتخابی را میخواهید تا داستان شما را مشاهده کند. در آخر، اگر روی فلش سمت راست کلیک کنید، گزینههای دیگری برای اشتراکگذاری پست از طریق DM یا با دوستان نزدیک خود خواهید دید.
۷. پست مشترک را به نکات برجسته خود اضافه کنید.
در حالی که اینستاگرام به شما اجازه نمیدهد پستها را مستقیماً در فید دائمی خود به اشتراک بگذارید، میتوانید آن را به یکی از نکات برجسته خود اضافه کنید، که برای همیشه در نمایه شما باقی میماند. در اینجا نحوه ایجاد نکات برجسته را بیاموزید.
در اینجا یک مثال از یک لوازم التحریر به نام MARK+FOLD آورده شده است:
<0vpx"/30 /p>
در مورد استوریها، بهترین روشها باید مانند اشتراکگذاری پست رعایت شود. اگر شخص را نمیشناسید و گمان میکنید محتوایی که میخواهید مجدداً به اشتراک بگذارید ممکن است دارای مجوز باشد، ابتدا اجازه بخواهید. در صورت امکان به پوسترهای اصلی اعتبار بدهید.
نحوه ارسال مجدد در اینستاگرام با استفاده از اسکرین شات
- از پست اینستاگرامی که می خواهید استفاده کنید اسکرین شات بگیرید.
- روی دکمه پست جدید واقع در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید، پست را انتخاب کنید.
- اندازه عکس را در برنامه تغییر دهید.
- فیلترهای دلخواه خود را ویرایش و اضافه کنید.
- یک نقل قول اضافه کنید.
- یک شرح اضافه کنید.
- روی اشتراکگذاری در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید.
روش اسکرین شات به سایر وب سایت ها نیازی به ارسال مجدد در اینستاگرام ندارد. ارزشی ندارد که این روش فقط برای ارسال مجدد عکس ها کار می کند، نه فیلم ها.
در اینجا نحوه انجام آن آمده است.
۱. عکسی را در اینستاگرام که میخواهید مجدداً ارسال کنید پیدا کنید و با تلفن خود اسکرین شات بگیرید.
>
- برای iOS: دکمههای هوم و قفل را بهطور همزمان فشار دهید تا صفحهنمایش چشمک بزند.
- برای Android: دکمههای خواب/بیداری و کاهش صدا را بهطور همزمان فشار دهید تا صفحه نمایش شما چشمک بزند.
![نحوه ارسال مجدد در اینستاگرام: راه هایی برای اشتراک گذاری مجدد محتوا از کاربران دیگر 3 نحوه ارسال مجدد در اینستاگرام: راه هایی برای اشتراک گذاری مجدد محتوا از کاربران دیگر - خبرخوان تی شین](https://offers.hubspot.com/hubfs/Image%20Hackathon%20%E2%80%93%20Horizontal%20(39).png)
۲۲ قالب رایگان پست اینستاگرام
قالب های قابل تنظیم برای پست ها، نقل قول ها و استوری های اینستاگرام.
-
۱۴ قالب پست -
۸ قالب داستان -
۹ الگوی نقل قول
دانلود رایگان
همه فیلدها الزامی است.
![نحوه ارسال مجدد در اینستاگرام: راه هایی برای اشتراک گذاری مجدد محتوا از کاربران دیگر 3 نحوه ارسال مجدد در اینستاگرام: راه هایی برای اشتراک گذاری مجدد محتوا از کاربران دیگر - خبرخوان تی شین](https://offers.hubspot.com/hubfs/Image%20Hackathon%20%E2%80%93%20Horizontal%20(39).png)
۲. روی دکمه پست جدید ضربه بزنید.
پس از دریافت اسکرین شات، به حساب اینستاگرام خود بازگردید. روی “دکمه پست جدید” در سمت راست بالای صفحه نمایش اینستاگرام خود (علامت مثبت داخل مربع) ضربه بزنید.
سپس “پست” را انتخاب کنید (گزینه های دیگر عبارتند از “داستان” “قرارها” یا “زنده”).
۳. اندازه عکس را در برنامه تغییر دهید.
به خاطر داشته باشید که تلفن شما از هر چیزی که روی صفحه نمایش شما است، نه فقط عکسی که می خواهید دوباره ارسال کنید، اسکرین شات می گیرد. بنابراین، آماده باشید که کناره های اسکرین شات را برش دهید تا فقط تصویری را که می خواهید با فالوورهای خود به اشتراک بگذارید، ثبت کنید.
بعد از برش یا تغییر اندازه عکس به دلخواه شما (با فشار دادن تصویر و سپس باز کردن انگشتان خود)، روی “بعدی” در سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.
۴. فیلترهای دلخواه خود را ویرایش و اضافه کنید.
۳۵۰
پست را مانند هر پست اینستاگرام دیگری ویرایش و فیلتر کنید.
۵. یک نقل قول اضافه کنید.
این بازنشر شامل نقل قول نمیشود، بنابراین پیشنهاد میکنیم با تایپ کردن “@ + [نام کاربری]” یکی را اضافه کنید تا پوستر اصلی را با عکسی که دوباره پست میکنید، اضافه کنید.
۶. یک عنوان اضافه کنید.
در بالا، پیش نمایشی از پست خود را به همراه فضایی برای زیرنویس خواهید دید. میتوانید افراد یا سازمانها را برچسبگذاری کنید و یک مکان اضافه کنید.
۷. روی اشتراک گذاری کلیک کنید.
پس از تکمیل سفارشی کردن پست با گزینه های بالا، روی اشتراک گذاری در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید. پست زنده خواهد بود.
محصول نهایی چگونه به نظر می رسد:
بازنشر: پستها، داستانها، حلقهها< /h3> قیمت: رایگان با خریدهای درونبرنامه منبع تصویر برای اینستاگرام برای iOS یا Android. برنامه مستقیماً با اینستاگرام ادغام می شود تا بتوانید محتوای سایر کاربران اینستاگرام را از دستگاه تلفن همراه خود به اشتراک بگذارید. اگر نمایه اینستاگرام برند شما از یک متمایز پیروی می کند. /a>، Repost میتواند به شما کمک کند پستهای مجدد خود را سفارشی کنید تا به آن دستورالعملها پایبند باشند. کاربران میتوانند از بیش از ۵۰ سبک متن مختلف و هنر نمادها برای ایجاد زیرنویسهای چشم نواز برای جلب توجه بیشتر انتخاب کنند. قیمت: رایگان منبع تصویر برای اینستاگرام برای iOS یا اندروید. Reposta برای اینستاگرام راهی ساده برای ارسال مجدد عکس ها و ویدیوهای مورد علاقه خود در اینستاگرام و در عین حال اعتبار دادن به پوستر اصلی است. هنگامی که چیزی را پیدا کردید که میخواهید آن را مجدداً در اینستاگرام ارسال کنید، به سادگی URL اشتراکگذاری را کپی کنید و Reposta را باز کنید. سپس در Reposta، میتوانید علامت انتساب را قرار دهید و رسانه ارسالشده مجدد را به اینستاگرام بازگردانید. قیمت: رایگان DownloadGram به کاربران رسانههای اجتماعی امکان میدهد کپیهایی با وضوح بالا از محتوا دانلود کنند تا از حسابهای خود در کانالهایی مانند اینستاگرام و توییتر بازنشر کنند. هیچ برنامهای نیست که برای ارسال مجدد با استفاده از این فرآیند نیاز به دانلود داشته باشید، در عوض میتوانید URL را کپی و جایگذاری کنید تا ویدیو، عکس، حلقهها یا داستانها را بارگیری کنید تا از طریق رایانه دوباره ارسال کنید. اکنون که نحوه ارسال مجدد در اینستاگرام را یاد گرفتید، می توانید نمایه خود را با محتوایی که از دوستان، خانواده و برندها تهیه شده است متنوع کنید. برای اشتراکگذاری سریع و آسان محتوای مورد علاقهتان، از روشهای بالا استفاده کنید – حتماً منبع پست اصلی را ذکر کنید. این مقاله در ابتدا در نوامبر ۲۰۲۰ منتشر شد و برای جامعیت بهروزرسانی شده است. داده های جدید برای کمک به شما در شکل دادن به استراتژی اینستاگرام همه فیلدها الزامی است.
<20vpx,1) >
۲. Reposta
۳. دانلود گرام
<20vpx,1) >
پست های اینستاگرام مورد علاقه خود را به اشتراک بگذارید
گزارش داده های تعامل اینستاگرام در سال ۲۰۲۴
انواع محتوای بهینه شده
اینفلوئنسر مارکتینگ
حجم ارسال
و بیشتر!
دانلود رایگان