حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0
سبد خرید خالی است.

لاماری برقی در نمایشگاه خودرو شیراز رونمایی شد / گامی نو در جهت حمل و نقل پاک

[ad_1]

لاماری برقی

۱۴۰۳-۰۳-۲۲ زمان مطالعه: ۳ دقیقه ۵

در اولین روز از بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو شیراز، شرکت آرین پارس موتور با رونمایی از نسخه تمام برقی کراس اوور لاماری ایما، حضور پررنگ خود را در عرصه خودروهای برقی به نمایش گذاشت.

از دیگر ویژگی‌های بارز لاماری ایما برقی می‌توان به شتاب صفر تا صد ۹ ثانیه‌ای، فرمان برقی، سیستم تعلیق نرم و هندلینگ عالی اشاره کرد.

این خودرو همچنین از امکانات رفاهی متعددی مانند صندلی‌های چرمی، سانروف، سیستم مولتی‌مدیا با نمایشگر لمسی، تهویه مطبوع اتوماتیک و دوربین ۳۶۰ درجه بهره می‌برد.

رونمایی از لاماری ایما برقی در نمایشگاه خودرو شیراز، با استقبال گرم بازدیدکنندگان و کارشناسان روبرو شد.

بسیاری از افراد، این خودرو را گامی نو در جهت توسعه صنعت خودروی برقی در ایران می‌دانند و امیدوارند که شاهد عرضه گسترده این نوع خودروها در بازار کشور باشند.

لاماری برقی
نمای عقب لاماری برقی

مزایا و معایب لاماری ایما برقی

لاماری ایما برقی برخلاف خودروهای بنزینی و دیزلی، هیچ‌گونه آلاینده‌ای را در هوا منتشر نمی‌کند و به همین دلیل، به عنوان یک خودروی پاک شناخته می‌شود.

مصرف انرژی لاماری ایما برقی به مراتب کمتر از خودروهای بنزینی و دیزلی است. این امر به معنای صرفه‌جویی در هزینه‌های سوخت و همچنین کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای است.

رانندگی با لاماری ایما برقی بسیار نرم و لذت‌بخش است. این خودرو به دلیل گشتاور بالای موتور الکتریکی، از شتاب اولیه بسیار خوبی برخوردار است و هندلینگ عالی آن، حس رانندگی مطمئنی را به راننده القا می‌کند.

خریداران لاماری ایما برقی از مزایایی مانند معافیت از مالیات و عوارض گمرکی و همچنین تردد رایگان در محدوده طرح ترافیک بهره‌مند می‌شوند.

فضای داخلی لاماری ایما برقی برای یک خانواده ۵ نفره کمی کوچک است.

شتاب اولیه لاماری ایما برقی در مقایسه با برخی از دیگر کراس اوورهای موجود در بازار، متوسط ​​است.

لاماری ایما برقی در نمایشگاه خودرو شیراز 1403
کابین لاماری ایما برقی

آینده لاماری ایما برقی در ایران

با توجه به مزایای متعددی که لاماری ایما برقی دارد، انتظار می‌رود که این خودرو مورد استقبال زیادی در بازار ایران قرار بگیرد.

همچنین، با توجه به برنامه‌های دولت برای توسعه صنعت خودروی برقی در ایران، پیش‌بینی می‌شود که شاهد عرضه گسترده این نوع خودروها در سال‌های آینده باشیم.

قیمت این خودرو هنوز به طور رسمی اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود که قیمتی در حدود ۱.۵ تا ۲ میلیارد تومان داشته باشد.

لاماری ایما برقی در نمایشگاه خودرو شیراز 1403
لاماری ایما برقی در نمایشگاه خودرو شیراز ۱۴۰۳

طبق اعلام شرکت آرین پارس موتور، لاماری ایما برقی در اواخر سال ۱۴۰۳ یا اوایل سال ۱۴۰۴ به بازار عرضه خواهد شد.

این خودرو با ارائه مزایایی مانند آلایندگی صفر، مصرف انرژی کم، رانندگی لذت‌بخش و معافیت‌های دولتی، می‌تواند به انتخابی ایده‌آل برای افرادی تبدیل شود که به دنبال یک خودروی پاک و مدرن هستند.

لاماری ایما برقی در نمایشگاه خودرو شیراز 1403
لاماری ایما برقی در نمایشگاه خودرو شیراز ۱۴۰۳

جدول مشخصات لاماری ایما برقی

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟