حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0
سبد خرید خالی است.

مانتو عبایی چیست ؟

مانتو عبایی چیست و بهترین پارچه برای آن کدام است ؟

مانتو عبایی نوعی مانتو گشاد و بلند بوده که آستین هایی تا مچ دارد رکن اصلی در این لباس فری سایز بودن آن است  و مانند دیگر مانتوها در طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شود اما با این حال رنگ مشکی آن بسیار پر طرفدار است این مانتو به دلیل سایز بزرگی که دارد هوا را به خوبی در خود به جریان می اندازد و مناسب مناطقی با آب و هوای گرم است .

بهترین پارچه برای مانتوهای عبایی :

پارچه  عبایی ریون :

پارچه ریون برای دوخت مانتو عبایی تابستانه استفاده می شود زیرا جنس آن بسیار خنک است و به دلیل بافت های ریز و لخت آن می توانید در دوخت عبای مجلسی نیز از آن استفاده کنید این پارچه بسیار مقاوم بوده ودر اثر استفاده مدام یا شست و شوی مکرر دچار تغییر رنگ و تغییر شکل نمی شود .

طرح های جدید مقنعه اداری ۱۴۰۳

پارچه عبایی حریر :

این پارچه بسیار خنک , سبک , لطیف و ابریشمی بوده و برای دوخت لباس های شکیل و زیبا به خصوص مانتوهای عبایی مجلسی استفاده می شود این پارچه رنگ های زیبا و کیفیتی مناسب داشته اما به دلیل ظریف بودن باید هنگام شست و شو و اتوکشی باید مراقب باشید .

پارچه کرپ عبایی :

بهترین پارچه برای مانتوهای عبایی است پارچه کرپ انواع مختلفی دارد که معمولا برای دوخت عبا از کرپ حریر استفاده می شود این پارچه قیمت مناسب و رنگ بندی های مختلفی داشته اما نسبت به حریر عمر بیشتری دارد و به دلیل ظرافت و سبکی انتخابی مناسب برای فصل گرم است .

کرپ الیزه :

کرپ الیزه نوعی پارچه نخی است که بافت آن به صورت ریز و خشک با ظاهری چینی و مات است این پارچه از نخ هایی بافته شده که شامل پنبه , پلی استر , ویسکوز و صد درصد پلی استر باشد این پارچه رنگ بندی جذابی دارد و مناسب مانتو عبایی و مانتوهای مجلسی و شومیز است .

مانتوهای عبایی را با چی میشه ست کرد ؟

مانتوهای عبایی به خودی خود دارای ماهیتی کلاسیک هستند استفاده از کیف های سایز بزرگ یا اسپرت که بندهای کوتاهی داشته و روی سرشانه قرار میگیرند قطعا نمی تواند گزینه خوبی برای ست کردن با آن باشد در کنار این مانتوهای از کیف های دستی کوچک با بند بلند یا دسته دار و یا کیف های کلاسیک سایز متوسط دسته دار استفاده کنید , همچنین پوشیدن این نوع مانتو را با روسری پیشنهاد می کنید نه شال زیرا فرم جمع و جور و رسمی تر روسری با رنگ شاد و درخشان تیپ شما را خوش استایل می کند همچنین ست این مانتو با ساپورت انتخاب ایده آل تری است , با پوشیدن این مانتو دور کفش های کتانی را خط بکشید و از کفش های تخت یا پاشنه بلند استفاده کنید .

انواع مدل مانتوهای عبایی این لباس خوش فرم و زیبا

مانتوهای عبایی در شکل های جلو باز و جلو بسته طراحی و دوخته می شوند که مدل جلوباز بیشتر مورد پسند خانم ها و دختران جوان است  همچنین این مانتو در مدل های ساده و مجلسی دوخته می شود مانتوهای عبایی ساده مدلی شیک و کلاسیک بوده که هیچ تزئینات اضافی ندارد  و مدل مجلسی دارای تزئیناتی با مروارید , گلدوزی و یا پولک و نیز با آستین های برش خورده افقی یا مدل دار است .

چرا مانتوهای عبایی محبوب اند ؟

مانتوهای عبایی طرح ها و رنگ های مختلفی دارند همچنین به دلیل فرم زیرا استایلی خاص به فرد می بخشد از دیگر برتری های آن این است که به دلیل لخت بودن وسبک بودن جنس پارچه , بانوانی که اضافه وزن دارند یا بیش از حد لاغر هستند می توانند با پوشیدن این مانتو خوش استیل به نظر برسند این مانتو در فصل گرم سال محبوبیت بالایی دارد همچنین به دلیل راحتی و فضای زیادی که دارد یکی از بهترین انتخاب ها برای خانم های باردار محسوب می شود .

راهنمای خرید مانتوهای عبایی

  • به جنسیت و جنس پارچه توجه کنید .
  • برای بیرون از منزل رنگ تیره این مانتو و برای مجلس رنگ روشن را انتخاب کنید .
  • به قد و سایز لباس توجه کنید و اگر قد کوتاه دارید از کفش پاشنه بلند استفاده کنید .
جدیدترین مدل مانتو شلوار اداری فرم

لینک منبع
#مانتو #عبایی #چیست

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
ورود / عضویت
یک کد تأیید به شماره همراه شما پیامک خواهد شد
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:60)